Liga Liero
2017-11-22 03:06:13 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gusanos Promode 1.32  (Przeczytany 12513 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« : 2010-01-29 21:54:57 »

Wersja 1.31 jeszcze nie zdążyła wystygnąć, a na talerz podajemy wam wersję 1.32.

Niestety nie ma małego patcha do wersji 1.31, trzeba ściągnąć całą grę jeszcze raz. Platforma jest na tyle dobrze rozwinięta że, nie widzę powodów do jej dalszego rozwoju. O ile wersja 1.32 będzie wolna od krytycznych błędów, będzie to prawdopodobnie jedna z ostatnich wersji.

A więc, lista zmian w stosunku do 1.31:
  • menu wyboru teamu wyskakuje automatycznie po wyborze broni
  • po wybraniu teamu gracz autmatycznie się respawnuje
  • poprawiono kilka literówek w kodzie związanych z trybem splitscreen
  • fix związany z crashem statystyk podczas gry z botem
  • tryb GORE! - Podziękowania dla Protoss Archona za graficzki (żeby aktywować należy wpisać w konsoli cg_gore 1 bądź włączyć tryb z poziomu menu)
  • polecenie cl_weapons usunięte
  • dodano polecenia p0_weapons oraz p1_weapons na miejsce cl_weapons - zasada działania ta sama
  • fix dla Game options menu
  • komenda writecfg
  • autozapisywanie po każdej zmianie mapy - ten ficzer jest na tyle wygodny, że nie musimy się już martwić o klikanie przycisku "Save" w menu w celu zapamiętania ustawień
  • dodana komenda maprandom (wpisanie maprandom losuje z puli wszystkich dostępnych map, wpisanie maprandom "mapa1 mapa2 mapa3" losuje mapy z ustalonej puli
  • dodana opcja Unbindall w Controls menu

Download
Zapisane

cmons
Gość
« Odpowiedz #1 : 2010-01-29 23:01:35 »

Zachęć mnie i opisz tryb GORE.
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2010-01-30 00:47:17 »

Zachęć mnie i opisz opcję Unbindal
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2010-01-30 01:22:26 »

Zachęć mnie i opisz tryb GORE.

MOAR BLUD!
Zapisane

barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2010-02-06 21:46:27 »

Zachęć mnie i napraw bugi:

  • Zmiana limitów w ustawieniach dedyka nic nie zmienia, bo ustawienia z katalogu cfgs je nadpisują (nie tak mi mówiłeś, że jest, nie to jest w manualu)
  • Zmiana trybu z dedyka nie działa
  • Po spawnie celownik blokuje się w górze
  • Gra (klient) się mi wywala po tym, jak dedyk zmieni mapę automatycznie (dedyk dalej stoi, gra nic nie wypisuje). Jeżeli dedyk zmieni mapę przez vote, lub przez rcon map, to gra się nie wywala. EDIT: wywala się jak gra była skończona, zmiany przed skończeniem gry nie wywalają, więc pewnie zapisywarka do statów
  • wybór portu serwera przy tworzeniu niededyka z gui klienta nie zmienia portu
  • standardowy config dedyka ma tryb podany jako "ffa", a trzeba wpisać numerycznie. Ale i tak nie działa
  • Statsy celności broni dla przeciwnika na koniec meczu 1v1 nie działają
  • śmierci w grze 1v1 nie resetują się po zmianie przeciwnika
  • Czasem gra się robi zupełnie przezroczysta, blokuje Xy i trzeba na ślepo próbować w konsoli wpisać quit. Killowanie gry w tedy to koniec Xów

 owco
« Zmienione: 2010-02-08 23:31:26 przez barnex » Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2010-02-06 21:50:43 »

Zachęć mnie do poprawy większą ilością bugów Wink
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2010-02-07 13:05:43 »

Cytuj
Wersja 1.31 jeszcze nie zdążyła wystygnąć, a na talerz podajemy wam wersję 1.32.
Jedyna rzecz, która przyszła mi do głowy po przeczytaniu tematu:
Kelner, ta zupa jest nie przyprawiona :<<<<
<koniec spamu>
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb