Liga Liero

OFF TOPIC => Przywitania => Wątek zaczęty przez: Jaklub 2005-12-31 22:08:25



Tytuł: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Jaklub 2005-12-31 22:08:25
Siemanko wszystkim. Jestem Jaklub, posiadam zarejestrowanego GM (Game Maker) i w nim robię klona liero. Więc to nie jest konwersja liero - to jest w 100% budowany od podstaw klon. Znam Liero od 2003, mam dużo (cudzych) klonów liero i sobie pykam.  :)


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Miloszz 2005-12-31 22:49:50
Witamy Cię na naszym forum. Może spróbujesz nauczyć się jakiegoś (polecam C++) języka programowania (zawsze można zrobić więcej niż w GM).


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Jaklub 2005-12-31 23:02:23
Może spróbuję, ale na razie Game Maker (broń Boże nie mylcie z 3D Game Makerem, bo to była chała) ma bardzo duże możliwości. Wystarczające na klona liero.


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL 2006-01-01 16:55:04
A mógłbyś udostępnić jakąś alfkę?


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Jaklub 2006-01-01 19:31:27
Tutaj screen:
(http://yaklubmoose.w.interia.pl/eworm.PNG)
Do alfy jeszcze trochę.


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: mlr 2006-01-01 19:51:22
O mój Boże, ta zielona skarpetka w rogu jest uzbrojona!

A już zupełnie serio - powodzenia. Aczkolwiek obawiam się, że klon w GM będzie miał niewiele możliwości modowania...


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Jaklub 2006-01-01 20:33:27
Jak się postaram, to będzie miał sporo...  ;)


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Jerac 2006-01-01 20:34:47
A co z netplejem? Planujesz w ogóle coś takiego?


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Jaklub 2006-01-01 20:42:20
Raczej będzie netplay.


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2006-01-01 20:43:29
Nie wiedziałem że takie programy mają tak rozbudowane możliwości :stunned:


Tytuł: RE: Heyah
Wiadomość wysłana przez: Jerac 2006-01-01 21:01:10
Kiedyś jeszcze w słabiutkim TheGamesFactory zrobiłem strzelankę typu "lecimy do góry i niszczymy co popadnie" - i była nawet nie najgorsza. Był scrolling, inwentarz, system zarządzania energią (tarcze/broń/napęd), cały system powerupów, sklep, bossowie którzy robili różne rzeczy w zależności od "stopnia wkurzenia", 3 poziomy trudności, różne animacje statku i przeciwników w zależności od tego co akurat robią (lub czym dostają), a nawet czity dające nieśmiertelność lub ulepszenie każdej broni do maksymalnego poziomu :D

Niestety TGF ma ograniczone możliwości i jak gierka jest za duża mnożą się błędy...


TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb