Liga Liero

GUSANOS => Gusanos => Wątek zaczęty przez: kamil077 2006-01-18 19:23:46



Tytuł: Mody...
Wiadomość wysłana przez: kamil077 2006-01-18 19:23:46
    a więc tak... ja tylko ze strony gusanos.liero.org.pl zassysam mody
 a coś u nich się popsuło więc nie zassysam a patrze... na liste serwerów i....
 są WH40K , COG i jakieś armagedony
 
 Pytanie brzmi ktoś jaja sobie robi czy też takowe wyszły , jak tak to prosze do nich linka bo na sf.net -cie
 nic nie umiem ściągnąć ...... [edit]dajcie krótsze nazwy modów np. najnowszy 1.33 albo lightsaber_arena[/edit]


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2006-01-18 20:03:39
Na gusanos.liero.org.pl znajduje się wszystko co jest dostępne, w miarę możliwości uaktualniamy jak najczęsciej, więc jeżeli jakiegoś moda/mapy/innych kQp nie ma na gusanos.liero.org.pl to znaczy na 99,666% że mod/map/inna kQpa jest w przygotowaniu i nie jest dostępna dla szerszej publiczności.


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: kamil077 2006-01-18 20:55:13
   ale niema moda UT tam !!!
 a więc się pytam (np. były screeny z G.Cog)


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2006-01-19 14:52:43
jak cie irytują nazwy modów to stwórz jakiś plik .cfg który bedzie odpalał moda i wpisujesz wtedy tylko "exec nazwa_pliku.cfg"


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: kamil077 2006-01-20 22:15:14
   ale niema moda UT tam !!!
 a więc się pytam (np. były screeny z G.Cog)
moja Odp.

a tu twoja...
jak cie irytuj± nazwy modów to stwórz jaki¶ plik .cfg który bedzie odpalał moda i wpisujesz wtedy tylko "exec nazwa_pliku.cfg"

niewiem o co ci chodziło z tymi plikami (1post - chcialem wiedzieć czy takie mody są.....)


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2006-01-21 13:07:41
[edit]dajcie krótrze nazwy modów np. najnowszy 1.33 albo lightsaber_arena[/edit]

na to ci odpowiadam


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: kamil077 2006-01-21 14:01:43
   Ale mi chodzi o to że w menu jest mało miejsca na takie długie napisy .......... 
 [edit]czy w .9 można miotacz ognia zrobić???[/edit]


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Miloszz 2006-01-21 14:05:32
Wszystko się da, a z tego co wiem menu jest formatowane gss'em, więc możesz sobie zrobić szerokie na cały ekran jeśli Ci tak pasuje.

A co do zmieniania modów nie prościej dodać do cfg:

Kod:
alias jedi "game lightsaber_arena"

i wpisywać później tylko w konsoli 'jedi'?
Lub w ogóle zbindować kilka klawiszy do przełączania modów?


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL 2006-01-21 14:15:46
Menu do przełączania modów musi być i tyle. Jeśli ta gusanosowa lua potrafi przejrzeć katalog i sprawdzić wszystkie podkatalogi w których jest mod.cfg to już mamy sposób. (nie, /me nie ma czasu tego obadać)


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Miloszz 2006-01-21 14:31:51
Ale to przecierz beta dopiero - jeżeli komuś się chce to zrobić to proszę bardzo, ale nie jest to takie strasznie niewygodne, żeby robić alias kiedy sie wsadza kolejny mod do katalogu z grą.


Tytuł: RE: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Obelix 2006-01-21 14:47:50
a czy widzisz problem żeby nazwać sobie folder w którym moda trzymasz inaczej i zamiast "game lightsaber_arena_dkfjhgs _hgkbhgk_ahfbg" pisać po prostu "game lajtsaber"


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2006-01-22 18:31:31
To wybór autora moda, ma prawo nadać modowi nawet nazwę "bardzo_fajny_mołd_dla_gusanos_0_9_b), jak nie pasuje to sobie w lierox pograj, albo poczekaj na mastachowe menu.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Smoothguy 2006-01-22 19:06:39
Nie jestem akurat na bieżąco w Gusanos, więc nie wiem, jak się dokładnie ma sprawa z nazwami (folderów) modów, ale jednak myślę, WSh, że się mylisz. W interesie autora moda powinno leżeć to, żeby mod był jak najbardziej przystępny dla użytkowników, czyli w tym, aby miał prostą nazwę, dzięki czemu łatwiej będzie go uruchomić. No chyba, WSh, że robisz moda tylko dla siebie...


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2006-01-22 19:14:17
Powiedzmy że mamy rację po połowie ;D Zresztą to tylko kilka kliknięć więcej, a do czasu kiedy nadejdzie menu ze zmieńarką modów palce chyba nie poodpadają.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Obelix 2006-01-22 19:17:57
ale jak sie nazwie folder z modem po swojemu to nic sie nie stanie


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Smoothguy 2006-01-22 19:23:12
WSh: Kilka kliknięć więcej przy JEDNYM uruchomieniu moda. Przy trzecim razie będzie to już irytujące. A poza tym na razie nie ma zmieniarki modów w menu, więc palce mogą poodpadać, także ładne nazwy by się faktycznie przydały.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2006-01-22 19:48:21
A tam smuf, gadasz coś jak ala n00b dla którego klon liero bez menu, to nie klon.

Obelix: Nie radzę zmieniać nazw modów po swojemu, ponieważ będziesz miał problemy przy grze przez internet no i przy modach które używają lua, skrypty przestaną działać (chyba że zmienisz jeszcze przy okazji nazwe skryptu, a co za tym idzie nazwy funkcji wewnątrz skryptu.)


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Jerac 2006-01-22 19:53:56
A tam WSh, gadasz coś jak ala n00b dla którego użytkownicy to nie ludzie... KAZDY program/mod/cokolwiek musi być przyjazne dla użytkownika. Inaczej będzie męczące.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Miloszz 2006-01-22 20:00:10
No to, kurde, po to jest aliasowanie...


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Smoothguy 2006-01-22 21:09:47
To wytłumacz newbiem, co to jest aliasowanie. Bo nawet ja nie mam pojęcia i zwykły użytkownik nie będzie się na tym znał.

Czemu połowa z was, gusanowców, twierdzi, że każdy powinien znać się na tyle na kompach, żeby móc sobie wszystko robić ręcznie, w configach, aliasować, bindować, etc.?

Jerac: Święta prawda.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2006-01-22 21:12:15
Juz było tłumaczone jakieś 666 razy.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Smoothguy 2006-01-22 21:17:16
Mój błąd, nie pomyślałem, że nie jestem na bieżąco z Gusanos, i nie zauważyłem, że jest to wytłumaczone na gusanos.liero.org.pl. Nie zmienia to jednak faktu, że prostą nazwę mod powinien mieć od razu, a nie żeby KAŻDY użytkownik musiał na początku (przed pierwszą grą) ręcznie ustawiać sobie alias dla moda. I basta.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2006-01-22 21:29:14
Tak, to jest rzeczywiście oczywiste ;) Proponuje zbiorowe zjeb*y dla Wsha za brak jakichkolwiek tutoriali i podpuszczanie do długich nazw modów i +666 sóxóf do reputacji [Eyrze, czuje sie jakbym grał ja jakiegoś RPG'a:DASa] - np takie '66613372006g133' chanibala ssało tak, że nie chciałem z nim grać póki nie zmienił nazwy paczki :D.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL 2006-01-22 22:10:12
Nie to, żeby ktoś teraz w to grał... Kupie sobie DSLa to wszystkim pokaże, że dedyki się tylko na 133 stawia ;D


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Jerac 2006-01-22 22:20:26
No, ja cały JEDEN raz widziałem obce pro (ale to chyba Gutha :D)... ale nie dziwię się - bez Doomsdayów, rakiet, ze spajkami latającymi inaczej na każdym kompie... to tylko taki techtest :D


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: ColonelMatey 2006-01-23 08:50:34
'66613372006g133' chanibala ssało tak, że nie chciałem z nim grać póki nie zmienił nazwy paczki.
A nie łatwiej było zmienić nazwę folderu? -.-'


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: Jerac 2006-01-23 09:34:28
Nie można bo wtedy skrypty nie działają. A przeciętny nub nie wie czy mod MA skrypty czy nie ma, więc pewnie nie będzie chciał ryzykować.


Tytuł: Re: Mody...
Wiadomość wysłana przez: kamil077 2006-03-05 21:18:27
skrypty można zmienić !!! <jerz><strzela>
[edit]ale i tak przez neto nie zagrasz bo ktoś ma mod'a 133-20060321
a ty zmieniłeś na 133 to jest błąd nie zagrasz z nikim już na tym modzie
(jeżeli ktoś też zmienił nazwe moda to O.K ale większość zostawia standardowy)[/edit]


TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb