Liga Liero

GUSANOS => Gusanos => Wątek zaczęty przez: Guthrick von Kewpa 2009-01-05 23:47:02



Tytuł: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2009-01-05 23:47:02
DOWNLOAD Gusanos Promode v1.30 (http://promode.pordesign.eu/promodev130.rar)

3 PRZYKAZANIA WERSJI 1.30!
1.Grę odpalać z gusanos.bat, NIE pmlauncher.exe
2.Zawsze klikać save po zmianie ustawień z poziomu menu.
3.Pamiętać że launcher w 1.30 mocno beta jest i wszelakie bugi zgłaszać, na żadne nie narzekać.


Miał być wypuszczony na święta pod choinkę, więc już najwyższa pora. Zmian w gejmpleju tym razem nie ma (winchester tylko lata szybciej), jest za to menu. Nie trzeba się męczyć z konsolą więc. Fajnie? Fajnie. W menu poza odpaleniem jakiejś mapy czy zmianą moda, możemy również zmienić ustawienia gracza (sterowanie, kolor, ksywe, bla, bla).
Jak ktoś chce, może te ustawienia nawet zapisać. Właściwie to MUSI je zapisać klikając w przycisk save. Inaczej wprowadzone zmiany nie zostaną zapamiętane.

(http://pordesign.eu/public_html/hax/minimenu2.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/menu2.png)

Hm... Niby nic nadzwyczajnego biorąc pod uwagę panujące w grach standardy... Jak na standardy gusanos i w ogóle robaczej społeczności, to Wesz odwalił nawet kawał dobrej roboty, za co możecie go chwalić. Są jakieś wady? Zapisywanie niektórych ustawień nie zawsze działa, wesz mówi że to wina gusanos.

(http://pordesign.eu/public_html/hax/minimenu3.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/menu3.png)

Innym ficzerem, dla skrupulatnych, jest zapisywanie statystyk z każdego rozegranego meczu (katalog promode/stats).

(http://pordesign.eu/public_html/hax/minimenu4.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/menu4.png)

Pamiętajcie, że zapisywanie z menu i statystyki działają tylko z launcherem, ale grę odpalacie z gusanos.bat!
Poza tymi wyżej wymienionymi cudami, tutaj zacytuję bo nie wiem jak mam to napisać - "zablokowana mozliwosc dodawania botow do spectow co powodowalem UBER_SELF_ZWALEK_((C) WESZ)"

Paczka waży niecałe 30mb, jest to wersja stand-alone, więc najlepiej odstawić stare defaultowe 0.9c w kąt i przenieść się ze wszystkimi modami i ustawieniami do Gusanos Promode, i w ogóle traktować tą wersję jako oficjalniejszą od defaultowego 0.9c. To nie żart.
   
(http://pordesign.eu/public_html/hax/minimenu1.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/menu1.png)

Wspomnę jeszcze krótko o mapach, gdyż wspomnieć muszę. Kiedyś były takie czasy, kiedy fajnie się grało na 2xkrossb i innych owlach. Moja osobista opinia od dosyć dawna jest taka, że odkąd pojawił się pięciopak leeka i promode, to karanie na innych levelach jest jakoś mniej podniecające. Coby zwiększyć siłę argumentów werbalnych:
nerd:
(http://pordesign.eu/public_html/hax/mininerd.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/nerd.png)

emo:
(http://pordesign.eu/public_html/hax/miniemo.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/emo.png)

hewy:
(http://pordesign.eu/public_html/hax/minihewy.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/hewy.png)

gew:
(http://pordesign.eu/public_html/hax/minigew.png) (http://pordesign.eu/public_html/hax/gew.png)
Jakoże gew jest debiutantem dzisiejszego wieczoru to nie odmówię sobie komentarza na jego temat:p Jak pewnie wszyscy widzą, jest to rimajk goo autorstwa robaQa. Eee, no może nie widać dużego podobieństwa, ale to w sumie prawda. Po lewej jest nieco ciasno, mi się osobiście konstrukcja podoba, wesz nieco narzekał (gej)

Dla zapalonych mapmakerów mała niespodzianka w postaci texture packa w którym są moje tekstury którymi pokolorowałem nowe kolorowe mapy ;) Download (http://pordesign.eu/public_html/hax/texturepack.zip)

Pamiętajcie że lanczer jest dosyć beta, toteż konstruktywna kontrybucja i pomoc w zakresie usprawnienia jego działania zostanie z pewnością kiedyś wynagrodzona (najpóźniej po śmierci, nawet jeśli ktoś jest coprawda ateistą). w 1.30 brakuje jeszcze antyczita, który to się trochę psuł, nadal się psuje, stąd te opóźniena w wydaniu świątecznej wersji.

No, alles.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: barnex 2009-01-06 05:18:00

No, alles.


Nie napisałeś, kiedy wypuścisz swoje mapy jako .levy, coby można było w liero pograć :-)


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2009-01-06 10:29:40
Chciałem razem z 1.30, ale mi w dzień nie przypomniałeś a wieczorem mi się już nie chciało brudzić.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-06 10:56:12
Tekstury!!1!1!12 Nie omieszkam ukraść jak mnie znowu weźmie na robienie jumpiego :>


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-06 14:14:07
Przy okazji zaktualizowałem promode na inosakowym serwerze. Miłego połnania i mirarzy!@


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Shivek 2009-01-06 14:20:13
to dlatego właśnie dzisiaj rano zdziwiłem się, że nie działa serv0r (nie można wejść) xD


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2009-01-06 14:28:40
Kto by tam chciał grać na skamieniałej wersji z monochromatycznymi mapami i bez menu.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: cmons 2009-01-06 16:57:29
Hmm, liczyłem na jakieś nowinki w game play'u no ale cóż i tak jest o niebo lepiej :) a mapki świecuśne :), podobają mi się jeżeli tylko kogoś na serwerze znajdę to się dołączę choć wątpie by było jeszcze jakieś wystarczające zainteresowanie gusanosem.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-06 17:11:52
Hmm, liczyłem na jakieś nowinki w game play'u

Na jakie niby? Big nuke i dirtball do weaponpacka? (Jeżeli znowu piszę trudnym i nie zrozumiałym językiem moge wytłumaczyć Ci to indywidualnie).


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: cmons 2009-01-06 17:32:39
A dlaczego jakiś bignuke nic takiego nie napisałem ;) zrobiliście dobrego moda więc z wymyśleniem dobrych broni urozmaicających grę chyba byście nie mieli problemu.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2009-01-06 17:54:54
Well, zdaje się, że już parę razy wałkowaliśmy ten problem. Zanim przestaliśmy dłubać w promode, przed wyjściem 1.29, wyszła propozycja, żeby w celu zbalansowania seta zrobić 5 klas dla broni, po klasie na slot (cg i ac byłyby brońmi jednej klasy, grenade frag grenade innej klasy itp), bo jeden problem z balansem jaki jest obecnie jest taki, że jeden buc może dostać gaussa, flaka, autocannona, granata, mortara, a drugi winchestera, knajfy, granata, bazooke i drugiego granata. Trochę nierówne. Tak, każdy dostałby po jednym gnacie z każdej klasy, bronie - po 2,3 na klase byłyby zbalansowane w stosunku do siebie, a przy randomowaniu/wybieraniu każdy by dostał coś gausslike, cglike, granatlike, mortarlike itp.

Morał z tej historii jest taki, że póki co i tak wystarczy mieć gaussa w secie żeby wygrać, albo osiągnąć zbliżony do zwycięzcy wynik. No ale kto wie, menu miało nigdy nie być, ani zapisywania, a jest, to może i kiedyś jakiś lepszy balans będzie.

Co nie zmienia faktu, że to jeden z grywalniejszych modów, a kontrybucja community zapewne będzie jak zwykle na tyle znikoma, że dupa jaś.

A, problemu z wymyślaniem broni nie było, (przecież sporo chwile pobyło i wyleciało) ale im więcej ich było, tym większa była możliwość wylosowania dwóch bardziej nierównych setów. Czyli gejnia. Czyli klasy.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Phoenix 2009-01-06 18:50:30
W sumie niewiele sie zmienilo poza tym ze naby nie beda pytac jaka komende wpisac lub ze cos nie dziala i skonfiguruja sobie wszystko z poziomu menu. Moze dzieki temu wiecej ludzi zagra, zobaczymy.

Tego, czego mi brakuje, to nadal brak kilku nowych map do ctfa. DN juz ma wieksza pule map, ale co z tego skoro wiekszosc ludzi nie jest przekonana do niego... W sumie teraz znalezc 4 ludzi do jakiegokolwiek 2v2 to cud, wiec moze braku map sie nie zauwazy.

Mapy duelowe bardzo ladne, ale wydaja sie jakies takie ciemne. Menu ciekawe, ale niektorym to nic nie zmienia. Co do winchestera to moze teraz sie do niego bardziej przekonam bo zawsze klnalem gdy go wylosowalem (nie ze jest zla, po prostu nie przypadla mi do gustu)

Podsumowujac, jesli nowa wersja nie przyciagnie wiekszej ilsci ludzi to nic sie nie zmieni.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Gizmo 2009-01-06 21:53:08
No trochę się zmieniło Phoenix, ale nie wszystkie zmiany widać na pierwszy rzut oka ;) . Jak dla mnie to panowie kawał dobrej roboty odwaliliście, ja nie narzekam :)


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Robaq 2009-01-07 13:48:34
Megafajno. Pomyślał ktoś może że można by powrzucać takiego standalone promoda na jakieś freeware'owe stronki?


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-07 14:46:06
Nie na tym etapie, trzeba skończyć lanczera i poprawić ostatnie bugi, paczucha znajdzie się równiez na oficjalnej stronie projektu gusanos. Szkoda teraz wrzucać zabugowane.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: SeaSoft 2009-01-08 10:47:29
Nawet jak będziecie testować 666 lat, to po wrzuceniu na popularne stronki freeware wyjdą nowe bugi, pomurz. Jak będziecie mieli pecha, będą to bugi krytyczne. Wiem z doświadczenia ;).


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-08 10:52:50
Um, a jeśli odpalałem dotychczas gusa przez wine, to jak odpalać nowe promode? Widzę, że ten .bat odpala oba exe ale nie kumam tych komend :x


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-08 17:01:20
Mogę dać wersje na luniksy również.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-08 18:21:21
W takiej postaci, którą uda się takiemu nabowi jak ja odpalić? :P


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-08 18:28:38
Ob.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-08 18:57:34
To ja proszę grzecznie, chociaż bez pluszu i lateksu.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-08 20:13:19
Bądź tak uprzejmy i poczekaj dzień, ewentualnie dwa na następną wersje lanczera.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-17 20:11:29
Minął dzień, minęły dwa, minęły kolejne dwa i jeszcze parę, a lanczera jak nie było tak nie ma :(


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-17 21:16:17
Zakładam że masz działające gusanos na luniksie, wypakowujesz tam binarki z paczki (http://pordesign.eu/pmlauncher.tar.gz) i katalogi default oraz promode z tej paczki (http://promode.pordesign.eu/promodev130.rar). Uruchamiasz gusanos.sh i możesz czcić czcianeckich bogów na pingwinach ;)


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-18 10:11:20
Krzyczy, że nie ma "liballeg.so.4.2". Mam taką bibliotekę ale w formacie .dll, bo gusa odpalałem wcześniej przez Wine.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: cmons 2009-01-18 11:40:50
Tu coś chyba znajdziesz: http://rpm.pbone.net/index.php3/stat/3/limit/5/srodzaj/1/dl/40/search/liballeg.so.4.2/


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-18 11:49:25
Dunno czy te "allegro", które tam znajduje to faktycznie to samo.

[edit] Oh, jest w środku, sry.

[edit2] Wolę się najpierw spytać: jak zainstaluje wszystkie te biblioteki, o które on krzyczy (bo to nie było jedyna której mu brakuje jak teraz widzę) to pójdzie? Czy może budowanie gusa pod linuxa to bardziej skomplikowana sprawa?

[edit3] Ciekawość mnie zżerała i już chciałem zainstalować wszystko to czego on się domaga, ale teraz prosi mnie o jakąś bibliotekę boost w wersji 1_33 a w repozytoriach mam 1_35 i 1_36. Do tego zainstalowaną ją mam w wersji 1_34... zgłupiałem całkiem. Instalować najnowszą? Szukać po guglu starszej wersji? W ogóle wszystko źle robię? :P


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-01-18 14:06:08
Zrobiłem dawno temu paczkę (http://pub.pordesign.eu/gusanos/gusanos-0.9c.tar.gz), ściągasz, rozpakowujesz i z roota uruchamiasz skrypt install (skrypt kopiuje liby tam gdzie trzeba, i tworzy wymagane linki), powinno działać 8)


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-01-18 15:39:31
Bardzo ładnie :*


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: cmons 2009-01-26 16:59:16
Czy mi się zdaję czy w GUI zmiana koloru robaka nie działa? Do kodu zajrzałem i utwierdziłem się w przekonaniu, że w GUI zmiana koloru glizdy to tylko atrapa. Dlaczego nie zrobiliście tego? Ja sam po tym jak nie mogłem znaleźć w ostateczności w promode to wydumałem coś i działa. 8)


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2009-01-26 17:52:08
Cytuj
Czy mi się zdaję czy w GUI zmiana koloru robaka nie działa

Cytuj
Do kodu zajrzałem i utwierdziłem się w przekonaniu, że w GUI zmiana koloru glizdy to tylko atrapa

Jakiś nieufny wobec siebie jesteś, skoro się utwierdziłeś, to czemu Ci się wciąż zdaje?

Cytuj
Ja sam po tym jak nie mogłem znaleźć w ostateczności w promode to wydumałem coś i działa.
IMO wesz nie umiał, co może świadczyć w przyszłości na Twoją korzyść w postaci cmons > wesz.




Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: cmons 2009-01-26 20:09:12
No tak, nie ufny trochę byłem sobie samemu... to dla mnie dziwne, że zrobiliście możliwość wpisania ale bez zmian po zatwierdzeniu. A może Wesz wie jak to zrobić tylko rozwiązanie tegoż problemu mu się nie podoba ;P
W każdym razie, powiem jak ja żem to rozwiązał, zdecydowałem że nie ma sensu trzymać to w tajemnicy, gdyż w dobie upadku gusanos żadna informacja - za wyjątkiem nowej wersji gusanos - nie jest cenna. Otóż wystarczy zrobić takie coś aby po zatwierdzeniu zmian koloru, zbindowało wszystkie klawisze akcji gracza na:

-zmiana koloru,
-uprzednia akcja przywiązana do binda
-zbindowanie akcji uprzednio podpiętej pod tego binda.

Mniej-więcej bind tworzony w LUA wygląda tak:

console_bind(Keys.W, "p0_colour x y z; +p0_up; [ w tym miejscu przywracanie wszystkich bindów pod które została podpięta zmiana koloru Np.: (bind w +p0_up) ] ")
[ I tak kolejne bindy na klucze które gracz może nacisnąć podczas gameplay'u ]

Jedyna wada, tegoż rozwiązania to fakt, że kolor zmieni się dopiero po wykonaniu jakiejś akcji przez gracza. A i czasem zatwierdzanie w GUI może zamulić jak kilka razy przypadkiem klikniemy. Aby temu zaradzić trzeba oznaczać bindy już użyte wtedy jeśli bind jest użyty w sensie, że podpięta jest pod niego zmiana koloru, to nie zmienia binda ponownie.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa 2009-02-18 14:33:12
Cytuj
<wesz> fak, wlasnie skminilem ze wraz z padem partycji
<wesz> stracilem source promode launchera:O

 8)



Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-02-18 14:41:19
Well:F

Następne pokolenia będą opłakiwać latami brak kodu źródłowego pmlaunchera, niczym liero 1.33 ;)


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Shivek 2009-02-18 14:46:07
 :'(
a co da się zrobić w tej sprawie?
Chyba jakoś to zrobisz jeszcze raz?


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: barnex 2009-02-18 15:22:25
Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  <owco>. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-02-18 16:13:12
:'(
a co da się zrobić w tej sprawie?
Chyba jakoś to zrobisz jeszcze raz?

W wolnej chwilii pewno naskrobie od nowa, nie było tego dużo.

Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  <owco>. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.

Ano wydałem po cichu, Netsu dostał. Jak będzie trzeba to zrobie ładną paczuszkę, owco 8)


--Edit
Jakieś ewentualne propozycje odnośnie nastpnęj wersji, która wyjdzie kiedyś tam :)?


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: barnex 2009-02-18 16:47:10

Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  <owco>. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.

Ano wydałem po cichu, Netsu dostał. Jak będzie trzeba to zrobie ładną paczuszkę, owco 8)

I dałeś mu bez źródeł owco? No to owco owco, owco. A co Ci się stało w dysk?


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-02-18 18:11:06
Nie za bardzo chciałem chwalić się kodem ze względu na antyczita:O


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Shivek 2009-02-18 19:10:31
Cytuj
--Edit
Jakieś ewentualne propozycje odnośnie nastpnęj wersji, która wyjdzie kiedyś tam ?
Funkcja gry w piłkę, coś w stylu jednego z trybów w Tribes Zemsta i ulepszony CTF, czyli możliwość wyrzucenia flagi i no bug pl0x.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-02-18 19:21:24
Myślałem kiedyś o jakimś piłczanym modzie do gusa, ale doszedłem do wniosku, że trzeba minimum 6 graczy żeby grac w coś takiego, a najlepiej 8, więc chyba nie warto :P


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: cmons 2009-02-18 20:41:58
To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: SeaSoft 2009-02-18 23:56:51
To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.

I wybiera, powiedzmy, pozycję jednego z graczy, albo respawnuje się bliżej jednego z uczestników ;). Nawet jakby cel specjalnie wybierał najodleglejszą od wszystkich pozycję, to jeszcze prędkość jednego z graczy może być bardziej korzystna, drugiego mniej i w ogóle imo nie byłoby to zbyt grywalne w Gusanos... Może jakby po zdobyciu celu wszyscy respawnowali się w określonych pozycjach, a cel w tej samej, co poprzednio... mapa musiałaby być oczywiście maksymalnie wyważona.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: cmons 2009-02-19 07:19:11
No tak, lepszy byłby respawn ale to byłoby nudne, pograj sobie chociażby w moją mapkę cp_sky. Więc trzeba by jeszcze zrobić możność ustalenia kilku potencjalnych pozycji celu.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Shivek 2009-02-19 11:32:34
Cytuj
Myślałem kiedyś o jakimś piłczanym modzie do gusa, ale doszedłem do wniosku, że trzeba minimum 6 graczy żeby grac w coś takiego, a najlepiej 8, więc chyba nie warto
W ctfa nie da się grać dobrze 2 na 2...
W piłkę można już 2 na 2 wyciągnąć.
A taki tryb gry byłby świetny!


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-02-19 14:39:38
W ctfa nie da się grać dobrze 2 na 2...

Co przez to rozumiesz? To że netplej w ctfie czasem się wykłada, jest znaną mi rzeczą, ale że nie da się grać dobrze?;o

W piłkę można już 2 na 2 wyciągnąć.
A taki tryb gry byłby świetny!

Taaa, na pewno, dodajmy jeszcze siatkówke, koszykówke, i konkurst rzutów osobistych.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Shivek 2009-02-19 14:44:38
Cytuj
Taaa, na pewno, dodajmy jeszcze siatkówke, koszykówke, i konkurst rzutów osobistych.
;p nie o to mi chodzi.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-02-19 15:16:05
A mi owszem o to, tylko nie jako tryb gry, a osobny mod.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: barnex 2009-02-19 17:06:14
Piłka nożna? IMHO Najlepiej z widokiem z góry. Zmodujcie Wingmoda. Siatkówka to też fajny pomysł, taki arcade-volleyball, tylko zamiast odbijać piłkę głową trzeba do niej strzelać ;>


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-02-19 18:01:50
Wyobrażałem sobie coś w stylu bombing run z UT ale z widokiem z boku, łapiesz piłkę wlatując w nią, strzelasz/podajesz wciskając fire, plus jakieś sposoby na wytrącenie komuś piłki (strzelając do niego jakąś uber kinetyczną mocą albo wciskając odpowiedni klawisz przelatując obok niego). Ewentualnie coś jak arcadowa siatkówka ale z lataniem po całym "boisku" a nie tylko po swojej połowie. Ale whatever bo odechciało mi się zanim wymyśliłem do końca :P tak mam z większością rzeczy zresztą, jak np. 2D fighter modem, jedyne co do niego zrobiłem to nazwa.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: SeaSoft 2009-02-19 23:58:42
A ja mam lepszy pomysł: zróbcie gusanosową wersję rzutu oszczepem. Zawsze chciałem, by mój robal zdobył złoto w tej dyscyplinie. Oczywiście byłaby to gra po netó. Mam pomysł na 2 klasy graczy: możliwość bycia zarówno zawodnikiem, jak i kibicem (opcjonalnie kibic mógłby wszczynać burdy, jak w przypadku piłki nożnej).

Świetny pomysł, co?

A Bombing Run w UT jest w sumie dość dobrym trybem, zrobionym właśnie mniej więcej w sposób, który przedstawiłem (po "golu" respawn bomby i graczy). Nie jest nudniejszy od ctf, ale w sumie to mało weń grałem.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-02-20 00:16:32
Akurat res po golu mi się nigdy nie podobał, wolałbym ciągłość rozgrywki, chociaż tez mało grałem w bombing run i to głównie z botami.
Ale nie wiem czemu tak się nabijasz z takiego pomysłu Sieja, jak zrobiono Wingmoda to czemu nie gry (pseudo)sportowe czy jakiekolwiek inne?


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: SeaSoft 2009-02-20 00:39:37
No bo well, jako oddzielny mod może nawet by miało sens, ale jako tryb rozgrywki do p0rmoda, to raczej taki piece of shit nie pasuje imo.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-02-20 00:40:43
Bo jak będe chciał sobie pograć w piłkę nożną, to pójdę sobie na dwór!!!@ (Ofkors to czysto teoretyczna wypowiedź, tego wychodzenia na dwór nie bierzcie za bardzo do siebie 8)).


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: SeaSoft 2009-02-20 00:48:19
Bo jak będe chciał sobie pograć w piłkę nożną, to pójdę sobie na dwór!!!@ (Ofkors to czysto teoretyczna wypowiedź, tego wychodzenia na dwór nie bierzcie za bardzo do siebie 8)).

Ale na podwórku nie porzucasz sobie oszczepem, pomurz!! Bo przyjdzie mama i powie, że "it's all fun and games until someone loses an eye". Dlatego proponuję zrobić taki tryb w pr0mode, będzie zarówno sport, jak i krew.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-02-20 08:05:48
Wystarczy zmienić sprajt noża i już zamiast "gibń od noża!!1!1" będzie "gibń od oszczepa!@!!1"


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Shivek 2009-02-20 08:41:34
Cytuj
Piłka nożna?


Któś wogle czytał mój post?
Nie chodzi mi o piłkę nożną...
http://www.youtube.com/watch?v=-7iK-GjFhR4
Jak ktoś będzie chciał to wytłumaczę o co chodzi w tym trybie...


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: SeaSoft 2009-02-20 12:44:59
Nie chodzi mi o piłkę nożną...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=-7iK-GjFhR4[/url]
Jak ktoś będzie chciał to wytłumaczę o co chodzi w tym trybie...


OK, rozumiem, że chodzi Ci o american football albo coś w tym stylu :P. Zaprawdę, bardzo zmienia to sytuację, synu.

Pozdrawiam, Czarnoksiężnik z krainy Ob.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Robaq 2009-02-22 14:13:10
To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.
Ej, ten pomysł nie jest taki całkiem zły, ja bym to widział w formie trybu juggernaut z halo3. Konkretnie chodzi o to, że na początku wylosowywany jest jeden gracz, za którego zabicie dostaje się powiedzmy 5 punktów. Jeśli go zabijemy, sami stajemy się celem i zdobywamy 3 punkty za każdego fraga (w końcu wszystcy na nas polują). Za zabicie przeciwnika który nie jest celem dostajemy tylko jeden punkt.
Przekombinowałem?  :inquisitive:


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-02-22 14:43:06
Zacząłem pisać coś takiego do jumpy kiedyś, nawet kumpel trochę grafiki porobił, tylko że bardziej standardowo czyli:
1. pierwszy który zaliczy fraga staje się <wstawić nazwę>
2. tylko <wstawić nazwę> może nabijać fragi
3. jesli ktoś zabiję <wstawic nazwę> staje się kolejnym <wstawić nazwę>

W jumpy miał to być Kriegbot czyli wielki nazi mech z dwoma karabinami maszynowymi zamiast rąk i uber-rakietą, który dodatkowo może zabijać wormy lądując na nich 8)

Jak ktoś ciekaw to mogę wrzucić paczkę z niedokończonym trybem - jest kriegbot (nieanimowany) ale nie ma samego trybu gry.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: daro 2009-02-23 18:15:46
No wrzuć tą paczuszke bo aktualnie robie moda i każdy skrypcik sie przyda :D


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Netsu 2009-02-23 19:36:15
Łapajta. (http://or33jg.bay.livefilestore.com/y1pR-RtsJLrILEXrjga5WeO-VEdfx9L7V_13EoMkEEYWA0ab0LJ3Ca6MueYZkgksJcWZX_DVoRqj0o_IRKyDIQ6HA/jumpy-r35.rar?download)
Dla wytestania nowych możliwości polecam zrobić tak:
1. wybieramy tryb gry "team deathmatch" w menu wyboru broni serwera.
2. dodajemy boty z jednej drużyny komendą "addblue" albo "addred"
3. przyłączamy się do tej samej drużyny co boty
4. spawnujemy się i wpisujemy w konsoli "p0krieg"
Teraz możemy do woli rzezać bezbronne boty, szczególnie polecam spadanie na nie z niewielkiej wysokości.
Sterowanie:
f - karabiny
g - rakieta
h - lot w górę
q - włączenie/wyłączenie aimbota (domyślnie włączony)
Kriegbot traci systemy w miarę jak traci punkty pancerza, systemy które może stracić to: jeden z karabinów maszynowych, wyrzutnia rakiet, auto aim.

Jest jeszcze dodatkowy ficzer, nie do końca dopracowany, reload, znany z liero.
Wpisujemy w konsoli "reload x" gdzie x to liczba od 0 do 100 i cieszysz się riloudem 0% ;)
I jeszcze jedna komenda jakby ktoś chciał "friendlyfire on/off" - wiadomo.

PS: jest parę bugów no i przede wszystkim dziwne rzeczy dzieją się kiedy kriegbot umiera, nie siedziałem nad tym wcale.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Normalny21 2009-03-01 12:28:44
Mam mały problem.... chodzi oto że jak wejdę na jakiś serw i daje Join i np Blue i Join to nic się nie dzieje.... czyli nie pogram :-\


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-03-01 14:21:42
W trybach drużynowych (TDM/CTF) wybieramy jeden z teamów (czyt. klikamy na join red bądź join blue) i wciskamy skok, w trybach dla pojedyńczego gracza (1v1/DM/ballpark/itd) wybieramy join i wciskamy skok.

Sprawdź też przy okazji czy czarna konsolka nie pluje błędami.


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Normalny21 2009-03-04 16:34:41
Dzięki  ;D
Napisana: 2009-03-03 17:26:29
Jest jakiś edytor map do Promode 1.30 ??


Tytuł: Re: Gusanos Promode v1.30 (standalone)
Wiadomość wysłana przez: Wesz 2009-03-04 16:50:17
Robi się je tak samo jak do pozostałych modów, przeszukaj forum w poszukiwaniu tutoriala.


TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb