Liga Liero
2019-08-23 03:48:41 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Gusanos 081] Wszystko o mapmakingu  (Przeczytany 16418 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2006-10-15 13:38:04 »

Nie prawda, w 09c trzeba pamiętać o indexie kolorów, a w 0.81 o konkretnych kolorach. Nie będe opisywał tego drugi raz ponieważ na http://gusanos.liero.org.pl/ znajdują się odpowiednie artykuły.
Zapisane

Nem
nowy
*

Reputacja: -3
Offline Offline

wiadomości: 18


o.O


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2006-10-16 12:41:46 »

Nie prawda, w 09c trzeba pamiętać o indexie kolorów, a w 0.81 o konkretnych kolorach. Nie będe opisywał tego drugi raz ponieważ na http://gusanos.liero.org.pl/ znajdują się odpowiednie artykuły.

:/
co to ten index kolorow ? :/
Zapisane

//\\//EM
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 2006-10-16 13:29:05 »

Nem, dostałeś już ostrzeżenie na privie, suxa, a teraz publiczne na forum. Uprzedzam, dalej są ciekawsze kary, więc jeśli chcesz się dowiedzieć jakie, pisz tak dalej.

Generalnie: MYŚL ZANIM COŚ NAPISZESZ.

W ramach wyjątku, ostatni raz Ci pomogę.
1: Weź w dłoń niewielki, owalny, zazwyczaj biały przedmiot połączony z komputerem, zwany potocznie "myszką". Istotne jest trzymanie palca nad przyciskiem, czyli tym kawałkiem myszki który po przyciśnięciu wydaje odgłos "klik".
2: Zauważ że jeśli ruszysz myszką, na ekranie przesunie się strzałeczka. Przesuwaj myszkę tak długo, aż strzałeczka znajdzie się bezpośrednio nad linkiem, czyli podkreślonym, pomarańczowym napisem. Dla ułatwienia daję linka tutaj:  http://gusanos.liero.org.pl/
3: A teraz trudna czynność. Musisz opuścić palec na to co wcześniej nazwaliśmy przyciskiem, i szybko wdusić go i puścić. A potem, o zgrozo, znowu! Mojej babci czynność ta udała się już za dziesiątym razem, ale nie stresuj się jeśli Ci nie wyjdzie za setnym. Bądź dobrej myśli, w końcu się uda.
4: Brawo! Wszedłeś na stronę z artykułami do Gusanos! No, prawie. Powtórz czynności 2 i 3, tym razem jednak strzałeczka ma znajdować się nad napisem "artykuły". Dodam, że ta czynność nazywa się "otwieraniem linka".
5: A teraz otwórz link do tego: Mapmaking w Gusanos 0.8.1. Brawo!
6: Czytaj aż zrozumiesz.
7. Czytaj aż zrozumiesz.
8. Jeszcze raz, dla pewności.

Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
łowca robali
Szeregowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 58



Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 2006-10-23 19:32:20 »

a co do tego ładunku wybuchowgo - czemu nie zawsze wybucha?
Zapisane

Pracowawszy nad modem devilish jak ktoś naprawdę chce mnie nauczyć LUA to się nie obrażę devilish
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2006-10-23 19:50:46 »

Przyznam szczerze - nie udało mi się tego nigdy zmusić do działania, ale znowu jakoś specjalnie się tym nie interesowałem... popróbuj, może uda Ci się tego użyć.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
lvkaz
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 40


Jestem głupi xD


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 2007-10-15 14:51:51 »

Mam problem z ustawianiem obiektów na mapie... (Oczywiście w Gusanos 0.81)

Otóż tak:
Robie mape normalną, umieszczam obiekt (np.: sparker) i jest wszystko super, ale...
Rzucam w to miejsce np.: granat i ta cholera (czyt. sparker) odlatuje i sparkuje po całej mapie :S
Najbardziej dziwi mnie to, że robie te obiekty tak samo jak w default sparkery na starych mapach i tamte sie nie ruszają!!!
POMOCY!
Zapisane

◘◘◘◘◘
kfadlaciki Shocked
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 2007-10-15 17:11:09 »

Nie pamiętam już dokładnie jak to było z odpychaniem, ale właśnie to się dzieje - eksplozja granatu odpycha obiekt sparkera. Proponuję naprawić to za pomocą parametru zmniejszającego prędkość co klatke, to CHYBA było damping = 0 jak w 0.9c.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2007-10-16 16:40:33 »

A nie lepiej mu zmienić col_layer na -1? Wtedy nic go nie popchnie.
Zapisane
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb