Liga Liero
2019-09-17 04:13:19 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod 09] 133  (Przeczytany 14953 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« : 2005-12-26 07:02:05 »

Gusanos 09|133, wersja 2006 01 08 [2.03MB]
Próba jak najwierniejszego odtworzenia grywalności liero 1.33 na silniku gusanos.
W środku jest instrukcja obsługi, changelog i takie tam sprawy.
« Zmienione: 2006-01-08 23:05:49 przez ChanibaL » Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2005-12-26 10:32:49 »

hm... Dużo lepiej Smiley
tylko czemu mi znika dźwięk w Gusanos w ogóle, po użyciu lasera?
Larpa działa świetnie.
Coś mi się niepodoba ciągle z doomsdayem.
I kiedy zacznie działać dźwięk "begin"? Smiley
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2005-12-26 10:38:14 »

Mody nie mogą się tak nazywać bo potem w grze dostaję apopleksji.... może po prostu do każdego moda dodawaj pusty plik o nazwie <dd><MM><RR>

Co do samego moda: cukierkowatość w niczym nie przeszkadza. Ale nie sądzisz że TROSZKĘ przegiąłęś z wielkością tego miniguna? Cheesy Btw, gaus powinien być też długą cienką rurką - taka snajperka pseudo... Zimm ma też drobną wadę, mianowicie widać taki pixelowy trail w tle... niby to nie przeszkadza aaale... i przyjrzyj się w wolnej chwili animacji czikity Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2005-12-26 10:44:42 »

Ejrze, a ten gauss to czasem też z crimsonland nie jest?:>

Zastanawiam sie po co dodaleś ten śmierdzący dźwięk rozkręcania miniguna. Nie dość że się rozkręca po tym jak wystrzeli pół magazynka, to jeszcze nie jest l33t:>

"20051225-133" To ma być nazwa dla moda?Cheesy To już te numeracje Mugglera były lepsze  Cool

Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2005-12-26 10:47:46 »

minigun jest ok.
gaus to bym zrobił duży i gruby, coś jak w Q2 Smiley
crackler za to zasłania wszystko co tylko można. I to że byłyska w łapkach, i to że błyska lecąc przez co nie widać co to emituje.
Może zmiast cukierków, resztę broni zrób, bo się nam jeszcze z tego jakiś lierox zrobi...? Wink

Co do numeracji to łatwiejsze, niż tłumaczenie, że trzeba poprzedniego skasować itp.

Co do dźwięku lasera, to próbowałem zmienić dźwięki na wave, ale też nie pomogło.
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2005-12-26 13:09:07 »

Dźwięki dzialają bez zarzutów u mnie, no i prawda, chłopaki, Jerek, Chanibal, nie uczepiajcie się tak tej grafiki, bo jeszcze się okaże że nie będę miał pacha na fps potem :>
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
[VT]hunterkiller
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2005-12-26 13:35:07 »

Wszystko sprawia wrazenie calkiem spoko - troche zinn robi zamieszania swoja "wielkoscia", nie wiem, czy teraz jest nim latwiej dostac, czy to po prostu taka jest animacja pierwowzoru. IMO, zinn powienien powrocic do swojego pierwotnego ksztaltu kulki.. =)

No i teraz trzeba ludzi zwerbowac, by pograli na pokoleniu, bo jak narazie to sam siebie musialem klepac.. Tongue

hk.
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2005-12-26 15:37:01 »

Doomsday i bazooka zaczną się podobać jak wyjdzie nowe exe z pachem, bo aktualnie przyśpieszenie jest zwalone.

Laser jest akurat jedynym który już był w wave (neon2.wav). Podejrzewam, że coś się wali bo za często jest uruchamiany. Niby ma tylko kilkadziesiąt milisekund, ale jest uruchamiany co 10ms i to pewnie jest problem... Trzeba będzie coś innego wymyśleć.

Zimmowi zmieniła się tylko grafika.

Co do numerku wersji to już po dodaniu drugiej zrobił się niezły burdel, więc wolałbym, żeby zostało tak jak teraz. Do '133' wróci się gdy będzie można mówić o czymś względnie skończonym.

Nad dźwiękiem (a nawet i innymi l33t bajerami) begin już robiłem i nie mogę znaleść jednego dobrego sposobu uruchamiania tego. Chyba zabawa w LUA mnie czeka.

Pach dla gutha się kiedyś może i znajdzie.

Jerrec: Z tym trailem zimma to chodzi o oryginalny obiekt w środku? A chuiquita, że jedna klatka jest odrobinkę wyżej? Obydwa działania celowe, pierwsze, bo trza od Basary/Glipa wyciągnąć coś co wywali poświetlenie jak fps zaczną spadać, a drugie, bo ładniej wygląda IMO.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 2005-12-26 16:17:04 »

Co do czikity, przyjrzyj się jej dokładnie... w poszukiwaniu nadmiarowych pixeli Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Biernath_John
Southern Lord
Egzekutor
Marszałek
*

Reputacja: 41
Offline Offline

wiadomości: 1888


I wear a human shield


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2005-12-26 20:12:00 »

Cytuj
Btw, gaus powinien być też długą cienką rurką - taka snajperka pseudo...

biorąc pod uwagę rozmiary wystrzeliwanego pocisku w 1.33 to powinna to być razem spora armata
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 2005-12-26 21:20:31 »

No, to taka armata 3px na 15 Cheesy

Zauważyłem natomiast inną rzecz która mnie niemiłosiernie wk*rwia w Liero bo jest... głupia!
Staję z SuperShotgunem na wrażym robaku, tak że całkowicie go zakrywam (stoję dokładnie w tym samym miejscu co on), lufa max w dół, strzelam i co? On dostaje, a ja nie. Czyżby explozje były stronnicze? Jak mi to ktoś wyjaśni to postawię mu piwo...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2005-12-26 21:30:08 »

W takim razie czemu u mnie się tak nie dzieje?
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2005-12-26 21:33:19 »

Ej, miniguna chciałem na styl predatorowego (film, nie predation) - minugun+plecak+taśma z amunicją, więc na 15px nie narzekać Grin
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2005-12-26 22:52:07 »

Mzz, zapomniałem wspomnieć że to w Pro... i stań na kamieniu jakimś, a nie ma dole mapy - to ma znaczenie.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
[VT]hunterkiller
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2005-12-27 00:07:43 »

a tak a propos, jakbyscie mogli przy kazdej poczcie zalaczyc swoj FPS, chcialbym wiedziec, jak tam tzw. lagi

U mnie (chwilowo w w-wie na kompie) skacze ok. 300-400, wiec zakladam, Ze mam LAGIIIIIIIII@(#*@($#()#$#*(U

W odniesieniu do tego, gra jest beznadziejna:
Po pierwsze primo - nie widzisz z czego giniesz (fajna zabawa przez pierwsze pare minut, potem to denerwujace)
Po drugie primo - tzw. TANK effect - e.g. sieknalem kolesia 2 zimmami z bliskiej odleglosci (w kierunku poziomym) a on nawet 1HP nie stracil. Lub tez, jezeli juz, ginie sie po paru sekundach (wtedy tez nie wiadomo, czy zginelo sie z larpy, zimma, czy to w gusanosie powietrze zadaje nietuzinkowe obrazenia Tongue)..

hk.
Zapisane
Strony: [1] 2 3 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb