Liga Liero
2019-06-18 10:30:09 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 »»» [Wszystkie]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod 09] 133  (Przeczytany 14551 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« : 2005-12-26 07:02:05 »

Gusanos 09|133, wersja 2006 01 08 [2.03MB]
Próba jak najwierniejszego odtworzenia grywalności liero 1.33 na silniku gusanos.
W środku jest instrukcja obsługi, changelog i takie tam sprawy.
« Zmienione: 2006-01-08 23:05:49 przez ChanibaL » Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2005-12-26 10:32:49 »

hm... Dużo lepiej Smiley
tylko czemu mi znika dźwięk w Gusanos w ogóle, po użyciu lasera?
Larpa działa świetnie.
Coś mi się niepodoba ciągle z doomsdayem.
I kiedy zacznie działać dźwięk "begin"? Smiley
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2005-12-26 10:38:14 »

Mody nie mogą się tak nazywać bo potem w grze dostaję apopleksji.... może po prostu do każdego moda dodawaj pusty plik o nazwie <dd><MM><RR>

Co do samego moda: cukierkowatość w niczym nie przeszkadza. Ale nie sądzisz że TROSZKĘ przegiąłęś z wielkością tego miniguna? Cheesy Btw, gaus powinien być też długą cienką rurką - taka snajperka pseudo... Zimm ma też drobną wadę, mianowicie widać taki pixelowy trail w tle... niby to nie przeszkadza aaale... i przyjrzyj się w wolnej chwili animacji czikity Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2005-12-26 10:44:42 »

Ejrze, a ten gauss to czasem też z crimsonland nie jest?:>

Zastanawiam sie po co dodaleś ten śmierdzący dźwięk rozkręcania miniguna. Nie dość że się rozkręca po tym jak wystrzeli pół magazynka, to jeszcze nie jest l33t:>

"20051225-133" To ma być nazwa dla moda?Cheesy To już te numeracje Mugglera były lepsze  Cool

Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2005-12-26 10:47:46 »

minigun jest ok.
gaus to bym zrobił duży i gruby, coś jak w Q2 Smiley
crackler za to zasłania wszystko co tylko można. I to że byłyska w łapkach, i to że błyska lecąc przez co nie widać co to emituje.
Może zmiast cukierków, resztę broni zrób, bo się nam jeszcze z tego jakiś lierox zrobi...? Wink

Co do numeracji to łatwiejsze, niż tłumaczenie, że trzeba poprzedniego skasować itp.

Co do dźwięku lasera, to próbowałem zmienić dźwięki na wave, ale też nie pomogło.
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2005-12-26 13:09:07 »

Dźwięki dzialają bez zarzutów u mnie, no i prawda, chłopaki, Jerek, Chanibal, nie uczepiajcie się tak tej grafiki, bo jeszcze się okaże że nie będę miał pacha na fps potem :>
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
[VT]hunterkiller
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2005-12-26 13:35:07 »

Wszystko sprawia wrazenie calkiem spoko - troche zinn robi zamieszania swoja "wielkoscia", nie wiem, czy teraz jest nim latwiej dostac, czy to po prostu taka jest animacja pierwowzoru. IMO, zinn powienien powrocic do swojego pierwotnego ksztaltu kulki.. =)

No i teraz trzeba ludzi zwerbowac, by pograli na pokoleniu, bo jak narazie to sam siebie musialem klepac.. Tongue

hk.
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2005-12-26 15:37:01 »

Doomsday i bazooka zaczną się podobać jak wyjdzie nowe exe z pachem, bo aktualnie przyśpieszenie jest zwalone.

Laser jest akurat jedynym który już był w wave (neon2.wav). Podejrzewam, że coś się wali bo za często jest uruchamiany. Niby ma tylko kilkadziesiąt milisekund, ale jest uruchamiany co 10ms i to pewnie jest problem... Trzeba będzie coś innego wymyśleć.

Zimmowi zmieniła się tylko grafika.

Co do numerku wersji to już po dodaniu drugiej zrobił się niezły burdel, więc wolałbym, żeby zostało tak jak teraz. Do '133' wróci się gdy będzie można mówić o czymś względnie skończonym.

Nad dźwiękiem (a nawet i innymi l33t bajerami) begin już robiłem i nie mogę znaleść jednego dobrego sposobu uruchamiania tego. Chyba zabawa w LUA mnie czeka.

Pach dla gutha się kiedyś może i znajdzie.

Jerrec: Z tym trailem zimma to chodzi o oryginalny obiekt w środku? A chuiquita, że jedna klatka jest odrobinkę wyżej? Obydwa działania celowe, pierwsze, bo trza od Basary/Glipa wyciągnąć coś co wywali poświetlenie jak fps zaczną spadać, a drugie, bo ładniej wygląda IMO.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 2005-12-26 16:17:04 »

Co do czikity, przyjrzyj się jej dokładnie... w poszukiwaniu nadmiarowych pixeli Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Biernath_John
Southern Lord
Egzekutor
Marszałek
*

Reputacja: 41
Offline Offline

wiadomości: 1888


I wear a human shield


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2005-12-26 20:12:00 »

Cytuj
Btw, gaus powinien być też długą cienką rurką - taka snajperka pseudo...

biorąc pod uwagę rozmiary wystrzeliwanego pocisku w 1.33 to powinna to być razem spora armata
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 2005-12-26 21:20:31 »

No, to taka armata 3px na 15 Cheesy

Zauważyłem natomiast inną rzecz która mnie niemiłosiernie wk*rwia w Liero bo jest... głupia!
Staję z SuperShotgunem na wrażym robaku, tak że całkowicie go zakrywam (stoję dokładnie w tym samym miejscu co on), lufa max w dół, strzelam i co? On dostaje, a ja nie. Czyżby explozje były stronnicze? Jak mi to ktoś wyjaśni to postawię mu piwo...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2005-12-26 21:30:08 »

W takim razie czemu u mnie się tak nie dzieje?
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2005-12-26 21:33:19 »

Ej, miniguna chciałem na styl predatorowego (film, nie predation) - minugun+plecak+taśma z amunicją, więc na 15px nie narzekać Grin
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2005-12-26 22:52:07 »

Mzz, zapomniałem wspomnieć że to w Pro... i stań na kamieniu jakimś, a nie ma dole mapy - to ma znaczenie.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
[VT]hunterkiller
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2005-12-27 00:07:43 »

a tak a propos, jakbyscie mogli przy kazdej poczcie zalaczyc swoj FPS, chcialbym wiedziec, jak tam tzw. lagi

U mnie (chwilowo w w-wie na kompie) skacze ok. 300-400, wiec zakladam, Ze mam LAGIIIIIIIII@(#*@($#()#$#*(U

W odniesieniu do tego, gra jest beznadziejna:
Po pierwsze primo - nie widzisz z czego giniesz (fajna zabawa przez pierwsze pare minut, potem to denerwujace)
Po drugie primo - tzw. TANK effect - e.g. sieknalem kolesia 2 zimmami z bliskiej odleglosci (w kierunku poziomym) a on nawet 1HP nie stracil. Lub tez, jezeli juz, ginie sie po paru sekundach (wtedy tez nie wiadomo, czy zginelo sie z larpy, zimma, czy to w gusanosie powietrze zadaje nietuzinkowe obrazenia Tongue)..

hk.
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2005-12-27 00:40:59 »

Ej, a w jakiej grze przy takim ekstremalnym pingu rozgrywka jest przyjemna?
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2005-12-27 02:20:00 »

W rosyjscej ruletce, nigdy nie wiesz czy to tobie czy przeciwnikowi łeb urwało... no i przy odrobinie szczęścia kula przeleci ci przez główę nic nie naruszająć Grin
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Van_Hoover
fisha
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 30
Offline Offline

wiadomości: 435


Nie potykają się tylko ci, którzy pełzają


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 2005-12-27 09:24:05 »

Ja mam FPSów ok 260 i jedyne na co mogę się skarżyć to power Guthowego lasera Wink
Zapisane
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2005-12-27 20:07:36 »

Dla tych którym dźwięk ginie po użyciu lasera, albo gra się zwiesza momentami porada od ChanibaLa:
w pliku autoexec.cfg albo user.cfg w katalogu default należy dodać:
sfx_output_mode winmm

Zmienia to system dźwiękowy na inny, bardziej windowsowy.
Zapisane

ada
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2005-12-28 20:43:05 »

Chej czy  tu się da grać? worried worried? co
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2005-12-28 21:17:57 »

Ok, jest problem z bugiem który wymaga nowego .exe, a to wymaga Gliptica, a to wymaga poczekania do następnego roku. Są 3 możliwe rozwiązania:
  • zostawić co jest i czasem przy jednostrzałowych broniach nie widzieć od czego się ginie
  • używać odstępu pomiędzy broniami i nie wiedzieć kiedy broń się przeładuje
  • używać naciskania guzika i mieć problem z niewypałami jeśli się trzyma guzik (przy normalnym użyciu jednak jest względnie dobrze - problem jest kiedy strzelamy gdy aktualnie nastepuje przeładowanie)
Prosiłbym o napisanie co jest w/g was najmniejszym złem.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 2005-12-28 21:21:53 »

Odstęp między strzałami...

[e] może poll?
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
Kobalt
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2005-12-29 21:51:53 »

Ten problem ma nie tylko mod 133. Gralem na zwyklym modzie od gusanos i walnolem goscia cala seria z miniguna, a ten nawet nie zareagowal.Kilka sekund pozniej padl
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 2005-12-29 22:24:48 »

To co uświadczyłeś to poprostu ping...
Ale masz rację, całe gusanos ma ten problem przy ostatnim naboju każdej broni, niestety nie tylko przy jednostrzałowcach.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 2005-12-30 10:19:40 »

Szczególny problem jest z bazooką, aargh! Walnę gościa prosto w twarz, a ten skacze sobie jakby nigdy nic Angry W dodatku nie tracąc ani kreski życia.
Zapisane

Make mod, not war!
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 2005-12-30 10:42:56 »

Nie. To chodzi o rodzaj lagów... niestety, jako klient, musisz strzelać troche przed wroga. Trudno; trzeba się przyzwyczaić.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 2005-12-30 13:50:11 »

Cytuj
Trudno; trzeba się przyzwyczaić.

Albo wrócić do "nie żyjącego" Wurmz!, jak niektórzy uważają.

PS Kto usunął efekt shadow? Huh
Zapisane

Make mod, not war!
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 2005-12-30 14:05:14 »

Też kiedyś uważałem że przez te lagi nie da się grać... tak mniej więcej do gry z Basarą, gdy mnie z pozycji klienta co chwila fragował railem... (a on ma 32kbps).
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2005-12-30 14:09:55 »

"Wrócić"? Po co wracać, skoro nigdy się od W! nie odeszło? IMHO wciąż dużo lepsze od g...
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 2005-12-30 14:21:13 »

Nie kto go usunął ale raczej kto go nie zrobił...
... przy okazji dla wtajemniczoinych 133 jest już prawie całkowicie dark mode enabled, więc chyba na cienie po następnej wersji narzekań nie będzie Grin

Do tego numerolog Jerrec napracował się nad wybuchami i są już prawie lierowe, niestety powstaje kłopot z super shotgunem, bo jeśli ktoś kiedyś uważał, że ma odrzut rzehój to niech teraz sobie pod nogi strzelić spróbuje. Wygląda na to, że lierowe wybuchy mogą nadać robakowi tylko określone przyśpieszenie w jednej klatce (np. 20 wybuchów daje ten sam efekt odrzutu co 40). Więc tutaj kolejna prośba o wyrażenie opinii - czy komukolwiek będzie przeszkadzać jeśli supershotgun nie będzie odrzucał dobrze jeśli się dostanie np. 10 z 40 pocisków? Bo z powodu typu broni obrażenia zadaje się zwykle albo wszystkim (do tego odrzut będzie przeliczony) albo jakąś nieznaczącą chmurką (tutaj odrzutu będzie praktycznie brak)

Przypominam, że pociski SS nie wybuchają przy kontakcie z robakiem, tylko z ziemią i tylko o to się rozchodzi, o odrzut ich wybuchu, nie o odrzut przy trafieniu w robaka.

A co releasu to będzie za rok dopiero, bo za 50 minut jadę na przydługiego sylwka.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2006-01-08 23:02:30 »

Nowa wersja wyszła, changelog:
Kod:
2006 01 07
  - Nowy sposób wykrywania robaka
  - kompatybilność z dark mode (paskudna)
  - kilka mapek
  - pełno drobnych poprawek
  - świat przeciwko mnie, katalog się znowu nazywa 133
http://static.deltasoft.int.pl/20060107-g09-133.rar
Data wysłania: 2006.01.08 04:05:10
Znowu nowa wersja potwierdzona triplepostem, changelog:
Cytuj
2006 01 08
  - Napalm

http://static.deltasoft.int.pl/20060108-g09-133.rar
 
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Strony: 1 2 3 »»» [Wszystkie]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb