Liga Liero
2019-10-15 20:22:40 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod 09] 133  (Przeczytany 14963 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2005-12-27 00:40:59 »

Ej, a w jakiej grze przy takim ekstremalnym pingu rozgrywka jest przyjemna?
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2005-12-27 02:20:00 »

W rosyjscej ruletce, nigdy nie wiesz czy to tobie czy przeciwnikowi łeb urwało... no i przy odrobinie szczęścia kula przeleci ci przez główę nic nie naruszająć Grin
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Van_Hoover
fisha
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 30
Offline Offline

wiadomości: 435


Nie potykają się tylko ci, którzy pełzają


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 2005-12-27 09:24:05 »

Ja mam FPSów ok 260 i jedyne na co mogę się skarżyć to power Guthowego lasera Wink
Zapisane
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2005-12-27 20:07:36 »

Dla tych którym dźwięk ginie po użyciu lasera, albo gra się zwiesza momentami porada od ChanibaLa:
w pliku autoexec.cfg albo user.cfg w katalogu default należy dodać:
sfx_output_mode winmm

Zmienia to system dźwiękowy na inny, bardziej windowsowy.
Zapisane

ada
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2005-12-28 20:43:05 »

Chej czy  tu się da grać? worried worried? co
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2005-12-28 21:17:57 »

Ok, jest problem z bugiem który wymaga nowego .exe, a to wymaga Gliptica, a to wymaga poczekania do następnego roku. Są 3 możliwe rozwiązania:
  • zostawić co jest i czasem przy jednostrzałowych broniach nie widzieć od czego się ginie
  • używać odstępu pomiędzy broniami i nie wiedzieć kiedy broń się przeładuje
  • używać naciskania guzika i mieć problem z niewypałami jeśli się trzyma guzik (przy normalnym użyciu jednak jest względnie dobrze - problem jest kiedy strzelamy gdy aktualnie nastepuje przeładowanie)
Prosiłbym o napisanie co jest w/g was najmniejszym złem.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 2005-12-28 21:21:53 »

Odstęp między strzałami...

[e] może poll?
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
Kobalt
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2005-12-29 21:51:53 »

Ten problem ma nie tylko mod 133. Gralem na zwyklym modzie od gusanos i walnolem goscia cala seria z miniguna, a ten nawet nie zareagowal.Kilka sekund pozniej padl
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 2005-12-29 22:24:48 »

To co uświadczyłeś to poprostu ping...
Ale masz rację, całe gusanos ma ten problem przy ostatnim naboju każdej broni, niestety nie tylko przy jednostrzałowcach.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 2005-12-30 10:19:40 »

Szczególny problem jest z bazooką, aargh! Walnę gościa prosto w twarz, a ten skacze sobie jakby nigdy nic Angry W dodatku nie tracąc ani kreski życia.
Zapisane

Make mod, not war!
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 2005-12-30 10:42:56 »

Nie. To chodzi o rodzaj lagów... niestety, jako klient, musisz strzelać troche przed wroga. Trudno; trzeba się przyzwyczaić.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 2005-12-30 13:50:11 »

Cytuj
Trudno; trzeba się przyzwyczaić.

Albo wrócić do "nie żyjącego" Wurmz!, jak niektórzy uważają.

PS Kto usunął efekt shadow? Huh
Zapisane

Make mod, not war!
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 2005-12-30 14:05:14 »

Też kiedyś uważałem że przez te lagi nie da się grać... tak mniej więcej do gry z Basarą, gdy mnie z pozycji klienta co chwila fragował railem... (a on ma 32kbps).
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2005-12-30 14:09:55 »

"Wrócić"? Po co wracać, skoro nigdy się od W! nie odeszło? IMHO wciąż dużo lepsze od g...
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 2005-12-30 14:21:13 »

Nie kto go usunął ale raczej kto go nie zrobił...
... przy okazji dla wtajemniczoinych 133 jest już prawie całkowicie dark mode enabled, więc chyba na cienie po następnej wersji narzekań nie będzie Grin

Do tego numerolog Jerrec napracował się nad wybuchami i są już prawie lierowe, niestety powstaje kłopot z super shotgunem, bo jeśli ktoś kiedyś uważał, że ma odrzut rzehój to niech teraz sobie pod nogi strzelić spróbuje. Wygląda na to, że lierowe wybuchy mogą nadać robakowi tylko określone przyśpieszenie w jednej klatce (np. 20 wybuchów daje ten sam efekt odrzutu co 40). Więc tutaj kolejna prośba o wyrażenie opinii - czy komukolwiek będzie przeszkadzać jeśli supershotgun nie będzie odrzucał dobrze jeśli się dostanie np. 10 z 40 pocisków? Bo z powodu typu broni obrażenia zadaje się zwykle albo wszystkim (do tego odrzut będzie przeliczony) albo jakąś nieznaczącą chmurką (tutaj odrzutu będzie praktycznie brak)

Przypominam, że pociski SS nie wybuchają przy kontakcie z robakiem, tylko z ziemią i tylko o to się rozchodzi, o odrzut ich wybuchu, nie o odrzut przy trafieniu w robaka.

A co releasu to będzie za rok dopiero, bo za 50 minut jadę na przydługiego sylwka.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb