Liga Liero
2019-06-27 13:48:49 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 4 »»» [Wszystkie]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [mod 09] G Pro (anulowany)  (Przeczytany 24982 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« : 2005-12-27 23:08:59 »

PROJEKT ZOSTAŁ ANULOWANY
Chanibal lubi Liero 1.33, więc robi je na Gusanos... a ja lubię LieroPro  devilish

Narazie jest wersja super_pre_alpha, jest tylko kilka broni, a i one nie do końca działają dobrze. Zależy mi głównie na wyszukiwaniu bugów, więc wszystkie opinie typu "to i to jest złe ponieważ <...>" są mile widziane. Sprawdzać proszę głównie jakość odwzorowania pod względem fizyki broni i robali, aczkowliek jak komuś się coś nie podoba w dźwiękach lub grafice, to też byłbym wdzięczny gdyby się tym zechciał podzielić.

Znane narazie bugi/błedy/itd:

-Robak, ze względu na niemożność dokładnego przetestowania, może mieć drobne odchyłki od normy. Jeśli ktoś uważa że wie co konkretnie jest źle (np. grawitacja, szybkość liny, czy też może szybkość celownika), niech pisze.
-Rozrzuty są dość mocno skopane, co widać głównie przy wysokorozrzutowych broniach. Spajki zatem są złe, i nie da się ich narazie zrobić lepiej. Wynika to z faktu iż Liero najpierw ustala rozrzut a następnie odległość początkową od lufy a Gusanos odwrotnie.
-Zupełnie inny system detekcji trafień powoduje kolejne krzaki przy wysokodetektowych broniach. Spajki zatem są złe, i nie da się ich narazie zrobić lepiej. Wynika to z faktu iż w Liero robak jest zbiorem trafialnych pixeli a w G prostokątem.
-Dynamicznie liczona odległość minimalna (distance_offs w Gusanos), w zależności od Distribution w Liero mocno psuje zasięgi eksplozji, a co za tym idzie, także odpychanie i uszkodzenia. Jednakże różnice te są na tyle małe że ciężko je zauważyć.
-Stary bug w G.9 który psuje netpleja uniemożliwia robienie broni które mają tylko jeden pocisk w magazynku. Dlatego Spajki, Gausy i inne Rifle mają dużo (100000) amunicji i delay_fire (czyli czas między strzałami) w charakterze reloadu.
-Więcej narazie nie pamiętam, co nie znaczy że nie ma.

Narazie zrobione bronie: Shotgun, SuperShotgun, GaussGun, Rifle, Minigun, Chaingun, Spikeballs.
Robienie następnych zależy od tego czy odstępstwa w tych co zrobiłem są zbyt duże. Ale nawet jeśli są, przycisnę Basarę i wyduszę z niego potrzebne mi ficzery  brood... bo to drobiazgi są. Więc przyszłość G-Pro jest raczej niezagrożona, chodzi tylko o czas.

No, ale koniec gadki. Ssać, grać, narzekać tutaj proszę.
http://republika.pl/sorwurmz/twbpod018_r05.zip - release 5, 30.12.05

(W środku zipa jest kompletny katalog z modem).
« Zmienione: 2006-02-02 11:55:12 przez Jerac » Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2005-12-27 23:57:34 »

Jest jak najbardziej l33t, robić dalej, bo jest conajmniej 666x lepsze niz g133 [I to wcale nie dlatego, że Jerek jest większy hackor, nie Chanibala wina, że zabrał się za takiego niel33t moda Wink]

No a dźwięki rządzą, szczególnie sg/ssg :>
« Zmienione: 2005-12-28 00:07:37 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2005-12-28 00:37:14 »

Jako że moje ględzenie nic nie pomogło, zrobiłem bardzo ogólny test, który uświadomi ci drogi jeracu/ó jak lina jest bardzo zje*ana Wink Dodam jeszcze tylko że porównywałem z Wurmz! Pro (bo z liero nie moge chwytać skrinów).

   TEST I
Stanełem na ziemi z prosto ustawionym celownikiem, wystrzeliłem line w ścianę, i zaczełem iść w prawą stronę.

   SKRINY
Wurmz! Pro
Gusanos Pro

   TEST II
Wystrzeliłem linę, pionowo w górę, i zostawiłem robaki na prosty zwis Grin.

   SKRINY
Wurmz! Pro
Gusanos Pro

   TEST III
Z pozycji z testu drugiego, zaczełem poruszać się w prawą stronę aż do momentu w którym nie było już to możliwe.

   SKRINY
Wurmz! Pro
Gusanos Pro

Być może nie mam racji, bo porównywane było to do Wurmz! Pro, ale problem nie leży tylko w fizyce liny, ale  także w fizyce robaczka.
Zapisane

ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2005-12-28 02:46:04 »

W obronie Jerreca: Lina w G jest bardzo zrąbana, ale jeszcze gorzej widać to w 133. Jej fizyka jest powalona i co najgorsze nie ma w niej możliwości uruchomienia ABWM. Kolejny ficzer który trza od Basarogliptica wyciągnąć.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2005-12-28 10:17:57 »

Nie wiem skąd pomysł żeby porównywać Wpro do Gpro.... skoro ja odwzorowuje Liero na Gpro... Wurmz również ma złą linkę - Liero wypada gdzieś pomiędzy W i G. No i chciałbym zaznaczyć że nie mam wpływu na wynik żadnego z tych testów.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2005-12-28 11:13:10 »

:O Dlaczego porównałem do Wurmz! Pro? Jeden powód już podałem, nie mogę łapać skrinów z liero, a drugi, to moje założenie że jerac się przyłozył i odwzorował promoda dokładnie na wurmz!. A tu okazuje się że jerac zrobił poprostu kQpę. Wink
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2005-12-28 11:52:58 »

Nie, po prostu tam też nie mogłem wiele zrobić. Tak dla oświecenia: Mam 4 parametry sterujące linką w G:
sv_ninjarope_shoot_speed = prędkość haka po wystrzale
sv_ninjarope_pull_force = moc ciągnięcia; narazie jest dostosowana do czasu ciągnięcia robaka w górę, i czasu wyhamowania go przy spadaniu. To jest imho ważniejsze niż zasięg jaki można przejść po ziemi zapomniwszy o haku Cheesy
sv_ninjarope_minimal_len gth = minimalna długość linki

Do tego jest jeszcze grawitacja haczyka. Jak ktoś (najlepiej niejaki WSh) mi powie jak ja mam z tych 4rech klocków zbudować caly dom, to będę wdzięczny, i stracę kasę na czyjeś (najlepiej niejakiego WSha) piwo.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2005-12-28 17:25:08 »

jeśli chodzi o chodzenie na lince w powietrzu to odpowiedzalna za to jest chyba też manewrorwalność robaka w powietrzu...
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
p.Wesołek
Kapral
**

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 80


Lamer OnLine


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2005-12-28 19:40:25 »

No masz, kilka dni mnie nie ma a tu takie projekty powstały. G-Pro jest tym, czego moim zdaniem dotychczas brakowało, podstawowy robak i 133 są zbyt wolne. Jeśli chodzi o spajki to bot problemów w ich użyciu nie ma (fragowanie mnie znienacka, przy pełnej prędkosci jest raczej tego przykładem Wink), więc chyba takie złe nie są. Dzięki Jerac za dobrą robotę, czekam na więcej Wink.
Jeszcze taki offtopik: czy możliwy jest celownik do broni, który by obraz kilkunastu pikseli wokół spotkania z przeszkodą (ścianą, przeciwnikiem (coś jak koniec wiązki lasera)) wyświetlał nad naszym wormem w niższej rozdzielczości (czy jakoś inaczej powiększony). Ciekawi mnie czy jest to technicznie wykonalne (ewentualna bron byłaby chyba bardzo ciekawa).
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 2005-12-28 19:55:31 »

Ok, drugi rilis....
http://republika.pl/sorwurmz/twbpod011_r02.zip

Zmiany:
-Poprawiona fizyka robala, głównie za sprawą WSha.
-Poprawiony SSG, działa już niemal tak jak w Liero - ale można już stanąć na przeciwniku i zrobić mu bum pod nogi, a samemu nie oberwać.
-Dodane: Mininuke i obie Larpy.
-Dodane stekanie robaka i to charakterystyczne "crraap!"

Uwaga: pilnie poszukuję dźwięków odbijania się, bo narazie cztery bouncy larpy w wąskim korytarzu wydają odgłos charakterystyczny raczej dla samochodu mleczarza....
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Sah
Gość
« Odpowiedz #10 : 2005-12-28 20:39:27 »

Widzę, że w browserze pokazuje się serwer pro, ale jest na nim mapa 'pokol3' której nie mam. Jest ona do zdobycia gdzieś, bo nie zauważyłem?

edit: dzięki
« Zmienione: 2005-12-28 21:12:59 przez Sah » Zapisane
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2005-12-28 20:53:25 »

w 133
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
p.Wesołek
Kapral
**

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 80


Lamer OnLine


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2005-12-28 21:50:58 »

Odnośnie drugiego release'u. Fizyka robala jest bardzo dobra. Dawno nie widziałem LieroPro, ale mininuke chyba nie był tak sprężysty. Nie lada wyzwaniem jest dla mnie takie dobranie kąta, by po odbiciu od ściany efekt był zadowalający (choć może być to tylko moje lamerstwo).
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2005-12-29 22:43:38 »

Release 4 nadchodzi...
http://republika.pl/sorwurmz/twbpod014_r04.zip

Główne zmiany w stosunku do dwójki:
-Skrypty w LUA poprawiające działanie dźwięków, można już spokojnie zasadzić bouncy larpę w ścianę.
-Dodane bronie: Zimm, Laser, Solar Scorch, Chiquita Bomb
-Ciąg dalszy poprawiania eksplozji, tym razem odpychają obiekty
-Mini nuke poprawiony graficznie
-Każda odbijana broń dostała dźwięk odbicia

Narazie tyle... miłych fragów życzę Grin
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 2005-12-29 23:33:57 »

No, wreszcie można coś pojechać, buhahahah...

Czikity w ogóle nie czuć - Ta jej eksplozja... taka że prawie nie słychać... taka sama jak odłamków bananków... których eksplozje są za duże...

Zimm też jest w cholerę za duzy, większy od tego chanibalowego nawet, przy odbijaniu kompletnie juz nic nie widać, ale pasuje do sor gusanos na jakiegoś icy bolta or sth. Argh!, jest o conajmniej argh za duży...

Solar Scroch pozwala mi na oglądanie Zimma w bezruchu, ale nawet ładnie wygląda, jak na takiego niszczyciela grywalności.

Eksplozja lasera też nie wiem skąd taka... Nawet laser supermana nie był taki mocny...

Eyrze, to będzie GusPro Czy SorGusanos? Bo jak to ma być wersja 1337, to ja rządam jakiejś 666, która przynajmniej w części pozwoli na grę bez symulatora pustynnej burzy.

A co to grywalności, to jest l33t.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 2005-12-30 09:53:13 »

Hyyym..... No to zmieniam lekko taktykę. Przewidywane zmiany (bo nie wiem co się uda):

-Potężne, jednofazowe, i co ważniejsze - bardzo jasne eksplozje dla tego co w LieroPro miało BigExplosion
-Drobna zmiana lasera - żeby takiemu jednemu dogodzić Grin
-Skorcz - przetestuję go bez rozmycia...
-Zimm - Zupełnie inny główny pocisk, wg pomysłu Wesza - czyli wąski, ale dość długi. Reszta efektów zostaje. Jakoś nikomu poza G-Kewpą elektryzowanie otoczenia nie przeszkadza Cheesy (ale spowolnie trochę te iskierki, będą mniej przeszkadzać).
-Popróbuję innych dzwięków dla spajków, ale one niemal z definicji będą hałasować jak pudło z <zależy od dźwięku> zrzucone z metalowych schodów. Mam do wyboru szklanki, butelki z lub bez mleka, kanki bez lub z mlekiem, szyny kolejowe w różnych formatach, kowadła (duże, większe, jeszcze większe) i parę rodzajów wiader.

Generalnie, to ma wyglądać ładnie i ze wszystkimi bajerami. Ale jeśli gdzieś przesadzam... dzięki za sprowadzanie na ziemię, jeszcze nie odleciałem na tyle żeby upadek mógł zaboleć. Grin


Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2005-12-30 12:11:04 »

Długo wczoraj zastanawialiśmy się z jeracem jaki ma być ten dźwięk dla spajków, a dzisiaj rano w ciągu 6 sekund doznałem oświecenia. Według mnie ten dźwięk pasuje idealnie, mimo iż po przwesłuchaniu wydaje się beznadziejny, polecam prztestować w grze:
www.wsh.trzcianka.com.pl/boing.wav
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 2005-12-30 12:43:52 »

Beznadziejnie?? to jest TO! Cheesy
Za niedługo będzie poprawiona wersja.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2005-12-30 17:25:52 »

całkiem nieźle. Nawet ten zimm iskrzący nie przeszkadza.
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2005-12-30 19:43:39 »

Owk... uwzględniając sugestie testerów: http://republika.pl/sorwurmz/twbpod018_r05.zip

Zmiany:
-Laser,Skorcz,Zimm,MiniNuke,ChiquitaBomb - ogólnie popoprawiane
-dodane: Chiquita Gun i Big nuke - tak dla jaj Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
p.Wesołek
Kapral
**

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 80


Lamer OnLine


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2005-12-30 20:55:19 »

Zmiany jak dla mnie pozytywne. Jedynie rozważałbym równoczesne wybuchanie pocisków w nuke'ach, ale lepiej żeby w tej kwestii wypowiedziało się więcej osób (zauważyłem, że w specyficznych przypadkach oponent jest spychany poza obaszar wybuchu, przez pierwsze eksplozje). Bronie dla jaj są dość poważne Wink i dobrze obliczone.
EDIT: Chiquita Gun mogłaby mieć  nieco krótszy reload (o jakieś 15%-20%), obecny jest nieco za długi- krótszy pomógłby nie tylko w walce, ale też w przemieszczaniu.
« Zmienione: 2005-12-30 21:05:41 przez p.Wesołek » Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 2005-12-30 21:38:54 »

Jest tylko jeden haczyk: Ja tylko odwzorowuję to co jest w LieroProModeFinal, które jest do ściągnięcia w tutejszej plikowni. Nie mogę więc zmieniać czasów reloadu, prędkości pocisków, itd. Pozatym wyobrażasz sobie 50 eksplozji (a każda ze wszystkimi bajerami) w jednym momencie? Bo mój komputer wiesza się na samą myśl o tym Grin
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2005-12-30 23:24:55 »

Testowałem to, ale czegoś mi przy wybuchach brakowało - efektu trzęsienia ziemi. Gusanos nie ma takiego ficzeru, czy może jakiś inny powód?
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 2005-12-30 23:38:53 »

Nie ma. Muszę pomęczyć o to Basarę... i o błyski też Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
p.Wesołek
Kapral
**

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 80


Lamer OnLine


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2005-12-31 13:36:29 »

Rozumiem, uznałem tylko, że skoro SS ma mniejszy odrzut jego rolę mógłby przejąć ChG.
Btw. jest jakiś oficjalny wishlist czy każdy z osobna molestuje autorów G?
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2006-01-01 17:45:00 »

Jest
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 2006-01-07 22:36:02 »

jakaś nowsza wersja może?
Zapisane

Van_Hoover
fisha
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 30
Offline Offline

wiadomości: 435


Nie potykają się tylko ci, którzy pełzają


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 2006-01-11 23:00:15 »

Emm może teraz dam plame mówiąc tak oczywisty błąd ale nigdzie o tym nie wspomniano więc napisze Gram sobie i tak coś mi nie pasuje.. I z początku nie wiedziałem co ale w końcu do tego doszedłem. Czemu eksplozje z broni wszelakich nie niszczą dirta? Przecież to jest rzecz podstawowa a zapomniana przez Jeraca (celowo?)
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 2006-01-11 23:29:00 »

Paradoksalnie nie uznałem tego za istotne... jako że w 99% gram na mapach gdzie ciężko o kawałek niszczalnego materiału. A potem development stanął bo czekam na bugfixy/patche...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 2006-02-01 21:56:20 »

No to w sumie najwyższy czas na nową wersję, skoro jest 9c Cheesy
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2006-02-01 22:01:53 »

Nie liczyłbym na to, jerac tak się wkręcił w nowego moda rzechój, nie wiem czy mogę zdradzać co to za mod, więc nie będe mówił. Jedyne co moge powiedzieć to że jerac zrobił kQpę z pro, zdradził je z jakimś tajemniczym wh. Cheesy
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 2006-02-02 11:50:31 »

Za niedługo będzie jakiś testowy release. Narazie walczę z grywalnością...
Napisana: 2006.02.01 22:08:47
Dobra, w dziedzinie Pro wiem już wszystko co chciałem wiedzieć.

Oficjalnie Anuluje Projekt G-Pro.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2006-02-02 15:13:05 »

Oficjalnie Anuluje Projekt G-Pro.

To oznacza że nie masz wogóle zamiaru kończyć pro?
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 2006-02-02 15:40:29 »

Nie, bo to nie ma sensu. Założeniem pro było odwzorowanie grywalności i sposobu działania Pro, czyli zrobienie szybkiej, precyzyjnej rozgrywki. A jak tu mówić o jakiejkolwiek precyzji jak nawet Distribution się nie syncuje. Pro na same gaussy/rifle/miniguny to nie pro.

A że nie ma widoków na poprawę tego, nie chcę tracić czasu i energii na coś co i tak nie będzie działać tak jak JA chcę.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2006-02-02 16:42:42 »

I 'dlaczego W! lepsze'...
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 2006-02-02 17:26:15 »

Tak, W ma lepszy kod sieciowy.
Tak, G nie obsługuje niektórych rzeczy
Nie, to się o dziwo NIE zmieni
Nie, W nie jest lepsze od G Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2006-02-02 18:40:06 »

Jerrec: próbowałeś tego hacka z distribution który proponowałem?
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 2006-02-02 18:58:18 »

Jak niby, ja naprawdę nie jestem taki master w LUA żeby takie rzeczy robić... pozatym wszystko się rozbija nie tylko o distribution, ale o odbijanie - a tego zhaczyć się chyba nie da.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2006-02-03 10:46:57 »

"kilka brzydkich słów" na temat Gusanos. Czyżby jednak LieroX zwyciężyło?
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 2006-02-03 14:13:42 »

LieroX od początku było poza konkurencją... G ma jedną, istotną wadę: Niemożliwość syncowania niektórych rzeczy. Ale co jest ciekawe, to to... że LieroX ma dokładnie IDENTYCZNY PROBLEM! To dlatego oni nie używają spajków... pamiętacie zestaw podany przez Raziela? Reszta po prostu nie działa dobrze w necie XD
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 2006-02-04 18:49:28 »

No i co tego, że g ma w ch możliwości, skoro i tak nie da się w toto normalnie grać?
W!
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 2006-02-04 19:14:11 »

Jakoś nie zauważyłem że nie można w toto normalnie grać. Nie w każdego moda, fakt, ale jak mod uwzględnia braki G, to nie ma żadnego prolemu.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #42 : 2006-02-04 20:40:38 »

A jak W! rozwiązało problem spajków online?
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 2006-02-04 20:58:22 »

Spróbuję to opisać obrazowo.

Wurmz co chwila zbiera dane odnośnie poruszeń wszystkich innych robaków w sieci, a następnie renderuje kolejną klatkę. To znaczy, że jeśli któryś robak zalega ze swoim pakietem, cała gra na niego czeka. Ponadto, w całej grze nie ma nic losowego, gdyż liczby losowe są wybierane z tablicy zmiennych, jedna po drugiej. Tak więc, gdybyśmy poruszali się idenycznie w 2 grach, to tak samo rozsiewaly by się spajki itd.
Takie rozwiązanie jest dobre przy szybkich, niskopingowych łączach, gdyż zapewnia 100% synca jeśli dane gry są takie same, ale jest bardzo złe przy wysokich pingach. Gra wtedy jest BARDZO wolna, skacze, i w ogóle ssie. Jednakże wciąż nie ma żadnego problemu z syncowaniem.

Gusanos natomiast, pobiera dane odnośnie poruszeń innych graczy, ale nie czeka aż one dojdą. Co więc robi? Na podstawie poprzednich poruszeń, przewiduje gdzie robal poruszy się teraz. Rozwiązanie to sprawia że gra jest zawsze tak samo szybka, ale coś się MUSI "rozjeżdżać". W Gusanos rozjeżdzają się prawdziwe pozycje obiektów i robaków dla klienta.
Takie rozwiązanie teoretycznie sprawdza się na słabych łączach lepiej niż to Wurmzowe, a przy dużych prędkościach nie ma różnicy. Praktyka mówi jednak iż do G potrzebne jest BARDZO małopingowe łącze, a nawet przez LAN będą się zdarzać "rozjazdy". Aczkolwiek, problem ten ponoć może zostać rozwiązany, tylko Basara obawia się problemu oszukiwania. Nie znam szczegółów, ale proponuję każdemu kto widzi Basarę gdzieś pisać "Hey, I think cheating won't be problem, I prefer good netplay over possibility of cheating!".
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #44 : 2006-02-05 21:36:23 »

To ja mam pomysł. I tak mi nie zależy na grze przez internet.
Chciałbym w końcu pograć na swoim kompie z kumplami w Liero z dźwiękiem. Na zwykłym dzielonym ekranie.
Jak to się uda, to czas na LAN. W grupie weselej, a wszystkie prawdziwe Quakowe/CS spotkania są na LANie właśnie, żeby nie było opóźnień (no i weselej było). Byłem na takich lanparty, gdzie z nikim nie zagrałem Smiley

A jak na LANie będzie śmigać, to wtedy dopiero będziemy się martwić o to, że przez internet się desynki robią.
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 2006-02-05 21:57:20 »

Na splicie działa wszystko pięknie. Na LANie są drobne rozjazdy, ale to naprawdę nie przeszkadza.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Strony: 1 2 3 4 »»» [Wszystkie]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb