Liga Liero
2019-08-19 05:12:49 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 2 [3] 4 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [mod 09] G Pro (anulowany)  (Przeczytany 25343 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2006-02-01 22:01:53 »

Nie liczyłbym na to, jerac tak się wkręcił w nowego moda rzechój, nie wiem czy mogę zdradzać co to za mod, więc nie będe mówił. Jedyne co moge powiedzieć to że jerac zrobił kQpę z pro, zdradził je z jakimś tajemniczym wh. Cheesy
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 2006-02-02 11:50:31 »

Za niedługo będzie jakiś testowy release. Narazie walczę z grywalnością...
Napisana: 2006.02.01 22:08:47
Dobra, w dziedzinie Pro wiem już wszystko co chciałem wiedzieć.

Oficjalnie Anuluje Projekt G-Pro.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2006-02-02 15:13:05 »

Oficjalnie Anuluje Projekt G-Pro.

To oznacza że nie masz wogóle zamiaru kończyć pro?
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 2006-02-02 15:40:29 »

Nie, bo to nie ma sensu. Założeniem pro było odwzorowanie grywalności i sposobu działania Pro, czyli zrobienie szybkiej, precyzyjnej rozgrywki. A jak tu mówić o jakiejkolwiek precyzji jak nawet Distribution się nie syncuje. Pro na same gaussy/rifle/miniguny to nie pro.

A że nie ma widoków na poprawę tego, nie chcę tracić czasu i energii na coś co i tak nie będzie działać tak jak JA chcę.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2006-02-02 16:42:42 »

I 'dlaczego W! lepsze'...
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 2006-02-02 17:26:15 »

Tak, W ma lepszy kod sieciowy.
Tak, G nie obsługuje niektórych rzeczy
Nie, to się o dziwo NIE zmieni
Nie, W nie jest lepsze od G Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1189


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2006-02-02 18:40:06 »

Jerrec: próbowałeś tego hacka z distribution który proponowałem?
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 2006-02-02 18:58:18 »

Jak niby, ja naprawdę nie jestem taki master w LUA żeby takie rzeczy robić... pozatym wszystko się rozbija nie tylko o distribution, ale o odbijanie - a tego zhaczyć się chyba nie da.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1590


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2006-02-03 10:46:57 »

"kilka brzydkich słów" na temat Gusanos. Czyżby jednak LieroX zwyciężyło?
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 2006-02-03 14:13:42 »

LieroX od początku było poza konkurencją... G ma jedną, istotną wadę: Niemożliwość syncowania niektórych rzeczy. Ale co jest ciekawe, to to... że LieroX ma dokładnie IDENTYCZNY PROBLEM! To dlatego oni nie używają spajków... pamiętacie zestaw podany przez Raziela? Reszta po prostu nie działa dobrze w necie XD
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 2006-02-04 18:49:28 »

No i co tego, że g ma w ch możliwości, skoro i tak nie da się w toto normalnie grać?
W!
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 2006-02-04 19:14:11 »

Jakoś nie zauważyłem że nie można w toto normalnie grać. Nie w każdego moda, fakt, ale jak mod uwzględnia braki G, to nie ma żadnego prolemu.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1590


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #42 : 2006-02-04 20:40:38 »

A jak W! rozwiązało problem spajków online?
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 2006-02-04 20:58:22 »

Spróbuję to opisać obrazowo.

Wurmz co chwila zbiera dane odnośnie poruszeń wszystkich innych robaków w sieci, a następnie renderuje kolejną klatkę. To znaczy, że jeśli któryś robak zalega ze swoim pakietem, cała gra na niego czeka. Ponadto, w całej grze nie ma nic losowego, gdyż liczby losowe są wybierane z tablicy zmiennych, jedna po drugiej. Tak więc, gdybyśmy poruszali się idenycznie w 2 grach, to tak samo rozsiewaly by się spajki itd.
Takie rozwiązanie jest dobre przy szybkich, niskopingowych łączach, gdyż zapewnia 100% synca jeśli dane gry są takie same, ale jest bardzo złe przy wysokich pingach. Gra wtedy jest BARDZO wolna, skacze, i w ogóle ssie. Jednakże wciąż nie ma żadnego problemu z syncowaniem.

Gusanos natomiast, pobiera dane odnośnie poruszeń innych graczy, ale nie czeka aż one dojdą. Co więc robi? Na podstawie poprzednich poruszeń, przewiduje gdzie robal poruszy się teraz. Rozwiązanie to sprawia że gra jest zawsze tak samo szybka, ale coś się MUSI "rozjeżdżać". W Gusanos rozjeżdzają się prawdziwe pozycje obiektów i robaków dla klienta.
Takie rozwiązanie teoretycznie sprawdza się na słabych łączach lepiej niż to Wurmzowe, a przy dużych prędkościach nie ma różnicy. Praktyka mówi jednak iż do G potrzebne jest BARDZO małopingowe łącze, a nawet przez LAN będą się zdarzać "rozjazdy". Aczkolwiek, problem ten ponoć może zostać rozwiązany, tylko Basara obawia się problemu oszukiwania. Nie znam szczegółów, ale proponuję każdemu kto widzi Basarę gdzieś pisać "Hey, I think cheating won't be problem, I prefer good netplay over possibility of cheating!".
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1590


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #44 : 2006-02-05 21:36:23 »

To ja mam pomysł. I tak mi nie zależy na grze przez internet.
Chciałbym w końcu pograć na swoim kompie z kumplami w Liero z dźwiękiem. Na zwykłym dzielonym ekranie.
Jak to się uda, to czas na LAN. W grupie weselej, a wszystkie prawdziwe Quakowe/CS spotkania są na LANie właśnie, żeby nie było opóźnień (no i weselej było). Byłem na takich lanparty, gdzie z nikim nie zagrałem Smiley

A jak na LANie będzie śmigać, to wtedy dopiero będziemy się martwić o to, że przez internet się desynki robią.
Zapisane

Strony: ««« 1 2 [3] 4 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb