Liga Liero
2019-08-19 05:24:19 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [mod] Timerun  (Przeczytany 5800 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1590


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« : 2006-01-07 13:56:02 »

Już sporo czasu temu, na forum Comsera, pisałem o stworzeniu moda, który by umożliwiał pokazanie się umiejętnościami. Chodzi o skoki, korzystanie z liny, specyficznych cech broni.
Sam pomysł nie jest nowy. Opisany jest tu i pochodzi z moda Defrag do Quake3.

Jego stworzenie wymaga jednak rzeczy, których jeszcze nie ma (albo nie wiem, że są). Głównie chodzi o zliczanie czasu, obsługę demek i przesyłanie wiadomości na główny serwer.
Na początek więc, postaram się stworzyć kilka map, które mogły by stanowić fundament.


Na rozgrzewkę mapka tmrn01. Póki co proponuję uruchomić ją na modzie pro.
update 2006.01.07 21:30

http://www.liero.org.pl/pliki/gusanos/tmrn01.zip
Co proponuję na niej ćwiczyć:
- bunnyhop do 30 kreski (na modzie 133 - 15)
- skok od zera na dwóch strzałach super shotguna do 75 kreski (na modzie 133 - 34)
- bunnyhop + 2 x super shotgun,  do 114 kreski (na modzie 133 - 60)
- bunnyhop + 3 x super shotgun, żeby dobić głową do końca (tylko pro)

update 2006.01.07 16:30
Sufit ciągle był dla mnie za niski więc teraz jest 400 kresek do zdobycia
http://www.liero.org.pl/pliki/gusanos/tmrn01_v03.zip
- od zera na dwóch strzałach ss do 133 kreski
- od zera na minigunie do 120 kreski
- od zera na kilku ss do 190 kreski
- od zera na kilku minigunach do 220 kreski
- styl wolny bez linki do sufitu
« Zmienione: 2006-01-08 16:40:25 przez Greybrow » Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 2006-01-07 14:17:44 »

Zliczanie czasu proste do zrobienia w LUA, obsługa demek - trzeba czekać, przesyłanie wiadomości na główny serwer - tzn?
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2006-01-07 15:34:19 »

A ja znów nie mogę sciągnąć mapki, widać forum mnie nie lubi. Sad pomurz
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
p.Wesołek
Kapral
**

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 80


Lamer OnLine


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2006-01-07 17:55:27 »

Mapka dobra, choć nieco mała (za niska). Czekam też na kolejne z (mam nadzieję) serii i moda. Btw. jak na bunnyhopie i jednym strzale sięgnąłem sufitu (pro) był to błąd gry czy co? Wink
EDIT: Pomysł dla jakiegoś maporoba: pionowe bunnyhopy przez środek mapy, z tak dobranymi odległościami, aby tworzyły schody (jeden zawieszony w powietrzu, nieco wyżej drugi symetrycznie odbity itd.). Wymaga żyłki numerologa Wink.
« Zmienione: 2006-01-07 18:05:08 przez p.Wesołek » Zapisane
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1590


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2006-01-07 21:34:48 »

Powiększyłem mapkę, bo rzeczywiście była za niska.
W sumie nadal jest, bo udało mi się dobić głową do sufitu Grin
Jak się komuś to uda, to będę ją nadal wydłużał.
Zapisane

p.Wesołek
Kapral
**

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 80


Lamer OnLine


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2006-01-08 13:35:20 »

Da się do sufitu dobić na bunnyhopie i dwóch strzałach w pro, o ile są z dwóch różnych SS  devilish. Odnoszę jednak wrażenie, że G nie jest jeszcze przystosowane do takich przyspieszeń. Chore rzeczy dzieją się przy spadaniu (pomóżcie sobie linką i patrzcie na efekt lub na chwilę przed zderzeniem strzelcie pod siebie z SS).
EDIT: Nowa konkurencja: dobicie do sufitu przy jak najmniejszej liczbie strzałów z linki (od zera do dachu w pro- 1).
« Zmienione: 2006-01-08 13:44:47 przez p.Wesołek » Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1189


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2006-01-08 14:38:03 »

Linka jest wyjątkowo paskudnie zrobiona, więc na to nie patrz.
Zobaczcie sobie g09|133 i strzelcie pod nogi z SS to napewno wygracie Grin
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1590


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2006-01-08 16:41:58 »

Kolejna aktualizacja z ponad trzykrotnym przedłużeniem mapki.

Przy okazji wychodzą ciekawe kwiatki, takie jak np to, że do prędkości pocisku nie jest dodawana prędkość robaka i jego przyspieszenie.
Dzięki czemu spadając tak z powyżej 200 można spokojnie zabić się laserem, czy innym tam minigunem strzelając w dół.
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2006-01-08 16:59:36 »

Czyżby JeracowoChanibalowe przliczenia były do du*y? Ja z tego co widziałem to abwm działało.

Greybrow: na jakim modzie to zauważyłeś?
Zapisane

Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1590


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2006-01-08 17:18:21 »

Na pro i na 133, efekty działania takie są same.
Przy spadaniu z dużą prędkością, pociski (laser również) pojawia się od razu w środku robala.
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2006-01-08 17:43:50 »

No ale żalezy przy jak dużej prędkości, bo jezeli mówimy o naprawdę dużej prędkości to powinno to być normalne, może zły przykład porównywać do w! pro, ale miloszz potrafił zabić się własnym gaussem czy riflem.
Zapisane

Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 884


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2006-01-08 19:03:31 »

W LPro też da się zginąć od własnego lasera.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1189


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2006-01-08 19:17:40 »

Z zabijaniem się własnymi jest rzeczywiście bug silnika, Basara obiecał w nowym exe naprawić. Problem wygląda następująco - w liero robak ma zmianę prędkości i położenia w aktualnej klatce, a potem nowy pocisk dostaje prędkość i położenie robaka. W gusanos jest odwrotnie, więc pocisk dostaje prędkość/położenie robala w poprzedniej klatce.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 2006-02-03 20:33:52 »

Wydaje mi się że ten post najlepiej będzie pasował tutaj.

Pachnąć skrina przed przeczytaniem: klik

Trochę się nudziłem, odpaliłem sobie gusanos i zaczełem trochę latać. Przypomniał mi się test g3a i przyszedł mi pomysł na trika. Cały trik polega na tym że używając jednego strzału z rajla wskoczyć na górną półke (mapa poo jak widać ze skrina) z poziomu czerwonej linii, można także stanąć na beczce, ale to i tak nie pomoże. Dobra zabawa dla nudzącego się bubra i nie tylko :> Dla zamroczonych co by się nie domyślili trik na defaulcie wykonywany.
« Zmienione: 2006-02-03 20:40:47 przez Weszrick von Kewpa » Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb