Liga Liero
2019-06-27 14:10:32 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dragon Ball  (Przeczytany 10052 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2006-02-12 22:51:46 »

Oj Jerekzu, nie wiem doprawdy o czym ty mówisz, a jetpaco w wh jest dobry? a latanie w pd? Jak dzieci chcą to niech się bawią. Nie grałem dużo w dragonballe itp., nigdy mnie to nie kręciło, ale skoro można układac klocki przez irca, to ględzenie o rozbieżności światów pozostaje tylko zwykłym ględzeniem 20-letniego studenta Wink
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 2006-02-12 23:18:56 »

Chodzi mi tylko o to że wszystkie klasyczne nawalanki mają postacie o wysokości nie 9px a przynajmniej 150 (i to w najgorszej, 320x200, rozdzieloczości) pixli. Ciekaw jestem jak chcesz animować różne kicki na przykład. Albo czym się mają różnić. No, ale to jest może nawet i rozwiązywalne....

Zastanawia mnie jednak co innego. Nawalanki rozgrywane są, w porównaniu do Liero, na śmiesznie małych "mapach". Dla liero to było by pewnie coś a'la 100x30 px. Strasznie dużo. Nawet po powiększeniu do 300x90 px, mapa była by maleńka. A dalej w sumie się nie da, bo postać która ma 30 px i jedną tylko animację siłą rzeczy MUSI wyglądać dennie. Już moje żołnierzyki w WH tracą na jakości przez drobne powiększenie, a co tu mówić o czymś 2.5x większym.

Pozatym, G nie ma żadnego wsparcia dla broni kontaktowych. Męczę się z wyważeniem 2 (słownie: dwóch!) już drugi dzień i szczerze mówiąc, nie idzie mi. W LA też niezbyt się sprawdzają miecze. Zwyczajnie nie wyobrażam sobie robienia nawalanki na silniku G, sorry. Że już nie wspomnę o taaaaaaaaaaakim oskryptowaniu w LUA którego ja na pewno się nie podejmę, bo na 100% będzie wymagać super-syncania.

Może to i jest zrabialne... tylko imho szanse na zrobienie tego grywalnym są bardzo niskie.

Guthricku, a co złego w jetpacku? Pewnie ci wybucha co 3 sekundy... Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2006-02-13 10:10:23 »

Widzialem dball w stylu mk, prawie dokladnie takie jak mowi Chanibal. ;p
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2006-02-13 16:10:24 »

Jak ktoś chce to mogę spróbować podesłać swój porzucony (ale całkowicie grywalny, acz niespecjalnie wyważony) projekt poskładania wszystkich lepszych postaci w jednego MUGEN'a. I gdyby to było wykonane w podobny sposób przy postaciach może nawet niespecjalnie większych niż aktualnie, i małych mapach to to imo byłoby grywalne. Niestety rzehój lua to w tym wypadku mało powiedziane.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2006-02-13 16:23:48 »

Słuchaj, jak masz jakiś konkretny pomysł i znasz się na świecie DB - to naprawdę spróbuj zrobić tego moda! Z classicem i tak pewnie czekasz na syncowanie (więc poczekasz jeszcze sam-Tefat-jeden-wie-ile), a szkoda siedzieć bezczynnie i marnować pomysły. Co do LUA, to nie zaczynaj od jakiś super-hardkorów, spróbuj na przykład zrobić jakąś prostą broń, która po 2krotnym szybkim naciśnięciu fire strzelała by podwójnie (alboco). Proste dość, pewnie się zsyncuje bez żadnego wsparcia, no i zdobędziesz troszkę "expa" w LUA.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2006-02-13 19:52:34 »

Niestety przyznam szczerze, że bym już zaczął, ale:
a. nei mam czasu (przykłądem może być komp do naprawy 'na jutro' od 3 tygodni który leży mi pod biurkiem albo mój własny dysk któremu coś w sektorkach namieszało - tyle roboty a czasu ani odrobinki)
b. podejrzewam, że nie tylko tam byłyby kłopoty z G. Co prawda w tym wypadku na szczęście nie jest to problem z sync, ale problemów by się napewno i tak znalazło... zastanawiam się czy można by np. zrobić robaki tak, aby jeden na drugiego nie mógł wejść, albo teleportację przy double-tapnięciu strzałki itp. Najgorzej by pewnie było z systemem bloków i ciosów, bo takiego badziewia jak w Q3:Bid for power to bym się wstydził dać.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb