Liga Liero
2019-08-24 15:38:31 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 »»» [Wszystkie]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Woda w gunsanos 9  (Przeczytany 7445 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Peciuś
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 15



Zobacz profil
« : 2006-01-17 14:03:01 »

Czy jest jakaś mapa z wodą?
I jak zrobić mape z wodą?
Zapisane

http://grysieciowe.forumer.pl nowe forum Hamachi Zapraszam (forum jeszcze sie rozwija)
ColonelMatey
Gość
« Odpowiedz #1 : 2006-01-17 14:49:58 »

Nie ma jeszcze wody, bo ta cała-programistyczna-banda-z-góry nie zrobiła jej, tłumacząc się brakiem jakiejś-tam-synchronizacji. I jeszcze dodając, że jak macie-jakiś-pomysł-to-wpadać-na-#liero-na-kłejknecie-i-prosić-Basarę-i-Gliptica-bo-przecież-sami-nie-potrafią-chociaż-szpanują-obrazkami-"gusanos team"
Zapisane
kamil077
Gość
« Odpowiedz #2 : 2006-01-17 14:52:57 »

   Nie ma wody bo -
 G .9 jest przedefszystkim do grania na NETO....
 a na NETO jest tak zupełnie inaczej płynie woda
 na jednym kompie a inaczej na drugim
 np. dziwisz się czemu przeciwnik lata przy suficie....
 woda go zalewa ale tego nie widzisz
 
 na 100% procent źle przetłumaczyłem  devilish
Zapisane
Pan Heniek
Szeregowy
*

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 45


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 2006-01-17 20:59:38 »

Tzn. dało by się, ale pod warunkiem że wszyscy gracze w gusanosa wyposażą sie w parumegabitowe modemy, a serwery szybkie żehój. Inaczej po prostu synchronizacja byłaby niemożliwa. Tongue
Data wysłania: 2006.01.17 16:17:54
Panowie, wróćmy do tematu ;p

Po dłuższych przemyśleniach wymyśliłem, że woda mogła by być. Wystarczy zrobić takie coś, że w mapie można ustawić poziom wody, i gdy robal przekroczy barierę (ofkoz popartą niebieską paletą poniżej ustawionego poziomu wody + pare bajerków), grawitacja dla niego sie zmniejszy. Czyli mówiąc po ludzku walnąć wode zatapiającą plansze do ustalonego poziomu bez jakiegoś tam realizmu i prosze, woda ;p. I nawet nie byłoby problemu z synchronizacją.
Zapisane
ColonelMatey
Gość
« Odpowiedz #4 : 2006-01-17 21:12:25 »

Upgrade pomysłu: zrobić tak, że się rysuje tą wodę tak jak w G.81, jednak aby ona nie rozłaziła się na boki, kiedy nie będzie miała oparcia, czyli to będzie statyczne obszar w którym będzie mniejsza grawitacja i większy opór robaka ( że w wodzie się wolniej się robaczek rozpędza ).
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2006-01-17 21:14:54 »

Tiftcuts hakował niby jakąś LUA'ową wodę i rekiny do Oilriga 2, nawet chwalił się żę dobrze działa etc.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1189


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2006-01-17 22:46:40 »

A co do synchronizacji, to najpierw niech schynchronizują normalne strzały, później niech się bawią nieużytecznymi pierdołami.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 2006-01-17 23:00:40 »

INDERDAAD.

Bo jak narazie G ma taką samą wartość netową jak W na 128 kbps.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
addel
Gość
« Odpowiedz #8 : 2006-03-22 11:21:30 »

mialem mapke z wodą. siedzi sie w lodzi podwoddnej i można rozwalic szyby i sie potopic
Zapisane
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 2006-03-24 16:20:48 »

To rzeczywiście super:P. Może byś tak podał link do downloadu?
Możesz też wrzucić mapkę na darmowe konto w republice lub wejdź na www.rapidshare.de...
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 2006-03-24 16:48:02 »

To chyba do 0.81 było...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
marek_sp
Szeregowy
*

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 41


Mmm, Whiskas


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 2006-03-24 19:58:43 »

no raczej. gdyby ktos zhakowal wode do g0.9 to napewno by sie pochwalil. to by bylo jak nowa ameryka!!  Cool
Zapisane

Chuck Norris potrafi trzasnąć obrotowymi drzwiami!
(Kosmos też już 2 razy okrążył) - więcej info na http://www.chucknorris.glt.pl
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 2006-03-24 20:06:58 »

Nie no zhakować można, i to nawet realistyczniejszowatą niż w 0.81, ale który komp to udźwignie?

Pozatym się nie zsyncuje ^^
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
marek_sp
Szeregowy
*

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 41


Mmm, Whiskas


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2006-03-24 20:24:57 »

nie potrzeba by syncu gdyby nie bylo zadnych wartosci losowych albo wszystko (tzn. woda) stalo w miejscu, jak piach (narysowane na level.png)
Zapisane

Chuck Norris potrafi trzasnąć obrotowymi drzwiami!
(Kosmos też już 2 razy okrążył) - więcej info na http://www.chucknorris.glt.pl
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2006-03-24 20:52:56 »

No ale jakbyś zrobił przelewanie się? Ja myślałem o zrobieniu cząsteczek które się od siebie bardzo słabo odbijają, co niestety z definicji jest losowe...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
marek_sp
Szeregowy
*

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 41


Mmm, Whiskas


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 2006-03-25 18:00:25 »

no niestety z przelewanie trzebaby zrezygnować. nie musi być to losowe. gdyby był mechanizm który działa na zasadzie:

jeśli piksel w dół wolne to przesuń w dół
lub jeśli piksel w prawo wolne to przesuń w prawo
lub jeśli piksel w lewo wolne to przesuń w lewo
lub stój w miejscu

czyli sprawdza po kolei wszystkie możliwości w kolejności od najbardziej pożądanych do tych najmniej pożądanych a jeśli wszystkie zwrócą fałsz to ma nic nie robić
Zapisane

Chuck Norris potrafi trzasnąć obrotowymi drzwiami!
(Kosmos też już 2 razy okrążył) - więcej info na http://www.chucknorris.glt.pl
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 2006-03-25 18:58:57 »

Moja metoda jest szybsza Cheesy

Lua nie jest za szybkie, szczególnie jak ma wykonać setki sprawdzeń na klatkę i jeszcze rozpatrywać przypadki... zdajesz sobie sprawę że kosteczka 30x30 px, gdzie jedna czasteczka wody ma 3x3 px, zawiera aż 100 takich cząsteczek? A kwadracik 30x30 to jest...
-------
|      |
|      |
-------
...coś takiego? nawet 2000 pustych obiektów zwalnia, a co tu mówić o N tysiacach skomplikowanych obiektów...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 884


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2006-03-26 12:32:59 »

Marek, twoja woda wyglądałaby bardzo nierealistycznie. No i jej zachowanie w dużym stopniu zależałoby od kolejności rozpatrywania "cząsteczek".
Zapisane

May the Schwarz be with you!
mlr
Kapral
**

Reputacja: -2
Offline Offline

wiadomości: 83


Ich heisse Muggler! Ich bin Ubermansch!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2006-03-26 13:13:24 »

Kod:
ooooo
ooooo
ooooo
...powiedzmy, że to jest nasza "woda".

Kod:
  *

ooooo
ooooo
ooooo
...chwała na wysokości, robak skacze do wody.

Kod:
)o*oo(
ooooo(
)ooooo
...robak wskoczył do wody rozbijając rzeczone "drobinki".

Kod:
oo)oo
o(*o)o
o(ooo
...robak zanurza się, a rozbite cząsteczki zaczynają się koncentrować; ich ruch wywołuje falowanie.
Zapisane

Wino i kobiety wykoleją mądrych, a kto przylgnie do nierządnic, będzie bardziej bezwstydny; padnie łupem zgnilizny i robaków i zatraci się dusza zuchwała. (Syr, 19:2-3)
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2006-03-26 13:18:16 »

Przeczytaj jeszcze raz (ze zrozumieniem) mojego ostatniego posta tutaj (teraz przedostatniego ^^).
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Strony: 1 2 »»» [Wszystkie]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb