Liga Liero
2019-08-24 15:03:55 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Woda w gunsanos 9  (Przeczytany 7444 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
marek_sp
Szeregowy
*

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 41


Mmm, Whiskas


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 2006-03-25 18:00:25 »

no niestety z przelewanie trzebaby zrezygnować. nie musi być to losowe. gdyby był mechanizm który działa na zasadzie:

jeśli piksel w dół wolne to przesuń w dół
lub jeśli piksel w prawo wolne to przesuń w prawo
lub jeśli piksel w lewo wolne to przesuń w lewo
lub stój w miejscu

czyli sprawdza po kolei wszystkie możliwości w kolejności od najbardziej pożądanych do tych najmniej pożądanych a jeśli wszystkie zwrócą fałsz to ma nic nie robić
Zapisane

Chuck Norris potrafi trzasnąć obrotowymi drzwiami!
(Kosmos też już 2 razy okrążył) - więcej info na http://www.chucknorris.glt.pl
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 2006-03-25 18:58:57 »

Moja metoda jest szybsza Cheesy

Lua nie jest za szybkie, szczególnie jak ma wykonać setki sprawdzeń na klatkę i jeszcze rozpatrywać przypadki... zdajesz sobie sprawę że kosteczka 30x30 px, gdzie jedna czasteczka wody ma 3x3 px, zawiera aż 100 takich cząsteczek? A kwadracik 30x30 to jest...
-------
|      |
|      |
-------
...coś takiego? nawet 2000 pustych obiektów zwalnia, a co tu mówić o N tysiacach skomplikowanych obiektów...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 884


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2006-03-26 12:32:59 »

Marek, twoja woda wyglądałaby bardzo nierealistycznie. No i jej zachowanie w dużym stopniu zależałoby od kolejności rozpatrywania "cząsteczek".
Zapisane

May the Schwarz be with you!
mlr
Kapral
**

Reputacja: -2
Offline Offline

wiadomości: 83


Ich heisse Muggler! Ich bin Ubermansch!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2006-03-26 13:13:24 »

Kod:
ooooo
ooooo
ooooo
...powiedzmy, że to jest nasza "woda".

Kod:
  *

ooooo
ooooo
ooooo
...chwała na wysokości, robak skacze do wody.

Kod:
)o*oo(
ooooo(
)ooooo
...robak wskoczył do wody rozbijając rzeczone "drobinki".

Kod:
oo)oo
o(*o)o
o(ooo
...robak zanurza się, a rozbite cząsteczki zaczynają się koncentrować; ich ruch wywołuje falowanie.
Zapisane

Wino i kobiety wykoleją mądrych, a kto przylgnie do nierządnic, będzie bardziej bezwstydny; padnie łupem zgnilizny i robaków i zatraci się dusza zuchwała. (Syr, 19:2-3)
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2006-03-26 13:18:16 »

Przeczytaj jeszcze raz (ze zrozumieniem) mojego ostatniego posta tutaj (teraz przedostatniego ^^).
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb