Liga Liero
2019-10-15 20:15:16 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Sztuki Walki Capoeira Kung -fu i inne :)  (Przeczytany 16613 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Fieroman
Pułkownik
****

Reputacja: -19
Offline Offline

wiadomości: 491

G38


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2002-01-21 19:18:53 »

Ja tym walcze i to jest caukiem wyjebicho  Cool
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

[VT] EdgeCrusher
Rider in the Storm
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 178


The Road, The Wind, The Spirit of MACHINE!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2002-01-22 15:10:51 »

Wolf nawet mnie nie denerwuj... ale jestem fajny machalem kidys jakims mieczem ojojojoj! jak zechcesz to przyjade do ciebie z poltorakiem, nie poltorak? moze dworeczny mlot bojowy (slynny w chorongwi), nie miecze moze w takim razie szabla ?? no w ostatecznosci moze moglbym zabrac katana....

wiec nie zucaj mi jakichs lamerskich tekstow.... :P
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

EdgeCrusher Proud Member of The Vermis Templari, Memeber of the High Council Of Seven
[VT] Patrys
3V1L L33T
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 45
Offline Offline

wiadomości: 1380


ph33r my 1337 n3kk1d skillz


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2002-01-22 19:01:13 »

OMG! EdgeCrusher zamienai sie powoli w Crushera! Przestal pisac poprawnie! Pewnie zasugerowal sie tematem tego threadu Grin

Fiero: chyba czesto stukasz sie w kark przy tym cwiczeniu

Wolf: rechlerechle ale ubaw rechlerechle... co???

Z broni bialej to ja preferuje biale kuleczki. A z palnej to niech bedzie proca na biale kuleczki.
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

Patrys
The High Council of Seven
Vermis Templari
Fieroman
Pułkownik
****

Reputacja: -19
Offline Offline

wiadomości: 491

G38


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2002-01-23 15:36:18 »

rzucając nunchacku w przód póżniej łapiąc je z tyłu koło głuwy idzie zachaczyć o głowe tak se jush ze 3 razy zrobiłem to póżniej się chodzi jak naćpany.....
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

[VT] EdgeCrusher
Rider in the Storm
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 178


The Road, The Wind, The Spirit of MACHINE!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 2002-01-24 11:15:07 »

Patrys: malo spalem a tu wyskakuje taki wolf ze swoim "machalem-mieczem-jestem-twardy-a-ty-to-lamer-postem" i podnosi mi nerwa...
swoja droga to bile kuleczki widzialem kiedys... to byly twoje...choroba nie pamietam gdzie...zaraz zaraz....bylo tam duzo browaru... a pozniej wszyscy tak krzywo chodzili...i te biale koolki...Gonily mnie!... A pozniej zamienily sie w radiowooz...ehhhh... niewazne :)))
Pozdrawiam....
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

EdgeCrusher Proud Member of The Vermis Templari, Memeber of the High Council Of Seven
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2002-01-24 15:27:53 »

Cytuj
Grey a w jakiej sekcji Capoeire ćwiczyłeś Huh


W Katowickiej, teraz się zwie Aguia Branca
Zapisane

Fieroman
Pułkownik
****

Reputacja: -19
Offline Offline

wiadomości: 491

G38


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 2002-01-24 21:20:33 »

no spoko ja teraz ćwicze w "Przczyńskiej akademii sztuk walki" i tam se pykamy raz na miesiąc capoeire ja se jeszcze ćwicze w domu szkole lesie tam gdzie jest dużo miejsca
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

[VT].:nomind:.
Bystrooki Kloc
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 234


=]


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 2002-01-28 18:42:33 »

Taekwon-do ( itf ) or notin'.  Cool
Troche trenowalem, teraz mam przerwe, bo matura i inne takie glupoty..

Nunchaku tez jest fajne, raczej jako zabawka niz cos przydatnego. Walka to raczej jedno-dwa trafienia, bo potem dostajesz kontre i nie ma czasu opanowac nunchaku (probowalismy Smiley ). Niestety tez zbyt duze, zeby nosic przy sobie, szczegolnie 2. (jak machasz dwoma naraz, to dopiero robi to jakies wrazenie..)
Tak wogole, to jak spotykam kogos kto mowi ze ma nunchaku, to najczesciej dziala ono w jego rekach jak Zimm. Smiley

A Aikido albo Aikitaisu to bede trenowal ak bede mial 70 lat.. taki mam plan Smiley.


A tak poza tym to.. GUNZ lots of gunz..  Angry Wink


---
wlasnie sobie przypomnialem: 5 lat temu kumpel dzieki nunchaku ocalil kase, 4 kolesi zmieklo, jak wyciagnal z rekawa i pare razy machnal(sam go uczylem  Grin)..  jednak czasem sie przydaje.
Zapisane

.: [VT] no!mind :.    ::The High Council Of Steven,  Vermis Templari Liero Clan ::
Disco per Spiritum Sanctum: sum homeopate. Haec veritas est. Hihi crede et mendum in aeternitate viva zwei [ruf mich an!!]
Fieroman
Pułkownik
****

Reputacja: -19
Offline Offline

wiadomości: 491

G38


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 2002-01-28 18:51:56 »

no Aikido bardżo lubie tylko szkoda że tam nic się nie robi tylko wykorzystójesz siłę przeciwnika no i trzeba się nachodzić Wink a tak poza tym to dwoma nunchacku jeszcze nie machałem idę spróbować "za wczasu mówie Narazie Wink"
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

Jaras
Buc
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 18
Offline Offline

wiadomości: 1353



Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 2002-01-28 20:59:13 »

Aikido jest piękną sztuką walki. dlatego bardzo lubię filmy z Seagal'em, ale raczej te starsze. no a co do wykorzystywania siły przeciwnika, to logicznie, im większy kolo tym bardziej go zaboli, czyli chyba dobrze nie?

jednak najbardziej podoba mi się Thai Boxing. no i jeszcze Capoeira i Tae-Kwon-Doo, ale nie tak jak A i TB.
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:01 przez 1598392800 » Zapisane
Biernath_John
Southern Lord
Egzekutor
Marszałek
*

Reputacja: 41
Offline Offline

wiadomości: 1888


I wear a human shield


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2002-01-28 21:28:41 »

Cytuj

no Aikido bardżo lubie tylko szkoda że tam nic się nie robi

Cytat roku

Z walczących aktorów to bardzo fachowy jest Sasha Mitchell (kickboxer 2). Ma takie toporne techniki... ech.
Zapisane

Fieroman
Pułkownik
****

Reputacja: -19
Offline Offline

wiadomości: 491

G38


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 2002-01-28 21:36:32 »

Ze względu iż to moja 200 wiadomość chciałem się pośmiać heheehhehehehhehehehehhe hehehhehehehhehe BJ czad....
A więc capoeire trenóje jush pół roku i mi się znudziała hm....a nuchacku nie no i spox Wink Macie może na kompie jakieś lekcje nunchacku zdały by się Wink
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

Jaras
Buc
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 18
Offline Offline

wiadomości: 1353



Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 2002-01-28 22:16:24 »

nie mamy nic innego do roboty, tylko ściągać lekcje obsługi nunchaku. widać to po ilości osób, które potwierdziły próbę opanowania w.wym narzędzia.
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane
Fieroman
Pułkownik
****

Reputacja: -19
Offline Offline

wiadomości: 491

G38


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2002-01-28 23:28:48 »

hehe no tesh fakt dzięki za upomnienie a może hm....umiecie gwiazde bez nóg??? <Capoeira>
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

Jaras
Buc
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 18
Offline Offline

wiadomości: 1353



Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 2002-01-29 01:45:18 »

no to zaj*bisty jesteś. mastah jak się patrzy. a umiesz trzasnąć obrotowymi drzwiami i napisać coś sensownego??

powiem ci wprost, to co powiedziałem przed chwilą BJ'owi. piszesz tak bezsensownie i jednocześnie robisz to tak bezczelnie, że człowieka tereferICA bierze. i to nie moderatora, który musi to wypieprzać, tylko przykładowego użytkownika forum, jak np. ja lub patrys.
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:01 przez 1598392800 » Zapisane
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb