Liga Liero
2019-09-16 05:55:22 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 4 »»» [Wszystkie]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Liero Vietnam BETA  (Przeczytany 43456 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« : 2006-02-23 20:51:50 »

Here u are, jak to mówią, macie konwersję liero na vietnamowskie realia.
Choć niezbyt realistyczną....sprawdzcie M72 LAW i Napalm...proszę o opinie :]
http://rapidshare.de/files/13969291/LieroVietnamBeta_1.4_L.exe.html
Notka: jesli nie instalujecie w folderze innym niż domyslny, launcher nie będzie działał - musicie odpalić ręcznie liero.exe....
Jeśli macie xp-ka to w lini komed dodajcie na koncu "/n"
czyli np. "C:/Liero/lierovietnam/liero.exe /n"
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 2006-02-23 21:50:16 »

Napalm działa bardzo dobrze, strasznie denerwuje przeciwnika, powoli go przypiekając. Graficznie też nieźle.
M72 law jest zdecydowanie za mocny, w porównaniu z kalashnikowem, czy dragunovem. Tylko dlaczego shotgun odpycha do przodu?
Ale nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy! Ta broń wyjątkowo mi się podoba.

btw. LOTH, a może porzucisz konwertowanie liero, a zaczniesz modować Gusanos? Moze więcej pracy, ale za to jakie możliwości i wspaniałe efekty!
Zapisane

Make mod, not war!
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2006-02-23 22:14:01 »

No nie wiem czy więcej pracy, przy najłatwiejszych broniach może, ale jesli chcesz coś bardziej zaawansowanego to w liero masz albo bardzo trudno haczyć albo poprostu niemożliwe, a w gusanos dalej łatwo...

Jeśli potrzebujesz pomórz w liero->gusanos to męcz albo przejrzyj Re: Liero to Gusanos unit converter.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 2006-02-23 22:43:59 »

Aczkolwiek, proponuję zaniechać konwersji z Liero na Gusanos. Lepiej robić od razu pod Gusanos, gdyż konwertowanie jest niesamowicie żmudne.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2006-02-24 15:38:22 »

Dzięks za pochwały - robiłem to, robiłem i rok temu przestałem...ta instalka to jedyne co ocalało po 2 formatach...u kumpla była. Coś się popieprzyło i nie moge edytować teraz M8 bo się wszystko sypie...w ogole dopiero wczoraj zassałem Gusanos no i powracam na scenę liero....(co do edycji, sciagnałem zwykłe PRO i przenoszę wszystko z tej versji vietnam...i wtedy poprawki wprowadzę - wyważenie broni itd...dzisiaj jeszcze wrzucę mappacka (ok 15 mapek ktore powstały w róznych fazach produkcji)..to tyle.

A gusanos w weekend obl00kam.

Co do Bazooki/LAW72... jesli chodzi o to ze zabija jednym strzałem to tak ma byc - po prostu reszta broni była robiona z hitorycznymi realiami, a teraz musimy je dostosowac do rozgrywki - zeby byly grywalnie. (jak grałem z BSX-em, kumplem, to rozrywka była bardzo "latana" i głownie to sie z Bazook w locie trafialiśmy...) (ogónie mod potrzebuje wieeeeeeeelu poprawek)

Co do napalmu - pracowałem 3 dni zeby taki efekt osiągnąć (to mój pierwszy mod).
Jeśli chcecie to powłączajcie sobie w armory te wszystkie none....parę z nich jest b.niewyważonych (tzn zabójcze...). I sprawdzice Snowy Winter, taki mały lol :]


__________________
Kolejny edit....


Dzięki Bogu jestem magicznym dzieckiem i obeszło się bez przerzucania wszystkiego...
oto wersja 1.5, troszeczke podrasowałem niektore bronie, reszte osłabiłem itd.
Do tego dodałem taki bajer, cos jakby pociski smugowe - np. w Dual Revolverach słabo widać dokąd właściwie strzeliliśmy - dzięki smugom widać....No i oczywiście zmienione texty w menusach i podczas rozgrywki....(zresztą to wszystko jest w pliku info...)

Zasysamy TU!
« Zmienione: 2006-02-24 17:37:53 przez /LOTH/ » Zapisane
kamil077
Gość
« Odpowiedz #5 : 2006-02-24 19:52:14 »

a tak niena temat.......

LOTH. w liknach " rapidshare'a "
niektórzy nie umieją ściągać więc dobrze jest usunąć   ".html"
http://rapidshare.de/files/13969291/LieroVietnamBeta_1.4_L.exe.html > http://rapidshare.de/files/13969291/LieroVietnamBeta_1.4_L.exe

wtedy odrazu ściąga plik  devilish !!!
Zapisane
ColonelMatey
Gość
« Odpowiedz #6 : 2006-02-25 07:13:54 »

Nie działa. To je jedno i to samo.
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 2006-02-25 09:44:19 »

Cytuj
Dzięki Bogu jestem magicznym dzieckiem i obeszło się bez przerzucania wszystkiego...
oto wersja 1.5, troszeczke podrasowałem niektore bronie, reszte osłabiłem itd.
Do tego dodałem taki bajer, cos jakby pociski smugowe - np. w Dual Revolverach słabo widać dokąd właściwie strzeliliśmy - dzięki smugom widać....No i oczywiście zmienione texty w menusach i podczas rozgrywki....(zresztą to wszystko jest w pliku info...)

No te smugi ciekawe, jak na liero, ale w Gusanos będą wyglądały o wiele lepiej, będą płynne, zresztą widziałeś minigun i machinegun w defaulcie. To samo będzie z wieloma innymi broniami, będą na pewno znacznie efektowniejsze, np będą świecić, zanikać, wystrzeliwać kilka różnych obiektów naraz...

Mod Gusanos będzie na pewno bardziej popularny niż konwersja liero, tzn będzie dostawał więcej komentarzy.



« Zmienione: 2006-02-25 09:49:50 przez Tomcio » Zapisane

Make mod, not war!
Miloszz
Sierżant
***

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 272



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2006-02-25 12:52:15 »

No fajnie, gusanos ma duzo mozliwosci, ma netplej, ma lagi okropne, ale wezcie pod uwage ze bylo juz wiele klonow i w sumie tylko lierox i zwykle liero przetrwalo dluzej niz 2 lata.
Zapisane

Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 2006-02-25 13:50:50 »

Z tego co na razie widziałem w gusanos, ofkoz grafa piękna...ale czy są jakies mozliwosci edita samej rozgrywki?? Poza tym to troche rzechójowe ze nie ma edytorów - trzeba być hAx0r3m zeby się w tych cyferkach połapać.

Myślę, że na razie dopracuję Liero Vietnam, a potem weźmiemy się za Gusanos...bo teraz to już bez sensu przerzucać.

Btw do wersji 1.5 wkradło się nieco błędów, na przykład tokarev tt nie zostawia smug tak jak powinien tylko sypie cluster bombsami....hehee.....już poprawiam...
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 2006-02-25 14:43:55 »

Cytuj
Z tego co na razie widziałem w gusanos, ofkoz grafa piękna...ale czy są jakies mozliwosci edita samej rozgrywki?? Poza tym to troche rzechójowe ze nie ma edytorów - trzeba być hAx0r3m zeby się w tych cyferkach połapać.

Myślę, że na razie dopracuję Liero Vietnam, a potem weźmiemy się za Gusanos...bo teraz to już bez sensu przerzucać.

Dla "zwykłego hackowania", czyli skryptowania w OMFG, nie trzeba wcale być haxorem, wystarczy tylko mieć chęć. Co do edita samej rozgrywki, to trzeba umieć skryptować w lua, a to jest dosyć trudne(przynajmniej dla mnie).

Ja też myśle, że warto dokończyć Liero Vietnam, bo jednak Liero to najpewniejsza marka[LEJRO NIGDY NEI ZGIBNIE!!11!]
Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 2006-02-25 15:57:02 »

Łokej, obiecałem wrzucic mappacka, nie wrzuciłem, sorka - ale macie tu v.1.6. - tu są już wszysktie mapki jakie wygrzebaliśmy z naszych zaśmieconych i rzechójowych dysków. Oprócz tych co naprawdze były do d**py, czyli np. Copter2 z prętami zbrojeniowymi w skale a reszta skały to dirt i tak dalej inne takie dziwolągi.
Troche zmian, podrasowana grafa, bardziej wyważone bronie...jeszcze się z BSX-em
skonsultuję i powyważamy jeszcze troche i pogramy razem w koncu. Zrzuce wideo frapsem to bedziecie mogli zobaczyc jak my w to gramy i ocenić Tongue

Yes, I want to start owning in Liero Vietnam!!!!

Tak offtopowo: Coś mały ruch jest na scenie liero...czmu?? Wszyscy siedzą w Gusanos?? verysad
« Zmienione: 2006-02-25 18:41:37 przez /LOTH/ » Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 2006-02-25 19:23:00 »

Liero ma już, jeśli się nie mylę, 8 lat. To że w ogóle coś jeszcze się na scenie tej gry dzieje jest ewenementem... a to że gra ma przyszłość - jeszcze większym. Pozatym, jak zauważyłeś, ludzie z Liero przeszli na klony, gdyż dają one możliwość grania po necie i oferują więcej możliwości. Absolutny prym popularności wiedzie LieroX, ale może się to zmienić, gdyż to Gusanos się rozwija.

[/offtopic]
* Jerac ściąga moda...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2006-02-25 19:41:16 »

Hmm....szkoda. Może jakbybył udostępniony kod źródłowy, to ktos by to jakoś tam przekompilował powyprawiał inne magiczne rzeczy i mielibyśmy CZYSTE, 100% PURE LIERO, tyle, że po necie też...ech wyobraźcie sobie te opcje:

  • Resume Game
  • New Game
  • Settings
  • Host Game
  • Join Game
  • Quit...

Ech, te moje marzenia....

I może pod xp-kiem z dzwiękiem by chodziło (osobiście korzystam z win98...xp na moim sprzecie nie pociągnie - pIII 450mhz, GeForce2 64mb, 128mb RAM-u....ale może niedługo się to zmieni..

//ale się offtop zrobił, ale to bolączka wszystkich for...//

Ja osobiście bardzo rzadko mam okazję pogarać w liero splitscreen, ale uważam że tak jest najlepiej....
« Zmienione: 2006-02-25 19:47:23 przez /LOTH/ » Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 2006-02-25 19:53:55 »

Kod źródłowy zaginął w mroku dziejów. Dla pocieszenia gusanos ma sporo kodu z lospa, a losp był rozebranym na kawałki i ponownie połączonym liero.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 2006-02-25 20:08:45 »

Właśnie doczytałem o LOSP....Kurde, jakaś mroczna klątwa ciąży na Kodzie Źródłowym Liero....trzeba namierzyć Josela czy kto to tam robił bo zapomniałem Tongue I zmusić go do gadania....LOSP padło też tak pod koniec....dlaczego?

Nie wiem.

Jeśli ktoś ma kontakty w warezowym/crackerskim/programistycznym itd. środowisku to można by kontynuować LOSP. Tyko czy Gliptic zgodziłby udostępnić efekty swoich działań??

Kurde.
« Zmienione: 2006-02-25 20:14:42 przez /LOTH/ » Zapisane
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2006-02-25 20:24:42 »

gadaj na quakenecie #liero
Może jak przedstawisz jakieś swoje osiągnięcia, to przekaże. Kto wie.
Zapisane

/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 2006-02-25 20:34:24 »

No, wiesz tych osiągnieć to ja nie mam za dużo, do już bardziej Biernath John albo ty....
No umiem cos tam napisac w C++ ale na co mi to. Aż taki hakier nie jestem.

Kurde.
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 2006-02-25 20:44:35 »

Może wyjaśnię. LOSP żyje i ma się dobrze... Gusanos 0.81 + LOSP = Gusanos 0.9. Zarówno Gliptic (LOSP) jak i Basara (G 0.81) pracują wspólnie nad g.9, gdyż nie ma sensu robić 2 zupełnie podobnych rzeczy osobno. Szczególnie tak wielkich rzeczy.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2006-02-25 20:51:54 »

Jednak ja twierdze, że Gusanos dużo się różni od orginalnego liero. I poza tym, ma kretyńska nazwe Tongue Ja jednak miło widziałbym Takie Liero2, czyli LOSP v.1.00....

Ale to nie ode mnie zależy.

Btw, skąd wiesz, że tak jest?? Na stronie LOSP wszystko stoi od 08.2005....
Jakieś linki, sznurki, stryczki zapodajcie.

Chyba że ja jakiś głupi jestem i zaraz zostane zjechany, że gdzieś nie doczytałem. Tongue

Ale jednak to wszystko daje nowe spojrzenie na Gusanos. Może jednak pokuszę się o modowanie.
Jednak bez edytorów to jest wszystko bardziej pracochłonne i mniej przystępne.

Niby prostsze, ale wcale nie.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2006-02-25 22:08:04 »

Jednak bez edytorów to jest wszystko bardziej pracochłonne i mniej przystępne.

Niby prostsze, ale wcale nie.

Właśnie że jest na odwrót, bez edytorów jest leet, jakis super notatnik i można robić to czego dusza zapragnie. Żadnego szukania brakujących bibliotek etc.
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 2006-02-25 22:27:09 »

Cóż, siedzę w Liero już chyba od 5 lat, i na bieżąco śledzę wszystko co się w tym temacie dzieje. A co do nazwy - tak samo kretyńska jak "Liero"... bo znaczy to samo Grin

Natomiast ominięcie edytorów ma tą zaletę, że jedyne w co musisz się zagłębić to struktura samego silnika (albo raczej jego funkcjonalność), a nie to jak dany edytor działa. No i - to co jest do zrobienia w Liero, jest łatwo zrobić w Gusanos bez owianego złą sławą LUA.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 2006-02-25 22:28:06 »

LOTH: poprostu przejrzyj kilka modów a po opis poszczególnych śmieci (zacznij od weapons, one wywołują obiekty z objects) przejrzyj http://gusanos.sf.net/docs
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 2006-02-26 13:27:53 »

Hmmm...ok thx...ja mam jednak jakiś uraz do grzebania w kodzie/kodach....
uczyłem się kiedyś pascala i c++ ale wole edytory Cheesy Ale może trzeba spróbować i tego...
Zapisane
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 885


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2006-02-26 14:43:25 »

Hola, tu nie chodzi o grzebanie w kodzie gry, tylko plikach konfiguracyjnych.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2006-02-26 17:12:19 »

Chyba przykład będzie lepszy, oto napalm:

gusanos/133/weapons/napalm.wpn
Kod:
nazwa broni
grafika broni
ilość amunicji
czas przeładowania (w 1/100 sec)
ustawienia po netó
ustawienia po netó

celownik







gdy ktoś naciśnie strzał
 zużyj amunicję
 puść dźwięk
 wystrzel obiekt gusanos/133/objects/weapon.napalm.obj
Kod:
name=Napalm
skin=skin.default.png
ammo=1
reload_time=186
sync_shot=true
sync_reload=false

laser_sight {
 range=33
 intensity=0.666
 colour=[0, 80, 190]
 blender=add
 alpha=255
 }

on primary_shoot()
 use_ammo(1)
 play_sound([throw.ogg], 100, 1, 0.05)
 shoot_particles(weapon.napalm.obj, 1, speed=0.91, speed_var=0.042666, motion_inheritance=0.7692307, distribution=3.0935048, distance_offs=5.319)

gusanos/133/objects/weapon.napalm.obj
Kod:
grafika

grawitacja
ustawienia animacji

co 1720ms z dokładnością do 15ms
 puść dźwięk
 puść eksplozje (w tym wypadku błysk)
 wystrzel kulki ognia
 usuń obiekt

jak się zderzy z ziemią
 puść dźwięk
 puść eksplozje (w tym wypadku błysk)
 wystrzel kulki ognia
 usuń obiekt
Kod:
sprite=weapon.napalm.png

gravity=0.007476806
anim_type=loop_right

on timer(172, 15)
 play_sound([blaster.ogg], 100, 1, 0.05)
 create_explosion(flash.big_as_hell.exp)
 shoot_particles(weapon.napalm.fireballs.obj, 17, speed=0.525, speed_var=0.84333, distribution=360)
 remove()

on ground_collision()
 play_sound([blaster.ogg], 100, 1, 0.05)
 create_explosion(flash.big_as_hell.exp)
 shoot_particles(weapon.napalm.fireballs.obj, 17, speed=0.525, speed_var=0.84333, distribution=360)
 remove()

gusanos/133/objects/weapon.napalm.fireball.obj
Kod:
obiekt niewidzialny
grawitacja

co 580ms z dokładnością do 150ms
 zostaw wybch
 usuń się
 
co 60ms
 zostaw wybuch
 
co 10ms
 zostaw kulkę ognia która tylko szpanersko wygląda

Kod:
invisible=1
gravity=0.00747680

on timer(58, 15)
 create_explosion(explosion.small_silent.exp)
 remove()
 
on timer(6)
 create_explosion(explosion.small_silent.exp)
 
on timer(1)
 create_explosion(explosion.small_silent.fake.exp)


Wybuchów już nie opisuje, ale też widać o co chodzi w nich. Jeśli nazewnictwo plików odstrasza to się nie przejmuj, poprostu takie sobie przyjąłęm bo tak mi wygodniej.

Jak chcesz się pobawić to mod 133 jest do śćiągnięcia, pogrzeb trochę w ustawieniach i zobacz jak fajnie i łatwo się tym bawi. Jeśli jesteś zainteresowany tą luą to wiedz, że ona jest już do szpanerskich rzeczy i w 99% przypadków nie trzeba jej używać.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 2006-02-26 17:32:13 »

Widzę, rozumiem, pojmuję. Co poniekąd jest trochę więcej robotki, ale masz więcej możliwości. Na forum gdzieś na pewno są jakieś poradniki, ten link z wiki też jest przydatny. No. Skoncze Liero Vietnam i zacznę grzebać w Gusanos. Może. Tongue
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 2006-02-26 17:37:36 »

O! Chanibal, weź to gdzieś opublikuj bo chyba trudno o bardziej intuicyjny poradnik... sam miałem zrobić coś takiego, ale nie miałem weny twórczej Smiley
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2006-02-26 17:58:46 »

Guth, Wsh czy inne tam trzciankowce które podobno robią ten poradnik do weaponmejkingu: doklejcie to jakoś może.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 2006-02-26 20:40:23 »

Tworzenie poradnika zakończyły się prawie na samymy początku, za bardzo byłem zajęty g3, teraz kiedy prace ustały troche, pewnie się wezmę. Chyba że jest jakiś chętny hardkorowiec co by to zrobił za mnie Grin.
Zapisane

/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 2006-02-26 21:10:53 »

Łeponmejking okej, trza tylko OMFG pokumać. A co ze samą rozgrywką, szybkość robali tede, tede....?? To już bardziej hardkorowe?
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 2006-02-26 21:54:12 »

Szybkośc robali, tede? No akurat szybkość jest łatwo ustawić. Wystarczy w mod.cfg napisać:

worm_max_speed [i tu liczba]
worm_Acceleration[i tu liczba]

Zapisz klikamy i już mamy happy

Oczywiście tych parametrów jest więcej, trzeba je skądś/od kogoś ściągnąć i pozmieniać cyferki według własnej inwencji.
Zapisane

Make mod, not war!
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2006-02-27 08:10:29 »

Wam to trzeba wszystko na tacy podawać: http://gusanos.liero.org.pl/artykul?konsola09

Artykuł o konsoli w gusanos 0.9, czyli również opis parametrów związanych z fizyką. Tak jak już wcześniej Tomcio wspomniał, zapisujesz je w default/mod.cfg.
Zapisane

/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 2006-03-03 18:22:43 »

Ok, to tak mniej offtopowo - jutro wrzucę wersję 1.7. Może Tongue
________________________ ________________________ _
EDIT:

No, moze siem troche spózniłem, ale jest - link w sygnaturce albo tu.


Właściwie czy kogoś obchodzą dzieje tej konwersji??

I tak mam to gdzies, wazne zeby nam sie dobrze grało (tzn mi i bsx-owi Cheesy)
Napisana: 2006.02.28 21:41:41
Z premedytacja wrzucam double posta zeby ktos zwrocił na to uwage Cheesy
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 2006-03-03 18:30:32 »

Wszyscy się przestawili na Gusanos, konwersje liero cieszą się małym zainteresowaniem. Jeśli zależy ci na zaistnieniu, porzuć konwertowanie liero i przerzuć się na gusanos.

« Zmienione: 2006-03-03 18:38:14 przez Tomcio » Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 2006-03-03 18:35:47 »

Hmm...jesli dobrze łapię, to jest liga liero, a nie gusanos...hmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną. Według mnie konwersje ssą. Bo to nie jest prawdziwe liero Tongue

Ale co ja tam wiem, wazne aby się dobrze bawic, k***a. No.
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 2006-03-03 18:40:47 »

No więc biorę się za testowanie. Ale muszę przyznać, że co do tego, że:

Cytuj
hmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną.


To nie jest prawda. Sądząc po szybkości rozwoju, obietnicami i przede wszystkim ROSNĄCYM ZAINTERESOWANIEM, Gusanos szybko nie zostanie zapomniane.
Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 2006-03-03 18:42:37 »

Hmm...Własciwie czym się gusanos różni od projektu LOSP? Czy LOSP miał finalnie inaczej wyglądać?? Ja tam nadal czekam na liero+protokół sieciowy Tongue

Kurde.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2006-03-03 19:06:28 »

Nic dziwnego ze dostrzegasz podobieństwa w losp i gusanos, obydwa te projekty zostały połączone ze sobą.
Zapisane

Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 2006-03-03 19:20:50 »

A co do samej konwersji to:

-imponująca ilość dobrej jakości mapek - duży plus.
-zachwyciły mnie wszelkie bronie a' la granatnik/moździerz/rakietnica, szczególnie patriot.
-same granaty są sa słabe, zwiększ damage odłamków, albo przyśpiesz przeładowanie.
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.
-dynamit jest cały czerwoniutki, a wywala 666 metalowych odłamków.
-knife i dart to czerwone migające kropeczki, wymaga poprawy.
-molotow jest animowany jak łuska, mając od niej... mniejszą grawitajcję!
-flashbang może wywołać zaćmę, albo epilepsję, zmniejsz ten earthquake efekt.

Ogólnie jest sporo drobnych błędów, które bardzo łatwo naprawić, jednak sama konwersja jest bardzo grywalna i dobrze wygląda graficznie.
Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 2006-03-04 18:36:16 »

Wszystko poprawione, oprócz:
Flashbang - nie wiem dlaczego, nie działa flash effect - wolałbym alby błysło, a nie tak trząchało.
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.

Hmm...jednak ma dość długi rilołd, i znika po pewnym czasie (krótkim) a jak w booby trapa wpadłes w vietnamie to...ała. Jednak chyba zmniejszę dmg z 99 do 80...czy cos.

A z granatami to się jeszcze zobaczy...

I jeszcze raz dziex za wszysktie sugestie.
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 2006-03-04 18:51:47 »

Mi też w mojej konwersji nie dało się zmienić efektów błysku, lub efektu trzęsienia w niektórych eksplozjach. Sam nie wiem dlaczego tak się robiło i jak to naprawić.
Zapisane

Make mod, not war!
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 2006-03-04 18:54:49 »

Ogólnie trudno zmodyfikować specjalne obiekty, żeby działały tak, jak ty chcesz, a nie tak, jak miały działać pierwotnie. Niesłychane, ale też miałem z tym problemy przy jakiejś tma konwersji :O.
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 2006-03-04 18:59:56 »

Pamiętam że to był pierwszy problem jaki rozwiązałem, a także mój pierwszy post na tym forum...
Cytuj
Szczerze mówiąc, znam 4 eksplozje wraz z odpowiednimi flashami i quakami:
11 - 1 (tzn. wpisanie w 11-tej exp. czegoś w np. flashu wywoła ten flash w 1-szej explozji)
12 - 2
13 - 3
14 - 4
I tyle Sad , ale 4 powinny wystarczyć
Mała ciekawostka:
Usunąłem wszystkie flashe i quaki ze wszystkich expów, a niektóre wciąż się "trzęsą". Dobrze by było, gdyby ktoś dowiedział się o co chodzi ( no i jak to zmienić )
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 2006-03-04 19:09:37 »

Kurcze, szkoda że nie dowiedziałem się tego wcześniej... Ale całe szczęście że Gusanos nie ma takich problemów Cool
Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 2006-03-14 19:28:55 »

Hej, to jest fakt - wykorzysywałem 14 explozje (unknown) i jak tam pogrzebałem to się wszystko w 4 popieprzyło. Kurde, zostaniemy przy trzęsieniu...chyba ze jakos mi wyjdzie ze jednak ten flash wejdzie...w cs liero był flashbang poprawny, taaaaaaak to był flashbang....
Napisana: 2006.03.04 23:05:53
A więc, taki news wrzuce:

Sorry za długą przerwę - ale w ten weekend zdawałem FCE...
Wersja 1.8 pojawi się w okolicach środy...
Napisana: 2006.03.12 20:34:04
Popraaaaaaawka - w 1.8 wprowadzamy duuuuuużo zmian - więc będzie pózniej (czy kogoś to obchodzi?? Sad Tongue (taaaaaak, wiem, gusanos))
Zapisane
Baku
Szeregowy
*

Reputacja: 4
Offline Offline

wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 2007-01-08 10:34:56 »

Odgrzewam wątek z przed 120 dni [mój życiowy rekord Cheesy] i pewnie zaraz zostanę zbesztany, ale mam pytanie.

Tutaj tak jak na beta teście mapek nie działają linki do starych zabawek, więc ma ktoś może Liero vietnam i by jakoś poczęstował? Pewnie takich dobrych konwersji jest więcej zapomnianych i bez działających linków ...

Nie będę postów nabijał i drugiego wątku odgrzewał trochę niżej znajduję się niedziałająca konwersja N moda i też chwalona, więc też bym się chętnie "karnoł"Smiley
« Zmienione: 2007-01-08 10:40:12 przez Baku » Zapisane

Tak Tak Tak to ja TIK TAK a to mój mały świat.
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 2007-01-08 12:32:35 »

http://www.republika.pl/sorwurmz/viero.zip
http://www.republika.pl/sorwurmz/N_Liero_v0.1.zip

Jak będę później mieć chwilę czasu, to powrzucam do plikowni wszystkie TC które mam u siebie.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 2007-01-13 16:22:54 »

Postaram sie wrzucić versje final (2.0), jak tylko dostane sie na chate...

powiem, że troche sie zmieniło...ale na lepsze...przygotujcie sie na cudowne C4...
Napisana: 2007-01-12 10:00:53
Liero Vietnam 2.0 - wersja w sumie finalna...prosze o opinie Cheesy

Liero Vietnam 2.0
Liero Vietnam 2.0 versja pod XP
Zapisane
Firen
Szeregowy
*

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 49


Gram w Liero przez mod N-game'a ;)


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 2007-01-23 20:09:45 »

super fajne Liero! :]  Smiley Smiley Smiley tylko CPU trochę inteligentniejsze i szybciej sie przeładowywuje Smiley 5/5 Wink
Zapisane

Narazie jestem n00b Wink
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 2008-02-15 21:47:23 »

wybaczcie, że odgrzewam wątek, ale chciałem oznajmić rychłe nadejście wersji 2.1 :] okiełznałem eksplozje 11-14 (chaos! istny chaos! jezu!), dzięki czemu uzyskaliśmy unikalne efekty graficzne oraz grywalność Cheesy dojdzie nuke i flashbang....reszta - finalne już szlify i balans rozgrywki....dla nas jest to liero perfekcyjne :]

gwoli przypomnienia - liero w realiach vietnamu, jednak nacisk jest położony na grywalność, a nie na realizm za wszelką cenę...
Zapisane
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 2012-01-04 15:38:54 »

pogrzebmy trochę w trupach

jeśli ktokolwiek z was przedwiecznych, pamięta ten mod i ma gdzieś w odmętach swojego HDD jakąś (jakąkolwiek poza 1.4) wersję, TAK BARDZO JEJ PRAGNĘ.

ludzie dobrej woli, jeśli macie, to zarzućcie w jakowy sposób (rapidszery uploady, mogę podać maila na priv)

zagryzam paznokcie i nie śpię po nocach

xoxo
Zapisane
Rozpierd
Kapral
**

Reputacja: 5
Offline Offline

wiadomości: 115



Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 2012-01-05 16:40:43 »

Masz tutaj Vietnama 1.6, innego nie posiadam.
+ mojego wojennego moda 2.1 daawno odgrzebany również mod (już mówię że o to chodzi żeby szybko się zabijało to realistic). Gra dla dwóch graczy ludzi, bo z kompem nie da rady pograć. Daj opinie o tym moim modzie przy okazji. Pograj z kimś żywym a przekonasz się o grywalności

Paka ma vietnama 1.6 i wojenny mod 2.1
http://www.bigupload.com/en/file/23980/vliero-1.6-wojenny-mod-2.1.rar.html
Zapisane

Liero ma moc.
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #53 : 2012-01-06 21:07:52 »

Siema LOTHu! Cheesy
Zapisane

/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 2015-05-22 21:55:10 »

ODKOPUJĘ DZIEDZICTWO.

Lejro nigdy nie zgibnie.

Niniejszym załączam wersję 2.0 Liero Vietnam, która przetrwała mroki dziejów aż po dziś dzień, gdzie stały internet 128kb/s nie jest szczytem marzeń.

http://m.bazaczek.eu/uploads/Liero_Vietnam_2.0.zip

http://www.mediafire.com/download/44fa8pvwgs4kfq7/Liero_Vietnam_2.0.zip

 
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #55 : 2015-06-08 00:23:43 »

Niniejszym ogłaszam, że wmuszę w resztę zagranie w tego moda na następnym treningu w Warszawie 17 czerwca, zainteresowany przybyciem?
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 2016-02-16 11:39:10 »

To uczucie, gdy nie włączyłeś powiadomień i ominęła mnie taka okazja. Tym razem powiadomienia w threadzie włączone, niechaj dziedzictwo trwa. Link still up.
Zapisane
Strony: 1 2 3 4 »»» [Wszystkie]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb