Liga Liero
2019-10-18 07:52:49 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2] 3 4 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Liero Vietnam BETA  (Przeczytany 44016 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 2006-02-25 20:08:45 »

Właśnie doczytałem o LOSP....Kurde, jakaś mroczna klątwa ciąży na Kodzie Źródłowym Liero....trzeba namierzyć Josela czy kto to tam robił bo zapomniałem Tongue I zmusić go do gadania....LOSP padło też tak pod koniec....dlaczego?

Nie wiem.

Jeśli ktoś ma kontakty w warezowym/crackerskim/programistycznym itd. środowisku to można by kontynuować LOSP. Tyko czy Gliptic zgodziłby udostępnić efekty swoich działań??

Kurde.
« Zmienione: 2006-02-25 20:14:42 przez /LOTH/ » Zapisane
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2006-02-25 20:24:42 »

gadaj na quakenecie #liero
Może jak przedstawisz jakieś swoje osiągnięcia, to przekaże. Kto wie.
Zapisane

/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 2006-02-25 20:34:24 »

No, wiesz tych osiągnieć to ja nie mam za dużo, do już bardziej Biernath John albo ty....
No umiem cos tam napisac w C++ ale na co mi to. Aż taki hakier nie jestem.

Kurde.
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 2006-02-25 20:44:35 »

Może wyjaśnię. LOSP żyje i ma się dobrze... Gusanos 0.81 + LOSP = Gusanos 0.9. Zarówno Gliptic (LOSP) jak i Basara (G 0.81) pracują wspólnie nad g.9, gdyż nie ma sensu robić 2 zupełnie podobnych rzeczy osobno. Szczególnie tak wielkich rzeczy.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2006-02-25 20:51:54 »

Jednak ja twierdze, że Gusanos dużo się różni od orginalnego liero. I poza tym, ma kretyńska nazwe Tongue Ja jednak miło widziałbym Takie Liero2, czyli LOSP v.1.00....

Ale to nie ode mnie zależy.

Btw, skąd wiesz, że tak jest?? Na stronie LOSP wszystko stoi od 08.2005....
Jakieś linki, sznurki, stryczki zapodajcie.

Chyba że ja jakiś głupi jestem i zaraz zostane zjechany, że gdzieś nie doczytałem. Tongue

Ale jednak to wszystko daje nowe spojrzenie na Gusanos. Może jednak pokuszę się o modowanie.
Jednak bez edytorów to jest wszystko bardziej pracochłonne i mniej przystępne.

Niby prostsze, ale wcale nie.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2006-02-25 22:08:04 »

Jednak bez edytorów to jest wszystko bardziej pracochłonne i mniej przystępne.

Niby prostsze, ale wcale nie.

Właśnie że jest na odwrót, bez edytorów jest leet, jakis super notatnik i można robić to czego dusza zapragnie. Żadnego szukania brakujących bibliotek etc.
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 2006-02-25 22:27:09 »

Cóż, siedzę w Liero już chyba od 5 lat, i na bieżąco śledzę wszystko co się w tym temacie dzieje. A co do nazwy - tak samo kretyńska jak "Liero"... bo znaczy to samo Grin

Natomiast ominięcie edytorów ma tą zaletę, że jedyne w co musisz się zagłębić to struktura samego silnika (albo raczej jego funkcjonalność), a nie to jak dany edytor działa. No i - to co jest do zrobienia w Liero, jest łatwo zrobić w Gusanos bez owianego złą sławą LUA.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 2006-02-25 22:28:06 »

LOTH: poprostu przejrzyj kilka modów a po opis poszczególnych śmieci (zacznij od weapons, one wywołują obiekty z objects) przejrzyj http://gusanos.sf.net/docs
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 2006-02-26 13:27:53 »

Hmmm...ok thx...ja mam jednak jakiś uraz do grzebania w kodzie/kodach....
uczyłem się kiedyś pascala i c++ ale wole edytory Cheesy Ale może trzeba spróbować i tego...
Zapisane
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 885


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2006-02-26 14:43:25 »

Hola, tu nie chodzi o grzebanie w kodzie gry, tylko plikach konfiguracyjnych.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2006-02-26 17:12:19 »

Chyba przykład będzie lepszy, oto napalm:

gusanos/133/weapons/napalm.wpn
Kod:
nazwa broni
grafika broni
ilość amunicji
czas przeładowania (w 1/100 sec)
ustawienia po netó
ustawienia po netó

celownik







gdy ktoś naciśnie strzał
 zużyj amunicję
 puść dźwięk
 wystrzel obiekt gusanos/133/objects/weapon.napalm.obj
Kod:
name=Napalm
skin=skin.default.png
ammo=1
reload_time=186
sync_shot=true
sync_reload=false

laser_sight {
 range=33
 intensity=0.666
 colour=[0, 80, 190]
 blender=add
 alpha=255
 }

on primary_shoot()
 use_ammo(1)
 play_sound([throw.ogg], 100, 1, 0.05)
 shoot_particles(weapon.napalm.obj, 1, speed=0.91, speed_var=0.042666, motion_inheritance=0.7692307, distribution=3.0935048, distance_offs=5.319)

gusanos/133/objects/weapon.napalm.obj
Kod:
grafika

grawitacja
ustawienia animacji

co 1720ms z dokładnością do 15ms
 puść dźwięk
 puść eksplozje (w tym wypadku błysk)
 wystrzel kulki ognia
 usuń obiekt

jak się zderzy z ziemią
 puść dźwięk
 puść eksplozje (w tym wypadku błysk)
 wystrzel kulki ognia
 usuń obiekt
Kod:
sprite=weapon.napalm.png

gravity=0.007476806
anim_type=loop_right

on timer(172, 15)
 play_sound([blaster.ogg], 100, 1, 0.05)
 create_explosion(flash.big_as_hell.exp)
 shoot_particles(weapon.napalm.fireballs.obj, 17, speed=0.525, speed_var=0.84333, distribution=360)
 remove()

on ground_collision()
 play_sound([blaster.ogg], 100, 1, 0.05)
 create_explosion(flash.big_as_hell.exp)
 shoot_particles(weapon.napalm.fireballs.obj, 17, speed=0.525, speed_var=0.84333, distribution=360)
 remove()

gusanos/133/objects/weapon.napalm.fireball.obj
Kod:
obiekt niewidzialny
grawitacja

co 580ms z dokładnością do 150ms
 zostaw wybch
 usuń się
 
co 60ms
 zostaw wybuch
 
co 10ms
 zostaw kulkę ognia która tylko szpanersko wygląda

Kod:
invisible=1
gravity=0.00747680

on timer(58, 15)
 create_explosion(explosion.small_silent.exp)
 remove()
 
on timer(6)
 create_explosion(explosion.small_silent.exp)
 
on timer(1)
 create_explosion(explosion.small_silent.fake.exp)


Wybuchów już nie opisuje, ale też widać o co chodzi w nich. Jeśli nazewnictwo plików odstrasza to się nie przejmuj, poprostu takie sobie przyjąłęm bo tak mi wygodniej.

Jak chcesz się pobawić to mod 133 jest do śćiągnięcia, pogrzeb trochę w ustawieniach i zobacz jak fajnie i łatwo się tym bawi. Jeśli jesteś zainteresowany tą luą to wiedz, że ona jest już do szpanerskich rzeczy i w 99% przypadków nie trzeba jej używać.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 2006-02-26 17:32:13 »

Widzę, rozumiem, pojmuję. Co poniekąd jest trochę więcej robotki, ale masz więcej możliwości. Na forum gdzieś na pewno są jakieś poradniki, ten link z wiki też jest przydatny. No. Skoncze Liero Vietnam i zacznę grzebać w Gusanos. Może. Tongue
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 2006-02-26 17:37:36 »

O! Chanibal, weź to gdzieś opublikuj bo chyba trudno o bardziej intuicyjny poradnik... sam miałem zrobić coś takiego, ale nie miałem weny twórczej Smiley
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2006-02-26 17:58:46 »

Guth, Wsh czy inne tam trzciankowce które podobno robią ten poradnik do weaponmejkingu: doklejcie to jakoś może.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 2006-02-26 20:40:23 »

Tworzenie poradnika zakończyły się prawie na samymy początku, za bardzo byłem zajęty g3, teraz kiedy prace ustały troche, pewnie się wezmę. Chyba że jest jakiś chętny hardkorowiec co by to zrobił za mnie Grin.
Zapisane

Strony: ««« 1 [2] 3 4 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb