Liga Liero
2019-09-16 06:00:25 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 2 [3] 4 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Liero Vietnam BETA  (Przeczytany 43464 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 2006-02-26 21:10:53 »

Łeponmejking okej, trza tylko OMFG pokumać. A co ze samą rozgrywką, szybkość robali tede, tede....?? To już bardziej hardkorowe?
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 2006-02-26 21:54:12 »

Szybkośc robali, tede? No akurat szybkość jest łatwo ustawić. Wystarczy w mod.cfg napisać:

worm_max_speed [i tu liczba]
worm_Acceleration[i tu liczba]

Zapisz klikamy i już mamy happy

Oczywiście tych parametrów jest więcej, trzeba je skądś/od kogoś ściągnąć i pozmieniać cyferki według własnej inwencji.
Zapisane

Make mod, not war!
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2006-02-27 08:10:29 »

Wam to trzeba wszystko na tacy podawać: http://gusanos.liero.org.pl/artykul?konsola09

Artykuł o konsoli w gusanos 0.9, czyli również opis parametrów związanych z fizyką. Tak jak już wcześniej Tomcio wspomniał, zapisujesz je w default/mod.cfg.
Zapisane

/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 2006-03-03 18:22:43 »

Ok, to tak mniej offtopowo - jutro wrzucę wersję 1.7. Może Tongue
________________________ ________________________ _
EDIT:

No, moze siem troche spózniłem, ale jest - link w sygnaturce albo tu.


Właściwie czy kogoś obchodzą dzieje tej konwersji??

I tak mam to gdzies, wazne zeby nam sie dobrze grało (tzn mi i bsx-owi Cheesy)
Napisana: 2006.02.28 21:41:41
Z premedytacja wrzucam double posta zeby ktos zwrocił na to uwage Cheesy
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 2006-03-03 18:30:32 »

Wszyscy się przestawili na Gusanos, konwersje liero cieszą się małym zainteresowaniem. Jeśli zależy ci na zaistnieniu, porzuć konwertowanie liero i przerzuć się na gusanos.

« Zmienione: 2006-03-03 18:38:14 przez Tomcio » Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 2006-03-03 18:35:47 »

Hmm...jesli dobrze łapię, to jest liga liero, a nie gusanos...hmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną. Według mnie konwersje ssą. Bo to nie jest prawdziwe liero Tongue

Ale co ja tam wiem, wazne aby się dobrze bawic, k***a. No.
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 2006-03-03 18:40:47 »

No więc biorę się za testowanie. Ale muszę przyznać, że co do tego, że:

Cytuj
hmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną.


To nie jest prawda. Sądząc po szybkości rozwoju, obietnicami i przede wszystkim ROSNĄCYM ZAINTERESOWANIEM, Gusanos szybko nie zostanie zapomniane.
Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 2006-03-03 18:42:37 »

Hmm...Własciwie czym się gusanos różni od projektu LOSP? Czy LOSP miał finalnie inaczej wyglądać?? Ja tam nadal czekam na liero+protokół sieciowy Tongue

Kurde.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2006-03-03 19:06:28 »

Nic dziwnego ze dostrzegasz podobieństwa w losp i gusanos, obydwa te projekty zostały połączone ze sobą.
Zapisane

Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 2006-03-03 19:20:50 »

A co do samej konwersji to:

-imponująca ilość dobrej jakości mapek - duży plus.
-zachwyciły mnie wszelkie bronie a' la granatnik/moździerz/rakietnica, szczególnie patriot.
-same granaty są sa słabe, zwiększ damage odłamków, albo przyśpiesz przeładowanie.
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.
-dynamit jest cały czerwoniutki, a wywala 666 metalowych odłamków.
-knife i dart to czerwone migające kropeczki, wymaga poprawy.
-molotow jest animowany jak łuska, mając od niej... mniejszą grawitajcję!
-flashbang może wywołać zaćmę, albo epilepsję, zmniejsz ten earthquake efekt.

Ogólnie jest sporo drobnych błędów, które bardzo łatwo naprawić, jednak sama konwersja jest bardzo grywalna i dobrze wygląda graficznie.
Zapisane

Make mod, not war!
/LOTH/
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 40


ph34r


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 2006-03-04 18:36:16 »

Wszystko poprawione, oprócz:
Flashbang - nie wiem dlaczego, nie działa flash effect - wolałbym alby błysło, a nie tak trząchało.
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.

Hmm...jednak ma dość długi rilołd, i znika po pewnym czasie (krótkim) a jak w booby trapa wpadłes w vietnamie to...ała. Jednak chyba zmniejszę dmg z 99 do 80...czy cos.

A z granatami to się jeszcze zobaczy...

I jeszcze raz dziex za wszysktie sugestie.
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 2006-03-04 18:51:47 »

Mi też w mojej konwersji nie dało się zmienić efektów błysku, lub efektu trzęsienia w niektórych eksplozjach. Sam nie wiem dlaczego tak się robiło i jak to naprawić.
Zapisane

Make mod, not war!
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 2006-03-04 18:54:49 »

Ogólnie trudno zmodyfikować specjalne obiekty, żeby działały tak, jak ty chcesz, a nie tak, jak miały działać pierwotnie. Niesłychane, ale też miałem z tym problemy przy jakiejś tma konwersji :O.
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 2006-03-04 18:59:56 »

Pamiętam że to był pierwszy problem jaki rozwiązałem, a także mój pierwszy post na tym forum...
Cytuj
Szczerze mówiąc, znam 4 eksplozje wraz z odpowiednimi flashami i quakami:
11 - 1 (tzn. wpisanie w 11-tej exp. czegoś w np. flashu wywoła ten flash w 1-szej explozji)
12 - 2
13 - 3
14 - 4
I tyle Sad , ale 4 powinny wystarczyć
Mała ciekawostka:
Usunąłem wszystkie flashe i quaki ze wszystkich expów, a niektóre wciąż się "trzęsą". Dobrze by było, gdyby ktoś dowiedział się o co chodzi ( no i jak to zmienić )
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 2006-03-04 19:09:37 »

Kurcze, szkoda że nie dowiedziałem się tego wcześniej... Ale całe szczęście że Gusanos nie ma takich problemów Cool
Zapisane

Make mod, not war!
Strony: ««« 1 2 [3] 4 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb