Liga Liero
2019-09-17 04:12:33 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: liero z dobrą grafiką????  (Przeczytany 8534 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
KuBa!!
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 1


Zobacz profil
« : 2006-05-05 14:18:30 »

Czy da rade pograc w "liero" z dobrą grafiką (klon)
ale żeby był równie grywalny
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2006-05-05 14:45:53 »

Poszukaj sobie czegośc o lierox, wurmz czy gusanos - są to chyba 3 najbardziej znane klony liero, każdy z nich ma w sobie zalety, ale ma takze wady, doskanały klon pewnie nigdy nie powstanie. Pozostaje Ci granie w liero lub w klona który nie dokładnie odzwierciedla liero lecz może byc równie grywalny.
Zapisane

marlionkk
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 14


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2006-09-02 16:23:59 »

hmm mógł by powstać klon liero z grafiką i robalami z Wormsów Grin Ale mysle że nie powstanie bo kto by chciał sie tak wysilić z grafiką i wogóle Wink
Zapisane
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 885


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2006-09-02 19:44:05 »

Właściwie to mam gdzieś w zakamarkach dysku Worms+, a gdybym pogrzebał głębiej znalazłbym i Lierokita. Kawałek wormsowatego terenu też dałobysię zrobić (choć zapewne nie tak kolorowego). Właściwie to im bardziej nad tym myślę, tym bardziej wydaje mi się, że mogłoby z tego wyjść coś ciekawego: gdyby dostosować prędkość i skoczność robaków do tej wormsowej tak żeby walka była bardziej stacjonarna, bronie właściwie zachowują fizykę pierwowzoru, niektóre trzebaby tylko odpowernić, albo wręcz wyrzucić, żeby zniwelować nieruchawość robaka. Jedynym problemem byłaby lina, bo za nic na świecie nie dałby się jej wykorzystać do akrobacji takich ja w wormsach.
« Zmienione: 2006-09-02 20:45:19 przez Doman » Zapisane

May the Schwarz be with you!
marlionkk
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 14


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2006-09-02 20:00:07 »

Tego z linką nie musi być...to ma być klon Liero a nie klon Wormsów Wink
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2006-09-02 20:00:43 »

Kiedyś, bardzo dawno robiłem konwersje do wurmz!, tc nosiła nazwę wurmz! armagedon :>, ale projekt jakoś podupał. Imo liero nie ma co łączyć z wormsami bo i tak nic z tego nie wyjdzie. Można za to spróbować z gusanos. Jak mi ktoś podrzuci graficzkę z wormsów to czemu nie Smiley
Zapisane

ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2006-09-02 21:03:53 »

W/g mnie można by choć spróbować gusanos z wormsami połaczyć, w chyba modzie Blackcośtama były już bronie z ładowaną siłą wyrzucenia, więc to też się da - kto wie, może kiedyś powstanie prawdziwe zawormsione liero.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2006-09-02 21:35:15 »

Dajcie mi graficzkę, to zrobie ładnego, synchronizującego się moda Tongue
Zapisane

Kuraj
Wcześniej Skurek
Kapral
**

Reputacja: 15
Offline Offline

wiadomości: 124


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 2006-09-03 14:11:37 »

Jedynym problemem byłaby lina, bo za nic na świecie nie dałby się jej wykorzystać do akrobacji takich ja w wormsach.

O ile pamiętam to lina w tych pierwszych Worms i Worms+ zachowywała się bardzo podobnie do tej w Liero. Tongue
Zapisane
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 885


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2006-09-03 14:21:33 »

Otóż zachowywała się zopełnie różnie: nie działała na nią grawitacja, miała ograniczoną dłogość, nie była sprężysta no i w akrobacjach obowiązywała swoista zasada zachowania momentu pędu, dzięki czemu można było przedostawać się poprzez pionowe przeszkody.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2006-09-03 21:31:43 »

Lina w wormsach śmierdziała trochę - ile razy zawisaliście na niej wbrew grawitacji i waliliście łbem w ścianę próbując się rozhuśtać? Jeśli tylko dystans liny zostanie zachowany, to będzie to można uznać że jest dobrze.

A co do graficzki to fajnie by było gdyby wreszcie BasaroGliptic pomyślał o zrobieniu wyższych rozdzielczości, bo do tego czasu byłoby ograniczenie sprite'ami tylko do tych z worms1.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2006-09-03 21:38:51 »

Pff, właśnie że wormsy+ najbardziej roksiły, to raz, a dwa że basara nigdy nie podciagnie rozdzielczości, i dobrze.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1190


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2006-09-05 02:21:25 »

Ale trzeba przyznać, że w Wormsach nowszych (nie, nie tych 3d) są ładniutkie sprite'y. Jeśli bym jednak miał wybierać sprite'y liero a worms1 to chyba bym wybrał te z liero.

A co do konwersji, nie wiem czy by się udała, bo:
 - lina musi być bronią (ze skończoną amunicją?), podstawowe poruszanie to skoki i chodzenie; w ogóle lina była by b.b.b.b ciężka do zrobienia z tą swoją sztywnością, dodatkowo jest inne wypuszczanie broni gdy jest się na linię
 - kilka dość podstawowych broni jest niezrabialnych - homing, airstrike, teleport, grindery (tutaj jeszcze dirtoróbstwo dochodzi) - no, chyba, że komuś udało się myszkę poskromić.
 - niemożność przerwania/ruszania się w co po niektórych akcjach (kopanie)

A co do rzeczy trudnych, acz możliwych:
 - inventory ze spisem co się ma
 - zmienialne ustawienia broni - czas wybuchu, odbijalność, a także w ustawieniach ilość początkowej amunicji by się przydała
 - paczki, dużo paczek
 - fall damage, spadochron, zmienny wiatr

Mam nadzieję, że ktoś mi powie, że się mylę.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 2006-09-05 06:14:18 »

Chanibal, mylisz się Wink, czytając twoją wishlistę nie wiem tylko jak zrobić wiatr, ale na to pewnie też przyjdzie pomysł.
Zapisane

Cislex
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 10



Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2007-06-09 23:10:16 »

CZyli co narazie zrozumiałem to Liero i Wormsy powinny się połączyć i stworzyć jedno ?
TAK dobrze czy nie?
Zapisane

GrAM w LieRo i GuSaNo
MaSZ CoŚ PRZeCiwKo PełZAniU?
Strony: [1] 2 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb