Liga Liero
2019-07-20 21:15:37 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod] Battle mod 1.20  (Przeczytany 13199 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
kamil077
Gość
« : 2006-06-16 17:52:15 »

battle_1.20.rar

ok, no to lista zmian które będą w "Battle Mod 1.25" (dodajcie coś):

Nailsy równo wbijające sie w ziemię (gotowe)
Zupełnie zmienić fire flare albo ją usunąć!
Zmienić boltera (teraz to jest coś a'la palący się pocisk)
Zmiana nazwy Granatów na "Grenade" (zrobione)
Dodać na mapach dzialka "maga_bolterów" (strzelasz bronią "Use")
Dodać w "mod.cfg" linijke "sfx_output_mode winmm" (zrobione)
Lekko zmienić zimma (teraz to jest smuga)
Podręczny pistolet którym można zawsze strzelić (zbindowany na "SPACE" dla p0, a dla p1 na "0_PAD")
Readme (po angielsku)
Projekt "Push" Cheesy (robaki odbijają się od siebie, a nawet mogą na siebie wejść)
pare nowych broni



(NIE AKTUALNY OPIS) Narazie jest tylko dziewięć broni:  sword, zimm, sniper rifle, lapra, fire flare, nails, machine gun, shot gun, granade, CKM, Red Granade, Missle RPG-7

 Screeny:





________________________ ________________________ ________________________

 Postanowiłem że jak komuś nie chce się wchodzić na Comser (lub go nie zna),
to dam mojego modzika tutaj....



v1.00
  beta test wersja...

v1.10:
  trzy nowe bronie i troche mniejszy problem z syncowaniem po necie.

v1.19
  Pare nowych broni i trochę poprawionych błędów.

v.1.20
  Wielki test, czyli nowy hud i bronie kożystające z dużej ilości skryptów.

v1.25
  Jeszcze nie wydana wersja.
« Zmienione: 2006-09-27 18:13:11 przez kamil077 » Zapisane
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 2006-06-17 15:41:08 »

Mod na pewno lepszy od poprzednika. devilish
Zmień lepiej siłę rażenia Fire Flare i Sword oraz fizykę granata (toż to balon siakiś!).
 P.S. Co to za mapa na screenach ??
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
kamil077
Gość
« Odpowiedz #2 : 2006-06-17 16:28:08 »

 mapa na screenach to "fall" zrobiana przez FatRata. Wejdź na ComSer i popatrz ( http://comser.liero.org.pl/forum , http://powerhuhn.net/depot/gusanos )
Zmienić na mniejszą czy na większą siłe rażenia ? (a Sworda i tak nei zmienie !11!!!)
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2006-06-17 16:45:03 »

Jakoś twoje mody nie przemawiają do mnie, moje zdanie jest takie że są kiepskie i nic nowego poza dziwnymi brońmi nie wprowadzają. Usiłujesz stworzyć jak najwięcej map,broni etc do gusanos. Proponował bym skupić się najpierw na jednej rzeczy i zrobić ją dobrze niż sypać kałem.
Zapisane

Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2006-06-17 16:47:26 »

Zmienić na mniejszą czy na większą siłe rażenia ?
Na mniejszą oczywiście. Przecież kontakt z ową flarą kończy się prawie natychmiastową śmiercią!
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
kamil077
Gość
« Odpowiedz #5 : 2006-06-17 17:37:45 »

Zmienić na mniejszą czy na większą siłe rażenia ?
Na mniejszą oczywiście. Przecież kontakt z ową flarą kończy się prawie natychmiastową śmiercią!
no tak, ale ten mod jest w 80% instagibowy, co zrobiłem specjalnie, tak więc ową flare nei zmienie.



 Usunąć pasek życia robaka? Jeżeli bronie zabierają prawie 70% życia to czemu nie?
 Pisać tak czy nei !


Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2006-06-17 18:34:27 »

Nie usuwaj paska, bo to jedyny sposób ustalenia czy się dostało przy grze przez sieć.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2006-06-17 19:03:04 »

widac ze teraz kiedy nie wciskasz już wszedzie różowych fajerwerków, nie wprowadzasz już praktycznie nic nowego
Jedyne co jest w tym modzie warte uwagi to nails, chociaz może słabo znam sie na modujacej scenie i ta bron też już gdzieś była...
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 2006-06-20 18:31:12 »

 :)A mi się tam podoba, nawet fajny.
Chciałbym dać swojego moda na forum ale nie wiem jak to zrobić.
Ale co do Battlemoda to fajna sprawa.
Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
kamil077
Gość
« Odpowiedz #9 : 2006-06-20 19:30:36 »

http://www.bjwaymods.net <<< bardzo fajny hoster plików i grafik  devilish


Napisana: Czerwiec 20, 2006, 20:22:15

battle_1.10.rar nowa wersja:
    trzy nowe bronie: CKM, Red Granade, Missle RPG-7, oraz mniejsze problemy z syncowaniem po sieci....



                  Edit: bardzo nieźle wyszła mi grafika odłamków "Red Granade"a.
« Zmienione: 2006-06-20 19:40:38 przez kamil077 » Zapisane
Aceb
Kapral
**

Reputacja: -10
Offline Offline

wiadomości: 121



Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 2006-06-20 19:39:01 »

Bede musiał sie nauczyć jak modować Cheesy.Jak robić bronie itd. itp.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2006-06-20 20:14:35 »

Hmm...ckm kompletnie skopany, miałbyć ciężki i zwalniać chód robaka, a przytrzymuje go w powietrzu, skorzystaj z mojego skryptu specjalnie napisanego dla ciebie :0. Nie mogę się dopatrzeć czym poprawiłeś syncowanie po netó ?
Zapisane

kamil077
Gość
« Odpowiedz #12 : 2006-07-23 12:19:20 »

Hmm...ckm kompletnie skopany, miałbyć ciężki i zwalniać chód robaka, a przytrzymuje go w powietrzu, skorzystaj z mojego skryptu specjalnie napisanego dla ciebie :0.


  Wiem, wiem....
Niestety jestem gópi i nie umiem wklejać skryptów Angry. Co do zatrzymywania, to postanowiłem że
CKM będzie coś jak działko wbudowane w ziemię.
Napisana: Czerwiec 21, 2006, 17:11:16
http://www.bjwaymods.net/download.php?file=battle.rar wersja 1.19 wydałem ją ponieważ wyjeżdzam na 2 tygodnie, potem opisze ale teraz powiem że jest kompaabilna z DarkMode jest pare broni więcej i są skrypty!
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 2006-07-24 08:21:44 »

teraz juz napewo widze poprawe, wizualnie wiekszosc broni i skinów wyglada okej
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2006-07-24 10:10:29 »

Zdecydowanie lepiej. Widać nawet zaczątki wyważenia, aczkolwiek jest chyba trochę za bardzo instagibowato.... Wygląd też grawituje w dobrą stronę, nie ma już żadnej wybitnie paskudnej broni a jest pare ciekawych (stars - bron na zupelnie wysokim poziomie, z ciekawym efektem ubocznym, CKM - może nie do końca realistyczne ale ciekawe z taktycznego punktu widzenia, blue gun - po prostu mi się podoba Tongue)

Jako że się wyrabiasz, proponuję pomyśleć nad jakimś pomysłem. Owszem, "ogólny lierowy mod" ma prawo się sprawdzić, ale masz konkurencję w postaci Blasted i Cog, a Blasted w tej dziedzinie po prostu zmiata. Nie mówię żebyś od razu robił coś na miarę Biplane, ale po prostu coś z pomysłem...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Strony: [1] 2 3 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb