Liga Liero
2019-07-19 16:14:17 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod] Battle mod 1.20  (Przeczytany 13196 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
kamil077
Gość
« Odpowiedz #15 : 2006-08-04 21:55:07 »

 Potrzebuje dwie osoby to testowania i dawania opini na temat moda zanim go wydam,
i dobrze by było gdyby jedna z nich mogła hostować serwery.


« Zmienione: 2006-08-04 22:05:18 przez kamil077 » Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2006-08-04 22:03:49 »

Jakoś nic zachęcającego tutaj nie ma...może coś więcej...
Zapisane

kamil077
Gość
« Odpowiedz #17 : 2006-08-04 22:14:21 »


  tu jest nowy scoreboard.
  System punktacji to: kills() - deths() = points()
« Zmienione: 2006-08-04 22:30:33 przez kamil077 » Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 2006-08-04 22:25:28 »

Moim zdaniem powinieneś jednak wypuścić. Na testy też przyjdzie czas, jak i ostatecznie doważanie. Ale o podstawowe musisz zadbać sam.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
kamil077
Gość
« Odpowiedz #19 : 2006-08-13 14:54:30 »

dobra... macie Battle Moda 1.20

http://www.bjwaymods.net/download.php?file=battle_1.20_copy1.rar

opis będzie później bo w wakacje niemam czasu...
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2006-08-13 19:28:06 »

zimm - dziwacznie wygląda taki odbijajacy sie promien ale moze marudze
bolter - pociski sa brzydkie i dzwięk zupełnie nie pasuje do broni
ckm - tnie mi grę
granade - jak wyżej
pulse rifle - promien wygląda nie najlepiej (gdbyby był cieńszy/krótszy/krócej sie utrzymywał wyglądałoby to lepiej) ale efekt uderzenia mi się podoba
flame crackler - co prawda tez potrafi mi czasem sie na nim przyciąć ale wygląda zgrabnie
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 2006-08-13 21:01:11 »

O, stanę w obronie. Żadna broń mi nie robiła spadków większych niż o 20 fps (mapa poo, 0 botów, 130 fps na idle). Z drobnych uwag to to że larpa jest paskudna, naile się krzywo wbijają, a słowo "granat" się po angielsku pisze grEnade.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 2006-08-14 09:57:33 »

W takim razie obserwuje jakies anomalie, gra normalnie wyciąga mi jakieś 350 fps a gdy odpale niektóre bronie (nawet grając bez botów i też na poo) wszystko tnie sie tak, że na oko spada to to do jakichś 0,2 fps
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 2006-08-14 10:22:51 »

Muszę powiedzieć że poziom battle moda poprawił się trochę, choć nie zmienia to faktu iż jest nie grywalny/nie wyważony. Btw, po co ten robak w viewporcie?
Zapisane

ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2006-08-14 11:51:15 »

Netsu:
Kod:
sfx_output_mode winmm
w konsoli wstukać próbowałeś?
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2006-08-14 14:00:12 »

damn... już sie nie odzywam
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
kamil077
Gość
« Odpowiedz #26 : 2006-08-25 21:09:57 »

ok, no to lista zmian które będą w "Battle Mod 1.25" (dodajcie coś):

Nailsy równo wbijające sie w ziemię (gotowe)
Zupełnie zmienić fire flare albo ją usunąć!
Zmienić boltera (teraz to jest coś a'la palący się pocisk)
Zmiana nazwy Granatów na "Grenade" (zrobione)
Dodać na mapach dzialka "maga_bolterów" (strzelasz bronią "Use")
Dodać w "mod.cfg" linijke "sfx_output_mode winmm" (zrobione)
Lekko zmienić zimma (teraz to jest smuga)
Podręczny pistolet którym można zawsze strzelić (zbindowany na "SPACE" dla p0, a dla p1 na "0_PAD")
Readme (po angielsku)
Projekt "Push" Cheesy (robaki odbijają się od siebie, a nawet mogą na siebie wejść)
pare nowych broni

Cytuj
Btw, po co ten robak w viewporcie?
Wesz, to myszka Cheesy
« Zmienione: 2006-09-27 18:14:54 przez kamil077 » Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 2006-08-25 21:18:32 »

DASADas, nie zjarzyłem, zazwyczaj nie poruszam myszką gdy uruchamiam/gram w gusanos, wszystko robie z poziomu konsoli, także ten robak zawsze był na środku viewporta, i zastanawiałem się po co on tam jest.
Zapisane

Aceb
Kapral
**

Reputacja: -10
Offline Offline

wiadomości: 121



Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 2006-08-25 21:45:16 »

A mi sie ten robaczek i reszta tera podoba Cheesy.
Zapisane
Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 2006-09-16 16:51:01 »

Mod jest super! Cheesy
Jeden z najlepszych jakie widziałem.
Nie moge się doczekać wersji 1.25.
Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb