Liga Liero
2019-08-19 05:12:59 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Regulamin turnieju  (Przeczytany 21483 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« : 2006-06-19 15:52:47 »

Jako że turniej zbliża się coraz większymi krokami i cieszy się zainteresowaniem nie tylko w polsce, pora uściślić zasady które będą obowiązywać wszystkich uczestników.


Zmiany na dzień 28.06.2006

Zasady ogólne:

a) Udział w zawodach jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.
b) Zapisy odbywają się od 19 czerwca, data zakończenia zapisów nie została jeszcze określona. Zapisy zostały zamknięte!
c) Ogłoszenie systemu rozgrywek oraz tabel meczowych i terminarza po zakończeniu zapisów.

Zawodnicy:

a) W turnieju może wziąć udział każdy gracz.

Zapisy:

a) By wziąć udział w turnieju każdy zawodnik zobowiązany jest do wysłania PW do WSh na forum Ligi Liero.

Tabela oraz terminy spotkań:

a) System turniejowy zostanie przygotowany w oparciu o ilość zgłoszonych graczy i podany do wiadomości publicznej po zakończeniu zapisów.
c) Terminy spotkań będą ustalane przez zainteresowane osoby oraz admina/sędziego.

Spotkania:

#Liczenie fragów:
Wynik końcowy każdego gracza otrzymuje się poprzez odjęcie od jego śmierci fragów  przeciwnika, a następnie tego co zostało od fragów gracza pierwotnego. Przykładowo:

UWAGA! Złe liczenie, wywołało kilka nieporozumień niżej!
Kod:
[s]        Fragi  Śmierci
Gracz A  10       5
Gracz B  2        14

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 10 - (5 - 3) = 8
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 2 - (14 - 10) = -2[/s]

UWAGA! Dobre, poprawione liczenie, z dnia 21.06.06
Kod:
            Fragi   Śmierci
Gracz A    1        12
Gracz B    12      15

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 1 - (12 - 12) = 1
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 12 - (15 - 1) = -2

*Rozgrywki grupowe:
a) Drogą losowania gracze zostaną rozmieszczeni w grupach po trzech.
b) Gracze zagrają ze sobą systemem każdy z każdym. W przypadku takiej samej liczby zwycięstw/porażek decydować będzie wyższy wynik końcowy (opisany powyżej).
c) Z grupy wychodzą dwaj najlepsi zawodnicy, następnie zostają rozstawieni w drabince DE.


*Double elimination
a) Mecze pozagrupowe rozgrywane są systemem 1 na 1 (duel).
b) Mecz składa się z 2 map. zawodnicy wybierają mapę droga eliminacji, każdy odrzuca po dwie.
c) Mapę wygrywa gracz który zdobędzie wyższy wynik końcowy (opisany powyżej).
d) W razie remisu, zostanie rozegrana dodatkowa mapa wybrana z turniejowej puli map po przez eliminacje której dokonają zawodnicy.
e) Zawodnicy mają obowiązek stawić się na kanale IRC turnieju na 15 minut przed wyznaczoną godziną spotkaniana na kanale #ligaliero.
f) Zaproponowane za porozumieniem graczy daty oraz godziny spotkań zostaną zaakceptowane przez adminów turnieju. W przypadku braku porozumienia stron i nie przekazaniu terminów do xxx - data i godzina spotkania zostaną wyznaczone przez organizatorów. Terminy muszą być podawane co najmniej jeden dzień przed rozegraniem meczu.
g) Hostem nie może być żaden z graczy uczestniczących w aktualnum meczu, obaj gracze zobowiązani są do zrobienia skrina wyniku i jak najszybsze dostarczenie sędziemu.
h) Mapy wybierają przed meczem gracze, i zgłaszane osobie hostującej. W przypadku remisu drogą eliminacji wyłaniana zostaje trzecia, decydująca mapa

Mapy:

Bunker
Krab
Duel2
Pokol2
Tropic cave

Wersja gry:

a) Każdy z graczy musi posiadać grę zgodną z poniższymi wymogami:

Wersja gry : Gusanos v0.9c
Mod: WH v0.33 + map pack

UWAGA! WH 0.33 Tournament nie jest kompatybilne z WH 0.33.

b) Turniej rozgrywany będzie na najnowszych stabilnych wersjach powyższych aktualizacji. Informacje na temat przejścia na nową wersję patcha lub moda zostaną podane na stronie gusanos.liero.org.pl.

Ustawienia serwera:

Fraglimit 20 [co świadczy o tym, że się nie liczy, można przyjąć równie dorze 15 jak i 666]
Deathlimit 15

Ustawienia gracza:

a) Dozwolone są wszystkie zmienne ustawienia zaimplementowane w grze, lub obowiązującym modzie.

Oszukiwanie oraz kary:

a) Używanie programów zewnętrznych nie będących integralną częścią gry jest zabronione.
b) Używanie skryptów, innych niż dostępne w opcjach gry, jest zabronione.
c) W czasie rozgrywania spotkań obowiązuje kultura osobista.

Regulamin może ulec zmianie. Informacje na temat ewentualnych poprawek zostaną podane na stronie http://gusanos.liero.org.pl.
« Zmienione: 2006-06-28 11:55:52 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

kamil077
Gość
« Odpowiedz #1 : 2006-06-19 17:05:08 »

pare pytań:
1.
Cytuj
e) Zawodnicy mają obowiązek stawić się na kanale IRC turnieju na 15 minut przed wyznaczoną godziną spotkaniana na kanale #ligaliero.
      a server to Quakenet.org ??

2. Czy bedą kiedyś zawody po 4-3 osobach na mapie ? (nei nawidze 1v1)

3. Czy ten wh jest oficjalną NOWĄ wersją?


Niestety zabardzo nie moge grać, tak więc czekam do następnego turnieju  brood


« Zmienione: 2006-06-19 17:23:00 przez kamil077 » Zapisane
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2006-06-19 17:27:19 »

10 - (5 - 3) = 7
10 - (5 - 3) = 10 - 2 = 8
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2006-06-19 17:33:34 »

Kamil077:
ad.1 Kanał Quakenet.org
ad.2 Zawodów po 4-3 osoby w trybie "free for all" raczej nie będzie, ewentualnie turniej TDM (Gra drużynowa) po 2 osoby, 1v1 jest najlepszym trybem turniejowym, ponieważ rzeczywiście wyłania najlepszego gracza.
ad.3 Nie tyle co oficjalną wersją, co wh 0.33 z oficjalnym map pakiem, ustawionym frag i death limitem według zasada turniejowych oraz pozwoliłem sobie wywalić z mod.cfg ustawienia celownika, ponieważ uniemożliwiało to ustawienia według własnych potrzeb.

Combaine:

Rzeczywiście 8, już poprawiam, mała pomyłka  Wink
Zapisane

Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2006-06-19 17:55:28 »

No nie chcialem poćwiczyć z kumplem w modzie wh i nie chce mi się połączyćSad

Muszę sprawdzić czy mogę grać na wh czy nie.
Tylko nie wiem z kim.
« Zmienione: 2006-06-19 18:05:27 przez Cyberworm » Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
kamil077
Gość
« Odpowiedz #5 : 2006-06-19 18:48:28 »

1. jezeli mapa to: krab, tropiccave itt.
 to przed gra musisz (w moim przypadku) wpisać GAME WH , a na innych mapach mi działa.


  nei w tym dziale takie pytania...............
Zapisane
Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2006-06-20 13:08:22 »

 Cheesy Problem został rozwiązany, mój norton nie chciał połączyć się na tym modzie.

A tak nawiasem mówiąc, słyszałem , że w tą sobotę turniej czy  to prawda?
« Zmienione: 2006-06-20 19:25:36 przez Cyberworm » Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 2006-06-20 19:28:18 »

To jeszcze nie jest pewne... zostało pare kwestii organizacyjnych. Btw, miałem w planie pacza poprawiającego m.in piłę i thunderfista, ale WSh pewnie tam teraz zgrzyta zębami więc nic już nie będę zmieniać... prawda? Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
kamil077
Gość
« Odpowiedz #8 : 2006-06-20 19:35:55 »

 Hmmm
Wesz na 99% chciałby żeby thunderfist nie wchłaniał shotguna, bo podobno jest on jego specjalnością...

        coś czuje że Cyberworm może powalczyć o I miejsce, bo kosił WSha, Mnie, a potem Jeraca jak popadło....
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2006-06-20 20:09:34 »

Jeżeli poprawki będą sensowne i na lepsze to pomyślimy co z tym zrobić. Jeżeli takowe poprawki miały by byc to rzeczyiście chciałbym żeby thunderfirst nie chronił w 100% od shotguna, a tak btw shotgun nie jest moją specjalnością albo bardzo go lubie Wink
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2006-06-20 20:40:22 »

Ja mysle ze to jednak przy najkolejniejszym turnieju. A co do Tf to wal się, wszystko inne się przebija, a i tak trzeba się nieźle natrudzić, żeby skutecznie bronić.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2006-06-20 20:43:49 »

Na następnym turnieju to w g3a będziemy mielić Cheesy

Jak to wal się?!? Skoro thunderfirst przepuszcza po częsci boltera to z jakiej racji miałby shotguna nie przepuszczać. Odpowiadać w wątku o WH.
Zapisane

Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 2006-06-21 07:42:30 »

 ???Dziwne jakieś liczenie fragów, zrobiliście nic nie kapuje,(nigdy nie byłem dobry z matmy) dobrze, że na meczu będzie siedziała jedna osoba, która będzie wszystko nadzorować!
Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 2006-06-21 10:24:10 »

poprostu odejmujesz od swoich fragów liczbe samobójstw.
« Zmienione: 2006-06-21 10:32:20 przez Weszrick von Kewpa » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2006-06-21 11:18:20 »

Kto wymyślił liczenie punktów?
Po pierwsze w tabelce gracz B ma 2 fragi, a w obliczeniach 3

Po drugie i ważniejsze:
Mogę nie zdobyć żadnego fraga i wygrać.
Będzie tak, jeśli sam się nie zatłukę a przeciwnik np zabije się 12 razy, a mnie sfraguje 10 razy

Proste przekształcenie matematyczne pokazuje, że:
Punkty A=Fragi A - (Śmierci A - Fragi B) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci A
Punkty A=Fragi B - (Śmierci B - Fragi A) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci B

I co? wg gry wygrał B, a wg zasad turniejowych A.

Fragi nie mają żadnego znaczenia, jedynie ilość śmierci.
Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb