Liga Liero
2019-10-15 20:14:16 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 4 »»» [Wszystkie]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Regulamin turnieju  (Przeczytany 21617 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« : 2006-06-19 15:52:47 »

Jako że turniej zbliża się coraz większymi krokami i cieszy się zainteresowaniem nie tylko w polsce, pora uściślić zasady które będą obowiązywać wszystkich uczestników.


Zmiany na dzień 28.06.2006

Zasady ogólne:

a) Udział w zawodach jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.
b) Zapisy odbywają się od 19 czerwca, data zakończenia zapisów nie została jeszcze określona. Zapisy zostały zamknięte!
c) Ogłoszenie systemu rozgrywek oraz tabel meczowych i terminarza po zakończeniu zapisów.

Zawodnicy:

a) W turnieju może wziąć udział każdy gracz.

Zapisy:

a) By wziąć udział w turnieju każdy zawodnik zobowiązany jest do wysłania PW do WSh na forum Ligi Liero.

Tabela oraz terminy spotkań:

a) System turniejowy zostanie przygotowany w oparciu o ilość zgłoszonych graczy i podany do wiadomości publicznej po zakończeniu zapisów.
c) Terminy spotkań będą ustalane przez zainteresowane osoby oraz admina/sędziego.

Spotkania:

#Liczenie fragów:
Wynik końcowy każdego gracza otrzymuje się poprzez odjęcie od jego śmierci fragów  przeciwnika, a następnie tego co zostało od fragów gracza pierwotnego. Przykładowo:

UWAGA! Złe liczenie, wywołało kilka nieporozumień niżej!
Kod:
[s]        Fragi  Śmierci
Gracz A  10       5
Gracz B  2        14

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 10 - (5 - 3) = 8
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 2 - (14 - 10) = -2[/s]

UWAGA! Dobre, poprawione liczenie, z dnia 21.06.06
Kod:
            Fragi   Śmierci
Gracz A    1        12
Gracz B    12      15

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 1 - (12 - 12) = 1
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 12 - (15 - 1) = -2

*Rozgrywki grupowe:
a) Drogą losowania gracze zostaną rozmieszczeni w grupach po trzech.
b) Gracze zagrają ze sobą systemem każdy z każdym. W przypadku takiej samej liczby zwycięstw/porażek decydować będzie wyższy wynik końcowy (opisany powyżej).
c) Z grupy wychodzą dwaj najlepsi zawodnicy, następnie zostają rozstawieni w drabince DE.


*Double elimination
a) Mecze pozagrupowe rozgrywane są systemem 1 na 1 (duel).
b) Mecz składa się z 2 map. zawodnicy wybierają mapę droga eliminacji, każdy odrzuca po dwie.
c) Mapę wygrywa gracz który zdobędzie wyższy wynik końcowy (opisany powyżej).
d) W razie remisu, zostanie rozegrana dodatkowa mapa wybrana z turniejowej puli map po przez eliminacje której dokonają zawodnicy.
e) Zawodnicy mają obowiązek stawić się na kanale IRC turnieju na 15 minut przed wyznaczoną godziną spotkaniana na kanale #ligaliero.
f) Zaproponowane za porozumieniem graczy daty oraz godziny spotkań zostaną zaakceptowane przez adminów turnieju. W przypadku braku porozumienia stron i nie przekazaniu terminów do xxx - data i godzina spotkania zostaną wyznaczone przez organizatorów. Terminy muszą być podawane co najmniej jeden dzień przed rozegraniem meczu.
g) Hostem nie może być żaden z graczy uczestniczących w aktualnum meczu, obaj gracze zobowiązani są do zrobienia skrina wyniku i jak najszybsze dostarczenie sędziemu.
h) Mapy wybierają przed meczem gracze, i zgłaszane osobie hostującej. W przypadku remisu drogą eliminacji wyłaniana zostaje trzecia, decydująca mapa

Mapy:

Bunker
Krab
Duel2
Pokol2
Tropic cave

Wersja gry:

a) Każdy z graczy musi posiadać grę zgodną z poniższymi wymogami:

Wersja gry : Gusanos v0.9c
Mod: WH v0.33 + map pack

UWAGA! WH 0.33 Tournament nie jest kompatybilne z WH 0.33.

b) Turniej rozgrywany będzie na najnowszych stabilnych wersjach powyższych aktualizacji. Informacje na temat przejścia na nową wersję patcha lub moda zostaną podane na stronie gusanos.liero.org.pl.

Ustawienia serwera:

Fraglimit 20 [co świadczy o tym, że się nie liczy, można przyjąć równie dorze 15 jak i 666]
Deathlimit 15

Ustawienia gracza:

a) Dozwolone są wszystkie zmienne ustawienia zaimplementowane w grze, lub obowiązującym modzie.

Oszukiwanie oraz kary:

a) Używanie programów zewnętrznych nie będących integralną częścią gry jest zabronione.
b) Używanie skryptów, innych niż dostępne w opcjach gry, jest zabronione.
c) W czasie rozgrywania spotkań obowiązuje kultura osobista.

Regulamin może ulec zmianie. Informacje na temat ewentualnych poprawek zostaną podane na stronie http://gusanos.liero.org.pl.
« Zmienione: 2006-06-28 11:55:52 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

kamil077
Gość
« Odpowiedz #1 : 2006-06-19 17:05:08 »

pare pytań:
1.
Cytuj
e) Zawodnicy mają obowiązek stawić się na kanale IRC turnieju na 15 minut przed wyznaczoną godziną spotkaniana na kanale #ligaliero.
      a server to Quakenet.org ??

2. Czy bedą kiedyś zawody po 4-3 osobach na mapie ? (nei nawidze 1v1)

3. Czy ten wh jest oficjalną NOWĄ wersją?


Niestety zabardzo nie moge grać, tak więc czekam do następnego turnieju  brood


« Zmienione: 2006-06-19 17:23:00 przez kamil077 » Zapisane
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2006-06-19 17:27:19 »

10 - (5 - 3) = 7
10 - (5 - 3) = 10 - 2 = 8
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2006-06-19 17:33:34 »

Kamil077:
ad.1 Kanał Quakenet.org
ad.2 Zawodów po 4-3 osoby w trybie "free for all" raczej nie będzie, ewentualnie turniej TDM (Gra drużynowa) po 2 osoby, 1v1 jest najlepszym trybem turniejowym, ponieważ rzeczywiście wyłania najlepszego gracza.
ad.3 Nie tyle co oficjalną wersją, co wh 0.33 z oficjalnym map pakiem, ustawionym frag i death limitem według zasada turniejowych oraz pozwoliłem sobie wywalić z mod.cfg ustawienia celownika, ponieważ uniemożliwiało to ustawienia według własnych potrzeb.

Combaine:

Rzeczywiście 8, już poprawiam, mała pomyłka  Wink
Zapisane

Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2006-06-19 17:55:28 »

No nie chcialem poćwiczyć z kumplem w modzie wh i nie chce mi się połączyćSad

Muszę sprawdzić czy mogę grać na wh czy nie.
Tylko nie wiem z kim.
« Zmienione: 2006-06-19 18:05:27 przez Cyberworm » Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
kamil077
Gość
« Odpowiedz #5 : 2006-06-19 18:48:28 »

1. jezeli mapa to: krab, tropiccave itt.
 to przed gra musisz (w moim przypadku) wpisać GAME WH , a na innych mapach mi działa.


  nei w tym dziale takie pytania...............
Zapisane
Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2006-06-20 13:08:22 »

 Cheesy Problem został rozwiązany, mój norton nie chciał połączyć się na tym modzie.

A tak nawiasem mówiąc, słyszałem , że w tą sobotę turniej czy  to prawda?
« Zmienione: 2006-06-20 19:25:36 przez Cyberworm » Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 2006-06-20 19:28:18 »

To jeszcze nie jest pewne... zostało pare kwestii organizacyjnych. Btw, miałem w planie pacza poprawiającego m.in piłę i thunderfista, ale WSh pewnie tam teraz zgrzyta zębami więc nic już nie będę zmieniać... prawda? Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
kamil077
Gość
« Odpowiedz #8 : 2006-06-20 19:35:55 »

 Hmmm
Wesz na 99% chciałby żeby thunderfist nie wchłaniał shotguna, bo podobno jest on jego specjalnością...

        coś czuje że Cyberworm może powalczyć o I miejsce, bo kosił WSha, Mnie, a potem Jeraca jak popadło....
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2006-06-20 20:09:34 »

Jeżeli poprawki będą sensowne i na lepsze to pomyślimy co z tym zrobić. Jeżeli takowe poprawki miały by byc to rzeczyiście chciałbym żeby thunderfirst nie chronił w 100% od shotguna, a tak btw shotgun nie jest moją specjalnością albo bardzo go lubie Wink
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2006-06-20 20:40:22 »

Ja mysle ze to jednak przy najkolejniejszym turnieju. A co do Tf to wal się, wszystko inne się przebija, a i tak trzeba się nieźle natrudzić, żeby skutecznie bronić.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2006-06-20 20:43:49 »

Na następnym turnieju to w g3a będziemy mielić Cheesy

Jak to wal się?!? Skoro thunderfirst przepuszcza po częsci boltera to z jakiej racji miałby shotguna nie przepuszczać. Odpowiadać w wątku o WH.
Zapisane

Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 2006-06-21 07:42:30 »

 ???Dziwne jakieś liczenie fragów, zrobiliście nic nie kapuje,(nigdy nie byłem dobry z matmy) dobrze, że na meczu będzie siedziała jedna osoba, która będzie wszystko nadzorować!
Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 2006-06-21 10:24:10 »

poprostu odejmujesz od swoich fragów liczbe samobójstw.
« Zmienione: 2006-06-21 10:32:20 przez Weszrick von Kewpa » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2006-06-21 11:18:20 »

Kto wymyślił liczenie punktów?
Po pierwsze w tabelce gracz B ma 2 fragi, a w obliczeniach 3

Po drugie i ważniejsze:
Mogę nie zdobyć żadnego fraga i wygrać.
Będzie tak, jeśli sam się nie zatłukę a przeciwnik np zabije się 12 razy, a mnie sfraguje 10 razy

Proste przekształcenie matematyczne pokazuje, że:
Punkty A=Fragi A - (Śmierci A - Fragi B) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci A
Punkty A=Fragi B - (Śmierci B - Fragi A) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci B

I co? wg gry wygrał B, a wg zasad turniejowych A.

Fragi nie mają żadnego znaczenia, jedynie ilość śmierci.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2006-06-21 11:22:20 »

jesli ktoś na 10 fragów sam siebie zabija 12 razy to juz lepszy jest ten ktory w ogóle nie wypalił...
PS: jesli dobrze sie orientuje to system jest prosta z kwaka 3
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 2006-06-21 11:29:27 »

Muszę jak krowie na miedzy?

Punkty A=Fragi A - (Śmierci A - Fragi B) = 0 - (10 - 10) = 0 - 0 = 0
Punkty A=Fragi B - (Śmierci B - Fragi A) = 10 - (12 - 0) = 10 - 12 = -2

albo inaczej:

Punkty A=Fragi A - (Śmierci A - Fragi B) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci A = (0 + 10) - 10 = 0
Punkty A=Fragi B - (Śmierci B - Fragi A) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci B = (0 + 10) - 12 = -2

Zasady są zasadami, jeśli takie zostaną ustalone, to zwyciężyć powinien A.
Nie wiem, skąd jest system, ale jak dla mnie jest głupi.

<e> nie doczytałem Netsu.
Jak potraktować sytuację, kiedy gracz B wygrywa grę, ale po podliczeniu punktów okazuje się, że jednak przegrał?
Głupie to.

Moim zdaniem zwycięzcą powinien być zawsze ten, kto zabije przeżyje. Bez kombinacji.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2006-06-21 11:40:10 »

najwyrazniej organizatorzy uznali że system wbudowany w gre jest niedoskonały bo nie uwzglednia samobójstw wiec opracowali własny, poza gra. I ja uważam ze chociaż jest to niewygodne i mylące, to jednak sprawiedliwe.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 2006-06-21 12:10:36 »

W sumie nie przyglądałem się wcześniej temu systemowi... Panie Guthu albo Panie Weszu, proszę wyjaśnić dlaczegóż to jest to wszystko takie skomplikowane. Nie można by po prostu, tak jak Express mówi, uznać za zwycięzce tego kto przeżył? Ewentualnie, jeśli oboje się zabili naraz przy ostatnim życiu, popatrzeć na fragi (a jak też takie same to zrobić dogrywkę do pierwszej śmierci...)?

Jeszcze raz przypominam, że Q3 -uwagauwaga- NIE JEST wyrocznią jeśli chodzi o lieropodobne... aczkolwiek, jeśli doczekam się wyjaśnienia (bo mnie głowa boli i nie chce mi się myśleć teraz) czemu jest tak a nie inaczej, to jestem skłonny się z tym zgodzić.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 2006-06-21 12:22:20 »

Chciałbym zaznaczyć że taki system będzie tylko w fazie grupowej. Guth powie reszte bo on to wymyślił Cool
Zapisane

Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 2006-06-21 13:54:26 »

Wg regulaminu wręcz przeciwnie.
Nie jest wyraźnie napisane, jakie będzie kryterium w fazie grupowej - czy, nazwijmy to, "tradycyjne" (kto przeżyje ten wygrywa), czy to - ponoć kłejkowate.
A w fazie pucharowej napisano, że mapę wygrywa ten, kto ma więcej punktów wg tego, wyżej opisanego, systemu liczenia.
Moim zdaniem bez sensu.
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 2006-06-21 15:19:43 »

Ekspres: Ta 3 zamiast 2 to niedopatrzenia, jakkolwiek poprawione ze złego na złe przy pomocy Kombajna [pare postów wyżej]Wink, nieważne.

Ważniejsze jest to, że jakbym nie poustawiał tych wyników itp., to za wała nie moge zrobić tak, żeby gracz który powinien wygrać, przegrywał. Btw, jeszcze jeden błąd w tamtej punktacji był - śmierci były brane pod uwagę przy założeniu, że będziemy grali na czas, nie na deathlimit, anyway stara tabelka powinna wyglądać tak [ta z czasów timelimitu] Mimo wszystko to niczego nie zmienia

Kod:
        Fragi  Śmierci
Gracz A  10       5
Gracz B  2        14

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 10 - (5 - 2) = 7
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 2 - (14 - 10) = -2

Wg Ciebie ma wygrać ten, którego bilans wyniesie -2? GraczA istotnie jest lepszy od GraczaB, który nie umie się sam nie zabić, ajt?
Pomimo wszelkich wysiłków nie mogę rozgryźć twojej ideoligii. Z całym szacunkiem, system liczenia jest inderdaad taki jak w q, q1, q2, q3, q10+, UT1337 i milionie innych strzelanek, nazywanie go głupim jak dla mnie to szaleństwo. I nie liczymy śmierci, tylko total score dlategoż. Albo prościej - grałeś kiedyś w coś innego iż Liero? [quake, czy tam inny UT?] Bo tam się tak właśnie liczy, asdasda.

Tabelka dotycząca deathlimitu:

Kod:
            Fragi   Śmierci
Gracz A    1        12
Gracz B    12      15

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 1 - (12 - 12) = 1
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 12 - (15 - 1) = -2


Dałem poprawioną tabelkę w pierwszy post.
« Zmienione: 2006-06-21 15:42:52 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2006-06-21 15:50:20 »

Już przemóżdżyłem, i całkowicie się z tym zgadzam. Sam tak grałem nawet kiedyś, po prostu nie wiedziałem że można to aż tak zamotać XD

Otóż sprawa jest banalnie prosta:
Wynika gracza A: Fragi A - samobije A. Koniec.

* Jerac popiera.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 2006-06-21 21:42:03 »

Guth, grywałem w różne rzeczy, z tych to gównie w ut. W liero też jakieś sto lat temu Sad
Sposobu punktacji nie pamiętam, bo nie miało to dla mnie zbytniego znaczenia - wolę czystą radochę  gry Smiley

Ale co do punktacji:
Liero od zawsze kojarzy mi się z fragami i życiami. Stracisz wcześniej ustaloną liczbę żyć - przegrywasz. I to wydaje mi się nadal najrozsądniejsze.
W tym systemie nie ma znaczenia kto ma ile fragów - bo i tak liczy się suma wszystkich.
Prawdopodobnie (prawdopodobnie - bo nie chce mi się zastanawiać) ma to sens i sprawdzi się w miarę nieźle przy walkach na więcej niż dwóch graczy - wzór się rozrośnie i uwzględni wzajemne relacje fragów/killsów między graczami itd.
Przy dwóch graczach - nie przekonałeś mnie.

...i nie musisz. I tak nie wezmę udziału w turnieju, bo nie mam czasu (choroba, wszystko tak tłumaczę, ale co zrobić, skoro taka prawda...).
Ty organizujesz i ty ustalasz zasady - a mi się nie podobają Smiley
Tak czy inaczej - życzę udanego turnieju.
Zapisane
Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 2006-06-22 14:30:25 »

 :happy:A co do turnieju, to najlepiej by było, gdyby odbył sę w niedzielę.(wtedy każdy by miał czas)
Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2006-06-22 14:35:59 »

Nie sądzę żebyśmy zdążyli przeprowadzić cały turniej w jedną niedzielę, poza tym to jst dzień boży, wolny od pracy.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 2006-06-22 16:31:43 »

A jak wogóle ma wyglądać zgłoszenie do tego turnieju?
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 2006-06-22 16:40:08 »

RobaQ, wszystko jest napisane w regulaminie który jest przedstawiony w pierwszym poście tego wątku. Powtarzam jeszcze raz

Cytuj
Zapisy:

a) By wziąć udział w turnieju każdy zawodnik zobowiązany jest do wysłania PW (Prywatna wiadomość) do WSh na forum Ligi Liero.
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2006-06-22 17:01:34 »

Możesz w środku napisać cokolwiek, co zasugeruje chęć udziału.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 2006-06-23 19:35:28 »

Co do punktacji, to sugeruję spojrzeć na to co kiedyś dawno temu opracowałem:
http://greybrow.iq.pl/pliki/gusanos-descent-scoring-system.php

Mam nadzieję, że wszytko tam jest jasne.
Powinno być widać przewagę punktowania descentowego Smiley
Zapisane

bushi
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 4


I am the Lord of the rings!


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 2006-06-25 20:34:55 »

Hmmm... turniej Smiley
Trzeba zobaczyc co to jest ten gusanos... Wink

Rozgromie was Cheesy
Zapisane

Panie, chroń nas przed tymi, ktorzy w Ciebie wierzą...
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 2006-06-25 20:48:22 »

Ależ bardzo chętnie podłożymy się pod nóż. A konkretnie pod piłę ;]
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2006-06-25 21:54:35 »

hoho! bushi reactivation!

btw. Żadnych komentarzy do punktacji descentowej?
« Zmienione: 2006-06-25 22:06:37 przez Greybrow » Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 2006-06-25 22:34:59 »

Wydaje mi się, że lepiej nadawałby się na spore deathmatche gdzie ludzie podłączaja sie wychodzą z gry wielokrotnie. Na takie duele z ustalona liczbą żyć wolałbym jednak system fragi-samoboje, zwykły system liero, ew. podany w linku system ligi liero.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2006-06-26 22:16:01 »

Ja bym obstawał cały czas za chyba najsprawiedliwszą w 1on1 - limit żyć, kto przekroczy przegrywa.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #35 : 2006-06-27 09:13:17 »

Ja mimo wszystko nie rozumiem za bardzo co jest niesprawiedliwszego w naszym pro, nielierowym, bo jeśli tylko to, że jest inne, to ja proponuje zakazać liero murzynom.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 2006-06-27 09:24:30 »

To tak samo jak z timelimitem. Nie potrafiliście podać żadnych jego zalet, a teraz inni nie potrafią podać wad tego systemu punktacji. Jest on moim zdaniem niezły - przedewszystkim prosty i logiczny. No i osłabi trochę dominację frag weapons, bo samobójstwo to de facto strata dwóch punktów...
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 2006-06-27 09:35:15 »

Dla mnie wadą jest to, że można wygrać nie oddając nawet jednego strzału.
W ogóle - teoretycznie można odpalić grę i pójść na rower - i wygrać.

A jak coś się nie sprawdza w teorii to w praktyce też mi się nie podoba. Nawet, jeżeli prawdopodobieństwo takiego wyniku jest baaaardzo bliskie zeru.
Zapisane
Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 2006-06-27 09:53:09 »

 :)Takich kolesi co nic nie robią powinno się wywalać z turnieju i tyle.
Jak mój przeciwnik nic nie będzie robił przez długi czas to wyślę scrrena z wynikiem sędziemu.
Albo najlepiej niecg sędzia, ogląda całą walkę jako obserwator, niech siedzi na serwerze i niech co jakiś czas sprawdza punktację.
Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #39 : 2006-06-27 09:57:27 »

Ale express... w zwykłym liero tez mozna było wygrać nie ruszając klawiatury i było to moim zdaniem równie prawdopodobne co w tym systemie.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 2006-06-27 10:01:46 »

:)Takich kolesi co nic nie robią powinno się wywalać z turnieju i tyle.
Jak mój przeciwnik nic nie będzie robił przez długi czas to wyślę scrrena z wynikiem sędziemu.
Albo najlepiej niecg sędzia, ogląda całą walkę jako obserwator, niech siedzi na serwerze i niech co jakiś czas sprawdza punktację.

Cyberworm:
Idź szybko zapytaj się jeraca czy posiedzi 3-4 dni obserwując wszystkie mecze wh... A o nic nie robienie się nie bójcie, taka sytuacja nawet nie będzie miała miejsca.
Zapisane

Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 2006-06-27 10:17:45 »

No i co może zrobić taki sędzia zgodnie z regulaminem?
Nic.
A poza tym co to jest nic-nie-robienie?
Czy jak pobiegam od jednego brzegu ekranu do drugiego to już coś robię?
Czy muszę się jeszcze pobujać na linie?
No dobra, mogę nawet wystrzelić, ale powiedzmy, że snajperem nie jestem i wszystkie moje pociski idą w kosmos... nikomu nie robiąc krzywdy. I co wtedy? Też mnie (zaznaczam: niezgodnie z regulaminem) wywalisz?
Oczywiście można taką sytuację ująć w regulaminie, ale wtedy system nie ma już nic wspólnego z prostotą.

Jak dla mnie nadal system jest kulawy.
Nawet jeśli taki jest stosowany w Kłakach, to przypominam raz jeszcze: on może działać dobrze przy większej od dwóch liczbie graczy (choć nadal będzie teoretycznie możliwa równie absurdalna sytuacja).

Jerac: widziałeś gdzieś prostszy i logiczniejszy system niż lierowy, w którym wygrywa ten, kto dłużej zachowa choćby jedno życie?
Netsu: ok, jasne, ale tylko w sytuacji, kiedy przciwnik sam sobie odebrał wszystkie życia.
A w tym systemie mogę ja pierwszy stracić życia (nawet raz nie strzelając)... STOP

Khy, khy...
Nikt nie zauważył błędu w moich pierwszych obliczeniach, ja też nie.
Jeżeli gramy na życia to przeciwnik nie może mnie zabić 10 razy popełniając 12 samobójstw, bo po 10 gra się skończy i ja wygram. Czyli tu akurat jest ok, chyba że
...gramy na fragi - tu niebezpieczeństwo istnieje.

<czytam regulamin>
Z tego co widzę, limitowane są i życia i fragi, a F=>Ż - a więc taka taka sytuacja nie zaistnieje (w ogóle przy grze 1v1 czemu te wartości nie są równe?)

Więc wycofuję się rakiem z totalnej krytyki systemu, jednak pozostawiam swoją opinię:
najprostszy jest system lierowy: Szybciej tracisz wszystkie życia - przegrywasz.

Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 2006-06-27 10:27:49 »

Express, ten system to JEST system Lierowy - tylko że samobije liczą się podwójnie, i tyle. Pozatym, jeśli ktoś jest na tyle cienki że zabija się sam 10 razy, no to to jest już moim zdaniem gorsze niż nicnierobienie.

...że w liero trudniej się zabić? No nie wiem. Stosunek moich fragów z zimma do samobiji jest pewnie 5:4 czy coś jak to, bo prawie połowa do mnie wraca. Na spajki wiecznie się nadziewam, a ostatnio zostałem wepchnięty z SG we własnego bignuka. Aua. (Przy okazji to pierwszy frag z tej broni jaki w życiu widziałem) ;]

W WH trzeba uważać na gotującego się jetpacka, fragi (ale to tak jak czikity czy inne takie) i gotujące się plazmy. To wszystko. Dla plazm wystarczy zapamiętać że Plasmagunem można bezpiecznie oddać 3 salwy, z PlasmaPistola jedną i jeszcze 2 strzały (to jest z DUŻYM marginesem bezpieczeństwa), jetpacka trzeba wyłączać natychmiast jak pojawi się napis "overheating", a granatów nie próbować wciskać do dziur bo przez lagi mogą się krzywo odbić. To naprawde nie jest AŻ tak trudne.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #43 : 2006-06-27 10:30:52 »

Express, przyglądam się temu wątkowi dłuższy czas, od kiedy zaczełeś pisać żę ten system jest zły. Quakowy system działa podobnie jak lierowo, mało tego jest 100 razy lepszy, nawet w Gusanos.
Jerac: widziałeś gdzieś prostszy i logiczniejszy system niż lierowy, w którym wygrywa ten, kto dłużej zachowa choćby jedno życie?

Sory żę się wtrącam :>:
UWAGA! Dobre, poprawione liczenie, z dnia 21.06.06
Kod:
            Fragi   Śmierci
Gracz A    1        12
Gracz B    12      15

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 1 - (12 - 12) = 1
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 12 - (15 - 1) = -2

Gracz A zachował 3 życia, więc według quakowego i lierowego systemu liczenia gracz A wygrał, tak to prawda wygrał, na dodatek w obu systemach ma 3 punktową przewagę. (Biorąc pod uwage to że w quake wynikiem końcowym jest właśnie wynik tego zawiłego działania matematycznego a w liero życia który zostały)

[Edit]Jerac się pospieszył...XD[/Edit]
Zapisane

fishman
Gość
« Odpowiedz #44 : 2006-06-27 10:37:18 »

Nio to jest troszke dziwne że mozna w tym systemie wygrać i nie oddajac strzału - to jest fakt.

Niewatpliwie potrzebne jest jakieś sedziowanie. Pomysł wprowadzenia obserwatora nie jest głupi, ale oczywiście nikt nie będzie siedział 2 dni i obserwował czy ktos nie kręci. Dobrze by było rozpisać wczesniej grupy i terminarze spotkań aby po pierwsze wszystko było jasne (kto gdzie i kiedy gra).A po drugie taka mała sugestia > proponuje żebyś to przemyslał Wsh'u, mianowicie zeby po kazdym skończonym meczyku jeden z graczy był obserwatorem następnego.....tak koło sie zatoczy i nikt nie zmarnuje całego swojego czasu. Wink

A tak na marginesie obserwatorzy to mi sie z PZPN kojarzą.... Grin
Zapisane
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 2006-06-27 10:41:20 »

Już napisałem - u podstaw moich obliczeń był błąd logiczny (tylko kurde, czemu musiałem sam go znaleźć - to wam powinno zależeć na obaleniu mojej argumentacji  Smiley )
Więc liczbowo nic już udowadniać nie będę.

Wsh - trzeba by sprawdzić, czy tak będzie w każdym przypadku. Jeśli tak - to po co cokolwiek liczyć, jeśli wyniki będą takie same jak systemie lierowym?
Jerac - nie widzę sensu zwiększania roli samobijów, jeśli mam być szczery. Prostsze jest lepsze Smiley.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #46 : 2006-06-27 10:47:00 »

Nio to jest troszke dziwne że mozna w tym systemie wygrać i nie oddajac strzału - to jest fakt.

Fishman: Wychodzisz na ring z gościem, każdy z was ma pistolet, twój przeciwnik się postrzela i ginie a ty nawet nie oddałeś strzału, mimo wszystko wygrałeś :0 Nic dziwnego w tym nie ma. Btw nie musisz mi mówić co mam rozplanowywać i co robić, to że organizuje turnament to chyba znaczy że mam wszystko ustalone, takie rzeczy ustala się jeszcze przed oficjalnym ujwnieniem turnieju.

Express: Przeczytaj przykład który podałem u góry, po to liczenie żeby wzmocnić rolę samobójstw. Wyniki pewnie nie zawsze będą takie same, a po to to liczenie dlatego że uważam iż ten system jest bardziej sprawiedliwy nawołując jeszcze raz do przykładu u góry Wink
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #47 : 2006-06-27 12:20:26 »

ASdas, ale to jest na samym początku regulaminu nawet, rox za spostrzegawczość fisz!
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #48 : 2006-06-28 21:56:50 »

Jeśli ma być obowiązek zabicia, żeby wygrać, to sugeruję ponownie spojrzeć tu: http://greybrow.iq.pl/pliki/gusanos-descent-scoring-system.php
na systemy d_org_s i d_org

Co do skomplikowania systemu, to czy nie jest to aby: wynik A = fragi A - samobójstwa A ?
czyli najzwyklejszy w świecie system Quakowy?

Kod:
Gracz A    1        12
Gracz B    12      15

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 1 - (12 - 12) = 1
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 12 - (15 - 1) = -2

Wg systemu descentowego:

Podwójne samobójstwa, obaj gracze zaczynają od 100% -> 100 * (Kills + 1) / (Kills + Deaths + Suicides + 1)
gracz A: 100 * (Fragi A + 1) / (Fragi A + Śmierci A + (Śmierci A - Fragi B) + 1) = 100 * 2 / (1 + 12 + 0 + 1) = 14.3%
gracz B: 100 * 13 / (12 + 15 + 14 + 1) = 30.9%

Podwójne samobójstwa, obaj zaczynają od 0% i muszą przynajmniej mieć jednego fraga żeby mieć wynik -> 100 * Kills / (Kills + Deaths + Suicides + 1)
gracz A: 100 * Fragi A / (Fragi A + Śmierci A + (Śmierci A - Fragi B) + 1) = 100 * 1 / (1 + 12 + 0 + 1) = 7.14%
gracz B: 100 * 12 / (12 + 15 + 14 + 1) = 28.6%

Samobójstwa jak śmierci, obaj zaczynają od 0% i muszą przynajmniej mieć jednego fraga żeby mieć wynik -> 100 * Kills / (Kills + Deaths + 1)
gracz A: 100 * Fragi A / (Fragi A + Śmierci A + 1) = 100 * 1 / (1 + 12 + 1) = 7.14%
gracz B: 100 * 12 / (12 + 15 + 1) = 42.8%


Czyli niezgodnie z systemem quakowym, wygrywa gracz bardziej agresywny.
Jak to możliwe?
Gracz B walczy ostro, nie zważając zbytnio na swoje zdrowie i zdobywa fragi. Gracz A też jest niezły i szarpie z B sporo zdrowia, ale nie udaje mu się go dostać. B podczas ataków wybitnie często zabija sam siebie (suicide runy). Ew. inna wersja: gracz B widząc ilość swojego zdrowia, zabija się sam, żeby nie dać fraga A.

To już chyba byłby lepszy system +/-
gracz A: -14
gracz B: -3

hm... Ale tutaj gracz B też wygrywa!

system LL automatycznie elieminuje gracza B (o ile limit żyć to 15)

Jaki z tego turniejowego systemu morał? Trzeba brać fana i dmuchać przeciwnikowi w ryło jego własną bronią.
np:
gracz A: fragi 0, śmierci 15 ----> 0
gracz B: fragi 15, śmierci 15 ---> 0

Wg mnie, powinien wygrać gracz B. No i rozliczając fragowo niby wygra... Ale co to za zwycięstwo i co to za mecz... Sad
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #49 : 2006-06-28 22:16:41 »

No, właśnie, co za mecz, nie operujmy skrajościami, bo to do niczego nie prowadzi. System quakowy jest leet, Guth i WSZ są organizatorami, każdy inny leet system więc dyskryminują, dyktatura! DYKTATURAAA!1 11
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #50 : 2006-07-07 17:23:13 »

Niestety skrajności się zdarzają (np. na ostatnich mistrzostwach Liero) i trzeba je przewidzieć. Bo potem w trakcie turnieju jest głupio decydować co i jak i potem gracze mogą mieć poczucie niesprawiedliwości. A tak to jest regulamin i tyle.

System Quake'owy nie jest zły, ale dla Quake. W Gusanos, gdzie o ile pamiętam pancerzy i apteczek się nie zbiera, samobójstwo popełnić jakby łatwiej...
Zapisane

ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 2006-07-07 18:13:20 »

Niewspominając o desyncach i o tym, że w WH jest dużo łatwiej.
Pozatym ataki kamikaze są całkowicie nieopłacalne.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #52 : 2006-07-08 02:52:33 »

Desynce? Omijając skrajne przypadki, w których po respawnie ginie sie samobójczo ponoć bez dotykania klawiatury, nie ma się nad czym więcej rozpisywać.

Nazywajcie sobie ten system Guthowym nawet, nieuwzględnianie susajdów to przestępstwo.

Chanibal, a jak sie ma zero ćwierć ha pe, to sie nie opłaca zajetpacowac wroga? Wg waszej teorii da się w ten sposób przysporzyć 0 fragów przeciwnikowi, a nam zgarnąć dwie okrągłe piętnastki, jeh!

Mamy 15 żyć, to nasze 15 żyć, więc rządzimy się nimi jak chcemy, równie dobrze można zacząć wyłaniać wygranego uwzględniając, który przeciwnik więcej atakuje z dołu/góry, albo zliczać accuracy z poszczególnych gnatów, a fe!
A po jerekowemu - To tak jakby na konkursie kucharskim uwzględniano kolor chochelki, którą nalewana jest zupka dla jurów - ładniejszy kolor wygrywa. Jak ktoś umie wygrywać bez brudzenia rąk czyjąś krwią, proszę bardzo, turniej jeszcze trwa, można zaryzykować.
« Zmienione: 2006-07-08 02:59:27 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #53 : 2006-07-08 11:44:00 »

A mi się nie podoba moja nauczycielka języka niemieckiego z gimnazjum!!1111. Fishaman, argumenty, argumentu i jeszcze raz argumenty, jak nie to wywalam posta >Shocked
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 2006-07-08 12:07:56 »

Fishman, jest gorąco, boli mnie głowa i złapałem wirusa IRL. Jednakże nie widzę nigdzie nawet jednej wzmianki o zmianie zasad turnieju w trakcie jego trwania - weź mnie oświeć bo jak nie to sux.

Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
fishman
Gość
« Odpowiedz #55 : 2006-07-08 12:29:45 »

No bo Guth napisał tak: "Jak ktoś umie wygrywać bez brudzenia rąk czyjąś krwią, proszę bardzo,TURNIEJ JESZCZE TRWA, można zaryzykować." zrozumiałem ze mozna zaryzykowac zmiane zasad.

Więc ja napisałem : ''ALE NIE ZMIENIA SIE ZASAD W TRAKCIE GRY.''

To prawda ten system liczenia mi sie nie podoba,ale nie o to chodzi. Chodzi o to zeby nie zmieniac tych zasad które są, dograjmy juz ten turniej tak jak jest. Ale na przyszłosć warto sie zastanowić czy nie lepiej zagrać normalnie tzn.Kto ma wicej zycia wygrywa.

Jerac: masz racje moze faktycznie w poprzednim poście użyłem skrótu myslowego. sorki (ten post wczesniejszy mozesz usunąć)

Sam juz to zrobiłem(wywaliłem tamtego posta)
« Zmienione: 2006-07-08 12:40:20 przez fishman » Zapisane
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #56 : 2006-07-08 14:14:11 »

No bo Guth napisał tak: "Jak ktoś umie wygrywać bez brudzenia rąk czyjąś krwią, proszę bardzo,TURNIEJ JESZCZE TRWA, można zaryzykować." zrozumiałem ze mozna zaryzykowac zmiane zasad.

Bez komentarza  brood

"No bo mama napisała: Kup mleko. Zrozumiałem, że mam uciekać do meksyku. Ale ja nie lubie meksyku, pomurzzzz!!!!!!111111111"


Sam juz to zrobiłem(wywaliłem tamtego posta)


Gratuluje, dzięki temu cała dyskusja była dla mnie czytelna rzehuj :/
Zapisane

ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1191


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #57 : 2006-07-08 19:53:52 »

Barnex: przejrzalem smieci, oto on:
emmmm...powiem jedno mi sie ten system nie za bardzo podoba i jeśli wprowadzimy klasyczny to od nastepnego turnieju....

ALE NIE ZMIENIA SIE ZASAD W TRAKCIE GRY. NIGDY jak juz gdzies napisałem.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Strony: 1 2 3 4 »»» [Wszystkie]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb