Liga Liero
2019-10-15 20:14:04 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2] 3 4 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Regulamin turnieju  (Przeczytany 21616 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2006-06-21 11:22:20 »

jesli ktoś na 10 fragów sam siebie zabija 12 razy to juz lepszy jest ten ktory w ogóle nie wypalił...
PS: jesli dobrze sie orientuje to system jest prosta z kwaka 3
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 2006-06-21 11:29:27 »

Muszę jak krowie na miedzy?

Punkty A=Fragi A - (Śmierci A - Fragi B) = 0 - (10 - 10) = 0 - 0 = 0
Punkty A=Fragi B - (Śmierci B - Fragi A) = 10 - (12 - 0) = 10 - 12 = -2

albo inaczej:

Punkty A=Fragi A - (Śmierci A - Fragi B) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci A = (0 + 10) - 10 = 0
Punkty A=Fragi B - (Śmierci B - Fragi A) = (Fragi A + Fragi B) - Śmierci B = (0 + 10) - 12 = -2

Zasady są zasadami, jeśli takie zostaną ustalone, to zwyciężyć powinien A.
Nie wiem, skąd jest system, ale jak dla mnie jest głupi.

<e> nie doczytałem Netsu.
Jak potraktować sytuację, kiedy gracz B wygrywa grę, ale po podliczeniu punktów okazuje się, że jednak przegrał?
Głupie to.

Moim zdaniem zwycięzcą powinien być zawsze ten, kto zabije przeżyje. Bez kombinacji.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2006-06-21 11:40:10 »

najwyrazniej organizatorzy uznali że system wbudowany w gre jest niedoskonały bo nie uwzglednia samobójstw wiec opracowali własny, poza gra. I ja uważam ze chociaż jest to niewygodne i mylące, to jednak sprawiedliwe.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 2006-06-21 12:10:36 »

W sumie nie przyglądałem się wcześniej temu systemowi... Panie Guthu albo Panie Weszu, proszę wyjaśnić dlaczegóż to jest to wszystko takie skomplikowane. Nie można by po prostu, tak jak Express mówi, uznać za zwycięzce tego kto przeżył? Ewentualnie, jeśli oboje się zabili naraz przy ostatnim życiu, popatrzeć na fragi (a jak też takie same to zrobić dogrywkę do pierwszej śmierci...)?

Jeszcze raz przypominam, że Q3 -uwagauwaga- NIE JEST wyrocznią jeśli chodzi o lieropodobne... aczkolwiek, jeśli doczekam się wyjaśnienia (bo mnie głowa boli i nie chce mi się myśleć teraz) czemu jest tak a nie inaczej, to jestem skłonny się z tym zgodzić.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 2006-06-21 12:22:20 »

Chciałbym zaznaczyć że taki system będzie tylko w fazie grupowej. Guth powie reszte bo on to wymyślił Cool
Zapisane

Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 2006-06-21 13:54:26 »

Wg regulaminu wręcz przeciwnie.
Nie jest wyraźnie napisane, jakie będzie kryterium w fazie grupowej - czy, nazwijmy to, "tradycyjne" (kto przeżyje ten wygrywa), czy to - ponoć kłejkowate.
A w fazie pucharowej napisano, że mapę wygrywa ten, kto ma więcej punktów wg tego, wyżej opisanego, systemu liczenia.
Moim zdaniem bez sensu.
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 2006-06-21 15:19:43 »

Ekspres: Ta 3 zamiast 2 to niedopatrzenia, jakkolwiek poprawione ze złego na złe przy pomocy Kombajna [pare postów wyżej]Wink, nieważne.

Ważniejsze jest to, że jakbym nie poustawiał tych wyników itp., to za wała nie moge zrobić tak, żeby gracz który powinien wygrać, przegrywał. Btw, jeszcze jeden błąd w tamtej punktacji był - śmierci były brane pod uwagę przy założeniu, że będziemy grali na czas, nie na deathlimit, anyway stara tabelka powinna wyglądać tak [ta z czasów timelimitu] Mimo wszystko to niczego nie zmienia

Kod:
        Fragi  Śmierci
Gracz A  10       5
Gracz B  2        14

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 10 - (5 - 2) = 7
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 2 - (14 - 10) = -2

Wg Ciebie ma wygrać ten, którego bilans wyniesie -2? GraczA istotnie jest lepszy od GraczaB, który nie umie się sam nie zabić, ajt?
Pomimo wszelkich wysiłków nie mogę rozgryźć twojej ideoligii. Z całym szacunkiem, system liczenia jest inderdaad taki jak w q, q1, q2, q3, q10+, UT1337 i milionie innych strzelanek, nazywanie go głupim jak dla mnie to szaleństwo. I nie liczymy śmierci, tylko total score dlategoż. Albo prościej - grałeś kiedyś w coś innego iż Liero? [quake, czy tam inny UT?] Bo tam się tak właśnie liczy, asdasda.

Tabelka dotycząca deathlimitu:

Kod:
            Fragi   Śmierci
Gracz A    1        12
Gracz B    12      15

Wynik końcowy gracza A:  Fragi A - (Śmierci A - Fragi B)
czyli: 1 - (12 - 12) = 1
Wynik końcowy gracza B:  Fragi B - (Śmierci B - Fragi A)
czyli: 12 - (15 - 1) = -2


Dałem poprawioną tabelkę w pierwszy post.
« Zmienione: 2006-06-21 15:42:52 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2006-06-21 15:50:20 »

Już przemóżdżyłem, i całkowicie się z tym zgadzam. Sam tak grałem nawet kiedyś, po prostu nie wiedziałem że można to aż tak zamotać XD

Otóż sprawa jest banalnie prosta:
Wynika gracza A: Fragi A - samobije A. Koniec.

* Jerac popiera.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 2006-06-21 21:42:03 »

Guth, grywałem w różne rzeczy, z tych to gównie w ut. W liero też jakieś sto lat temu Sad
Sposobu punktacji nie pamiętam, bo nie miało to dla mnie zbytniego znaczenia - wolę czystą radochę  gry Smiley

Ale co do punktacji:
Liero od zawsze kojarzy mi się z fragami i życiami. Stracisz wcześniej ustaloną liczbę żyć - przegrywasz. I to wydaje mi się nadal najrozsądniejsze.
W tym systemie nie ma znaczenia kto ma ile fragów - bo i tak liczy się suma wszystkich.
Prawdopodobnie (prawdopodobnie - bo nie chce mi się zastanawiać) ma to sens i sprawdzi się w miarę nieźle przy walkach na więcej niż dwóch graczy - wzór się rozrośnie i uwzględni wzajemne relacje fragów/killsów między graczami itd.
Przy dwóch graczach - nie przekonałeś mnie.

...i nie musisz. I tak nie wezmę udziału w turnieju, bo nie mam czasu (choroba, wszystko tak tłumaczę, ale co zrobić, skoro taka prawda...).
Ty organizujesz i ty ustalasz zasady - a mi się nie podobają Smiley
Tak czy inaczej - życzę udanego turnieju.
Zapisane
Cyberworm
Kapral
**

Reputacja: -4
Offline Offline

wiadomości: 77


Polowanie czas zacząć!!! (kiedyś byłem Robal1)


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 2006-06-22 14:30:25 »

 :happy:A co do turnieju, to najlepiej by było, gdyby odbył sę w niedzielę.(wtedy każdy by miał czas)
Zapisane

Dobry robak, to martwy robak.
Jesteś na moim plazmowym celowniku,wg moich obliczeń masz 0% szans na przeżycie.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2006-06-22 14:35:59 »

Nie sądzę żebyśmy zdążyli przeprowadzić cały turniej w jedną niedzielę, poza tym to jst dzień boży, wolny od pracy.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 2006-06-22 16:31:43 »

A jak wogóle ma wyglądać zgłoszenie do tego turnieju?
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 2006-06-22 16:40:08 »

RobaQ, wszystko jest napisane w regulaminie który jest przedstawiony w pierwszym poście tego wątku. Powtarzam jeszcze raz

Cytuj
Zapisy:

a) By wziąć udział w turnieju każdy zawodnik zobowiązany jest do wysłania PW (Prywatna wiadomość) do WSh na forum Ligi Liero.
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2006-06-22 17:01:34 »

Możesz w środku napisać cokolwiek, co zasugeruje chęć udziału.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 2006-06-23 19:35:28 »

Co do punktacji, to sugeruję spojrzeć na to co kiedyś dawno temu opracowałem:
http://greybrow.iq.pl/pliki/gusanos-descent-scoring-system.php

Mam nadzieję, że wszytko tam jest jasne.
Powinno być widać przewagę punktowania descentowego Smiley
Zapisane

Strony: ««« 1 [2] 3 4 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb