Liga Liero
2019-08-24 15:28:55 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak zrobić grywalną mapę?  (Przeczytany 2345 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
lvkaz
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 40


Jestem głupi xD


Zobacz profil
« : 2007-10-06 21:45:41 »

Zrobiłem od początku modowania w Gusanos około 60-ęciu map i prawie żadna nie była grywalna...
Zastanawiałem się nad tym pytaniem co w temacie i nie potrafie dojść do jakichś konkretnych wniosków :S
Proszę o pomoc
Zapisane

◘◘◘◘◘
kfadlaciki Shocked
kamil077
Gość
« Odpowiedz #1 : 2007-10-06 22:08:55 »

Popatrz na pokolenia, 2x kross itp, najgrywalniejsze mapy świata :>. Porób jumppady i dostosuj mapę do fizyki robala tak, by gra była dynamiczna. Mapa nie możesz być za mała [poo], ale nie może też być wielka [base z pr.X].
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2007-10-06 22:12:15 »

Krosy to akurat poza legendami o nich sa tak pro jak inne sto map z 1-100 kolkami i hopkami po bokach. Lvkaz, fasada, 60 map? cze? To moze zwolnij i przetestuj jakas, i ew. cos popraw. Zrobienie grywalnej mapy na sucho w tych czasach jest niestety niemozliwe. (wyjatkami sa tutaj bardzo niektore mapy do liero)
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #3 : 2007-10-06 22:14:34 »

Większą wagę przyłóż do projektowania samej mapy, a nie pierdół typu obiekty w tle (chyba że zrobisz je bardziej "w tle", np. jaśniejsze). Generalnie gracz musi wiedzieć od razu, co jest kolizją, co nie. No i nie rób niezniszczalnych obiektów zbyt skomplikowanych, bo inaczej zamiast "fajna mapa" usłyszysz "k***, robal mi sie znów zablokował, ale z*** ta mapa".
Zapisane
cmons
Gość
« Odpowiedz #4 : 2007-10-07 08:14:33 »

Nie wiem czy mam racje ale chyba symetryczność nadaje kilka punkcików ku grywalności mapy Smiley nie mówię tu o całej mapie ale o jakiś większych elementach.
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 2007-10-07 09:22:00 »

Czy ja wiem... jakoś moje dwie ulubione mapy, pokolenia i krosy nie są specjalnie symetryczne... a wiele, wiele innych dobrych też nie jest. Myślę że nie ma to żadnego znaczenia.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb