Liga Liero
2019-06-20 02:38:31 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 »»» [Wszystkie]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod] Jumpy - Deutsche Dieselpunk Mayhem  (Przeczytany 34549 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« : 2007-12-12 19:27:38 »

Oto wyczekiwany trzeci pełny rilis Jumpiego. Z nowości między innymi wybór broni przed każdym spawnem, bot support, ulepszona miejscami grafika i ładne tabelki.

Mod inspirowany trochę klimatami diesel punkowymi jak Wolfenstein czy Bloodrayne więc większość broni to tajne eksperymenty nazistów, nie zdziwcie się zobaczywszy ich nazwy.

Wersja r3


      

   

   

   

Główne cechy:
-Walljumping zamiast liny (dzięki Weszowi).
-Szybka gra (no... w każdym razie szybsza niż w defaulcie).
-Dziewięć zróżnicowanych broni.
-Limit fragów, naliczanie samobójstw.
-Syncanie ukradzione z Gusanos Promode.
-Możliwa zmiana broni przed każdym respem.

I inne ciekawe bajery:
-Powiadomienia o fragach i samobójstwach
-Killing-spree i reszta rodzinki z Unreala
-Ekran końcowy pokazujący zwycięzce i robiący inne śmieszne rzeczy
-Zgodnosć z dark mode
-Trzy mapki (Uberwurm, Mansion, Shaft)
-Ultra krwawa śmierć
-Ładne tabeleczki

Sugeruje grać na dodanych do moda mapach bo są zrobione z myślą o wall jumpingu.
Będę wdzięczny za konstruktywną krytykę.

Bronie, o których warto wiedzieć coś więcej:

1. Flammenwerfer - czyli miotacz ognia. Broń nie posiada magazynka, zamiast tego w miarę strzelania ładuję się specjalny pasek szaleństwa. Kiedy jego poziom niebezpiecznie zbliża się do maksimum nasz robak ostrzegawczo podśmiewa się pod nosem. Gdy nieuważny gracz pozwoli by pasek załadował się do końca robak wybucha szalonym śmiechem, dopóki nie zginie nie może zmienić broni, gracz nie ma tez kontroli nad miotaczem, który w rekach szaleńca strzela w losowych odstępach czasu.

2. Die Kraft - tajemnicza moc nadludzi. Po wciśnięciu klawisza strzału przed robakiem uformuje się kula energii, jeśli przytrzymasz klawisz dłużej, poza kulą pojawi się także osłona która będzie chronić ciebie przed niektórymi pociskami i powoli będzie pozbawiać cię twoich zasobów energii. Jeśli w dowolnym momencie podczas trzymania przed sobą kuli wciśniesz specjalny klawisz mocy, kula wystrzeli zadając obrażenia wszystkiemu czego dotknie. Żeby wystrzelić kule potrzebujesz 40% zasobów energii, która odnawia się gdy nie strzelasz ani nie używasz osłony.

3. Yperit - gaz musztardowy. Każdy robak znajdujący się w obrębie toksycznej chmury otrzymuje obrażenia, im dłużej będzie w niej przebywał tym większe problemy będzie miał potem z dojściem do siebie ponieważ długotrwałę przebywanie w jego oparach powoduje problemy ze wzrokiem.

Klawiszologia
p0:
up - w
down - s
left - a
right - d
fire - f
kraft - g
jump - h
change - q
scores - tab     
p1:
up - up
down - down
left - left
right - right
fire - num1
kraft - num2
jump - num3
change - right shift
scores - enter

Credits
Mod Author
-Netsu
Graphic assistant & play testing     
-Tmth
LUA help
-Wesz
-Basara
Sounds sources
-findsounds.com
-flashkit.com
-Unreal Tournament series     
-Quake 3
-Sindalfs' mods
-my home studio
Special thanks for advice and/or play testing
-Ttftcuts
-Ragzouken
-Gliptic
-Cmons
-Oski
-Shivek
« Zmienione: 2008-09-29 13:14:18 przez Netsu » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2007-12-13 06:06:26 »

Cóż, jeżeli mam mówić szczerze, to nie podoba mi się fizyka, jest wręcz beznadziejna, ponieważ uniemożliwia szybką grę. ale to raz, dwa że nie widziałem fajnej broni, wszystkie gnaty wyglądają średnio. Natomiast pochwalić muszę twój zapał do pisania ficzerów, mało kto się w to bawi. Na gratulację zasługują również mapy, które są klimatyczne rzechój Wink Mod jako całośc podoba mi się średnieo, ale za poświęcenie należy się porządny rox Smiley
« Zmienione: 2007-12-13 06:11:37 przez Wesz » Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2008-07-03 13:14:32 »

Co do fizyki, może to kwestia niskiego skilla - mojego i moich kumpli - ale przy takiej prędkości "powietrznego baletu" i tak nie było łatwo się trafiać. Masz na myśli tylko prędkość wznoszenia się i opadania i sterowność w powietrzu? Czy może krytykujesz sam brak liny? Tongue
A co do broni to chyba już tylko kwestia gustu, bo mi kilka z nich bardzo się podoba.

Napisana: 2007-12-13 08:36:07
Nowa wersja moda, pierwszy post edytowany tak by odnosił się do najnowszej wersji - podobnie linki.
Z nowości 3 nowe bronie, double jump, dźwięki skoków i upadków i szybsza fizyka.
Polecam przeczytać krótkie info o broniach na końcu pierwszego posta, pozwoli szybciej sie połapać o co w nich chodzi.

edit: Ah, i jeszcze jedno, nie teściłem nowej wersji po netu i nie wyważałem nowych broni, więc nie wiem jak mod będzie sie sprawdzał w praktyce. W razie jakichkolwiek sugestii piszcie.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2008-07-03 13:29:54 »

Link nie dziala :<

Kod:

Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawdź, czy wpisałeś poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2008-07-03 13:33:01 »

Sorki, nawet go nie sprawdziłem, teraz powinno być ok.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2008-07-03 13:46:35 »

ok, juz wszystko git.

Nie wiem czy to tylko u mnie cos jest nie tak, ale wiele tam nie dziala. Mianowicie - skoczyc moge tylko i wylacznie raz, pozniej juz nie odrywam sie z ziemi, tak samo jest z walljumpami, raz skocze i znowu uziemiony. Ponowne zbindowanie skoku nic nie daje. Zajrzalem do configow, pozmienialem na swoje ustawienia - tez nic. Proponuje zajrzec jeszcze raz do moda (magiczne przepakowanie - nic)

Klimat jest dobry, ale fizyka dosc hmm.. szalona. Nie moge wiecej powiedziec bo nie da sie za bardzo grac bez skakania ;>

Aha, jeszcze flamethrower strzela tylko raz, pozniej juz pada jak walljumpy i zwykle skakanie. Pytanie: tylko u mnie ?

Jeszcze male obiekcje co do broni - delay przy wystrzalach np nagelkarabine, czy railwaffe jest imo zbyt duzy, jak na taka fizyke robaka, i 2 bronie w secie to troche malo.
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2008-07-03 13:51:45 »

Ściągnąłem samemu tę paczkę, wypakowałem do folderu jedynie z gusem i defem i wszystko działa dobrze. Konsola nie wyświetla ci żadnych rewelacji?

edit: hmm, nagel nie ma delaya wcale Tongue Ale dwie bronie to jedno z kluczowych założeń moda i tu nie przyjmuje krytyki do wiadomości Wink
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2008-07-03 13:53:30 »

Nie wyswietlala, ale juz wiem co bylo nie tak. W folderze znajduje sie config.cfg, ktory ma inne ustawienia niz ja mam domyslnie. Wystarczylo usunac, zmienic user.cfg i dziala dobrze. My bad ;>

Na przyszlosc nie dawaj do moda swojego configa bo beda takie rewelacje jak ja mialem;p
« Zmienione: 2008-07-03 13:59:12 przez Phoenix » Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2008-07-03 14:36:03 »

Umieściłem bo w grze jest jeden nowy klawisz zdefiniowany (chyba zresztą niepotrzebnie, no ale cóż, nie każdy może być leet scripterem Tongue).
Teraz jak patrzę widzę też że jest on zdefiniowany tylko dla jednego gracza, eh.
Napisana: 2008-07-03 15:03:39
Prosiłbym wszystkich którzy zdążyli już to zrobić o ściągnięcie moda ponownie. Usunąłem kilka śmiecio-plików (w tym wszystkie niepotrzebne configi) i poprawiłem kwestie dodatkowego przycisku.
Napisana: 2008-07-03 15:19:48
Em, przy usuwaniu user.cfg zniknęła też linijka "sfx_listener_distance 100", przez co skopało się całe wyważenie głośności. Jeśli komuś przeszkadza to że np. miotacz ognia jest głośniejszy od śmiechu może te linijkę dopisać do mod.cfg lub ściągnąć moda JESZCZE RAZ.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Gizmo
Elite Clan
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 2008-07-03 21:16:56 »

Mnie nowa wersja moda bardzo się podoba. Rozwiązanie bez liny nie jest złe, podobnie było chyba w Aphex. Ciekawe bronie, ciekawe rozwiązania i mapy. Jedyne, na co mógłbym narzekać to beznadziejna fizyka, która bardzo utrudnia i uprzykrza grę.

Kiedyś sam zacząłem robić moda przypominającego Drugą Wojnę Światową, ale zatrzymałem się przy tworzeniu dwóch klas (coś w stylu: alianci i hitlerowcy)  i pomysł padł. No ale ja z pewnością nie stworzyłbym tak wielu dodatkowych efektów w stylu szaleństwa przy miotaczu ognia i reakcji na gaz.
Chętnie wypróbowałbym go z kimś grając w sieci. Kto chętny?
Zapisane

Pzdr.
Gizmo
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2008-07-03 21:40:37 »

Hm, co konkretnie masz na myśli mówiąc o beznadziejnej fizyce?
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Gizmo
Elite Clan
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 2008-07-03 22:56:36 »

Robal jak dla mnie za szybko chodzi, za szybko podskakuje itp. Nie powinieneś dawać mu aż takiego speeda, bo (przynajmniej mnie) utrudnia to grę.
 Słowem: źle ustawione parametry dotyczące fizyki. Tyle.
Zapisane

Pzdr.
Gizmo
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2008-07-03 22:59:55 »

Ciekaw jestem co inni mają na ten temat do powiedzenia, bo za pierwszym razem robal był dla wszystkich zbyt wolny Wink
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #13 : 2008-07-03 23:14:06 »

Mi również fizyka się nie podoba, nie tyle co zła ale źle zrównoważona, w powietrzu wolniej niż na ziemi i w ogóle akcja dzieje się zbyt szybko co spowodowane jest tymi prędkościami jakie uzyskać może robak przez co trudno jest wycelować we wroga. Ogólnie klimat mi się podoba, no i zdecydowanie za mało broni w całym modzie. Również ilość broni jaką może posiadać przy sobie robak jest za mała, myślę że 3 pasowałyby w sam raz.
Nie podoba mi się również ta furia przy nadużyciu flamethower'a ni jak da się to wyłączyć, ale to już taki drobny szczegół bo chyba po śmierci już się wyłącza.


Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 2008-07-03 23:20:10 »

Na więcej broni nie mam na razie pomysłu (a nie mam zamiaru robić broni podobnych do tych które już w modzie są), co do ilości broni w secie, może zmienię na 3, zastanowię się, chociaż lubię to, że nie trzeba "przewijać broni" - albo masz jedną, albo masz drugą.
W miotaczu ognia o to chodzi żeby szaleństwa nie dało się wyłączyć Tongue dopiero kiedy zginiesz wyzdrowiejesz.

Co do fizyki, spróbuję trochę ją zwolnić kiedy wrócę z wakacji, bo chyba rzeczywiście przegiąłem w drugą stronę (chociaż ciekaw jestem co by powiedział Wesz, któremu tak bardzo stara powolna fizyka się nie podobała).
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2008-07-04 15:05:12 »

Wytłumacz mi cmons, co za różnica, czy w secie będziesz miał 2 gnaty, czy 3, bo nie pojmuje. Nie wiem też co jest złego w nierobieniu miliarda broni w modzie. W defaulta grałeś, a tam jest ich, tyle że po jednym randomize na p00 znasz wszystkie. W Jumpy tak nie jest rzechój.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #16 : 2008-07-04 18:19:22 »

Eh jest to tylko i wyłącznie moja opinia a argumentuje ją tym, że im więcej do wyboru tym bardziej różnorodna rozgrywka.
Co do tego ile ma mieć gnatów przy sobie robak to zawsze lepiej 3 niż 2 co również zwiększa różnorodność likwidując nudę która może dość szybko się pojawić przy dwóch broniach.

Netsu, co do nie lubienia "przewijania broni" to mózg ( przynajmniej u mnie ) z biegiem treningów(pogrywania) zapamiętuje, że tak powiem ile trzeba nacisnąć w lewo a ile w prawo aby wybrać na przykład "RAILGUN" względem powiedzmy "BAZOOKA".
Więc dzieje się to automatycznie, ja przynajmniej tego nie zauważam kiedy zmieniam broń, oczywiście to zjawisko nie pojawia się od razu tylko po pewnym czasie i po pewnej ilości treningów.

Ale to tylko moje opinie, każdy lubi to co lubi.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2008-07-15 19:12:38 »

Wisi już paczka ze zwolnionym robaczkiem, lepiej, gorzej?
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #18 : 2008-07-18 08:51:11 »

Lepiej, zdecydowanie lepiej Wink można już pograć.
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2008-07-18 11:38:35 »

Coś w tym jest. Fizyka nawet przyjemna, ficzerki niektóre ciekawe (chociaż fire frenzy... no nie wiem. Powinno chyba z czasem przechodzić).

Czy możliwość skoku w powietrzu była zamierzona?
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 2008-07-18 12:48:49 »

Co do tego ile ma mieć gnatów przy sobie robak to zawsze lepiej 3 niż 2 co również zwiększa różnorodność likwidując nudę która może dość szybko się pojawić przy dwóch broniach.
Lol, jakoś w Call of Duty 4 i w Halo 3, które są ostatnio najpopularniejszymi shooterami online (Halo 3 tylko na X360) startuje się tylko z dwiema broniami (więcej podnieść nie można, najwyżej zamienić), a nawet (w przypadku coda) z jedną główną, drugi jest pistolet który rzadko się używa... Jeszcze nigdy nie słyszałem żeby ktoś w nich narzekał na nudę.
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
cmons
Gość
« Odpowiedz #21 : 2008-07-18 13:53:28 »

Cytuj
(więcej podnieść nie można, najwyżej zamienić)
To już coś daję.
Zresztą to jest cod4 a nie gusanos, takich gier się wogóle nie porównuje, gdyż prezentują całkowicie inny poziom. ( A na to, że cod4 i halo3 są takie cudowne wpływa zapewne multum innych czynników niż ilość broni )
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2008-07-18 16:15:39 »

Więc aby wilk był syty i owca cała dajcie opcje wyboru broni co fraga.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
cmons
Gość
« Odpowiedz #23 : 2008-07-18 21:26:07 »

Ty Jerac, masz łep to jest dobry pomysł Cheesy to lepsze niż jakakolwiek ilość broni na cały mecz. I coś mi się wydaję że pasowałoby to do Jumpy. Netsu polecam ci to jakoś wtarmośić do moda Wink
« Zmienione: 2008-07-19 10:21:38 przez cmons » Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2008-07-22 22:57:39 »

1. Zapomniałem wspomnieć gdzieś, że jest double jump.
2. Hm, możliwość zmiany zestawu broni w trakcie meczu brzmi ciekawie, może nie po każdym fragu, ale ogólnie pomysł ciekawy, przemyśle go jeszcze.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2008-07-23 07:05:24 »

Może stacyjka do zmieniania broni tak jak w Tribes Venegace?
Zapisane

cmons
Gość
« Odpowiedz #26 : 2008-07-23 10:40:09 »

Albo właśnie taka stacyjka jaki mówi Shivek, lecz jakiś wymóg wtedy musiałby być np. ilość zdobytych fragów od ostatniej zmiany zestawu broni, bądź losowo pojawiające się żetony na mapie czy coś takiego Wink.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 2008-08-16 09:28:01 »

Myślę, że najpierw spróbuję z możliwością zmiany po każdej śmierci - może to o to właśnie ci Jerac chodziło a ja tylko źle zrozumiałem? Tongue
Napisana: 2008-07-23 11:49:36
Do ściągnięcia paczka z wersją r2.3, usunięte kilka bugów i niedociągnięć, zmieniony sposób i skuteczność działania iperytu na wzrok robala a także jedna całkiem nowa mapa - Uberwurm (tym razem postarałem się wypełnić ją ciekawymi szczegółami aż po same brzegi, mam nadzieję, że jej to nie zaszkodziło).
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2008-08-16 10:20:05 »

Fajna ta nowa mapa Smiley
Jeszcze lepiej by było, gdyby w kapsułach pływały robaki ("lewitowały", nie wiem jak to określić).
Zapisane

cmons
Gość
« Odpowiedz #29 : 2008-08-16 10:26:15 »

Shivek coś jak takie kapsuły na mapie factory w modzie "aphex" autorstwa phoenixa?
No pograłem sobie z Daro i powiem że gra się świetnie, ale miotacz ognia jest za silny zwłaszcza ze masz full ammo na furii, ta rakietka tez mogla by być słabsza, można nią rzeźnić że huhu.
Mapka niczego sobie Smiley
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2008-08-16 10:46:04 »

Dzięki cmons, na takich komentarzach mi między innymi zależy Smiley Rakietkę można zwolnić a miotacz osłabić albo zmniejszyć zasięg, pokombinuje.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #31 : 2008-08-16 10:49:55 »

Tak wogóle to uzyskałeś świetną fizykę, może na pierwszy rzut oka wydaje się dziwaczna ale jak się z kimś zagra to okazuje się za.ebista.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2008-08-28 17:15:39 »

Tak tak, oto jest, cudowne, wspaniałe, Jumpy r3.
Poza całą toną naprawionych bugów i niesynców dodałem:
-wybór broni między respami (i jest ładniusi)
-ładne tabelki
-zmiany w klawiszologii
-poprawiona grafika, między innymi ładny railgun i efekty skoków
-potwornie krwawa krew
-boty potrafią wall/double-jumpować
-doważone bronie zgodnie z sugestiami

Po linka do ściągnięcia, nowe screeny i klawiszologię odsyłam do pierwszego posta. Smacznego.
« Zmienione: 2008-08-29 12:30:30 przez Netsu » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 2008-08-28 18:22:48 »

Mod ciekawy, ma klimat, swietny wyglad i mapy. Nie wiem jednak jak sie sprawia podczas gry po netu. Imo reload przy tylko 2 broniach powinien byc chyba troche szybszy, bo z tego co zdazylem zauwazyc wieksza czesc czasu uciekam przeladowujac spluwe niz strzelajac do przeciwnka. Fizyka jest nadal troche "dzika" ale da sie do niej przyzywczaic.
Wielkim plusem sa mapki, bron (i menu z wyborem), a szczegolnie flamethrower. Co do railguna to delay przy strzale powinien byc mniejszy bo naprawde ciezko trafic nim szybko poruszajacego sie przeciwnika. Podsumowujac mod jest inny niz reszta, czekam na chetnych do pogrania po netu ;>
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2008-08-28 18:29:34 »

Delay raila jest w pełni nadrabiany przez jego destruktywność Wink Też kiedyś myślałem żeby ułatwić strzelanie z niego ale da się z nim wyrobić skilla po dłuższym graniu jak się okazało.
Co do czasów reloadu, spróbuje zmniejszyć wszystkie i zobaczyć co się stanie.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #35 : 2008-08-28 18:34:17 »

Taaaa, ale jak rail będzie miał delay mniejszy, będzie łatfiej trafić i wszyscy będą go używać. Dobrze, że jest taki, bo trzeba się uczyć używać broni, o czym wspomniał twórca Smiley Narazie bym zostawił taki jaki jest. Efekt krwi i odbicia się od ścian oraz kurz pod nogami jest fajny. Niestety kurz podczas ślizgu (duży rozpęd w poziomie + podłoga) psuje efekt. Możnaby zastosować kurz dla poślizgu co by było świetne. Fajnie będzie jak zrobisz coś z brońmi, żeby były fast defmecze, bo ostatnio jak graliśmy troche to zajeło. Popraw gaz, bo jak widzę dobrze się nim wykurza innych, ale dobija, ani zabija nie Sad
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2008-08-28 19:00:34 »

Nie mam pomysłu co zrobić z gazem. Wzmacniałem już wielokrotnie efekt oślepienia, i powiem że DA się dobrze użyć gazu (zostawić go na podłodze w miejscu gdzie zaraz ma wylądować przeciwnik, na chwile przed jego pojawieniem się wyrośnie gęsta chmura, zanim robak zdąży z powrotem odbić się od ziemi będzie już całkiem ślepy) nie mniej jednak sam nie jestem zadowolony z jego przydatności.
Odnośnie tego kurzu, co masz na myśli Shivek, żeby dodać kurz przy gwałtownym poziomym lądowaniu? Właściwie jak ci się udał taki manewr w jumpy? Tongue
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 2008-08-29 05:36:50 »

Obrazek pomocniczy:

Jak widać robak jest po za dymkiem i uderzy w ścianę podczas ślizgu Smiley

Edit: Jak wspomniałem, psuje to efekt...
Chciałbym zgłosić buga, który już dawno widziałem, ale stwirdziłem, że nawet jeśli on jest to boty nie umieją skakać i grać z nimi. Chodzi mi o błąd, gdzie roborobaki mają więcej niż 2 bronie, z moich obserwacji wynika, że 5 Smiley

Next Edit:
Możnaby zrobić pasek mocy rzutu gazu, i zdalne odpalenie xD (oczywiście po iluś sekundach samo wybuchnie Cheesy)
« Zmienione: 2008-08-29 07:52:26 przez Shivek » Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2008-08-29 09:32:17 »

Popróbuję z dłuższym kurzem przy takich sytuacjach. Zdalne odpalanie gazu może być niezłe, co prawda taka technologia nie jest za bardzo diesel, ale chyba faktycznie łatwiej by było go wtedy skutecznie wykorzystać.
Boty będą poprawione w wersji 3.1, z dwoma broniami i może zmysłem ucieczki przed gazem.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #39 : 2008-08-29 10:44:16 »

Ja ostatnio pograłem z Netsu i po przestawieniu niektórych klawiszy grało się świetnie, najbardziej podobają mi się:

-efekt kurzu
-wyróżniająca fizyka do której trzeba się przyzwyczaić dłuższą chwilkę ale warto.
-świetny gameplay który jest wynikiem wszystkich atutów modyfikacji.

Jedyne co mi przeszkadza to bardzo trudne celowanie, być może da się wyrobić tutaj skill'a ale można by trochę to ułatwić.
Za mało jeszcze grałem by przyuważyć resztę aspektów mod'a, ale ogólnie gitara Wink
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 2008-08-29 12:08:05 »

A co byś poprawił odnośnie celowania cmons?
I nie żebym cie pouczał, ale zobacz jak u mnie jest rozwiązana tabela wyników na splicie Wink

Edit: mógłbym np. zwiększyć detect range każdej z broni, coś takiego jest w promodzie np., myślę że potestam z kumplami wersje z krótszymi reloadami i większym detectem i zobaczymy czy faktycznie poprawia to gejmplej. Wydaje mi się jednak że bronie są bardziej zabójcze a trafienia rzadsze niż w większości modów i to stanowi o inności jumpy, zobaczę.
« Zmienione: 2008-08-29 12:28:54 przez Netsu » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Strony: 1 2 3 »»» [Wszystkie]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb