Liga Liero
2019-06-18 10:26:08 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod] Jumpy - Deutsche Dieselpunk Mayhem  (Przeczytany 34490 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 2008-07-04 15:05:12 »

Wytłumacz mi cmons, co za różnica, czy w secie będziesz miał 2 gnaty, czy 3, bo nie pojmuje. Nie wiem też co jest złego w nierobieniu miliarda broni w modzie. W defaulta grałeś, a tam jest ich, tyle że po jednym randomize na p00 znasz wszystkie. W Jumpy tak nie jest rzechój.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #16 : 2008-07-04 18:19:22 »

Eh jest to tylko i wyłącznie moja opinia a argumentuje ją tym, że im więcej do wyboru tym bardziej różnorodna rozgrywka.
Co do tego ile ma mieć gnatów przy sobie robak to zawsze lepiej 3 niż 2 co również zwiększa różnorodność likwidując nudę która może dość szybko się pojawić przy dwóch broniach.

Netsu, co do nie lubienia "przewijania broni" to mózg ( przynajmniej u mnie ) z biegiem treningów(pogrywania) zapamiętuje, że tak powiem ile trzeba nacisnąć w lewo a ile w prawo aby wybrać na przykład "RAILGUN" względem powiedzmy "BAZOOKA".
Więc dzieje się to automatycznie, ja przynajmniej tego nie zauważam kiedy zmieniam broń, oczywiście to zjawisko nie pojawia się od razu tylko po pewnym czasie i po pewnej ilości treningów.

Ale to tylko moje opinie, każdy lubi to co lubi.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2008-07-15 19:12:38 »

Wisi już paczka ze zwolnionym robaczkiem, lepiej, gorzej?
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #18 : 2008-07-18 08:51:11 »

Lepiej, zdecydowanie lepiej Wink można już pograć.
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 2008-07-18 11:38:35 »

Coś w tym jest. Fizyka nawet przyjemna, ficzerki niektóre ciekawe (chociaż fire frenzy... no nie wiem. Powinno chyba z czasem przechodzić).

Czy możliwość skoku w powietrzu była zamierzona?
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 2008-07-18 12:48:49 »

Co do tego ile ma mieć gnatów przy sobie robak to zawsze lepiej 3 niż 2 co również zwiększa różnorodność likwidując nudę która może dość szybko się pojawić przy dwóch broniach.
Lol, jakoś w Call of Duty 4 i w Halo 3, które są ostatnio najpopularniejszymi shooterami online (Halo 3 tylko na X360) startuje się tylko z dwiema broniami (więcej podnieść nie można, najwyżej zamienić), a nawet (w przypadku coda) z jedną główną, drugi jest pistolet który rzadko się używa... Jeszcze nigdy nie słyszałem żeby ktoś w nich narzekał na nudę.
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
cmons
Gość
« Odpowiedz #21 : 2008-07-18 13:53:28 »

Cytuj
(więcej podnieść nie można, najwyżej zamienić)
To już coś daję.
Zresztą to jest cod4 a nie gusanos, takich gier się wogóle nie porównuje, gdyż prezentują całkowicie inny poziom. ( A na to, że cod4 i halo3 są takie cudowne wpływa zapewne multum innych czynników niż ilość broni )
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 2008-07-18 16:15:39 »

Więc aby wilk był syty i owca cała dajcie opcje wyboru broni co fraga.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
cmons
Gość
« Odpowiedz #23 : 2008-07-18 21:26:07 »

Ty Jerac, masz łep to jest dobry pomysł Cheesy to lepsze niż jakakolwiek ilość broni na cały mecz. I coś mi się wydaję że pasowałoby to do Jumpy. Netsu polecam ci to jakoś wtarmośić do moda Wink
« Zmienione: 2008-07-19 10:21:38 przez cmons » Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2008-07-22 22:57:39 »

1. Zapomniałem wspomnieć gdzieś, że jest double jump.
2. Hm, możliwość zmiany zestawu broni w trakcie meczu brzmi ciekawie, może nie po każdym fragu, ale ogólnie pomysł ciekawy, przemyśle go jeszcze.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 2008-07-23 07:05:24 »

Może stacyjka do zmieniania broni tak jak w Tribes Venegace?
Zapisane

cmons
Gość
« Odpowiedz #26 : 2008-07-23 10:40:09 »

Albo właśnie taka stacyjka jaki mówi Shivek, lecz jakiś wymóg wtedy musiałby być np. ilość zdobytych fragów od ostatniej zmiany zestawu broni, bądź losowo pojawiające się żetony na mapie czy coś takiego Wink.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 2008-08-16 09:28:01 »

Myślę, że najpierw spróbuję z możliwością zmiany po każdej śmierci - może to o to właśnie ci Jerac chodziło a ja tylko źle zrozumiałem? Tongue
Napisana: 2008-07-23 11:49:36
Do ściągnięcia paczka z wersją r2.3, usunięte kilka bugów i niedociągnięć, zmieniony sposób i skuteczność działania iperytu na wzrok robala a także jedna całkiem nowa mapa - Uberwurm (tym razem postarałem się wypełnić ją ciekawymi szczegółami aż po same brzegi, mam nadzieję, że jej to nie zaszkodziło).
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2008-08-16 10:20:05 »

Fajna ta nowa mapa Smiley
Jeszcze lepiej by było, gdyby w kapsułach pływały robaki ("lewitowały", nie wiem jak to określić).
Zapisane

cmons
Gość
« Odpowiedz #29 : 2008-08-16 10:26:15 »

Shivek coś jak takie kapsuły na mapie factory w modzie "aphex" autorstwa phoenixa?
No pograłem sobie z Daro i powiem że gra się świetnie, ale miotacz ognia jest za silny zwłaszcza ze masz full ammo na furii, ta rakietka tez mogla by być słabsza, można nią rzeźnić że huhu.
Mapka niczego sobie Smiley
Zapisane
Strony: ««« 1 [2] 3 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb