Liga Liero
2019-08-19 19:54:04 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 2 [3]  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod] Jumpy - Deutsche Dieselpunk Mayhem  (Przeczytany 35000 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2008-08-16 10:46:04 »

Dzięki cmons, na takich komentarzach mi między innymi zależy Smiley Rakietkę można zwolnić a miotacz osłabić albo zmniejszyć zasięg, pokombinuje.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #31 : 2008-08-16 10:49:55 »

Tak wogóle to uzyskałeś świetną fizykę, może na pierwszy rzut oka wydaje się dziwaczna ale jak się z kimś zagra to okazuje się za.ebista.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2008-08-28 17:15:39 »

Tak tak, oto jest, cudowne, wspaniałe, Jumpy r3.
Poza całą toną naprawionych bugów i niesynców dodałem:
-wybór broni między respami (i jest ładniusi)
-ładne tabelki
-zmiany w klawiszologii
-poprawiona grafika, między innymi ładny railgun i efekty skoków
-potwornie krwawa krew
-boty potrafią wall/double-jumpować
-doważone bronie zgodnie z sugestiami

Po linka do ściągnięcia, nowe screeny i klawiszologię odsyłam do pierwszego posta. Smacznego.
« Zmienione: 2008-08-29 12:30:30 przez Netsu » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 2008-08-28 18:22:48 »

Mod ciekawy, ma klimat, swietny wyglad i mapy. Nie wiem jednak jak sie sprawia podczas gry po netu. Imo reload przy tylko 2 broniach powinien byc chyba troche szybszy, bo z tego co zdazylem zauwazyc wieksza czesc czasu uciekam przeladowujac spluwe niz strzelajac do przeciwnka. Fizyka jest nadal troche "dzika" ale da sie do niej przyzywczaic.
Wielkim plusem sa mapki, bron (i menu z wyborem), a szczegolnie flamethrower. Co do railguna to delay przy strzale powinien byc mniejszy bo naprawde ciezko trafic nim szybko poruszajacego sie przeciwnika. Podsumowujac mod jest inny niz reszta, czekam na chetnych do pogrania po netu ;>
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2008-08-28 18:29:34 »

Delay raila jest w pełni nadrabiany przez jego destruktywność Wink Też kiedyś myślałem żeby ułatwić strzelanie z niego ale da się z nim wyrobić skilla po dłuższym graniu jak się okazało.
Co do czasów reloadu, spróbuje zmniejszyć wszystkie i zobaczyć co się stanie.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #35 : 2008-08-28 18:34:17 »

Taaaa, ale jak rail będzie miał delay mniejszy, będzie łatfiej trafić i wszyscy będą go używać. Dobrze, że jest taki, bo trzeba się uczyć używać broni, o czym wspomniał twórca Smiley Narazie bym zostawił taki jaki jest. Efekt krwi i odbicia się od ścian oraz kurz pod nogami jest fajny. Niestety kurz podczas ślizgu (duży rozpęd w poziomie + podłoga) psuje efekt. Możnaby zastosować kurz dla poślizgu co by było świetne. Fajnie będzie jak zrobisz coś z brońmi, żeby były fast defmecze, bo ostatnio jak graliśmy troche to zajeło. Popraw gaz, bo jak widzę dobrze się nim wykurza innych, ale dobija, ani zabija nie Sad
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2008-08-28 19:00:34 »

Nie mam pomysłu co zrobić z gazem. Wzmacniałem już wielokrotnie efekt oślepienia, i powiem że DA się dobrze użyć gazu (zostawić go na podłodze w miejscu gdzie zaraz ma wylądować przeciwnik, na chwile przed jego pojawieniem się wyrośnie gęsta chmura, zanim robak zdąży z powrotem odbić się od ziemi będzie już całkiem ślepy) nie mniej jednak sam nie jestem zadowolony z jego przydatności.
Odnośnie tego kurzu, co masz na myśli Shivek, żeby dodać kurz przy gwałtownym poziomym lądowaniu? Właściwie jak ci się udał taki manewr w jumpy? Tongue
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 2008-08-29 05:36:50 »

Obrazek pomocniczy:

Jak widać robak jest po za dymkiem i uderzy w ścianę podczas ślizgu Smiley

Edit: Jak wspomniałem, psuje to efekt...
Chciałbym zgłosić buga, który już dawno widziałem, ale stwirdziłem, że nawet jeśli on jest to boty nie umieją skakać i grać z nimi. Chodzi mi o błąd, gdzie roborobaki mają więcej niż 2 bronie, z moich obserwacji wynika, że 5 Smiley

Next Edit:
Możnaby zrobić pasek mocy rzutu gazu, i zdalne odpalenie xD (oczywiście po iluś sekundach samo wybuchnie Cheesy)
« Zmienione: 2008-08-29 07:52:26 przez Shivek » Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2008-08-29 09:32:17 »

Popróbuję z dłuższym kurzem przy takich sytuacjach. Zdalne odpalanie gazu może być niezłe, co prawda taka technologia nie jest za bardzo diesel, ale chyba faktycznie łatwiej by było go wtedy skutecznie wykorzystać.
Boty będą poprawione w wersji 3.1, z dwoma broniami i może zmysłem ucieczki przed gazem.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #39 : 2008-08-29 10:44:16 »

Ja ostatnio pograłem z Netsu i po przestawieniu niektórych klawiszy grało się świetnie, najbardziej podobają mi się:

-efekt kurzu
-wyróżniająca fizyka do której trzeba się przyzwyczaić dłuższą chwilkę ale warto.
-świetny gameplay który jest wynikiem wszystkich atutów modyfikacji.

Jedyne co mi przeszkadza to bardzo trudne celowanie, być może da się wyrobić tutaj skill'a ale można by trochę to ułatwić.
Za mało jeszcze grałem by przyuważyć resztę aspektów mod'a, ale ogólnie gitara Wink
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 2008-08-29 12:08:05 »

A co byś poprawił odnośnie celowania cmons?
I nie żebym cie pouczał, ale zobacz jak u mnie jest rozwiązana tabela wyników na splicie Wink

Edit: mógłbym np. zwiększyć detect range każdej z broni, coś takiego jest w promodzie np., myślę że potestam z kumplami wersje z krótszymi reloadami i większym detectem i zobaczymy czy faktycznie poprawia to gejmplej. Wydaje mi się jednak że bronie są bardziej zabójcze a trafienia rzadsze niż w większości modów i to stanowi o inności jumpy, zobaczę.
« Zmienione: 2008-08-29 12:28:54 przez Netsu » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Strony: ««« 1 2 [3]  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb