Liga Liero
2019-08-23 21:41:10 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wujka Gutha rada  (Przeczytany 4662 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« : 2008-05-22 14:35:10 »

Z boku, Panowie i Panie, miłe moje robaczki, widnieje miniaturka plakatu. Jeśli zdarzyłoby się tak, iż mimo moich szczerych chęci jego treść do was nie dociera, można sobie powiększyć klikając na nią.
Teraz do rzeczy. W becie niepublicznej zresztą oznaczoną numerkiem 1.25 wprowadziliśmy nowy tryb osłabiający wszystkie bronie o połowę. Słowem kluczem, które w powyższym zdaniu jest najistotniejsze jest nie jak to niektórym się wydaje 'osłabiający', lecz "TRYB'. Jego założeniem, w skrócie, nie jest, jak to niektórzy sugerowali spowolnienie rozgrywki, a obniżenie czynnika farta. Czynnik farta to prawdopodobieństwo, jakie mamy na to że trafiając wroga przez przypadek doprowadzimy do jego śmierci. Nie wymyśliłem jeszcze żadnego wzoru na to w celu lepszego zobrazowania problemu, więc proszę o naprawdę uważne wczytanie się w treść powyższego komunikatu.
Anyway, tak chciałem tylko wspomnieć, że ilość zdobytych fragów podczas meczu paradoksalnie nie decyduje o szybkości rozgrywki. Co za tym idzie, osłabienie broni w tymże trybie nie powoduje, że gra się wolniej, niczym w liero 1.33 co niektórzy potrafili stwierdzić nawet bez testowania.
Do dyspozycji pozostaje tryb instagib, oraz ustawienie wartości pmc na 1. (będąc na serwerze 'callvote pmc 0/1' włącza/wyłącza tryb osłabionych obrażeń.
WTF PMC. PMC = ProMode Classic)
Mimo iż niektórym news ten może wydać się nieco ironiczny, to wcale taki nie jest. Jego zadaniem jest pouczenie tej grupy odbiorców, która się za wprowadzone w projekcie zmiany bardzo nieprofesjonalnie obraziła :<
« Zmienione: 2008-05-22 14:52:00 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 2008-05-22 19:05:13 »

Taa, bo jeśli nie podobają mi się wasze zmiany i deklaruję koniec współpracy (z różnych powodów), to od razu jestem ciężko obrażony i trza mnie traktować jak emo. Wkręciłeś sobie i uważasz że masz rację, no ale oczywiście to Ty wiesz co się u mnie pod kopułką dzieje, nie ja ;p
A plakacik ładny, dziękuję. Literki troszkę zbyt zapaćkane jak dla mnie.

Odnośnie teorii fartowej - jest lekko bez sensu. Faktycznie, obniżenie dmg -> mniejsza szansa na killing blow, ale przecież procentowa strata życia jest dokładnie taka sama jak wcześniej! Co to za bzdura że mniejszy dmg = zmniejszenie farta? Przecież jeśli farci się jeden strzał na dziesięć, to nawet jeśli dmg będzie równy 1 to wciąż farcić się będzie jeden strzał na dziesięć.

Cytuj
Czynnik farta to prawdopodobieństwo, jakie mamy na to że trafiając wroga przez przypadek doprowadzimy do jego śmierci
A dupa tam.

Popraw się jeśli się mylę, ale gracie nie na ilość fragów, ale na timelimit. Czysta ilość fragów nie ma dużego znaczenia w takim przypadku, liczy się raczej ogólna ilość zadanego dmg. Po prostu, punkty są dawane nieco rzadziej.... co to ma do farta?

Jeśli chcecie faktycznie zmniejszyć wpływ farta, wywalcie flaka i grenade launcher. Są to bronie którymi dość łatwo można spamować, i zadawać zupełnie losowy damage. Podobnie chaingun (na długim zasięgu). Generalnie: im bardziej broń odbiega od schematu "pocisk leci po prostej ze stałą prędkością", tym bardziej jest ona podatna na losowość, ponieważ trudniej przewidzieć dokładnie jej zachowanie.

Nawiasem mówiąc - nie pomyślałeś oczywiście, że ja osobiście po prostu LUBIĘ szybką grę (czyli taką w której fragi są częste), i w której jest miejsce na pewną losowość? TO jest główny powód dla którego zrezygnowałem. Chciałem gry for fun, momentami losowej, ponieważ losowość prowadzi do śmiesznych sytuacji (jak również do irytujących, ale da się zmniejszać ilość irytujących nie wpływając na śmieszne), a nie ciężkiej, ubermegapoważnej, turniejowej platformy. Po prostu, nie tak widziałem gpro, chciałem aby było bardziej jak lieropro... jak chcę ubermegapor gry, pójdę grać w wowa czy inne coś (za mało ostatnio gram Tongue).

Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2008-05-22 19:16:37 »

Odnośnie teorii fartowej - jest lekko bez sensu. Faktycznie, obniżenie dmg -> mniejsza szansa na killing blow, ale przecież procentowa strata życia jest dokładnie taka sama jak wcześniej! Co to za bzdura że mniejszy dmg = zmniejszenie farta? Przecież jeśli farci się jeden strzał na dziesięć, to nawet jeśli dmg będzie równy 1 to wciąż farcić się będzie jeden strzał na dziesięć.

Ha, też im mówiłem. Moim zdaniem to nawet zwiększa czynnik farta. Normalnie, kiedy ktoś dwa razy pod rzęd przyfarci z gaussa, to koniec życia i hp ograniczy jego farta (bo zada 100, nie 2x60, czyli 120).
Do tego od tego pmc=0 jest IMO trochę nudnawo i zupa mi stygnie jak gram, bo przerwy na jedzenie wypadają strasznie rzadko. Oczywiście to moja wina, bo gram obiema rękami.
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 2008-05-22 19:27:40 »

Oni po prostu jeszcze nie myśleli co się stanie jeśli trafi się mecz 2 uciekaczy Tongue Ale po co, ostatecznie mają w gpor grać tylko pory, tak jak w g3 - a wszyscy wiemy że natłok graczy g3 jest tak wielki, że za cholerę nie można się wbić na żaden serwer Cheesy
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2008-05-22 20:18:19 »

W sumie to nie wiem, grałem ze 20 partii na pmc = 0, było beznadziejnie. Włączyłem pmc=1 i... jest jeszcze gorzej, straszne wrażenie instagiba. Zresztą chyba całkiem uzasadnione, w końcu przeciętny set jest w końcu w stanie zdjąć grubo ponad 200hp bez przeładowywania. W rezultacie chyba wrócę do slash'ema ;>

Nie jestem w stanie stwierdzić, co dokładnie jest nie tak z brońmi w gpro, ale same zmiany dmga raczej nie pomogą.

Za to przypomniało mi się dlaczego się trochę zgodziłem z tym, że pmc=0 zmniejsza losowość; respawny. Imo w gpro respawny są głupie i niesprawiedliwe. Po pierwsze spawnujesz się z pełnym hp i pełnym magazynkiem, podczas gdy przeciwnik jest ranny i rozładowany. Do tego wiesz gdzie dokładnie jest i w którą stronę się poruszał, kiedy Cie zabił. Dla naprawienia tego lepiej chyba w ogóle grać na hp (punkty?) niż na życia. Nie wiem, albo wte, albo wewte, tak jak jest jest imo gorzej, niż w okolicach IGT #2. Może i gra jest bardziej pr0, bardziej uczciwa itp, ale chyba mniej zabawna.

Za to mapy gutha są pr0 i myślę, że zdominują następne mistrzostwa nie tylko w gpro, ale też w liero, o ile takie się odbędą. No o ile ktoś je przerobi na .levy.
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2008-05-22 21:05:58 »

W każdej wypowiedzi jest trochę racji, co mnie natomiast Jerac najbardziej razi i denerwuje w Twojej, to jej forma (wy).

Graliśmy z Weszem trochę w Wurmz!Pro przed chwilą na micie. Trochę się zmieniło, niewątpliwie. Proponuje pominąć tutaj stwierdzenia typu robienie gry pod pr0 czy 4fun. Gra może być pro, a jednocześnie można w nią grać 4fun, nie ma tutaj żadnej przeszkody.

Grając te pare rundek w W! po tej już bardzo długiej przesiadce widać też doskonale, ile w przyjemności z gry zabiera rilołd broni w g. No ale wiadomo, tona syncania. Chyba że po śmierci wszystkie gnaty będą rozładowane  Evil Do stestania.

Chodzi tylko o wyważenie broni, waląc fochy, tylko dlatego, że Cie nikt nie słucha, well. Taki już jest ten cały kanał #ligaliero.

Wyważyć da się nawet i samym zmienianiem demejdrzu, tylko trzeba zmieniać w tę stronę, w którą leek poprawia mapy, a nie sie obrażać, jako twórca, i pierdolić, że wszystko jest zjebane i najzjebańsze jako b3t4t3st3r ph33r.

Btw. Je, rajt, to samo mnie raziło w tym plakacie, no ale w końcu miał być tylko sugestywny a nie pięknie skomponowany. Wink




Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Obelix
Sierżant
***

Reputacja: -15
Offline Offline

wiadomości: 184


I'm Back!


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2008-05-23 08:26:13 »

Może OTuje ale co mi tam...

Tak więc aby wypróbować radę wujka wreszcie zachciało mi się zassać promode 124 i patcha, no to patchuje, włączam moda, /addbot i okazuje się że zaraz po respawnie bot ginie z niewiadomych przyczyn "by anonymous". A że żadnego serwera wtedy nie było więc postanowiłem napisać.

Cytuj
Czynnik farta to prawdopodobieństwo, jakie mamy na to że trafiając wroga przez przypadek doprowadzimy do jego śmierci.
To zróbcie 666 railgunów które różnić się będą kolorem wiązki i po sprawie -_- . Z czego by się nie strzelało, i tak istnieje możliwość zabicia przeciwnika przypadkowym strzałem wiec o co chodzi? Imo to zależy nie od dmg tylko od celności, ale obniżając celność zrobicie niegrywalny mod.

Tymczasem zmniejszanie dmg doprowadzi najwyżej do tego że fani granatów itp. będą nimi częściej rzucać a fani szybkiej rozgrywki będą emigrować na inny serwer, reszta będzie się irytować bo nagle ich ulubiona broń zachowuje się inaczej i muszą w środku rozgrywki zmieniać tempo. Taka moja opinia.

BTW. Fajny plakat ale trochę... dziwny?

EDIT - sry, poczytałem wiem o co chodzi z botem, za błędy serdecznie żałuję.
« Zmienione: 2008-05-23 08:51:07 przez Obelix » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb