Liga Liero
2019-07-21 07:51:37 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Promode 1.27  (Przeczytany 11817 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« : 2008-05-24 01:42:31 »

Dużo ostatnio sie mówi o zmianach w Promode, teraz generalnie wróciliśmy na stare śmieci, na pmc 1. Są oczywiście drobne zmiany. Pośród wyeliminowanych bugów, 3 kluczowe:
Pierwsza z nich, to wyważenie broni. Jak wiadomo, z tym jest problem od zawsze, może i wciąż nie jest doskonale, ciężko powiedzieć, robiliśmy sporo testów, staraliśmy sie, aby było lepiej. Tak wiec z seta wyleciał rifle, cechy jego niektóre przejął winchester. Siła gaussa obniżona z 65 do 55, siła zielonego granatu obniżona z 90 do 80, poza tym bronie z zamysłu na dobijanie (doomsday, chaingun, winchester, lightningun, autocannon) dopakowane na tyle, żeby gra samym gaussem nie dawała przewagi. Ostatnie, ale nie najmniej ważne - dopakowaliśmy noża.
W ostatecznym rozrachunku zamysł był taki, aby zniwelowa przepaść miedzy użytecznością gaussów czy granatów a użytecznością pozostałych broni. Ssą może jeszcze bazooka, jej nie ruszaliśmy, ale wszystkie szybkostrzelne bronie powinny być teraz bardziej przyjazne. (E: Wyleciały również z seta blowtorch i bfg)
Fakt, pmc 0 ssało, ale gauss bijący za 75 i granat za 90, to przepaki były takie same jakie pmc 0 niefajne.

Druga sprawa. Mówiłem trochę w ostatnim wątku o graniu z weszem w Wurmz!Promode - zauważyliśmy, że reload po śmierci wnosi baaaardzo dużo. Kiedyś już chcieliśmy to jakoś rozwiązać, ale przeszkodą było oczywiście syncanie. Wyjściem z sytuacji okazało sie rozładowanie wszystkich broni po śmierci. I tutaj wielka prośba, zanim ktokolwiek zacznie narzekać, że to strasznie zjebane musi być, przeczytajcie ze zrozumieniem, to co tutaj nadrukuje. Tak wiec nie, robak po śmierci nie jest kurczakiem, jak sie okazuje, kilka sekund, i można sie włączyć do walki z powrotem. Zrobienie jakiegokolwiek dodatkowego fraga ze wzgledu na to, że przeciwnik ma po śmierci rozładowane gnaty, well... gra sie szybko, tak wiec po zabiciu wroga pewnie też nie mamy za bardzo czym strzelać, jesteśmy osłabieni, itp.. nie ma raczej mowy o jakiejś dominacji. Kolejna ważna sprawa - riloud po śmierci dodaje sporo taktyki do gry - to, czy ładujemy wszystkie gnaty, czyli tracimy trochę czasu, i ryzykujemy stracenie jeszcze więcej, jeśli wróg okaże sie lepszy i szybko zginiemy, to, czy ładujemy czasami, jeden, dwa, ma naprawdę ogromne znaczenie w przebiegu rozgrywki. Respawn przeciwnika blisko nas i zapasowa bron w secie mogą nadszarpnąć jego stan zdrowia. Na początku (w naszym wypadku raczej parę meczy) ma sie nawyki do strzelania po respawnie, ale dyskomfort, jeśli w ogóle jakiś sie pojawi, powinien szybko minąć. Nooo i jeśli nadal ktoś nie czuje sie przekonany moją mową - przypomnijcie sobie czasy z liero, po śmierci zwykle większość broni była rozładowana Wink

Trzecią sprawą są natomiast mapy. Bedąc zdesperowanym właściwie, że nic nowego nie powstaje, jak powstaje, to tak niegrywalnego, że aż szkoda ściągać, ale co istotniejsze, brakiem dobrych map do Promode, stworzyłem kilka nowych. Takim oto zbiegiem zdarzeń do paka wpadły 3 nowe mapy. Wszystkie grywalnością przebijają, bąd1 dorównują, pokoleniom, myślę, że dalsze tłumaczenie jest zbędne. To jest po prostu kolejna lekcja wuja Gutha, bez przemądrzania sie, tym razem z serii (jak zrobią dobrą mapę) Anyway, nie będę się o tym rozpisywał tutaj, ponieważ i tak planuje napisać o tym szerzej w najbliższym czasie.

Tyle zmian, jeśli chodzi o 1.27 Prosimy oczywiście o nie odchodzenie od odbiorników, konstruktywną krytykę, najlepiej wynikającą z praktyki.

W fazie testów jest również jeden ficzer - jedna apteczka na mapie (+ może jakiś reloader do broni - ale to na razie w planach) - karmiąca do pełnego hp, respawnująca się w jednym miejscu co określony czas - gra sie zabawnie, wprowadza to do gry jakiś nowy czynnik taktyczny. Złośliwe komentarze wiadomo jakie, proszę zachować dla siebie.

No, to tyle gadania, zapraszamy do testowania, choa nie tylko, najlepiej, to do bardziej czynnego grania, bo na tym nam głównie zależy, jako twórcom tego moda.

Promode 1.27 - Download (starsze wywalia)
« Zmienione: 2008-06-04 11:01:46 przez Greybrow » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2008-05-24 01:58:59 »

Guth z rozpędu zapomniał o tym że wersja 1.26 nie była udostępniona publicznie, a też trochę namieszała. Wyleciał m.in. blowtorch, bfg, wrócił domyślnie włączony Promode Classic etc. Dokładniejsza lista zmian w wersji 1.26 oraz 1.27 w pliku change.log w katalogu promode.
Zapisane

barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2008-05-24 02:45:43 »

Druga sprawa. Mówiłem trochę w ostatnim wątku o graniu z weszem w Wurmz!Promode - zauważyliśmy, że reload po śmierci wnosi baaaardzo dużo. Kiedyś już chcieliśmy to jakoś rozwiązać, ale przeszkodą było oczywiście syncanie. Wyjściem z sytuacji okazało się rozładowanie wsyzstkich broni po śmierci. I tutaj wielka prośba, zanim ktokolwiek zacznie narzekać, że to strasznie zjebane musi być, przeczytajcie ze zrozumieniem, to co tutaj nadrukuje. Tak więc nie, robak po śmierci nie jest kurczakiem, jak się okazuje, kilka sekund, i można się włączyć do walki z powrotem.

To może tym razem od razu powiedzcie jak wyłączyć ten tryb, zamiast trzymać nas w niepewności? Zresztą przed chwilą zagrałem z weszem, zaproponował, żebym używał tylko gaussa, którego dominacja miała zostać zniesiona w tej wersji, przez wzmocnienie innych broni. Jak się okazuje nic z tego - wygrałem bodajże 10:5 (dla nie zorienotwanych, zwykle wynik jest mniej więcej odwrotny). IMO wynika to z faktu, że skoro gauss jest silny i poręczny, to nie ma sensu tracić czasu na ładowanie innych broni. Oczywiście to jedna próba, może jak pogracie więcej, to stwierdzicie, że to był przypadek.

Natomiast co w tym trybie jest najtragiczniejsze, to fakt, że jeżeli po śmierci wciskamy fire i czekamy, aż broń się załaduje, to sobie nie postrzelamy. Przez to trzeba cały czas pamiętać, których broni się już od śmierci używało, a których nie. No i nie można normalnie postrzelać, jeżeli dla kogoś normalnie to fire i czekanie na reload (ja tak na przykład gram od zawsze, więc z graniem dla przyjemności raczej sobie poczekam aż ten bug będzie fixnięty).
Zapisane

Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2008-05-24 08:35:41 »

Czasami mnie zaskakujecie, ale niestety ostatnie wydania zaskoczyly mnie raczej w zlym tego slowa znaczeniu. Cale podzielenie damage na pol przemilczalem, bo wiedzialem ze i tak to zostanie naprawione w nastepnych patchach, ale te nowinki, ktore mialem nieszczescie zobaczyc dzisiaj sprawily ze odechcialo mi sie grac w promoda.

Po pierwsze - reload przy smierci najpierw sprawil ze wkur...lem sie niemilosiernie, a gdy zobaczylem tablice wynikow usmialem sie do lez, mianowicie dlatego ze pojechal mnie bot... Swoja droga, jest tam bug, bo z jakiegos powodu w pewnym momencie zadna bron mi sie nie przeladowywala ( gauss ciagle na 10 etc - po zmianie mapy wszystko ok ). Teraz ten, kogo sie zabije zamiast byc na tej uprzywilejowanej pozycji ( imo ma prawo, w koncu dal dupy i dal sie zabic ), ma jeszcze mniejsze szanse na odegranie sie, bo przeciwnik ma juz naladowane conajmniej 2 bronie, kiedy on nie ma zadnej. Wczesniej wygrac na promode 10-4 to bylo osiagniecie, teraz kazdy newbie moze dorownac wszystkim co lepszym graczom. Poza tym takie cos spowoduje ze gracze zamiast toczyc walki beda spieprzac za kazda wieksza sciane przeladowujac gnata... A wiadomo jak fajnie gra sie w ten sposob.

Po drugie - blowtorch naprawde sie do promoda nie nadawal ze wzgeldu na zasieg etc, ale bfg i co najwazniejsze RIFLE ?? Naprawde nie rozumiem jak rifla ma zastapic winchester, no ale moze nie wszyscy podzielaja moja opinie.

To chyba byloby na tyle, wypatruje z niecierpliwoscia wszelkich nowinek i mam nadzieje ze tworcy chcac poprawic grywalnosc nie sprawia ze odechce mi sie grac ;> W koncu dno piekla uslane jest dobrymi intencjami Wink
« Zmienione: 2008-05-24 08:44:31 przez phoenix » Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2008-05-24 11:10:52 »

Well, jest 9:45, wstrzymam się z suxem do Twojego wyjaśnienia, powiedz tylko, ile czasu spędziłeś na testowaniu, bo zdaje się, że wspominałem, by nie pierdolić czysto teoretycznie.

Cytuj
Po pierwsze - reload przy smierci najpierw sprawil ze wkur...lem sie niemilosiernie, a gdy zobaczylem tablice wynikow usmialem sie do lez, mianowicie dlatego ze pojechal mnie bot...
Mnie tam bot zawsze jechał, ale nvm. Taki mały hint, jeśli bot jest w stanie lepiej 'przemyśleć' przeładowanie broni i atak, to na Twoim miejscu solidnie zastanowiłbym się nad dalszym graniem w cokolwiek, bo akurat co jak co, ale reload po śmierci na korzyść bota nie działa na pewno. Przemilczę już fakt grania z botem i jak sądzę, wyrażania jakichkolwiek opinii po testach z nim.

jest tam bug, wiemy o nim, nie wszystko naraz chyba, nie?

Cytuj
Teraz ten, kogo sie zabije zamiast byc na tej uprzywilejowanej pozycji ( imo ma prawo, w koncu dal dupy i dal sie zabic ), ma jeszcze mniejsze szanse na odegranie sie, bo przeciwnik ma juz naladowane conajmniej 2 bronie, kiedy on nie ma zadnej. Wczesniej wygrac na promode 10-4 to bylo osiagniecie, teraz kazdy newbie moze dorownac wszystkim co lepszym graczom. Poza tym takie cos spowoduje ze gracze zamiast toczyc walki beda spieprzac za kazda wieksza sciane przeladowujac gnata... A wiadomo jak fajnie gra sie w ten sposob.
Oooj, nie będę czekał nawet na Twoją odpowiedź. Tak jak mówiłem, największe bzdury, jakie kiedykolwiek słyszałem, następnym razem jak coś napiszesz, to to sprawdź. Każdy newbie może dorównać co lepszym graczom... noo, i co z tą uprzywilejowaną pozycją. Zabił się, dał dupy, to ma prawo być na uprzywilejowanej pozycji? terefera, paranoja. Jesteś chyba dumnym dzieckiem defaulta. A to spieprzanie to aaa, no nic, rg-mg-rg-mg-rg, to raczej wszystko tłumaczy i nie wymaga komentarza.

Blowtorch się nie nadawał, to poleciał. BFG, weeell, chwała Jeracowi, że wymyślił tylko jeden jego rodzaj, dzięki czemu nie trzeba się tłumaczyć z pięciu. BFG, nigdy nie było w żadnym liero, nawet w defaulcie go nie ma, więc litości, po co jeszcze bardziej niedoważać gre jakimś komicznym zielonym gnatem, który był tak klimatyczny (nieee, dla nie widzących aluzji - NIE był), a z którego zniknięciem nic się złego nie stało.

Natomiast ten Twój trollski płacz o riflę już tłumaczę. To, że miałeś swego czasu 5 railgunów na defaulcie, czy też 2 rifle w promodzie, to nie dlatego, że wymasterowałeś tą broń tak zajefajniście dobrze, że w chęci wynagrodzenia sobie trudu jaki włożyłeś w jej nauczenie, dołożyłeś sobie drugą do seta. Od wieków, od 1998 roku, choć może nie tyle w 1.33 KAŻDY kto nie grał randomem, (nooo bez wyjątków mi tu) grał gauss + rifle w secie. Dlaczego? Bo są to bronie, które wymagają najmniej praktyki, przy strzale z których nie musisz ruszać celownikiem, z których strzelasz tylko raz. Tak, właśnie dlatego, że są proste w obsłudze, po co 100 ich typów w modzie? Jeśli jesteś takim proplejerem, z pewnością nauczysz się grać winchesterem. Pomyśl, winchester = przepak - 8 kul w magazynku, lasersight, jednym słowem all your base are belong to us.

Barnex: Szkoda, że w 1.25 gauss w stosunku do innych broni był silniejszy, i tego nie raczysz zauważyć. Nie dopakowaliśmy go, osłabiliśmy go, a dopakowaliśmy resztę broni. Zresztą, gdy wszedłem na chwilę na specta jak grałeś tym swoim samym gaussem, weszło Ci ich 6 z rzędu, nie wiem, nie chce mi się tego komentować, przerażacie mnie po prostu.

Co do tego riloudu nieszczęsnego, zauważyłem to podczas gry, ale nie sprawiło mi to większego problemu, jeśli da się to naprawić, to zostanie to naprawione anyway.

Phoenix: Najbardziej to pewnie lubisz takie fragi, jak masz slot z gaussem i po śmierci respujesz się kolo siedzacego na ziemi, rozładowanego przeciwnika, zgadłem? zią, nie chcę Ci ubliżać, czy coś, stosować jakichś wzniosłych ironii, idź Ty lepiej na tego swojego ukochanego defaulta, a juz w ogóle powstrzymaj się od komentarzy po 5 minutach (ta, nawet godzinach) gry z botem plix!2

Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2008-05-24 12:58:43 »

Powiadasz ze bot cie zawsze jechal? Dziwne bo po ustawieniu swojego seta nie powinienes miec wiekszych problemow z gra z botem zreszta nvm.

Zauwazcie jednak jak rozgrywka sie zmienila w porownaniu z poprzednimi wersjami. Teraz gracze zamiast toczyc walki uciekaja jak najdalej, przeladuja np granaty, czy gg, wystrzela, uciekaja, przeladuja, wystrzela, uciekaja i tak dalej i tak dalej. Jak w ten sposob gralem czesto przeciwnik ktorego trafialem byl poza polem widzenia. Po smierci pierwsze co - uciekalem jak najadalej zeby przeladowac choc jedna spluwe, a przeciwnik gonil mnie i ladowal we mnie autocannonem czy dd.

Aha, czy ja powiedzialem ze gralem tylko i wylacznie z botem i pozniej napisalem tego posta ? bo nie widze w swojej wypowiedzi takiego zdania. Po prostu przytoczylem tamta walke bo bot mnie zjechal o jakies 6 fragow, co sie jednak rzadko zdarzalo.

No i skoro od 1998 roku kazdy gral z gaussem i riflem w secie, czemu kazdy nie mialby tekiego zestawu uzywac i w gpro.

"kochanego defaulta" nie skomentuje Wink

O, i co do wyladowanego przeciwnika. Respawn tuz obok przeciwnika nie zdaza sie zbyt czesto, no i skoro przeciwnik, ktory cie zabil teraz ma nie tylko fraga do przodu, ale tez i po czesci przeladowane bronie.
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2008-05-24 13:36:37 »

O idddddd. To tak słowem wstępu...

Jeżeli ktoś uważa że testy z botem są wiarygodnym źródłem opinii, to well, albo jest dzieckiem defaulta, albo go mama nie kocha.

.
Po smierci pierwsze co - uciekalem jak najadalej zeby przeladowac choc jedna spluwe, a przeciwnik gonil mnie i ladowal we mnie autocannonem czy dd.

Idd. Jakbyś czytał dokładnie (I PRZETESTOWAŁ NORMALNIE) to wiedziałbyś że zazwyczaj przeciwnik po zabiciu ciebie, ma rozładowane bronie, i jest osłabiony. Więc nie sądzę aby od razu po twoim respie zaczął cię gonić. Chodzi o to, że jeżeli ty respowałeś się z 100hp i 5 gotowymi do gry gnatami naprzeciw oponentowi który ma zazwyczaj z 30/40 hp, i rzadko kiedy przeładowane bronie, z tego powodu że przed chwilą nieźle od ciebie oberwał, przy okazji rozładowując sobie bronie. Reasumując, jeżeli uważasz że zabicie osłabionego przeciwnika, który ma 2x mniej hp niż ty, i żadnej broni jest uczciwie, to polecam pogranie w piłkę nożna z kolegami, bo prawdopodobnie zbłądziłeś siadając przed komputerem.

No i skoro od 1998 roku kazdy gral z gaussem i riflem w secie, czemu kazdy nie mialby tekiego zestawu uzywac i w gpro.

Ano dlatego że po pierwsze GPro nie jest odwzorowaniem LieroPro, jak piszecie w swojej uber-m0ndrej-encyklopedii. Po drugie dążymy do tego aby w secie znajdowały się oryginalne bronie. A śmiem twierdzić że gaussgun i rifle to prawie te same broni, jeżeli chodzi o mechanikę działania. Poza tym trafienie z rifle było prostsze niż z pozostałych broni, na tyle że miałeś 2 sztuki w secie.

O, i co do wyladowanego przeciwnika. Respawn tuz obok przeciwnika nie zdaza sie zbyt czesto, no i skoro przeciwnik, ktory cie zabil teraz ma nie tylko fraga do przodu, ale tez i po czesci przeladowane bronie.

Synek, przestań grać z botem.

Na koniec mam pytanie ogólne. Przez cały czas ludzie pierdolący (wulgaryzm użyty w tym poście jest świadomym ruchem autora posta i nie bez powodu został użyty). na kanale #ligaliero płakali że gauss jest silniejszy niż reszta (DYSKUSJA TYCZY SIE NORMALNEGO TRYBU ZADAWANIA DAMAGE KTÓRY OD KILKU/KILKUNASTU DOBRYCH WERSJI SIĘ NIE ZMIENIŁ, "PMC 0" BYŁ WYŁACZNIE TESTEM), a pozostałymi gnatami się nie da grać. Wg. wskazań osłabiliśmy teraz gaussa, i podpakowaliśmy trochę resztę gnatów, a nadal wam się nie podoba, jest nie wyważone itd. WTRF!@$#!@Df?. Może default_promode sobie zrobim, nie będzie problemów z wyważanie takiego moda:F Przy okazji koledzy z eliteclanu będą częściej z nami grali, będą się bardziej angażować w scenę...
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 2008-05-24 13:45:04 »

Cytuj
jeżeli uważasz że zabicie osłabionego przeciwnika, który ma 2x mniej hp niż ty, i żadnej broni jest uczciwie, to polecam pogranie w piłkę nożna z kolegami, bo prawdopodobnie zbłądziłeś siadając przed komputerem.

Q3.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2008-05-24 14:14:43 »

Q3 to inna bajka, tam w 2 sekundy po respie możesz mięc gnaty i więcej hp niż oponent, a to dlatego że na mapie jest kupa apteczek i armorów Cool
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 2008-05-24 14:44:54 »

A przeciwnik dumny z fraga nic nie zbiera, zostawiając wszystko dla ciebie. Nie wiem na ile q3 jest podobne do g3, ale przynajmniej w g3 pozbieranie się po śmierci jest bardzo trudne, i łatwo stracić parę fragów tylko dlatego że przeciwnik pamięta timingi i zwyczajnie ma więcej broni. Ok, weźmiesz jedną czy dwie, ale to on będzie mieć prawo do wyboru broni jakiej użyje w starciu.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2008-05-24 16:20:17 »

Nie wypowiadaj się Jerac na temat q3 najlepiej, to naprawde nie jest takie proste, jak Ci się wydaje i samym rozmawianiem o tym i tak nie da się tego pojąć, jeśli się w q3 nie grało więcej niż w podstawówce na lekcjach informatyki.

Cały czas nasuwa mi się na myśl akcja na pokoleniach typu zabicie opponenta w lewym dolnym rogu, po czym jego resp tamże. Well... Resp wszystkich broni ma bliżej do liero, niż wszystkie bronie przeładowane, choćby nie wiem ile razy trzeba wciskać ten fire. Może i jest ciężej, i się można wk*rwiać na początku, wtf gdzie moje pistolety, aaale.

Cytuj
Powiadasz ze bot cie zawsze jechal? Dziwne bo po ustawieniu swojego seta nie powinienes miec wiekszych problemow z gra z botem zreszta nvm.
Udajesz tutaj takiego proplejera, a jak gra się z botem zią? rzucasz mu na ryj mortara? czy granat? well, jeśli wygrywasz z botem na samego lg/coś podobnego, to szacun, jednak bardzo w to wątpię. Inna gra z botem, typu wysranie w niego gaussa, 2 rajfli, mortara itp. Weeeeelll, że tak to ujme, nie jest ani zabawna, ani pro. I taki hint, nauczyłem się go od Jeraca, gram tylko randomem.

Idź pograj w liero/wurmz, potem zagraj w gusanos mecz z riloudem, mecz bez riloudu, przyjdź, wypowiedz się, sam zrozumiesz, dlaczego uważam Cię za dziecko defaulta. A, nie testuj z botem.

----

Z konkretów:

Gauss jest wciąż przepakowany, proponuje zjechanie mu z dmg do 40, może przedłużenie reloadu. Problemem może okazać się tutaj autocannon, który teraz ma 6 ammo w magazynku, a każdy pocisk zadaje 28 dmg. To nie to samo co gauss, trafić trzeba więcej razy, jest niby trudniej, ograniczony zasięg, ale gauss w takiej postaci, jakiej jest teraz sprawia, że spokojnie można wygrać tylko nim, nie zmieniając nawet na inną broń. Jak ktoś nie wierzy, niech zagra z barnexem. Nawet jak go ogracie, to sie zesracie z wycieńczenia.

Granaty, niech ktoś się wypowie o granatach, bo niby idzie stosować taktykę na geja (czyt. zasrywanie mapy) ale skuteczna przed nią obrona sprawia, że jest ona baaardzo nieefektowna.

Mortar jest bezużyteczny, mało kto dzisiaj siedzi na ziemi. Może większy detekt?

Bazooka też jest chyba na skraju użyteczności

Oob, jeśli ktoś ma sensowne patenty na to, żeby samym bfg nie dało się ownać tak, jak da się nawet teraz gaussem, to bfg może wrócić do seta, podobnie blowtorch. Głównie dlatego wyleciały, że sypały kompletnie wyważenie.

Z uwag do wyważenia to raczej tyle, jeśłi chodzi natomiast o błędy.
Czasem się blokuje riloud broni.
Na leeku niechcący zostawiliśmy apteczkę. Spawnuje się co 45 sekund i dopakowuje do 100 :< Prosimy o niebiadolenia

Z uwag do samych userów. Skończcie flejmwara o dupie maryni, zrozumcie, że aby uzyskać grywalną platformę dostarczającą rozrywki trzeba pójść na jakieś kompromisy.

Przypomnę tylko, że założeniem promoda była szybkość gry z defaulta + wyważenie, które pozwoliłoby grać randomowym setem.

« Zmienione: 2008-05-24 16:49:54 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2008-05-24 16:51:46 »

Well. Skoro już o kompromisach mowa. Jerac podrzucił (a właściwie przypomniał mój pomysł, jak sam twierdzi) fajną koncepcję,  którą z miłą chęcią przetestuje. Odwołam się do Q3 (co nie znaczy że dążymy do odwzorowania). Opierając się na własnym doświadczeniu wiem że granie samym lightningunem czy grenade launcher przynosi mizerne efekty, ale gra bez nich jako broni posiłkowa jest równie ciężka. Dlatego też proponuje zebrać się w większej grupce i przetestować w promode coś takiego:

Dzielimy wszystkie bronie na kategorie:
Cytuj z: Jerac
17:44 <Jerac> widze to tak: railowate/bazookowate/strumieniowe/rzucane/...
17:46 <Jerac> i nie wiem jak to nazwac, ale nozyk-winczester-autocannon w jednej
17:46 <Jerac> jakos pasuja ;p
17:46 <Jerac> taki... total universal

Do seta wrócą miny, bfg i rifle, flaregun (dalej pamiętamy że w ramch testu).
Możemy wybrać po jednej broni z każdego rodzaju. Takie rozwiązanie ułatwi imo wyważenie moda.

A teraz ładnie przedstawiać swoje opinie i propozycję, jak to ładnie guth wspomniał:
Przypomnę tylko, że założeniem promoda była szybkość gry z defaulta + wyważenie, które pozwoliłoby grać randomowym setem.

« Zmienione: 2008-05-24 16:58:40 przez Wesz » Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2008-05-24 17:02:06 »

Oob, dobry pomysł imo z tego względu, że parę dni temu pomyślałem o czymś podobnym, na zasadzie, aby randomize działało w taki sposób, coby losowało na każdy slot broń danego typu, aaale, uznałem, nie wszyscy grają randomem, więc pff. Jest to pomysł jak najbardziej sensowny, umożliwiłby lekkie zróżnicowanie seta, a tym samym dawałby za każdym wylosowaniem broni mniejwięcej równe szanse. Jerac > OL :<

Problem z wyważeniem jednak może pozostać, nadal będzie można grać jedną bronią - takim gaussem, jeśli te przeznaczone do dobijania pozostaną słabe itp.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2008-05-24 17:04:10 »

Czyli coby barnex nie narzekał, po odpaleniu gry mamy wybór:

1: bazooka/bfg/costam
2: rifle/gauss/flaregun
3: granat/grnlanczer/mortar
...
...

Nie będzie można wybrać naraz rifla i flareguna na ten przykład, ani 2x rifla.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 2008-05-27 06:40:09 »

W fazie testów jest równie¿ jeden ficzer - jedna apteczka na mapie (+ mo¿e jaki¶ reloader do broni - ale to narazie w planach) - karmi±ca do pe³nego hp, respawnuj±ca siê w jednym miejscu co okre¶lony czas
Eee, czyli respawnuje się zawsze w tym samym miejscu, czy w różnych? Dla mnie niezły pomysł ale apteczka powinna respawnować się na samym środku mapy, a w dodatku jeszcze żeby np. świeciła się czerwonym światłem, żeby była większa walka o nią Cheesy
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Strony: [1] 2 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb