Liga Liero
2019-05-25 12:44:31 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Promode 1.28  (Przeczytany 9235 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« : 2008-06-11 22:31:54 »

Nie, jeszcze nie skończyliśmy przerwy Wink To tylko zaległa paczka. Za nawoływaniem społeczności, 1.28 to powrót do starego systemu ładowania broni oraz zadawanych przez nie obrażeń. Poza tym 5 nowych arcygrywalnych map, smacznego.
Promode 1.28 standalone
« Zmienione: 2008-06-11 23:03:57 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2008-06-11 22:40:40 »

Ciekawe co za haksy zrobiły takiego moda Cool
Zapisane

Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2008-06-12 17:35:26 »

Troszkę się rozczarowałem. Widzę, że ulegliście narzekaniom cmonsów, phoenixów i innych "gusanos elite" i powróciliście do starego systemu broni reloadniętych po śmierci. Mogliście chociaż zostawić to pod postacią komendy w stylu "respawnreloaded 1"...
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #3 : 2008-06-12 17:58:39 »

W BEU Net broń nie jest załadowana po śmierci, ładuje się w trakcie trwania "okresu ochronnego", gdy graczowi nie można nic zrobić, ale i on sam nie może strzelać. Imo tak być powinno.

Oczywiście okres ochronny objawia się poprzez otaczającą "aurę", która stopniowo zanika.
Zapisane
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2008-06-12 21:52:43 »

Imo niezaładowane gnaty nie pasują do szybkiej gry, na jaką p0rmode jest nastawione. Nowo zrespawniony robal łątwo da się fragnąć gejowi, co już hasa po mapce jakiś czas i giwery ma naładowane. Niby można uciekać przed przeciwnikiem, aż sie w końcu przeładuje wszystko, ale imo hamuje to rozgrywkę, wprowadza niepotrzebne komplkacje i wogle.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2008-06-13 07:55:34 »

robaQ: Nie bój się, coś wymyślimy Wink Na tą chwilę zostawimy po staremu, żeby nikt nie płakał pod moją "nieobecność".
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2008-06-13 12:21:32 »

Robak: Zdecydowana większość nie przyjęła ciepło reloadu broni po spawnie, dlatego przywróciliśmy.
Sea: Niektórzy uważali, że po tych zmianach połowa gry to uciekanie, więc aura z BEU z liną niewiele by pomogła.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 2008-09-09 08:35:02 »

Tak mnie ostatnio naszło, a jeśli przeniesiecie amunicję do lua i najzwyczajniej w świecie nie będziecie resetowac informacji o niej na wormdeath, nie zadziałało by to jak klasyczny system z liero?
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2008-09-09 15:22:58 »

Nie chce mi się już prowadzić dyskusji na temat reloadu, gracze defaulta pewno lepiej rozumieją pojęcie "dobry gameplay".
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 2008-09-09 15:37:56 »

Wesz, ale Netsu proponuje zrobienie lierowego reloadu, czyli nie przeładowywania broni przy spawnie - a chyba sam kiedyś to chciałeś?
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2008-09-09 16:31:25 »

Ale co za różnica który reload? I tak zazwyczaj masz wszystkie bronie rozładowane po śmierci, więc dużej różnicy nie robi.
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2008-09-09 22:18:05 »

robi plix
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 2008-09-10 15:04:05 »

Niby jaką:<?
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 2008-09-10 15:51:14 »

Zamiast walczyć musisz się chować a opponent po pierwszym fragu Cię tylko kara po respach :<
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #14 : 2008-09-13 08:13:14 »

Zamiast walczyć musisz się chować a opponent po pierwszym fragu Cię tylko kara po respach :<

Nazwijcie ten tryb splinter_cell_mode 1 i będzie gites.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb