Liga Liero
2019-05-25 12:48:49 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mapmaking] 0.9c  (Przeczytany 11021 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
daro
Szeregowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 2010-03-27 21:31:01 »

Poprostu było jeszcze zdjęcie do tego w którym opisano kolor każdy ale link zdjęcia już chyba wysiadł. A jeżeli chcesz kolor na twardą nie przepuszczalną skałe w której nie idzie kopać to w rgb 000 000 000(czarny) pusta przestrzeń to kolor biały a reszte musisz sobie sam sprawdzić ;P
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2010-03-28 12:12:57 »

weeeeelll?

Materiały w .9 są generowane na podstawie indexu koloru, a nie jego wartości. Kolorów możesz użyć dowolnych, liczy się miejsce w palecie. W tutorialu generalnie wszystko jest wyjaśnione. Ustawiasz tryb na indeksowany, dodajesz/modyfikujesz pierwsze 5 kolorów w palecie.
Cytuj
Indeks kolorów
0 - kamień
1 - pusty
2 - piach
3 - specjalny 1 - można zniszczyć, przepuszcza robaka, nie przepuszcza obiektów
4 - spejcalny 2 - nie można zniszczyć, nie przepuszcza robaka, przepuszcza obiekty

Zbadaj byle jaką mapę (z przykładu nawet), to wszystko się rozjaśni.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Strony: ««« 1 [2]  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb