Liga Liero
2019-09-20 00:45:36 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [MAP]Factory  (Przeczytany 2311 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Pudzian3
Heroes Clan
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 24


OmG! HaXor!1!!11


Zobacz profil WWW
« : 2008-11-10 09:43:40 »

Tym razem z nudów przerobiłem nieco pewną mapę z Soldat, na naszego ukochanego 0.9c. Nic tylko ssać ;> Tak jak w przypadku Integro, tak i tutaj nie mogłem się zdecydować co lepsze - darkmode czy normal, więc zapodaje obie wersje Smiley

Darkmode
Normal

Level.png :


« Zmienione: 2008-11-10 12:21:07 przez Pudzian3 » Zapisane
cmons
Gość
« Odpowiedz #1 : 2008-11-10 09:51:40 »

No to tak, kolorki ładne, układ ścian też niezły, choć nie wiem czy robak sobie dobrze radzi z tymi schodkami. Mini lagi na mapce przynajmniej u mnie, no to włączam cl_showdebug a tam ponad 100 objektów, zaglądam do plików mapki a tam w cfg ustawione dużo tego samego obiektu niepotrzebnie, można by zrobić to lepiej w LUA no ale cóż Wink Ogólnie mam wrażenie pozytywne Smiley
Zapisane
Zazol
Heroes Clan
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2008-11-10 12:21:00 »

Tak, kolorki ładne, wyobrażam sobie ile to pracy było  Wink
Poza tym dołączam się do cmonsa, te schodki...  stunned
Ale jest OK. Tongue
Zapisane

THE LIFE IS BRUTAL AND FULL OF ZASADZKAS AND SOMETHIMES KOPAS DUPAS Cheesy
Gdyby ktoś mnie szukał to leje po dupie Bin Ladena...
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2008-11-10 12:41:27 »

Eee, no, wreszcie ktoś myślący przyzwoicie. Nie dość, że budowa w miarę ok (ino taka typowa dla map basary czy jonnego żadnych hopków czy coś, movement oparty na linie), jest trochę miejsca, to dodatkowo mapa bardzo ładnie wykonana. Niech Twoi koledzy biorą z Ciebie przykład, stonowane tekstury, jakieś obiekty, eleganckie światła w darkmode:o!. Darkmode lepszy. Niektóre beczki, w sumie to wszystkie bez farby, wyglądają nieco blado trochę, no ale się nie mieszają z foregroundem przynajmniej więc jest ok. Jakby wsadzić flagi gdzieś w okolicach 630,200 i 1500,290 to może nawet wyszedłby spoko ctf, oczywiście gdyby w gusanos dało się grać jakoś sensownie taki tryb A:SDAF.

W każdym razie gj (nie mylić z gej >;o)

Czym robiłeś?
Posted on: 2008-11-10 12:24:25
Eee, nvm, wesz powiedział że widział taką samą mapę w soldacie i dużych przeróbek nie ma, cóż.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2008-11-10 13:42:55 »

Nie chce sie czepiac, ale mapa o takiej nazwie juz istnieje ;>

nie wiem czy to zamierzone ale wersja z darkmodem ma spacje, co zmniejsza prawdopodobienstwo ze newbie bedzie umial odpalic map "factor _darkmode";p
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb