Liga Liero
2019-09-20 00:39:47 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [weapon] prosba o pomoc w przerobieniu broni  (Przeczytany 1079 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
sprawek
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 3


Zobacz profil
« : 2008-12-23 13:10:25 »

przepraszam najmocniej ale to pasuje do tego dzialu chyba najbardziej...Wink istnieja 2 problemy... nie moge zyc bez liero Wink a drugi to nie moge zyc bez liero i gry z kumplami bez broni pt "bio gel" problem rozwiazuje gusanos jednak nie ma tam tej broni... probowalem czytac jakies tutoriale jednak nie potrafie sam przerobic tej broni wyglada ona nastepujaca...:

LIEROKIT:WEAPONPLUGIN
PROMPT:This will activate the weapon Bio gel. Do you want to continue?
WEAPON:SELECTED
NAME:BIO GEL     
ACCADD:0
WORMAFFECT:1
AMMO:1
BLOOD:0
BLOW:30
BULLETCOLOR:121
SHOTDELAY:150
WORMREMOVE:1
GROUNDEXPLODE:0
OBJECTCOLLIDE:1
DISTRIBUTION:10000
EXPLODEAFFECT:0
WORMDETECTRANGE:2
WORMEXPLODE:0
SOUNDEXPLODE:0
FIRECONE:0
GRAVITY:1500
HITDAMAGE:30
CREATEONHIT:0
MAPCHANGE:3
PTRAILDELAY:1
PTRAILPTYPE:0
PTRAILTYPE:0
LASERSIGHT:0
SOUNDLAUNCH:14
LEAVESHELLS:0
LOADINGTIME:250
ANIMLOOP:0
SOUNDLOOP:1
ANIMFRAMES:0
NUMOBJECTS:40
RECOIL:2
SHOTTYPE:0
OTRAILDELAY:1
OTRAILTYPE:0
SPEED:180
ACCMULTIPLY:100
BOUNCE:0
SPLINTERAMOUNT:0
SPLINTERCOLOR:121
SPLINTERSTYPE:0
SPLINTERTYPE:0
ANIMSFRAME:-1
TIMETOEXPLODE:600
TIMETOEXPLODEV:100
SHADOW:1


teraz pytanie jak przerbic to do tego formatu? ;] o ile to oczywiscie mozlie:)


name = MANIPULATOR

on primary_press()
 play_sound( manip_pickup.ogg, 50, 1, 0.05 )

on primary_shoot()
 delay_fire(4)
 shoot_particles ( manip1.obj , 1 , 0, 0, 0, 0, 0, 0, 28)
 shoot_particles ( manip3.obj , 1 , 15, 0, 0, 0, 0, 0, 50)

on primary_release()
 play_sound( manip_shoot.ogg, 50, 1, 0.05 )
 show_firecone( firecone.png, 7, 5 )
 delay_fire(50)
 shoot_particles ( manipspark.obj , 8 , 0.8, 0.5, 0, 0, 20, 0, 5)
 shoot_particles ( manip2.obj , 1 , 1, 0, 0, 0, 0, 0, 28)


bardzo bede wdzieczny za pomoc...
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb