Liga Liero
2019-09-22 20:02:59 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 5 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gusanos Promode v1.30 (standalone)  (Przeczytany 37182 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« : 2009-01-05 23:47:02 »

DOWNLOAD Gusanos Promode v1.30

3 PRZYKAZANIA WERSJI 1.30!
1.Grę odpalać z gusanos.bat, NIE pmlauncher.exe
2.Zawsze klikać save po zmianie ustawień z poziomu menu.
3.Pamiętać że launcher w 1.30 mocno beta jest i wszelakie bugi zgłaszać, na żadne nie narzekać.


Miał być wypuszczony na święta pod choinkę, więc już najwyższa pora. Zmian w gejmpleju tym razem nie ma (winchester tylko lata szybciej), jest za to menu. Nie trzeba się męczyć z konsolą więc. Fajnie? Fajnie. W menu poza odpaleniem jakiejś mapy czy zmianą moda, możemy również zmienić ustawienia gracza (sterowanie, kolor, ksywe, bla, bla).
Jak ktoś chce, może te ustawienia nawet zapisać. Właściwie to MUSI je zapisać klikając w przycisk save. Inaczej wprowadzone zmiany nie zostaną zapamiętane.



Hm... Niby nic nadzwyczajnego biorąc pod uwagę panujące w grach standardy... Jak na standardy gusanos i w ogóle robaczej społeczności, to Wesz odwalił nawet kawał dobrej roboty, za co możecie go chwalić. Są jakieś wady? Zapisywanie niektórych ustawień nie zawsze działa, wesz mówi że to wina gusanos.



Innym ficzerem, dla skrupulatnych, jest zapisywanie statystyk z każdego rozegranego meczu (katalog promode/stats).



Pamiętajcie, że zapisywanie z menu i statystyki działają tylko z launcherem, ale grę odpalacie z gusanos.bat!
Poza tymi wyżej wymienionymi cudami, tutaj zacytuję bo nie wiem jak mam to napisać - "zablokowana mozliwosc dodawania botow do spectow co powodowalem UBER_SELF_ZWALEK_((C) WESZ)"

Paczka waży niecałe 30mb, jest to wersja stand-alone, więc najlepiej odstawić stare defaultowe 0.9c w kąt i przenieść się ze wszystkimi modami i ustawieniami do Gusanos Promode, i w ogóle traktować tą wersję jako oficjalniejszą od defaultowego 0.9c. To nie żart.
   


Wspomnę jeszcze krótko o mapach, gdyż wspomnieć muszę. Kiedyś były takie czasy, kiedy fajnie się grało na 2xkrossb i innych owlach. Moja osobista opinia od dosyć dawna jest taka, że odkąd pojawił się pięciopak leeka i promode, to karanie na innych levelach jest jakoś mniej podniecające. Coby zwiększyć siłę argumentów werbalnych:
nerd:


emo:


hewy:


gew:

Jakoże gew jest debiutantem dzisiejszego wieczoru to nie odmówię sobie komentarza na jego temat:p Jak pewnie wszyscy widzą, jest to rimajk goo autorstwa robaQa. Eee, no może nie widać dużego podobieństwa, ale to w sumie prawda. Po lewej jest nieco ciasno, mi się osobiście konstrukcja podoba, wesz nieco narzekał (gej)

Dla zapalonych mapmakerów mała niespodzianka w postaci texture packa w którym są moje tekstury którymi pokolorowałem nowe kolorowe mapy Wink Download

Pamiętajcie że lanczer jest dosyć beta, toteż konstruktywna kontrybucja i pomoc w zakresie usprawnienia jego działania zostanie z pewnością kiedyś wynagrodzona (najpóźniej po śmierci, nawet jeśli ktoś jest coprawda ateistą). w 1.30 brakuje jeszcze antyczita, który to się trochę psuł, nadal się psuje, stąd te opóźniena w wydaniu świątecznej wersji.

No, alles.
« Zmienione: 2009-01-06 00:30:11 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2009-01-06 05:18:00 »


No, alles.


Nie napisałeś, kiedy wypuścisz swoje mapy jako .levy, coby można było w liero pograć :-)
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2009-01-06 10:29:40 »

Chciałem razem z 1.30, ale mi w dzień nie przypomniałeś a wieczorem mi się już nie chciało brudzić.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2009-01-06 10:56:12 »

Tekstury!!1!1!12 Nie omieszkam ukraść jak mnie znowu weźmie na robienie jumpiego :>
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2009-01-06 14:14:07 »

Przy okazji zaktualizowałem promode na inosakowym serwerze. Miłego połnania i mirarzy!@
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2009-01-06 14:20:13 »

to dlatego właśnie dzisiaj rano zdziwiłem się, że nie działa serv0r (nie można wejść) xD
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2009-01-06 14:28:40 »

Kto by tam chciał grać na skamieniałej wersji z monochromatycznymi mapami i bez menu.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #7 : 2009-01-06 16:57:29 »

Hmm, liczyłem na jakieś nowinki w game play'u no ale cóż i tak jest o niebo lepiej Smiley a mapki świecuśne Smiley, podobają mi się jeżeli tylko kogoś na serwerze znajdę to się dołączę choć wątpie by było jeszcze jakieś wystarczające zainteresowanie gusanosem.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2009-01-06 17:11:52 »

Hmm, liczyłem na jakieś nowinki w game play'u

Na jakie niby? Big nuke i dirtball do weaponpacka? (Jeżeli znowu piszę trudnym i nie zrozumiałym językiem moge wytłumaczyć Ci to indywidualnie).
Zapisane

cmons
Gość
« Odpowiedz #9 : 2009-01-06 17:32:39 »

A dlaczego jakiś bignuke nic takiego nie napisałem Wink zrobiliście dobrego moda więc z wymyśleniem dobrych broni urozmaicających grę chyba byście nie mieli problemu.
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2009-01-06 17:54:54 »

Well, zdaje się, że już parę razy wałkowaliśmy ten problem. Zanim przestaliśmy dłubać w promode, przed wyjściem 1.29, wyszła propozycja, żeby w celu zbalansowania seta zrobić 5 klas dla broni, po klasie na slot (cg i ac byłyby brońmi jednej klasy, grenade frag grenade innej klasy itp), bo jeden problem z balansem jaki jest obecnie jest taki, że jeden buc może dostać gaussa, flaka, autocannona, granata, mortara, a drugi winchestera, knajfy, granata, bazooke i drugiego granata. Trochę nierówne. Tak, każdy dostałby po jednym gnacie z każdej klasy, bronie - po 2,3 na klase byłyby zbalansowane w stosunku do siebie, a przy randomowaniu/wybieraniu każdy by dostał coś gausslike, cglike, granatlike, mortarlike itp.

Morał z tej historii jest taki, że póki co i tak wystarczy mieć gaussa w secie żeby wygrać, albo osiągnąć zbliżony do zwycięzcy wynik. No ale kto wie, menu miało nigdy nie być, ani zapisywania, a jest, to może i kiedyś jakiś lepszy balans będzie.

Co nie zmienia faktu, że to jeden z grywalniejszych modów, a kontrybucja community zapewne będzie jak zwykle na tyle znikoma, że dupa jaś.

A, problemu z wymyślaniem broni nie było, (przecież sporo chwile pobyło i wyleciało) ale im więcej ich było, tym większa była możliwość wylosowania dwóch bardziej nierównych setów. Czyli gejnia. Czyli klasy.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2009-01-06 18:50:30 »

W sumie niewiele sie zmienilo poza tym ze naby nie beda pytac jaka komende wpisac lub ze cos nie dziala i skonfiguruja sobie wszystko z poziomu menu. Moze dzieki temu wiecej ludzi zagra, zobaczymy.

Tego, czego mi brakuje, to nadal brak kilku nowych map do ctfa. DN juz ma wieksza pule map, ale co z tego skoro wiekszosc ludzi nie jest przekonana do niego... W sumie teraz znalezc 4 ludzi do jakiegokolwiek 2v2 to cud, wiec moze braku map sie nie zauwazy.

Mapy duelowe bardzo ladne, ale wydaja sie jakies takie ciemne. Menu ciekawe, ale niektorym to nic nie zmienia. Co do winchestera to moze teraz sie do niego bardziej przekonam bo zawsze klnalem gdy go wylosowalem (nie ze jest zla, po prostu nie przypadla mi do gustu)

Podsumowujac, jesli nowa wersja nie przyciagnie wiekszej ilsci ludzi to nic sie nie zmieni.
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Gizmo
Elite Clan
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 2009-01-06 21:53:08 »

No trochę się zmieniło Phoenix, ale nie wszystkie zmiany widać na pierwszy rzut oka Wink . Jak dla mnie to panowie kawał dobrej roboty odwaliliście, ja nie narzekam Smiley
Zapisane

Pzdr.
Gizmo
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2009-01-07 13:48:34 »

Megafajno. Pomyślał ktoś może że można by powrzucać takiego standalone promoda na jakieś freeware'owe stronki?
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 2009-01-07 14:46:06 »

Nie na tym etapie, trzeba skończyć lanczera i poprawić ostatnie bugi, paczucha znajdzie się równiez na oficjalnej stronie projektu gusanos. Szkoda teraz wrzucać zabugowane.
Zapisane

Strony: [1] 2 3 ... 5 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb