Liga Liero
2019-08-23 08:11:40 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 ... 5 »»» [Wszystkie]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gusanos Promode v1.30 (standalone)  (Przeczytany 36998 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« : 2009-01-05 23:47:02 »

DOWNLOAD Gusanos Promode v1.30

3 PRZYKAZANIA WERSJI 1.30!
1.Grę odpalać z gusanos.bat, NIE pmlauncher.exe
2.Zawsze klikać save po zmianie ustawień z poziomu menu.
3.Pamiętać że launcher w 1.30 mocno beta jest i wszelakie bugi zgłaszać, na żadne nie narzekać.


Miał być wypuszczony na święta pod choinkę, więc już najwyższa pora. Zmian w gejmpleju tym razem nie ma (winchester tylko lata szybciej), jest za to menu. Nie trzeba się męczyć z konsolą więc. Fajnie? Fajnie. W menu poza odpaleniem jakiejś mapy czy zmianą moda, możemy również zmienić ustawienia gracza (sterowanie, kolor, ksywe, bla, bla).
Jak ktoś chce, może te ustawienia nawet zapisać. Właściwie to MUSI je zapisać klikając w przycisk save. Inaczej wprowadzone zmiany nie zostaną zapamiętane.



Hm... Niby nic nadzwyczajnego biorąc pod uwagę panujące w grach standardy... Jak na standardy gusanos i w ogóle robaczej społeczności, to Wesz odwalił nawet kawał dobrej roboty, za co możecie go chwalić. Są jakieś wady? Zapisywanie niektórych ustawień nie zawsze działa, wesz mówi że to wina gusanos.



Innym ficzerem, dla skrupulatnych, jest zapisywanie statystyk z każdego rozegranego meczu (katalog promode/stats).



Pamiętajcie, że zapisywanie z menu i statystyki działają tylko z launcherem, ale grę odpalacie z gusanos.bat!
Poza tymi wyżej wymienionymi cudami, tutaj zacytuję bo nie wiem jak mam to napisać - "zablokowana mozliwosc dodawania botow do spectow co powodowalem UBER_SELF_ZWALEK_((C) WESZ)"

Paczka waży niecałe 30mb, jest to wersja stand-alone, więc najlepiej odstawić stare defaultowe 0.9c w kąt i przenieść się ze wszystkimi modami i ustawieniami do Gusanos Promode, i w ogóle traktować tą wersję jako oficjalniejszą od defaultowego 0.9c. To nie żart.
   


Wspomnę jeszcze krótko o mapach, gdyż wspomnieć muszę. Kiedyś były takie czasy, kiedy fajnie się grało na 2xkrossb i innych owlach. Moja osobista opinia od dosyć dawna jest taka, że odkąd pojawił się pięciopak leeka i promode, to karanie na innych levelach jest jakoś mniej podniecające. Coby zwiększyć siłę argumentów werbalnych:
nerd:


emo:


hewy:


gew:

Jakoże gew jest debiutantem dzisiejszego wieczoru to nie odmówię sobie komentarza na jego temat:p Jak pewnie wszyscy widzą, jest to rimajk goo autorstwa robaQa. Eee, no może nie widać dużego podobieństwa, ale to w sumie prawda. Po lewej jest nieco ciasno, mi się osobiście konstrukcja podoba, wesz nieco narzekał (gej)

Dla zapalonych mapmakerów mała niespodzianka w postaci texture packa w którym są moje tekstury którymi pokolorowałem nowe kolorowe mapy Wink Download

Pamiętajcie że lanczer jest dosyć beta, toteż konstruktywna kontrybucja i pomoc w zakresie usprawnienia jego działania zostanie z pewnością kiedyś wynagrodzona (najpóźniej po śmierci, nawet jeśli ktoś jest coprawda ateistą). w 1.30 brakuje jeszcze antyczita, który to się trochę psuł, nadal się psuje, stąd te opóźniena w wydaniu świątecznej wersji.

No, alles.
« Zmienione: 2009-01-06 00:30:11 przez Guthrick von Kewpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2009-01-06 05:18:00 »


No, alles.


Nie napisałeś, kiedy wypuścisz swoje mapy jako .levy, coby można było w liero pograć :-)
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2009-01-06 10:29:40 »

Chciałem razem z 1.30, ale mi w dzień nie przypomniałeś a wieczorem mi się już nie chciało brudzić.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2009-01-06 10:56:12 »

Tekstury!!1!1!12 Nie omieszkam ukraść jak mnie znowu weźmie na robienie jumpiego :>
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2009-01-06 14:14:07 »

Przy okazji zaktualizowałem promode na inosakowym serwerze. Miłego połnania i mirarzy!@
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2009-01-06 14:20:13 »

to dlatego właśnie dzisiaj rano zdziwiłem się, że nie działa serv0r (nie można wejść) xD
Zapisane

Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2009-01-06 14:28:40 »

Kto by tam chciał grać na skamieniałej wersji z monochromatycznymi mapami i bez menu.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #7 : 2009-01-06 16:57:29 »

Hmm, liczyłem na jakieś nowinki w game play'u no ale cóż i tak jest o niebo lepiej Smiley a mapki świecuśne Smiley, podobają mi się jeżeli tylko kogoś na serwerze znajdę to się dołączę choć wątpie by było jeszcze jakieś wystarczające zainteresowanie gusanosem.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 2009-01-06 17:11:52 »

Hmm, liczyłem na jakieś nowinki w game play'u

Na jakie niby? Big nuke i dirtball do weaponpacka? (Jeżeli znowu piszę trudnym i nie zrozumiałym językiem moge wytłumaczyć Ci to indywidualnie).
Zapisane

cmons
Gość
« Odpowiedz #9 : 2009-01-06 17:32:39 »

A dlaczego jakiś bignuke nic takiego nie napisałem Wink zrobiliście dobrego moda więc z wymyśleniem dobrych broni urozmaicających grę chyba byście nie mieli problemu.
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2009-01-06 17:54:54 »

Well, zdaje się, że już parę razy wałkowaliśmy ten problem. Zanim przestaliśmy dłubać w promode, przed wyjściem 1.29, wyszła propozycja, żeby w celu zbalansowania seta zrobić 5 klas dla broni, po klasie na slot (cg i ac byłyby brońmi jednej klasy, grenade frag grenade innej klasy itp), bo jeden problem z balansem jaki jest obecnie jest taki, że jeden buc może dostać gaussa, flaka, autocannona, granata, mortara, a drugi winchestera, knajfy, granata, bazooke i drugiego granata. Trochę nierówne. Tak, każdy dostałby po jednym gnacie z każdej klasy, bronie - po 2,3 na klase byłyby zbalansowane w stosunku do siebie, a przy randomowaniu/wybieraniu każdy by dostał coś gausslike, cglike, granatlike, mortarlike itp.

Morał z tej historii jest taki, że póki co i tak wystarczy mieć gaussa w secie żeby wygrać, albo osiągnąć zbliżony do zwycięzcy wynik. No ale kto wie, menu miało nigdy nie być, ani zapisywania, a jest, to może i kiedyś jakiś lepszy balans będzie.

Co nie zmienia faktu, że to jeden z grywalniejszych modów, a kontrybucja community zapewne będzie jak zwykle na tyle znikoma, że dupa jaś.

A, problemu z wymyślaniem broni nie było, (przecież sporo chwile pobyło i wyleciało) ale im więcej ich było, tym większa była możliwość wylosowania dwóch bardziej nierównych setów. Czyli gejnia. Czyli klasy.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2009-01-06 18:50:30 »

W sumie niewiele sie zmienilo poza tym ze naby nie beda pytac jaka komende wpisac lub ze cos nie dziala i skonfiguruja sobie wszystko z poziomu menu. Moze dzieki temu wiecej ludzi zagra, zobaczymy.

Tego, czego mi brakuje, to nadal brak kilku nowych map do ctfa. DN juz ma wieksza pule map, ale co z tego skoro wiekszosc ludzi nie jest przekonana do niego... W sumie teraz znalezc 4 ludzi do jakiegokolwiek 2v2 to cud, wiec moze braku map sie nie zauwazy.

Mapy duelowe bardzo ladne, ale wydaja sie jakies takie ciemne. Menu ciekawe, ale niektorym to nic nie zmienia. Co do winchestera to moze teraz sie do niego bardziej przekonam bo zawsze klnalem gdy go wylosowalem (nie ze jest zla, po prostu nie przypadla mi do gustu)

Podsumowujac, jesli nowa wersja nie przyciagnie wiekszej ilsci ludzi to nic sie nie zmieni.
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
Gizmo
Elite Clan
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 2009-01-06 21:53:08 »

No trochę się zmieniło Phoenix, ale nie wszystkie zmiany widać na pierwszy rzut oka Wink . Jak dla mnie to panowie kawał dobrej roboty odwaliliście, ja nie narzekam Smiley
Zapisane

Pzdr.
Gizmo
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2009-01-07 13:48:34 »

Megafajno. Pomyślał ktoś może że można by powrzucać takiego standalone promoda na jakieś freeware'owe stronki?
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 2009-01-07 14:46:06 »

Nie na tym etapie, trzeba skończyć lanczera i poprawić ostatnie bugi, paczucha znajdzie się równiez na oficjalnej stronie projektu gusanos. Szkoda teraz wrzucać zabugowane.
Zapisane

SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #15 : 2009-01-08 10:47:29 »

Nawet jak będziecie testować 666 lat, to po wrzuceniu na popularne stronki freeware wyjdą nowe bugi, pomurz. Jak będziecie mieli pecha, będą to bugi krytyczne. Wiem z doświadczenia Wink.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 2009-01-08 10:52:50 »

Um, a jeśli odpalałem dotychczas gusa przez wine, to jak odpalać nowe promode? Widzę, że ten .bat odpala oba exe ale nie kumam tych komend :x
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 2009-01-08 17:01:20 »

Mogę dać wersje na luniksy również.
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2009-01-08 18:21:21 »

W takiej postaci, którą uda się takiemu nabowi jak ja odpalić? Tongue
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 2009-01-08 18:28:38 »

Ob.
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 2009-01-08 18:57:34 »

To ja proszę grzecznie, chociaż bez pluszu i lateksu.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 2009-01-08 20:13:19 »

Bądź tak uprzejmy i poczekaj dzień, ewentualnie dwa na następną wersje lanczera.
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 2009-01-17 20:11:29 »

Minął dzień, minęły dwa, minęły kolejne dwa i jeszcze parę, a lanczera jak nie było tak nie ma Sad
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 2009-01-17 21:16:17 »

Zakładam że masz działające gusanos na luniksie, wypakowujesz tam binarki z paczki i katalogi default oraz promode z tej paczki. Uruchamiasz gusanos.sh i możesz czcić czcianeckich bogów na pingwinach Wink
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2009-01-18 10:11:20 »

Krzyczy, że nie ma "liballeg.so.4.2". Mam taką bibliotekę ale w formacie .dll, bo gusa odpalałem wcześniej przez Wine.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #25 : 2009-01-18 11:40:50 »

Tu coś chyba znajdziesz: http://rpm.pbone.net/index.php3/stat/3/limit/5/srodzaj/1/dl/40/search/liballeg.so.4.2/
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 2009-01-18 11:49:25 »

Dunno czy te "allegro", które tam znajduje to faktycznie to samo.

[edit] Oh, jest w środku, sry.

[edit2] Wolę się najpierw spytać: jak zainstaluje wszystkie te biblioteki, o które on krzyczy (bo to nie było jedyna której mu brakuje jak teraz widzę) to pójdzie? Czy może budowanie gusa pod linuxa to bardziej skomplikowana sprawa?

[edit3] Ciekawość mnie zżerała i już chciałem zainstalować wszystko to czego on się domaga, ale teraz prosi mnie o jakąś bibliotekę boost w wersji 1_33 a w repozytoriach mam 1_35 i 1_36. Do tego zainstalowaną ją mam w wersji 1_34... zgłupiałem całkiem. Instalować najnowszą? Szukać po guglu starszej wersji? W ogóle wszystko źle robię? Tongue
« Zmienione: 2009-01-18 12:19:35 przez Netsu » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 2009-01-18 14:06:08 »

Zrobiłem dawno temu paczkę, ściągasz, rozpakowujesz i z roota uruchamiasz skrypt install (skrypt kopiuje liby tam gdzie trzeba, i tworzy wymagane linki), powinno działać Cool
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 2009-01-18 15:39:31 »

Bardzo ładnie :*
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #29 : 2009-01-26 16:59:16 »

Czy mi się zdaję czy w GUI zmiana koloru robaka nie działa? Do kodu zajrzałem i utwierdziłem się w przekonaniu, że w GUI zmiana koloru glizdy to tylko atrapa. Dlaczego nie zrobiliście tego? Ja sam po tym jak nie mogłem znaleźć w ostateczności w promode to wydumałem coś i działa. Cool
« Zmienione: 2009-01-26 17:14:55 przez cmons » Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2009-01-26 17:52:08 »

Cytuj
Czy mi się zdaję czy w GUI zmiana koloru robaka nie działa

Cytuj
Do kodu zajrzałem i utwierdziłem się w przekonaniu, że w GUI zmiana koloru glizdy to tylko atrapa

Jakiś nieufny wobec siebie jesteś, skoro się utwierdziłeś, to czemu Ci się wciąż zdaje?

Cytuj
Ja sam po tym jak nie mogłem znaleźć w ostateczności w promode to wydumałem coś i działa.
IMO wesz nie umiał, co może świadczyć w przyszłości na Twoją korzyść w postaci cmons > wesz.


Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #31 : 2009-01-26 20:09:12 »

No tak, nie ufny trochę byłem sobie samemu... to dla mnie dziwne, że zrobiliście możliwość wpisania ale bez zmian po zatwierdzeniu. A może Wesz wie jak to zrobić tylko rozwiązanie tegoż problemu mu się nie podoba ;P
W każdym razie, powiem jak ja żem to rozwiązał, zdecydowałem że nie ma sensu trzymać to w tajemnicy, gdyż w dobie upadku gusanos żadna informacja - za wyjątkiem nowej wersji gusanos - nie jest cenna. Otóż wystarczy zrobić takie coś aby po zatwierdzeniu zmian koloru, zbindowało wszystkie klawisze akcji gracza na:

-zmiana koloru,
-uprzednia akcja przywiązana do binda
-zbindowanie akcji uprzednio podpiętej pod tego binda.

Mniej-więcej bind tworzony w LUA wygląda tak:

console_bind(Keys.W, "p0_colour x y z; +p0_up; [ w tym miejscu przywracanie wszystkich bindów pod które została podpięta zmiana koloru Np.: (bind w +p0_up) ] ")
[ I tak kolejne bindy na klucze które gracz może nacisnąć podczas gameplay'u ]

Jedyna wada, tegoż rozwiązania to fakt, że kolor zmieni się dopiero po wykonaniu jakiejś akcji przez gracza. A i czasem zatwierdzanie w GUI może zamulić jak kilka razy przypadkiem klikniemy. Aby temu zaradzić trzeba oznaczać bindy już użyte wtedy jeśli bind jest użyty w sensie, że podpięta jest pod niego zmiana koloru, to nie zmienia binda ponownie.
« Zmienione: 2009-01-26 20:21:28 przez cmons » Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2009-02-18 14:33:12 »

Cytuj
<wesz> fak, wlasnie skminilem ze wraz z padem partycji
<wesz> stracilem source promode launchera:O

 Cool

Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 2009-02-18 14:41:19 »

Well:F

Następne pokolenia będą opłakiwać latami brak kodu źródłowego pmlaunchera, niczym liero 1.33 Wink
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2009-02-18 14:46:07 »

 Cry
a co da się zrobić w tej sprawie?
Chyba jakoś to zrobisz jeszcze raz?
Zapisane

barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #35 : 2009-02-18 15:22:25 »

Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  owco. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2009-02-18 16:13:12 »

Cry
a co da się zrobić w tej sprawie?
Chyba jakoś to zrobisz jeszcze raz?

W wolnej chwilii pewno naskrobie od nowa, nie było tego dużo.

Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  owco. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.

Ano wydałem po cichu, Netsu dostał. Jak będzie trzeba to zrobie ładną paczuszkę, owco Cool


--Edit
Jakieś ewentualne propozycje odnośnie nastpnęj wersji, która wyjdzie kiedyś tam Smiley?
Zapisane

barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 2009-02-18 16:47:10 »


Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  owco. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.

Ano wydałem po cichu, Netsu dostał. Jak będzie trzeba to zrobie ładną paczuszkę, owco Cool

I dałeś mu bez źródeł owco? No to owco owco, owco. A co Ci się stało w dysk?
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2009-02-18 18:11:06 »

Nie za bardzo chciałem chwalić się kodem ze względu na antyczita:O
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #39 : 2009-02-18 19:10:31 »

Cytuj
--Edit
Jakieś ewentualne propozycje odnośnie nastpnęj wersji, która wyjdzie kiedyś tam ?
Funkcja gry w piłkę, coś w stylu jednego z trybów w Tribes Zemsta i ulepszony CTF, czyli możliwość wyrzucenia flagi i no bug pl0x.
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 2009-02-18 19:21:24 »

Myślałem kiedyś o jakimś piłczanym modzie do gusa, ale doszedłem do wniosku, że trzeba minimum 6 graczy żeby grac w coś takiego, a najlepiej 8, więc chyba nie warto Tongue
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #41 : 2009-02-18 20:41:58 »

To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.
Zapisane
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #42 : 2009-02-18 23:56:51 »

To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.

I wybiera, powiedzmy, pozycję jednego z graczy, albo respawnuje się bliżej jednego z uczestników Wink. Nawet jakby cel specjalnie wybierał najodleglejszą od wszystkich pozycję, to jeszcze prędkość jednego z graczy może być bardziej korzystna, drugiego mniej i w ogóle imo nie byłoby to zbyt grywalne w Gusanos... Może jakby po zdobyciu celu wszyscy respawnowali się w określonych pozycjach, a cel w tej samej, co poprzednio... mapa musiałaby być oczywiście maksymalnie wyważona.
Zapisane
cmons
Gość
« Odpowiedz #43 : 2009-02-19 07:19:11 »

No tak, lepszy byłby respawn ale to byłoby nudne, pograj sobie chociażby w moją mapkę cp_sky. Więc trzeba by jeszcze zrobić możność ustalenia kilku potencjalnych pozycji celu.
Zapisane
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #44 : 2009-02-19 11:32:34 »

Cytuj
Myślałem kiedyś o jakimś piłczanym modzie do gusa, ale doszedłem do wniosku, że trzeba minimum 6 graczy żeby grac w coś takiego, a najlepiej 8, więc chyba nie warto
W ctfa nie da się grać dobrze 2 na 2...
W piłkę można już 2 na 2 wyciągnąć.
A taki tryb gry byłby świetny!
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #45 : 2009-02-19 14:39:38 »

W ctfa nie da się grać dobrze 2 na 2...

Co przez to rozumiesz? To że netplej w ctfie czasem się wykłada, jest znaną mi rzeczą, ale że nie da się grać dobrze?;o

W piłkę można już 2 na 2 wyciągnąć.
A taki tryb gry byłby świetny!

Taaa, na pewno, dodajmy jeszcze siatkówke, koszykówke, i konkurst rzutów osobistych.
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #46 : 2009-02-19 14:44:38 »

Cytuj
Taaa, na pewno, dodajmy jeszcze siatkówke, koszykówke, i konkurst rzutów osobistych.
;p nie o to mi chodzi.
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #47 : 2009-02-19 15:16:05 »

A mi owszem o to, tylko nie jako tryb gry, a osobny mod.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #48 : 2009-02-19 17:06:14 »

Piłka nożna? IMHO Najlepiej z widokiem z góry. Zmodujcie Wingmoda. Siatkówka to też fajny pomysł, taki arcade-volleyball, tylko zamiast odbijać piłkę głową trzeba do niej strzelać ;>
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #49 : 2009-02-19 18:01:50 »

Wyobrażałem sobie coś w stylu bombing run z UT ale z widokiem z boku, łapiesz piłkę wlatując w nią, strzelasz/podajesz wciskając fire, plus jakieś sposoby na wytrącenie komuś piłki (strzelając do niego jakąś uber kinetyczną mocą albo wciskając odpowiedni klawisz przelatując obok niego). Ewentualnie coś jak arcadowa siatkówka ale z lataniem po całym "boisku" a nie tylko po swojej połowie. Ale whatever bo odechciało mi się zanim wymyśliłem do końca Tongue tak mam z większością rzeczy zresztą, jak np. 2D fighter modem, jedyne co do niego zrobiłem to nazwa.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #50 : 2009-02-19 23:58:42 »

A ja mam lepszy pomysł: zróbcie gusanosową wersję rzutu oszczepem. Zawsze chciałem, by mój robal zdobył złoto w tej dyscyplinie. Oczywiście byłaby to gra po netó. Mam pomysł na 2 klasy graczy: możliwość bycia zarówno zawodnikiem, jak i kibicem (opcjonalnie kibic mógłby wszczynać burdy, jak w przypadku piłki nożnej).

Świetny pomysł, co?

A Bombing Run w UT jest w sumie dość dobrym trybem, zrobionym właśnie mniej więcej w sposób, który przedstawiłem (po "golu" respawn bomby i graczy). Nie jest nudniejszy od ctf, ale w sumie to mało weń grałem.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 2009-02-20 00:16:32 »

Akurat res po golu mi się nigdy nie podobał, wolałbym ciągłość rozgrywki, chociaż tez mało grałem w bombing run i to głównie z botami.
Ale nie wiem czemu tak się nabijasz z takiego pomysłu Sieja, jak zrobiono Wingmoda to czemu nie gry (pseudo)sportowe czy jakiekolwiek inne?
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #52 : 2009-02-20 00:39:37 »

No bo well, jako oddzielny mod może nawet by miało sens, ale jako tryb rozgrywki do p0rmoda, to raczej taki piece of shit nie pasuje imo.
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #53 : 2009-02-20 00:40:43 »

Bo jak będe chciał sobie pograć w piłkę nożną, to pójdę sobie na dwór!!!@ (Ofkors to czysto teoretyczna wypowiedź, tego wychodzenia na dwór nie bierzcie za bardzo do siebie Cool).
Zapisane

SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #54 : 2009-02-20 00:48:19 »

Bo jak będe chciał sobie pograć w piłkę nożną, to pójdę sobie na dwór!!!@ (Ofkors to czysto teoretyczna wypowiedź, tego wychodzenia na dwór nie bierzcie za bardzo do siebie Cool).

Ale na podwórku nie porzucasz sobie oszczepem, pomurz!! Bo przyjdzie mama i powie, że "it's all fun and games until someone loses an eye". Dlatego proponuję zrobić taki tryb w pr0mode, będzie zarówno sport, jak i krew.
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #55 : 2009-02-20 08:05:48 »

Wystarczy zmienić sprajt noża i już zamiast "gibń od noża!!1!1" będzie "gibń od oszczepa!@!!1"
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #56 : 2009-02-20 08:41:34 »

Cytuj
Piłka nożna?


Któś wogle czytał mój post?
Nie chodzi mi o piłkę nożną...

Jak ktoś będzie chciał to wytłumaczę o co chodzi w tym trybie...
Zapisane

SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #57 : 2009-02-20 12:44:59 »

Nie chodzi mi o piłkę nożną...
http://www.youtube.com/watch?v=-7iK-GjFhR4
Jak ktoś będzie chciał to wytłumaczę o co chodzi w tym trybie...


OK, rozumiem, że chodzi Ci o american football albo coś w tym stylu Tongue. Zaprawdę, bardzo zmienia to sytuację, synu.

Pozdrawiam, Czarnoksiężnik z krainy Ob.
Zapisane
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 2009-02-22 14:13:10 »

To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.
Ej, ten pomysł nie jest taki całkiem zły, ja bym to widział w formie trybu juggernaut z halo3. Konkretnie chodzi o to, że na początku wylosowywany jest jeden gracz, za którego zabicie dostaje się powiedzmy 5 punktów. Jeśli go zabijemy, sami stajemy się celem i zdobywamy 3 punkty za każdego fraga (w końcu wszystcy na nas polują). Za zabicie przeciwnika który nie jest celem dostajemy tylko jeden punkt.
Przekombinowałem?  inquisitive
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #59 : 2009-02-22 14:43:06 »

Zacząłem pisać coś takiego do jumpy kiedyś, nawet kumpel trochę grafiki porobił, tylko że bardziej standardowo czyli:
1. pierwszy który zaliczy fraga staje się <wstawić nazwę>
2. tylko <wstawić nazwę> może nabijać fragi
3. jesli ktoś zabiję <wstawic nazwę> staje się kolejnym <wstawić nazwę>

W jumpy miał to być Kriegbot czyli wielki nazi mech z dwoma karabinami maszynowymi zamiast rąk i uber-rakietą, który dodatkowo może zabijać wormy lądując na nich Cool

Jak ktoś ciekaw to mogę wrzucić paczkę z niedokończonym trybem - jest kriegbot (nieanimowany) ale nie ma samego trybu gry.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
daro
Gość
« Odpowiedz #60 : 2009-02-23 18:15:46 »

No wrzuć tą paczuszke bo aktualnie robie moda i każdy skrypcik sie przyda Cheesy
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #61 : 2009-02-23 19:36:15 »

Łapajta.
Dla wytestania nowych możliwości polecam zrobić tak:
1. wybieramy tryb gry "team deathmatch" w menu wyboru broni serwera.
2. dodajemy boty z jednej drużyny komendą "addblue" albo "addred"
3. przyłączamy się do tej samej drużyny co boty
4. spawnujemy się i wpisujemy w konsoli "p0krieg"
Teraz możemy do woli rzezać bezbronne boty, szczególnie polecam spadanie na nie z niewielkiej wysokości.
Sterowanie:
f - karabiny
g - rakieta
h - lot w górę
q - włączenie/wyłączenie aimbota (domyślnie włączony)
Kriegbot traci systemy w miarę jak traci punkty pancerza, systemy które może stracić to: jeden z karabinów maszynowych, wyrzutnia rakiet, auto aim.

Jest jeszcze dodatkowy ficzer, nie do końca dopracowany, reload, znany z liero.
Wpisujemy w konsoli "reload x" gdzie x to liczba od 0 do 100 i cieszysz się riloudem 0% Wink
I jeszcze jedna komenda jakby ktoś chciał "friendlyfire on/off" - wiadomo.

PS: jest parę bugów no i przede wszystkim dziwne rzeczy dzieją się kiedy kriegbot umiera, nie siedziałem nad tym wcale.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Normalny21
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 2009-03-01 12:28:44 »

Mam mały problem.... chodzi oto że jak wejdę na jakiś serw i daje Join i np Blue i Join to nic się nie dzieje.... czyli nie pogram Undecided
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #63 : 2009-03-01 14:21:42 »

W trybach drużynowych (TDM/CTF) wybieramy jeden z teamów (czyt. klikamy na join red bądź join blue) i wciskamy skok, w trybach dla pojedyńczego gracza (1v1/DM/ballpark/itd) wybieramy join i wciskamy skok.

Sprawdź też przy okazji czy czarna konsolka nie pluje błędami.
Zapisane

Normalny21
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 2009-03-04 16:34:41 »

Dzięki  Grin
Napisana: 2009-03-03 17:26:29
Jest jakiś edytor map do Promode 1.30 ??
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #65 : 2009-03-04 16:50:17 »

Robi się je tak samo jak do pozostałych modów, przeszukaj forum w poszukiwaniu tutoriala.
Zapisane

Strony: 1 2 3 ... 5 »»» [Wszystkie]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb