Liga Liero
2019-08-23 21:15:57 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 2 [3] 4 5 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gusanos Promode v1.30 (standalone)  (Przeczytany 37002 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2009-01-26 17:52:08 »

Cytuj
Czy mi się zdaję czy w GUI zmiana koloru robaka nie działa

Cytuj
Do kodu zajrzałem i utwierdziłem się w przekonaniu, że w GUI zmiana koloru glizdy to tylko atrapa

Jakiś nieufny wobec siebie jesteś, skoro się utwierdziłeś, to czemu Ci się wciąż zdaje?

Cytuj
Ja sam po tym jak nie mogłem znaleźć w ostateczności w promode to wydumałem coś i działa.
IMO wesz nie umiał, co może świadczyć w przyszłości na Twoją korzyść w postaci cmons > wesz.


Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #31 : 2009-01-26 20:09:12 »

No tak, nie ufny trochę byłem sobie samemu... to dla mnie dziwne, że zrobiliście możliwość wpisania ale bez zmian po zatwierdzeniu. A może Wesz wie jak to zrobić tylko rozwiązanie tegoż problemu mu się nie podoba ;P
W każdym razie, powiem jak ja żem to rozwiązał, zdecydowałem że nie ma sensu trzymać to w tajemnicy, gdyż w dobie upadku gusanos żadna informacja - za wyjątkiem nowej wersji gusanos - nie jest cenna. Otóż wystarczy zrobić takie coś aby po zatwierdzeniu zmian koloru, zbindowało wszystkie klawisze akcji gracza na:

-zmiana koloru,
-uprzednia akcja przywiązana do binda
-zbindowanie akcji uprzednio podpiętej pod tego binda.

Mniej-więcej bind tworzony w LUA wygląda tak:

console_bind(Keys.W, "p0_colour x y z; +p0_up; [ w tym miejscu przywracanie wszystkich bindów pod które została podpięta zmiana koloru Np.: (bind w +p0_up) ] ")
[ I tak kolejne bindy na klucze które gracz może nacisnąć podczas gameplay'u ]

Jedyna wada, tegoż rozwiązania to fakt, że kolor zmieni się dopiero po wykonaniu jakiejś akcji przez gracza. A i czasem zatwierdzanie w GUI może zamulić jak kilka razy przypadkiem klikniemy. Aby temu zaradzić trzeba oznaczać bindy już użyte wtedy jeśli bind jest użyty w sensie, że podpięta jest pod niego zmiana koloru, to nie zmienia binda ponownie.
« Zmienione: 2009-01-26 20:21:28 przez cmons » Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2009-02-18 14:33:12 »

Cytuj
<wesz> fak, wlasnie skminilem ze wraz z padem partycji
<wesz> stracilem source promode launchera:O

 Cool

Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 2009-02-18 14:41:19 »

Well:F

Następne pokolenia będą opłakiwać latami brak kodu źródłowego pmlaunchera, niczym liero 1.33 Wink
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2009-02-18 14:46:07 »

 Cry
a co da się zrobić w tej sprawie?
Chyba jakoś to zrobisz jeszcze raz?
Zapisane

barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #35 : 2009-02-18 15:22:25 »

Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  owco. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2009-02-18 16:13:12 »

Cry
a co da się zrobić w tej sprawie?
Chyba jakoś to zrobisz jeszcze raz?

W wolnej chwilii pewno naskrobie od nowa, nie było tego dużo.

Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  owco. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.

Ano wydałem po cichu, Netsu dostał. Jak będzie trzeba to zrobie ładną paczuszkę, owco Cool


--Edit
Jakieś ewentualne propozycje odnośnie nastpnęj wersji, która wyjdzie kiedyś tam Smiley?
Zapisane

barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 2009-02-18 16:47:10 »


Well, trzeba było wcześniej wydać linuksową wersję  owco. Teraz będziesz musiał od nowa pisać.

Ano wydałem po cichu, Netsu dostał. Jak będzie trzeba to zrobie ładną paczuszkę, owco Cool

I dałeś mu bez źródeł owco? No to owco owco, owco. A co Ci się stało w dysk?
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2009-02-18 18:11:06 »

Nie za bardzo chciałem chwalić się kodem ze względu na antyczita:O
Zapisane

Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #39 : 2009-02-18 19:10:31 »

Cytuj
--Edit
Jakieś ewentualne propozycje odnośnie nastpnęj wersji, która wyjdzie kiedyś tam ?
Funkcja gry w piłkę, coś w stylu jednego z trybów w Tribes Zemsta i ulepszony CTF, czyli możliwość wyrzucenia flagi i no bug pl0x.
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 2009-02-18 19:21:24 »

Myślałem kiedyś o jakimś piłczanym modzie do gusa, ale doszedłem do wniosku, że trzeba minimum 6 graczy żeby grac w coś takiego, a najlepiej 8, więc chyba nie warto Tongue
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
cmons
Gość
« Odpowiedz #41 : 2009-02-18 20:41:58 »

To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.
Zapisane
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #42 : 2009-02-18 23:56:51 »

To może tryb target, tzn. wszyscy gracze polują na cel przeszkadzając sobie etc. po zdobyciu cel losuje sobie nową pozycję.

I wybiera, powiedzmy, pozycję jednego z graczy, albo respawnuje się bliżej jednego z uczestników Wink. Nawet jakby cel specjalnie wybierał najodleglejszą od wszystkich pozycję, to jeszcze prędkość jednego z graczy może być bardziej korzystna, drugiego mniej i w ogóle imo nie byłoby to zbyt grywalne w Gusanos... Może jakby po zdobyciu celu wszyscy respawnowali się w określonych pozycjach, a cel w tej samej, co poprzednio... mapa musiałaby być oczywiście maksymalnie wyważona.
Zapisane
cmons
Gość
« Odpowiedz #43 : 2009-02-19 07:19:11 »

No tak, lepszy byłby respawn ale to byłoby nudne, pograj sobie chociażby w moją mapkę cp_sky. Więc trzeba by jeszcze zrobić możność ustalenia kilku potencjalnych pozycji celu.
Zapisane
Shivek
Pułkownik
****

Reputacja: 8
Offline Offline

wiadomości: 388


Raawr!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #44 : 2009-02-19 11:32:34 »

Cytuj
Myślałem kiedyś o jakimś piłczanym modzie do gusa, ale doszedłem do wniosku, że trzeba minimum 6 graczy żeby grac w coś takiego, a najlepiej 8, więc chyba nie warto
W ctfa nie da się grać dobrze 2 na 2...
W piłkę można już 2 na 2 wyciągnąć.
A taki tryb gry byłby świetny!
Zapisane

Strony: ««« 1 2 [3] 4 5 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb