Liga Liero
2019-07-18 20:49:34 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [map] unstoppable  (Przeczytany 5039 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« : 2009-01-14 18:37:30 »

Dosc duzo czasu minelo od mojej ostatniej gusanosowej tworczosci, ale ostatnio znalazlem chwile na stworzenie dosc nietypowej mapki. Nie wlozylem w ta mape zbyt wiele wysilku ale efekt koncowy jest znosny, a co wazniejsze nawet ciekawie sie na niej gra.
Jak sama nazwa wskazuje nie bedzie wam dane stac w miejscu, bo cala powierzchnia mapy odbija robaki w rozne strony... Zreszta sami sie pobawcie

DOWNLOAD

Skrin:



Jesli tekstury wydaja sie znajome - uzylem guthowego texturepacka.

A, no i uzylem komonsowego skryptu na kickery na scianach. To by bylo na tyle, hf.
« Zmienione: 2009-01-14 18:47:21 przez Phoenix » Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
cmons
Gość
« Odpowiedz #1 : 2009-01-14 19:35:33 »

Polecam mapkę, choć nie którzy mogą nie pojąć chaosu na mapce, ale jak się wejdzie w rytm i tę dynamikę to gra się świetnie, właśnie co zagrałem z phx kilka rund na promode i jak dla mnie to mapka jest grywalna, polecam.
« Zmienione: 2009-01-14 21:16:31 przez cmons » Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 2009-01-15 23:59:21 »

Może ustalmy najpierw co to jest grywalna mapa. IMO grywalna mapa to taka, na której można planować jakieś działania ofensywne/defensywne oraz skutecznie wdrażać je w życie za pomocą dostępnych środków.

Ta mapa na to nie pozwala, porotflać można, i owszem, ale nic ponad to. Prosto do bólu panie + jeden ficzer. No ale grać się da, klasa wyżej niż blat i inne bunkry w jego stylu.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #3 : 2009-01-16 11:31:01 »

Cytuj z: cmons
ale jak się wejdzie w rytm i tę dynamikę to gra się świetnie
Ja nadal twierdzę, że z wysiłkiem da się uwarunkować jakąś zaplanowaną na krótko przed okazją akcje podczas grania. Trzeba po prostu przewidzieć szybko bieg wydarzeń a konkretnie kierunek lotu i jego zmianę poprzez odbicie od powierzchni. Nie jedna mi się taka okazja zdarzyła i kilka udało mi się celowo wykorzystać. Wykorzystanie takowej okazji wymaga też - jak to się mówi - pewnego skilla, więc myślę że mapka jest grywalna.
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 2009-01-16 11:50:57 »

Cytuj
Ja nadal twierdzê, ¿e z wysi³kiem da siê uwarunkowaæ jak±¶ zaplanowan± na krótko przed okazj± akcje podczas grania

Cytuj
Nie jedna mi siê taka okazja zdarzy³a i kilka uda³o mi siê celowo wykorzystaæ

Te stwierdzenia są sprzeczne. Jeszcze raz: Nie da się tutaj skutecznie kontrolować swojej pozycji w stosunku do pozycji opponenta - czyli nie całkiem masz wpływ na to co zrobisz, więc, jak sam wspomniałeś, możesz co najwyżej wykorzystać okazję, to nie całkiem taktyka.

Zatem, jeśli kogoś bawi strzelanie do siebie nawzajem gdy nadarza się okazja (nie twierdzę, że to jest złe, po prostu wg mojej filozofii jest to mało efektowne i interesujące) to i owszem, mapa jest grywalna.
Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #5 : 2009-01-16 13:00:34 »

Nie widzę tam sprzeczności... . To, że powiedziałem "Nie jedna mi się taka okazja zdarzyła" nie znaczy, że nie miałem na to zdarzenie wpływu. Choć można tak pomyśleć, bo faktycznie nie napisałem konkretnie tego zdania. Przepraszam. Ale rozumiem o co Tobie chodzi, prawdą jest to że nie zawsze się da ale to wynika z faktu, że gracz zaczyna się gubić w rozgrywce przez nie uwagę i przez brak przewidywalności.

Wystarczy jak powiem, że gracz może się poruszać po mapie to, już to będzie dowód na to, że może zaplanować jakąś akcje, na tej mapie gracz musi po prostu wziąć pod uwagę troszkę więcej czynników.
« Zmienione: 2009-01-16 13:06:58 przez cmons » Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 2009-01-16 14:57:40 »

Ale to całkiem inny styl gry, to już nie gusanos promode, tylko gusanos promode bouncy.

Do gusanos promode są mapy pozwalające na baaardzo przemyślaną rozgrywkę (moje nowe np.), jak i takie, po których można po prostu polatać i postrzelać (shayss, 2xkrossb np.) - Na obu rodzajach występuje wspólny element wykorzystywania budowy mapy do szybkiej ucieczki przed jakimś granatem czy coś - chowasz się za ścianę - nie dostajesz. ALE na shayssie czy krosach trudniej już o jakieś bardziej wyszukane taktyki.

W przypadku gusanos promode bouncy mapa unstoppable niewątpliwie należy do kategorii drugiej. Czyli że: dla warunków gusanos promode bouncy można z pewnością zrobić o wiele lepszą, bardziej grywalną, ciekawszą mapę, bo budowa mapy unstoppable, jak sam jej autor zaznaczył, nie jest szczególnie przemyślana czyt. elementy mapy przeszkadzają, zamiast pomagać w graniu.

Cool

Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
cmons
Gość
« Odpowiedz #7 : 2009-01-16 15:19:46 »

Cytuj
jak sam jej autor zaznaczył, nie jest szczególnie przemyślana czyt. elementy mapy przeszkadzają, zamiast pomagać w graniu.
W sumie prawda bo doświadczyłem tego nie raz. Dobrze by było aby zamiast półek były kule odbijające i trochę rzadziej rozłożone albo półki ale trochę mniej grubsze. A o sklasyfikowaniu takiego typu rozgrywki jak bouncy w promode nie słyszałem, więc nie określiłem tego od razu pisząc posta. Mój błąd. Smiley
Zapisane
SeaSoft
Gość
« Odpowiedz #8 : 2009-01-18 00:43:53 »

Genialna mapa, jeden obiekt, Ctrl+C, potem Ctrl+V w szachownicę i jazda! Nie wpadłbym na to. Zapisz wzór dla potomnych.
Zapisane
Feliz Lombriz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 11


GusanosFiles.co.cc Admin


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2009-06-30 19:09:08 »

Pardon the English.

The link to your map is broken. Could you reupload it so I can mirror the map on GusanosFiles (so that these kinds of things won't be a problem for others... Tongue)? Thanks.

Lame Google Translation:
Przepraszam moich Polski (ⓒ Google Translate Wink).

Hiperłącze na mapie jest uszkodzony. Czy możesz przesłać go ponownie, aby można było przesłać mapę do GusanosFiles.com? (Wtedy ten problem nie będzie stało na innych ludzi. Tongue) Dzięki.
Zapisane

GusanosFiles.co.cc - Mapy, mody i więcej
cmons
Gość
« Odpowiedz #10 : 2009-06-30 19:32:32 »

I found this map on my disc so i upload for you:
http://www.komons.republika.pl/gusanos/unstoppable.rar

Check this map: http://www.liero.org.pl/forum/index.php/topic,2678.msg33011.html#msg33011
This is my map with my script like vehicles in UT2004. Q - into vehicles F - shoot.
Zapisane
Feliz Lombriz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 11


GusanosFiles.co.cc Admin


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2009-06-30 23:24:11 »

Thanks for Unstoppable. Unfortunately, the link to your map is broken too. Tongue
Zapisane

GusanosFiles.co.cc - Mapy, mody i więcej
cmons
Gość
« Odpowiedz #12 : 2009-07-01 08:13:54 »

Now link working. Smiley
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb