Liga Liero
2019-07-18 12:23:43 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 2 [3] 4 5 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tworzenie broni  (Przeczytany 53930 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2006-10-13 21:27:30 »

No to przedstaw na forum obiekt zbudowany wyłącznie przy pomocy OMFG, który będzie strzelał w stronę robaka, chodzenie możesz sobie odpuścić. Zaznaczam iż imo w samym omfg jest to awykonalne.
Zapisane

Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 2006-10-13 21:38:49 »

Ble, pomyłka zaszła... Zapomniałem że w W! było samonaprowadzanie ^^

Ale, Barnex na #ligaliero zarzucił pomysłem który mooooooże zadziałać przy dużej odrobinie farta:
Cytuj
[22:32] <barnex> Jerac: robak wystrzeliwywuje niewidoczne obiekty wszedzie do okola
[22:32] <barnex> znaczy bot
[22:32] <Jerac> myslalem o tym tez
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <barnex> niewidoczny obiekt w starciu z robakiem wystrzeliwywuje obiekt powtrotny
[22:32] <barnex> niewidzialny
[22:32] <Jerac> barnex dobrze mysli generalnie, ale to by bylo wrednie ciezkie do synchronizacji
[22:32] <Matt_Yee> lua = pure sex
[22:32] <Jerac> no i pocisk lecialby w zla strone
[22:32] <barnex> niewidzialny obiekt powrotny wystrzeliwywuje po zetknieciu z wlasciwym robalem pocisk
[22:32] <Jerac> chyba zeby zrobic jako promien
[22:32] <barnex> Jerac: bo to ma byc kiepski bot!
[22:32] <Jerac> barnex, minie sie w fazie
[22:33] <Wesz> taaaaa
[22:33] <barnex> wiec akurat pociski beda pol sekundy za ofiar±
[22:33] <Jerac> to bedzie zdaje sie 5 klatek pozniej
[22:33] <Wesz> barnex,
[22:33] <barnex> Jerac: chodzi Ci o to, ze nie wroci do bota?
[22:33] <Wesz> robil bys cos takiego 666 razy dluzej niz ja to w lua
[22:33] <Jerac> to TEORETYCZNIE jest mozliwe, ale nie bedzie sensownie dzialac
[22:33] <barnex> mozna wystrzelic kilka
[22:33] <Jerac> barnex, tak
[22:33] <barnex> nie bedzie
[22:33] <barnex> ale bedzie strzelal w okolice robaka
[22:33] <barnex> w sam raz na zombie
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2006-10-13 22:38:26 »

Ale on nie ma zadziałać może, jeżeli mówimy o jakim kolwiek bocie, choćby nawet najprostszym to musi umieć strzelać w kierunku przeciwnika, nie ładnie tak rzucać słowa na wiatr. Wszyscy czekamy z zniecierpliwieniem na twojego bota.
Zapisane

kamil077
Gość
« Odpowiedz #33 : 2006-10-14 09:24:51 »

1 skrypt do przylepiania z wh i 2 z defaulta (LGRockets):


bot.obj strzela naokoło siebie jakimś objektem niewidzialnym który przyczepia (skrypt) się do robaka przeciwnika i pokazuje że tam ma pocisk1.obj lecieć. (skrypt)

bot.obj strzela botem2.obj (bot2.oj który na timer np. 60 zmienia się w bot.obj) i pociskiem1.obj przy dodknięciu robaka na np. 40 i sam znika.

pocisk1.obj ma mieć że na timer 0 ma lecieć tam gdzie jest niewidzialne coś (skrypt), co dotkneło robaka ,a na np. 1 ma znikąć i strzelić do przodu pociskiem2.obj (tu co chcecie bazooka, uzumaki itp.)

 i działać powinno...


edit: Może przeniesiemy te posty do działu Gusanos i będzie dobrze 0% offtopicu.
« Zmienione: 2006-10-14 10:04:30 przez kamil077 » Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2006-10-14 10:20:28 »

Już lepiej nauczyć się lua i zrobić to porządnie niż tak się babrać.
Zapisane

gogus1
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 2006-10-14 14:57:42 »

Czy ktoś może mi wyjaśnić jak tworzy sie bronie od a do z
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 1188


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2006-10-14 16:55:06 »

Na początek nie polecam tworzenia, a raczej modyfikacje już istniejących, ściągnij do tego program lierokit (jest w plikowni na stronie głównej) pokaż mu które liero ma edytować, uruchom edytor broni i poeksperymentuj naprzemian zmieniając jakieś wartości i uruchamiając grę.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 884


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 2006-10-14 19:15:15 »

Poza tym warto poczytać sobie pomoc weaopn hacka dostępna pod przyciskiem.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
gogus1
nowy
*

Reputacja: -1
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 2006-10-16 16:59:17 »

tymolordzie mozesz mi podac parametry twojego necromana z gury dziex
Zapisane
Van_Hoover
fisha
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 30
Offline Offline

wiadomości: 435


Nie potykają się tylko ci, którzy pełzają


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 2006-10-16 17:40:33 »

Chciałbym umieć zrobić taką broń jak "necroman", czyli ożywia twoje stare rozwalone ciało, składa je, i zmienia w robala z życiem o połowe mniejszym ale z inteligencją kompa.

 Hmmm..... 
Pogrubiłem i uwidoczniłem specjalnie dla nie potrafiących czytać ze zrozumieniem ważny element wypowiedzi tymolorda żeby ułatwić tenże skomplikowany proces myślowy brood

PS. Z gur to doliny chyba powstają stunned
Zapisane
tymolord
Kapral
**

Reputacja: -15
Offline Offline

wiadomości: 67


ZABIĆ!!!


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 2006-10-19 13:27:59 »

 Heyah a czy bronie z gusanos mogą zadziałać w zwyklym liero jeśli sią zmieni tą końcówkę czy jak to tam się nazywa na lwp, czy to też jest nie możliwe?
 
« Zmienione: 2006-10-21 18:54:41 przez tymolord » Zapisane

Heyah tymolord!! !! !! !! !!
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #41 : 2006-10-19 14:13:42 »

Nie, nie będą ciałać
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
tymolord
Kapral
**

Reputacja: -15
Offline Offline

wiadomości: 67


ZABIĆ!!!


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 2006-10-21 18:53:42 »

 Albo inna broń: MP3. Mały biały kwadracik z niewielkim błękitnym ekranikem, który puszcza 3 fale które odbierają 33% zdrowia, a przy tym puszcza jakąś muze.
      
Zapisane

Heyah tymolord!! !! !! !! !!
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 884


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #43 : 2006-10-21 23:02:12 »

Fale uderzeniowe zrobić łatwo (np. Dark Hole z Liero Mark), tylko, że obrażenia są wtedy z grubsza odwrotnie proporcjonalne do odległości od miejsca wybuchu i nie za bardzo widzę jak możnaby to przeskoczyć.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
tymolord
Kapral
**

Reputacja: -15
Offline Offline

wiadomości: 67


ZABIĆ!!!


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 2006-10-23 20:06:06 »

 Dobra, ale teraz z kolei jak przenieść właściwości broni (np. fale uderzeniową) i broni do zwyklego liero? Wszedłem w folder liero Mark 2 i niema plików broni.
       
Zapisane

Heyah tymolord!! !! !! !! !!
Strony: ««« 1 2 [3] 4 5 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb