Liga Liero
2019-06-24 17:06:40 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [broń] Pistolet Maszynowy - problem.  (Przeczytany 2015 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Psycho
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« : 2009-11-04 12:53:11 »

Po długiej przerwie przypomniałem sobie o tej wspaniałej grze i ściągnąłem.
Po krótkim czasie, zainteresowałem się bardzo modowaniem, chciałem zacząć od jakiejś prostej broni. Pomyślałem o pistolecie maszynowym, biedniejszym, aczkolwiek szybszym od Karabinu Maszynowego (Machinegun). Gdy chciałem go stestować, pojawił się od razu problem, przy wybieraniu broni, zamiast jego nazwy wyświetlone było puste miejsce, a broń nie strzelała. Podejrzewam, że schrzaniłem coś w kodzie, ale nie wiem dokładnie, co. Próbowałem też zobaczyć konsolę, wyświetlone były 2 błędy, których nie rozumiałem (unexpected token, trailing garbage).

Oto kod mojej broni:
Kod:
name = SUBMACHINEGUN
ammo = 25
reload_time = 60

laser_sight {
range = 100
intensity = 0.6
colour = 0, 255, 0
}


on primary_shoot()
 show_firecone( firecone.png, 7, 5 )
 delay_fire(3)
 use_ammo(1)
 add_speed(-0.2)
 play_sound( shot.ogg, 100, 1, 0.05 )
 shoot_particles ( submachinegun_bullet.obj , 1 , 0.8, 0.1, 0, 0, 6.6, 0, 7)  << obiekt stworzony na potrzebę broni
 shoot_particles ( shell.obj , 1 , 1, 0.3, 0.5, 0, 20, -105)

Kod pocisku:
Kod:
gravity = 0.0003
repeat = 4
col_layer = -1

on ground_collision()
 create_explosion ( explosion1.exp )
 remove()

on timer(0)
 create_explosion ( bullet_trail.exp )
 #shoot_particles ( bullet_trail.obj , 1 ) << swoją drogą, co to jest? tak samo było w oryginalnym MACHINEGUN, a obiektu nie ma w folderze.

on detect_range(1, 0)
 damage ( 8.0 )
 push ( 0.3 )
 shoot_particles ( bloodgen.obj , 10 , 0.5, 1, 0.5 )
 remove()

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Przy okazji, przeleciałem ten poradnik i nie mogłem znaleźć informacji o rozrzucie broni. Jak można go zmienić?
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2009-11-04 14:20:59 »

Na pierwszy rzut oka brakuje znaku '=' po laser_sight. Jako że dawno nie tykałem tego mogę się mylić, więc wklej wszystkie linijki z błędami, będziemy Ci w stanie szybciej pomóc.
Zapisane

Psycho
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2009-11-04 15:13:54 »

Nie rozumiem, chodzi o błędy pokazane w konsoli? Jeśli tak, to:

Kod:
czychol/weapons.submachinegun.wpn:8: Unexpected token
czychol/weapons.submachinegun.wpn:8: Trailing garbage

Chyba zacząłem już powoli ogarniać. Po usunięciu komendy zmieniającej kolor celownika (8ma linijka, wliczając odstępy), wszystko wróciło do normy. Jak mogę więc bezpiecznie zmienić jego kolor?

I dzięki, Wesz.
Zapisane

Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2009-11-04 16:13:40 »

laser_sight {
   range = 100
   intensity = 0.6
   colour = 0, 255, 0
}

A wartość colour nie powinna być przypadkiem w kwadratowych klamrach - colour = [0, 255, 0] ?
Zapisane

Psycho
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2009-11-04 18:36:12 »

Otóż to. Rzeczywiście, klamry były uwzględnione w poradniku, a ja nie zwróciłem na nie uwagi. Kolor zmieniony, broń działa. Teraz próbuję ją bardziej zbalansować. Wielkie dzięki, Wesz.
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb