Liga Liero
2019-08-23 03:47:50 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [mod]HotMod v. 0.2.4  (Przeczytany 8444 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
perkoz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« : 2009-11-18 17:15:24 »

Witam wszystkich! Mam do zaprezentowania mod HotMod mojej produkcji. Jest na razie w fazie beta.
Do pobrania tutaj http://www.sendspace.pl/file/51d0d55963f723a1f37c67a.
Proszę o dużą ilość krytyki, bym szybko poprawił wszystkie błędy.
Mod do gusanos 0.9c.
« Zmienione: 2009-11-18 21:09:04 przez perkoz » Zapisane
Phoenix
Żniwiarz
Kapral
***

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 91


if you wanna be dumb, you better be tough


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 2009-11-19 14:35:17 »

Moze odrobine wiecej info... wiecej screenow z gry, opis broni, ficzerow ? Nawet nie chce mi sie sciagac w ciemno i chyba nie jestem jedyny.
Zapisane

Elite clan site | Take the red pill and stay in wonderland...
perkoz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 2009-11-19 16:07:23 »

Ok ale lista broni jest długa. Broni łącznie 43:
Ak-47       szybki karabin
Ak-47Ultra    jak wyżej ale mniej ammo i częściowe samonaprowadzanie
AutoTurret           samonaprowadzające działko do rozstawienia, można je zniszczyć
Detonator           niszczy na odległość wiele objektów: miny, "niespodzianki" na mapie, działka AutoTurret
FastRockets   dosyć szybkie rakietki
FlameThrower   miotacz ognia
FastLaser           szybki, mocny laser
Footballer           miotacz kul manipulatora
GuidedRockets   rakietki naprowadzające się na cel oznakowany Markerem
HealthPack    apteczka
InvisibleLaser   laser, tyle że niewidzialny
JumpingMine   skacząca wersja zwykłej miny
JumpPad      platforma do skoku
Knife              noż, zabójczy
LarpaCracler   sieje zmodyfikowaną larpą
LaserBalls           dużo zmodyfikowanej larpy trzymanej w manipulatorze
LaserCracler   strzela laserami na wszystkie strony
LaserDetonator   działa jak detonator ale przy trafieniu w dany objekt, zadaje obrażenia
LaserGrenade   granat laserowy, przy eksplozji zabija wszystko w zasięgu laserem
LaserShotgun   shotgun strzelający laserami
LaserMine           mina działająca podobnie jak LaserGrenade
LarpaGun           shotgun strzelający rakietkami
Manipulator   nieco zmodyfikowana broń z defaulta
Marker      znacznik celu dla GuidedRockets
MinesDestroyer   gdy istnieje, w dosyć widowiskowy sposób zapobiega stawianiu min
Mine              zwykła mina naciskowa
Missile      bazooka waląca laserami w kierunku lotu
MultipleMine   mina naciskowa, jaj odpalenie powoduje detonację wszystkich min
PlasmaBalls   małe pociski do trzymania manipulatorem
RailCracler           sieje pociskami z Railguna
RainShotgun   shotgun strzelający RaidropsRockets
Rockets      standardowe, powolne rakietki
Shield      tarcza
SuperLarpa   strzela zmodyfikowaną larpą
SuperLaser   standardowy laser ale dużo obrażeń
SpikeShotgun   strzela wolno lecącymi kolcami. chmura takich - zabójcza
SuperBalls           jak PlasmaBalls ale inny kolor
SuperShotgun   shotgun strzelający czymś w rodzaju bazooki
Teleport           strzela teleportem: przesuwa cię na miejsce trafienia
Vacoom      tworzy stacjonarną kulę manipulatora


Najnowsza wersja:http://www.sendspace.pl/file/ed6ef718bd12e0656d2a58a
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 2009-11-19 16:11:35 »

Warto chyba również wspomnieć o tym że mod jest kompatybilny z gusanos 0.81...
Zapisane

perkoz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 2009-11-19 18:22:59 »

nie jest. screen jest zrobiony na dołączonej, przekonwertowanej mapie.
Zapisane
Feliz Lombriz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 11


GusanosFiles.co.cc Admin


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 2009-11-20 06:41:02 »

Błąd. Mod nie będzie działał.
DOS mówi "Unhandled exception: boost::filesystem::is_directory: "hotmod\weapons\Spis tresci programu OneNote.onetoc2": The system cannot find the file specified.
Zapisane

GusanosFiles.co.cc - Mapy, mody i więcej
perkoz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 2009-11-20 07:29:45 »

Sorry, dopiero teraz to zauważyłem. Raz włączyłem OneNote przez przypadek i taki efekt.
Wersja poprawiona:http://www.sendspace.pl/file/57897250eae35149b6a2ec0
edit
najnowsza wersja(0.2.6)http://www.sendspace.pl/file/c2a0987f2baa713ffa51d95
« Zmienione: 2009-11-20 20:38:04 przez perkoz » Zapisane
c0oba
Gwardia
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 25


l0


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 2009-11-20 23:00:02 »

Kilka fajnych broni jest. Wszystkiego nie przetestowałem ale chyba najbardziej podoba mi się plasma blaster. Całkiem dobra broń która ma swoje plusy i minusy. Ciekawy też jest pomysł jump poda, tylko powinien mieć krótszy czas ładowania.
Za to jakaś tam skacząca mina, skacze chyba w nieskończoność ciągle się rozpędzając co daje jej efekt tunelowy:P
Zapisane
perkoz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 2010-01-03 15:51:20 »

Zauważyłem, że ciężko jest grać przez Internet z powodu dużej ilości krwi. Przed włączeniem moda dobrze wpisać w konsoli sv_max_weapons 10. Wtedy od początku ma się wybrane bronie. JumpingMine nie rozpędza się w nieskończoność. Ma ustawione max speed.
Najnowsza wersja(0.2.7):http://www.sendspace.pl/file/42b6b3325af5063551d2bdf
[edit]
Najnowsza wersja(0.4): http://www.sendspace.pl/file/a0612e4e9f3729d04917252
Enjoy.
[edit2]
Jak można zrobić obrażenia od upadku jak w gus 0.81? Bardzo by się przydały.
Najnowsza wersja(0.4.1): http://www.sendspace.pl/file/55f8ced3cb184cbdbfe9232
Aha, do osób którym nie podobała się wersja 2.5+, większość broni została zmieniona/ulepszona.
Napisana: 2009-11-21 14:46:22
Prośba o pomoc do osób znających się na LUA:
 - jak zrobić obrażenia od upadku, jak w 0.81?
 - jak skryptowo zmienić ammo broni?
Zapisane
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 2010-01-03 19:37:30 »

- jak zrobić obrażenia od upadku, jak w 0.81?
 - jak skryptowo zmienić ammo broni?

1. Sprwadzasz prędkość pionową gracza, jeżeli przekroczy pewien określony pułap, używasz funkcji damage() do zadania obrażeń.
2. Niemożliwe do wykonania z powodu ograniczeń technicznych. Można się bawić w lua w pisanie własnego systemu amunicji, ale to już trochę więcej roboty.
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 2010-01-03 21:25:57 »

1. Sprwadzasz prędkość pionową gracza, jeżeli przekroczy pewien określony pułap, używasz funkcji damage() do zadania obrażeń.
2. Niemożliwe do wykonania z powodu ograniczeń technicznych. Można się bawić w lua w pisanie własnego systemu amunicji, ale to już trochę więcej roboty.

Dud, przecież musisz jeszcze wykryć kolizję żeby nie zadawać obrażeń w powietrzu >:O
A do pisania amunicji od zera zachęcam.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1508


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 2010-01-04 00:31:12 »

Dud, przecież musisz jeszcze wykryć kolizję żeby nie zadawać obrażeń w powietrzu >:O

Nie bij, zapomniałem.
« Zmienione: 2010-01-04 00:40:07 przez Wesz » Zapisane

perkoz
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 2010-01-06 09:32:35 »

Udało się! Mam ground_damage! Wersja do pobrania:http://www.sendspace.pl/file/94e8b315ad7a052321d0995
[edit]
Pytanie: dlaczego ten obrazek jest wyświetlany razem z różowym tłem??
« Zmienione: 2010-01-08 09:45:46 przez perkoz » Zapisane
seba251
Szeregowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 35


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 2010-05-15 13:52:24 »

Musisz ustawić dobry blender.
none to różowe tło, alpah <---nie pamiętam, add-czarne, alphach-obrazek mający kanał alfa
« Zmienione: 2011-01-21 14:28:31 przez seba251 » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb