Liga Liero
2019-05-24 00:38:03 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 2 [3] 4 5 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Hullfire  (Przeczytany 29224 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 2011-12-04 20:17:52 »

Grafika to OpenGL, testowane na kilkunastu Win7 i na mniej wiecej 3 nie działa po prostu, prawdopodobnie tak samo jak u ciebie.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #31 : 2011-12-06 13:39:19 »

pograłem chwilę i poza ogólną zajefajnistością Smiley w stylu:
- świetnej fizyki bezwładności
- ładnej grafiki
- dobrze dobranych dźwięków
- przejrzyste menu

moje minusy:
- animacja śmierci denerwuje mnie mniej więcej tak samo jak ta z mw3 (nie żebym grał, ale na każdym gejmpleju widać tak samo upadające ciało i tak samo podnoszącą się ostatnią drgawką dłoń), za długo się to to kręci i mam wrażenie, że klawisze przestały działać zanim się zorientuję, że to już koniec
testowaliście, zrobienie wybuchu najpierw, a potem dopiero animacji oczekiwania na respawn (rozpadania się na kawałki) (i to najlepiej za każdym razem innej Smiley )?
- do sterowania niestety się nie przyzwyczaiłem. Bardzo, BARDZO brakuje mi descentowego strejfowania. Skoro są te stateczki bezwładne i unoszą się niezależnie od włączonych silników (antygrawitacja jakaś? Smiley ) to nie widzę też problemu, żeby mogły być domontowane silniczki z każdej strony
Może różne typy stateczków z różnymi typami napędu?
- jeśli koniecznie ma nie być, bo taka specyfika gry, to może chociaż dać do wyboru czy ma być throttle cały czas on/off
- ogólnie chyba takie sterowanie myszka = kierunek + strzelanie, klawiatura poruszanie się jest jakąśtam normą od czasów Crimsonlanda, albo i dalej i ja osobiście nie potrafiłem się przestawić...
- trochę mi się nie podobało, że zmieniał się kierunek stateczku po zderzeniu ze ścianą
- irytowało mnie niemiłosiernie trzęsienie się całego ekranu przy strzelaniu z miniguna, niech się trzęsie stateczek (recoil?), nie ekranik
- brakowało mi opisu / wyglądu każdej broni przy wybieraniu. Bardzo by awsome wyglądało coś w stylu (też) Descenta, że opis i obracający się model 3D obok, podczas wybierania
- podobnie do map, przy wyborze opis w skrócie jak to wygląda + podgląd szkicowy
- nie znalazłem polskiej wersji strony/gry nigdzie
- nie znalazłem guzika do pejpala! Cheesy
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 2011-12-06 16:14:07 »

moje minusy:
- animacja śmierci denerwuje mnie mniej więcej tak samo jak ta z mw3 (nie żebym grał, ale na każdym gejmpleju widać tak samo upadające ciało i tak samo podnoszącą się ostatnią drgawką dłoń), za długo się to to kręci i mam wrażenie, że klawisze przestały działać zanim się zorientuję, że to już koniec
testowaliście, zrobienie wybuchu najpierw, a potem dopiero animacji oczekiwania na respawn (rozpadania się na kawałki) (i to najlepiej za każdym razem innej Smiley )?
- do sterowania niestety się nie przyzwyczaiłem. Bardzo, BARDZO brakuje mi descentowego strejfowania. Skoro są te stateczki bezwładne i unoszą się niezależnie od włączonych silników (antygrawitacja jakaś? Smiley ) to nie widzę też problemu, żeby mogły być domontowane silniczki z każdej strony
Może różne typy stateczków z różnymi typami napędu?
- jeśli koniecznie ma nie być, bo taka specyfika gry, to może chociaż dać do wyboru czy ma być throttle cały czas on/off
- ogólnie chyba takie sterowanie myszka = kierunek + strzelanie, klawiatura poruszanie się jest jakąśtam normą od czasów Crimsonlanda, albo i dalej i ja osobiście nie potrafiłem się przestawić...
- trochę mi się nie podobało, że zmieniał się kierunek stateczku po zderzeniu ze ścianą
- irytowało mnie niemiłosiernie trzęsienie się całego ekranu przy strzelaniu z miniguna, niech się trzęsie stateczek (recoil?), nie ekranik
- brakowało mi opisu / wyglądu każdej broni przy wybieraniu. Bardzo by awsome wyglądało coś w stylu (też) Descenta, że opis i obracający się model 3D obok, podczas wybierania
- podobnie do map, przy wyborze opis w skrócie jak to wygląda + podgląd szkicowy
- nie znalazłem polskiej wersji strony/gry nigdzie
- nie znalazłem guzika do pejpala! Cheesy

To po kolei Smiley
-Animacja śmierci jest inna tylko jeśli dostaniesz dużo obrażeń poniżej 0, np dostaniesz rakietą kiedy masz mniej niż 30% hp, docelowo ma być ich więcej, jakieś 4? Ale to w swoim czasie.
-Strafe'owanie jest, ale nie wiem czy takie jak byś chciał. Spróbuj double tapować klawisze kierunkowe. Nadaje się do circle strafowania albo uniku w ostatniej chwili.
-Być może wprowadzimy kiedyś więcej różnic między statkami (prędkość, hp) ale nie wiemy czy nie zepsuje to gempleja. Tak czy siak, do tego jeszcze trochę.
-Sterowania nie zmieniamy, dużo ludzi odpycha brak myszki i/lub niezależnego ruchu i strzelania, ale podjęliśmy decyzję, że właśnie asteroidsowe sterowanie jest tym co definiuje tę grę, tak samo autoforward (ma on narzucać większą dynamikę, zmniejszać liczbę klawiszy potrzebnych do gry i zmniejszać liczbę jednocześnie wciśniętych klawiszy dla wygody gry na splicie).
-Realistyczne kolizje ze ścianami i ogólnie kontrola nad obrotem a nie kierunkiem statku są naszym zdaniem istotne, jak wyżej.
-Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się ze zdaniem, że trzęsący się ekran przeszkadza. Możemy zawsze ustawić w opcjach możliwość wyłączenia wstrząsów. Recoil ma tylko bolt driver w tej chwili i pewnie tak zostanie.
-Grafiki broni pewnie będą, na pewno będą ikonki, właśnie do następnej wersji zabieramy się za elementy interfejsu, które w tej chwili są wszystkie placeholderami.
-Mapy będą miały pokazaną minimapę i zalecaną liczbę graczy przy wyborze, ale do pracy nad menu jeszcze trochę.
-Polskiej wersji nam się zwyczajnie nie chce robić Tongue
-Nie wierzę, że ktoś by go wcisnął Cheesy

Dzięki za wyczerpujący komentarz Smiley
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 2011-12-07 22:27:38 »

Cytuj
-Strafe'owanie jest, ale nie wiem czy takie jak byś chciał. Spróbuj double tapować klawisze kierunkowe. Nadaje się do circle strafowania albo uniku w ostatniej chwili.
Zajefajnie, sam tego nie odkryłem i też mnie to na początku irytowało. Przydałby się jakiś tip w menu który by uświadamiał o sterowaniu czy wspomnianych już broniach.
Cytuj
-Sterowania nie zmieniamy, dużo ludzi odpycha brak myszki i/lub niezależnego ruchu i strzelania, ale podjęliśmy decyzję, że właśnie asteroidsowe sterowanie jest tym co definiuje tę grę, tak samo autoforward (ma on narzucać większą dynamikę, zmniejszać liczbę klawiszy potrzebnych do gry i zmniejszać liczbę jednocześnie wciśniętych klawiszy dla wygody gry na splicie).
+10, nie dajcie się zadeptać Cheesy
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 2011-12-07 23:23:12 »

Będzie być może już w następnym releasie ekran tłumaczacy sterowanie przed pierwszym respawnem kazdej gry (do wyłączenia w opcjach).
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
josh
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 39


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 2011-12-08 20:19:55 »

ja czekam na poprawkę umożliwiającą grę na netbooku... nie mam zielonego pojęcia dlaczego nie działa :/ ma ktoś netbooka z Win7 na pokładzie i mu działa?
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 2011-12-08 20:24:47 »

Niestety nie widziałem jeszcze netbooka z Win 7 na którym by działało, nie wiem czemu. Za to na wszystkich netbookach z linuksem działa Tongue
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Bagnet451
Kapral
**

Reputacja: 5
Offline Offline

wiadomości: 117



Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 2011-12-08 21:24:35 »

A, to pobawię się w MythBusters i zobaczę czy będzie działało na lapku siostry  Grin
Zapisane

Ustrzyki to stolica Bieszczad jest!
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 2011-12-08 21:58:53 »

co do animacji, to bardziej irytowało, że nie wiedziałem, że zginąłem, bo początek animacji mi na to nie wskazywał Smiley
zaraz strejfy wypróbuję
system kierowania rozumiem, rzeczywiście wszystko się dzieje na raz i learning curve jest spory, dam mu jeszcze jedną szansę
a takie guziki to ja bardzo chętnie naciskam :]
Zapisane

Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #39 : 2011-12-08 22:10:19 »

@Bagnet: Byłbym wdzięczny Smiley Możecie też pisać jakie to modele?

@Greybrow: Właśnie myślałem niedawno o tym, żeby dodać jakiś większy płomień w momencie zapłonu i przenieść cząsteczki ognia i dymu nad statek, żeby było jaśniejsze co sie dzieje.
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
josh
Szeregowy
*

Reputacja: 3
Offline Offline

wiadomości: 39


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 2011-12-08 23:38:59 »

u mnie to jak już pisałem wcześniej-MSI Wind u100, Windows 7 Enterprise, SP1 oraz wszystkie najświeższe update'y i stery wgrane. bez większych modyfikacji w systemie mogących mieć wpływ na działanie jakichkolwiek gier. możesz napisać coś o pliku "conf"? może w nim trochę pogrzebię
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #41 : 2011-12-09 00:22:24 »

Nic w nim nie ma ciekawego, można zmienić rozdzielczość, fullscreen itp. Domyślnie (bez confa) jest 800x600 w oknie wiec nie powinno być problemów przez to.
« Zmienione: 2011-12-10 13:35:41 przez Netsu » Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Bagnet451
Kapral
**

Reputacja: 5
Offline Offline

wiadomości: 117



Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 2011-12-10 14:34:53 »

Mit obalony. Działa, pograłem z kumplem, radocha była jak nie wiem. Cheesy Gra super, tylko rzeczywiście do sterowania trzeba się przyzwyczaić. Ale to chwila zabawy, jak w każdej grze Smiley Przecież w Liero albo Gusanosie było tak samo. A jeśli chodzi o bezwładność statków bo wyłączeniu silnika to mnie to nawet nie przeszkadza. Można wchodzić dzięki temu pod ostrym kątem w zakręt  Cool

Laptop to Dell Inspiron 15R, z win7 oczywiście.
Zapisane

Ustrzyki to stolica Bieszczad jest!
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #43 : 2011-12-10 15:46:34 »

Super, może zbiorę potem do kupy informację o kartach graficznych na kompach, na których działa vs na tych, na których nie działa i spróbuję wyciągnąć jakieś wnioski, bo podejrzewam, że gra nie lubi niektórych sterowników.

A tak poza tym, właśnie wrzuciłem wersję 0.1.2 a w niej kilka bugfixów i ficzery, o które prosili ludzie, głównie Greybrow w swoim długim poście Smiley Teraz można wyłączyć wstrząsy kamery, ogień i dym są rysowane na statkach a nie pod nimi, można kontrolowac głośność, są dodatkowe powiadomienia w chwili nabicia fraga/śmierci i przed każdą grą wyświetla się ekran tłumaczący sterowanie (będzie można go wyłączyć w opcjach).

Zapraszam do ssania i komentowania :>

http://doubledude.com/hullfire/download/
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Bagnet451
Kapral
**

Reputacja: 5
Offline Offline

wiadomości: 117



Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 2011-12-10 19:26:59 »

Nowa wersja dalej u mnie nie działa. Ale przynajmniej pogram na lapku  Smiley
Zapisane

Ustrzyki to stolica Bieszczad jest!
Strony: ««« 1 2 [3] 4 5 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb