Liga Liero
2019-05-25 04:45:38 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 ... 13 14 [15] 16 »»»   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Encyklopedia Broni  (Przeczytany 190910 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1587


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #210 : 2009-11-06 19:01:56 »

no greenball jest całkiem niezłym rozwiązaniem na mistrza missile
Zapisane

Psycho
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #211 : 2009-11-06 22:50:54 »

Pamiętam też, jak swego czasu naczytałem się u Was na temat bunnyhopów. Podczas gdy grywałem z kumplami, było to całkiem efektowne, dopóki jeden nie pomyślał, by nie zaspamować skoczni... łuskami. Jak nie nol33t z Dirt'em/Green'em, to niech chociaż nie skaczę, o. I tu im przydał się Minigun, chociaż z tego co pamiętam, nie jest to jedyna broń zostawiająca łuski, nieprawdaż? Urywałem zatem rozpęd w połowie skoczni (oczywiście nie było to zamierzone) i całkiem ładnie obrywałem.
« Zmienione: 2009-11-07 07:57:18 przez Psycho » Zapisane

Diodii
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #212 : 2010-03-10 21:08:07 »

bouncy mine
Taktyka:Atomowka
zmieniamy w ustawieniach broni tak aby strzelac jak najszybciej (0 przeladowywania!!!!) potem wkliniamy tego troche w skale albo w piach potem dokliniamy big nuke albo innym wybuchowcem i prosze ,atomowka.
rozszarpuje ona wszystko w mgnieniu oka problem tylko w tym ze ciebie tez .  Grin  Evil devilish Evil   
Zapisane
Express
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 406


Kocham Liero!


Zobacz profil
« Odpowiedz #213 : 2010-03-10 22:33:19 »

Yes, yes, yes!
W odpowiednim momencie odwiedziłem forum!
Toż to prawie tactical fusion!
Oczywiście, do LEGENDY Atomówce jeszcze brakuje, jest 0 rilołd! i bigniuki! i w ogóle wszystko jest, a już niektórzy prorokowali, że nie będzie niczego!
Zapisane
Netsu
Pułkownik
****

Reputacja: 26
Offline Offline

wiadomości: 416



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #214 : 2010-03-11 08:14:32 »

Spokojnie Express, forum jest ospałe ale kolejne taktikale i inne pomurze pojawiają się dość regularnie Wink
Zapisane

My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest
Ynk
nowy
*

Reputacja: 0
Offline Offline

wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #215 : 2010-07-19 15:03:15 »

Dziwne że nikt nie wspomniał w encyklopedi o tym jak dobrze crackler niszczy apteczki. No i jeszcze oczywiście wykurzanie wroga crackiem z ciasnych korytarzy.
Zapisane
Cookie
nowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 12


Zobacz profil
« Odpowiedz #216 : 2011-02-14 18:33:00 »

Missle
Dłużej, lepiej:
Leć misslem dłuższą drogą - gdy będziesz lecieć, ładuje ci się następny missle.
Jeśli nie trafisz pierwszym, od razu możesz wystrzelić drugiego.
Zapisane

Mleko?
maziak
nowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #217 : 2011-03-04 10:20:48 »

Obecnie grywam w LieroProFinal więc nie wiem czy te taktyki da radę zastosować w liero 1.35 ,ale głupio by było nie podzielić się wiedzą i doświadczeniem:


Gauss-gun
Edit2: ciekawostka dotycząca gaussa. Warto wiedzieć, że gaussem przez całą dlugość mapy jest ciężko strzelić tylko w kilka punktów (o ile pomiędzy nie ma przeszkód). Samym gauss-em uderzając zmieniamy celownik co 15 stopni.
1.strzał poziomy - kąt 0
2.strzał z podskokiem - kąt 7,5
3.strzał z lekko podniesionym celownikiem - kąt 15
4.strzał z lekko podniesionym celownikiem z podskokiem - 22,5
Dalej trafiamy już praktycznie tylko i wyłącznie co 15 stopni*. Pozostałe miary kątów uzyskujemy przemieszczając się w stronę przeciwnika.
*- stojąc na ziemi
 
Gauss jump - stojąc na przeciwniku podskakujemy i z pionowo skierowanym w dół celownikiem strzelamy. 60% damage ze 100% życia ( wynika to z faktu dostania przez daną osobę partiklami wyrzucanymi przez gaussa). Sami nie dostajemy obrażeń.

Respawn strike- ustawiamy gaussa jako 1 broń i strzelamy od razu po rozpoczęciu jeżeli przeciwnik jest nawprost nas. Strzał pewny (ewentualna obrona podskok).

Imitation move - imitujemy ruchy przeciwnika. Jeśli on podskoczy, robimy to samo i od razu strzelamy z gaussa ( lub nie tylko). Przeciwnik nie jest w stanie uciec. Jedyna szansa na obronę Counter imitation (wykonujemy ruch i czekamy co zrobi przeciwnik; jeżeli uzyje imitation move strzelamy - najpewniej obustronne trafienie)

Counter imitation- J.w

Raid gauss - łatwa i przyjemna taktyka (używana zwłaszcza na mapach np. tiger, memory gdzie znajduje szerokie zastosowanie). Podczepiamy się liną o sufit zawieszony na średniej wysokości i wykorzystując dużą szybkość przemieszczamy się w powietrzu w stronę przeciwnika (w tym czasie kierujemy celownik na maksa w dół ). Będąc nad przeciwnikiem strzelamy.
Plusy:
-ciężko jest w nas trafić
-lecimy dalej po strzale dzięki czemu nie narażamy się na atak z broni krótkodystansowej

Spawn gauss- wykorzystujemy różnego rodzaju łuki krzywizny w celu rozbujania się( ru, atr, krossy). Podchodzimy do płaszczyzny poziomej z dużą szybkością pod niewielkim kątem i z celownikiem wycelowanym prosto przed siebie strzelamy:
Wada:
-słaba kontrola nad robalem ze względu na szybkość
-łatwo się nadziać na paczkę spikeballi
Używać raczej w celu efektownego zakończenia pojedynku:P

Następne dwie taktyki związane z gaussem są diabelnie ciężkie (zwłaszcza ta 2). Nie wiem czy da się je zastosować na reload 50%(ja sam gram na 20%)
Edit:counter gauss na bank odpada przy 50% reload

Landing - uzywane głównie na mapach posiadających niskiej lub średniej wysokości sufity i sporo miejsca na rozpęd. Podobne do raid gaussa, tylko że tym razem obniżamy celownik do kąta 45 stopni (mniej więcej) i znowu podczepiamy linę tym razem w dół. Jeżeli zrobimy to dokładnie (lina podczepi się w okolice robala przeciwnika strzelamy gaussem (lina wyznacza trajektorię lotu gaussa)).
Plus:
-cięzko trafić w takiego jegomościa, nawet spikeballami (warto tu wykorzystać trick polegający na puszczeniu liny w momencie uderzenia przez nas w ziemię - odbijemy się od niej na pewną wysokość)

Counter gauss - niemalże replika landing (kąty te same, idea ta sama, a wykonanie inne). Przelatując nie podczepiamy liny w dół tylko strzelamy. Powoduje to niewielkie wyhamowanie. Obracamy celownik w drugą stronę i pod takim samym kątem strzelamy drugi raz (stąd nazwa taktyki).
Mamy pakiecik:2 w cenie 1. Nawet jeżeli nie trafimy za 1 razem pozostaje nam drugi strzał.

Fan:

Lewitacja: celownik w dół i unosimy się. Warto po użyciu fana zmienić broń i strzelić pod siebie w przeciwnika (gauss, bazooka lub jakieś odłamkowe bronie).
Szczerze, to nie pamiętam czy można było unosić się w zwykłym liero pionowo, ale napisać warto (jak ktoś gra w profinal będzie miał punkt zaczepienia).

Spikeballs:

Nie mam pomysłu na nazwe własna. Taktyka polega na rzuceniu o pionową ścianę spike-ów. Haczyk polega na tym, że mają one lecieć w powietrzu (przeciwnik podskoczy - dostaje, zostanie na miejscu - dostaje, gdyż po odbiciu od ściany wrócą one dołem.

Brakuje mi tu opcji :taktyki łączone (używanie po sobie kilku broni powodujących zgon na miejscu)

Przykład:

gauss+chiquita bomb: sztuczka praktycznie niemożliwa do zrobienia (kiedy grają dwaj doświadczeni gracze). Najpierw strzelamy bombą bananową i zmieniamy na gaussa. Teraz najważniejsza część taktyki: strzelamy gaussem w taki sposób, aby wepchnąć przeciwnika na mająca za chwilę wybuchnać bombę. Efekt - zgon.

gauss+spikeballs: kiedy przecinik chce uzyć spikeball-i krótko przed samym wystrzałem strzelamy gauss-em. Co otrzymujemy: spikeballe zamiast lecieć w naszą stronę dostają sprzeżenia zwrotnego i wpadają na nic niespodziewającego się przeciwnika (być może jest to błąd gry, nie wiem). Efekt - zgon.

Edit: Do samej encyklopedii powinno się również dodać linę ze względu na jej rolę (mylenie przeciwnika, przyciąganie go do siebie, unikanie ataków, szybkie przejście z obrony do ataku i na odwrót). Należałoby wtedy zmienić nazwę z encyklopedii broni na Encyklopedię liero.

Nadawał by się tutaj trick:

odbicie - lecąc powoli w dół wypuszczamy linę aby się szybko przyciągnąć do podłoża. W momencie uderzenia puszczamy linę.
             Plusy:
             -przeciwnik musi się wyśilić aby od nowa nas namierzyć (zysk czasowy)
             -wyhamowujemy gwałtownie (nie posuwamy się pionowo tylko poziomo; możliwość przycelowania)
             -zaskoczenie przeciwnika (uwierzcie mi żadko kto zna, używa tej sztuczki)

Edit2:alternatywa -gdy w pobliżu brak niskiego lub średniego sufitu, a chcesz uciekać w górę ( i to szybko) postaraj się wykorzystać ściany boczne. Podczep się po kątem około 45 stopni i z rozpędu skieruj się na ścianę. W momencie zetknięcia ze ścianą puszczasz linę ( powoduje to odbicie w górę), zmieniasz celownik najberdziej w górę jak się da i podczepiasz się pod sufit.Bardzo proste w obsłudze.
Ważna uwaga:wysokość odbicia zależy od prędkości z jakaporusza się nasz robal.
« Zmienione: 2011-03-14 10:41:11 przez maziak » Zapisane

Prędkość srania tupolewa = constans
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 884


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #218 : 2011-03-09 23:05:11 »

Obecnie grywam w LieroProFinal więc nie wiem czy te taktyki da radę zastosować w liero 1.35
Na pewno nie zadziałają te, w których trzeba celować pionowo w dół Wink

Cytuj
Gauss-gun
(...)
1.strzał poziomy - kąt 0
2.strzał z podskokiem - kąt 7,5
Dziwne to trochę. Cały czas byłm pewien, że w Liero Pro Gaus Gun nie jest ABWM  thinking
Zapisane

May the Schwarz be with you!
maziak
nowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #219 : 2011-03-11 08:06:54 »

ABWM czyli?Tongue
Zapisane

Prędkość srania tupolewa = constans
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #220 : 2011-03-12 19:41:55 »

Affected By Worm Motion - prędkość początkowa broni zależy od prędkości robaka, który ją wystrzelił.
Zapisane

maziak
nowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #221 : 2011-03-14 09:12:47 »

W takim wypadku oczywiście, że gauss nie jest ABWM bronią. Tylko jak to się ma do kątów pod jakimi należy strzelać aby trafić w przeciwnika (ten łaśnie fragment zacytowałeś Doman)?

Edit: Dowodem na to, że w lieropro gauss-gun nie jest bronią abwm jest możliwość jego dogonienia ( i oberwania w ten sposób nim). Skoro możemy go dogonić to jego prędkość jest stała.

Co do kątów uzyskać da się wszystkie możliwe połówki (czyli uderzamy praktycznie co 7,5 stopnia), ale na większości map trafimy na przeszkody powyżej wartości kąta 30 stopni dlatego też tamte kąty pominąłem (skrót myślowy). Jedyne mapy w których wystepują kąty ponad 30 stopni i uderzamy gauss-em przez całą mapę to ru, simple2, dojo, zeppelin. Oczywiście dochodzą też kąty uniwersalne ( 90, 82.5, 75 stopni - tam też trafimy, ale dla wyjaśnienia mowiłem poprzednio o dlugości, nie o szerokości).

Wiem, że gaussa da się spowolnić (przynajmniej w liero pro) fanem (jedna na milion ale da radę, trzeba tylko trafić w sam środek strumienia fana).

Jeżeli Doman nie skumałem twojej idei to musisz mi wybaczyć Cheesy, ale przynajmniej moim zdaniem z poprzedniej mojej wypowiedzi nie wynika, że gauss-gun jest ABWM.
Co do taktyk z celowaniem w dół masz 100% racji (przemogłem własne lenistwo i ściągnąłem liero 1.35b). Jak dla mnie za wolne (z 20 razy)Tongue
Z komputerem granie jest kompletnie bezsensowne.

Edit:
Zatrzymanie - wgryzamy się w ścianę "nie do strawienia" idąc w jej kierunku. Przydaje się gdy przeciwnik nabruździł pod nami i tylko czeka, aż do niego wpadniemy na kawę. Jest to o tyle prostsze, iż w niektórych przypadkach ciężko jest nam wcelować liną w sufit lub nawet ścianę ( lina może się rozciągnąć i wtedy jesteśmy w domu).

« Zmienione: 2011-04-01 09:38:08 przez maziak » Zapisane

Prędkość srania tupolewa = constans
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 884


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #222 : 2011-03-29 16:38:35 »

Chodziło mi o to, że jeżeli Geuss nie jest ABWM to podskok nie powinien wpływać na kąt pod jakim poleci pocisk - tak czy inaczej powinien lecieć poziomo.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
maziak
nowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #223 : 2011-04-01 09:27:18 »

Oczywiście, że bedzie leciał poziomo. Chodzilo mi o to, że kiedy podskakujemy trafiamy po linii prostej, ale w punkt zawieszony na wysokości naszego podskoku. Teraz jeżeli stoisz na gruncie to jest to kąt 7,5 stopnia. Najłatwiej to chyba rysunkiem zobrazować xD:

http://img339.imageshack.us/i/liero1.jpg/
Trochę małe literki, ale idea chyba jasna. Ten faktyczny kąt wynosi właśnie 7,5 stopnia.
« Zmienione: 2011-04-01 09:34:27 przez maziak » Zapisane

Prędkość srania tupolewa = constans
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 401


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #224 : 2011-04-01 17:26:33 »

Eee, to będzie kąt 7.5° tylko pod warunkiem, że odległość pozioma dzieląca Cie od robaka jest 7.6 raza większa od wysokości podkoku…

Spróbuj poprzesuwać sobie robaka wzdłuż tej górnej poziomej linii na swoim obrazku. Kąt wymagany do trafienia będzie się zmieniać, a mimo to robal zawsze będzie na linii strzału.
Zapisane

Strony: ««« 1 ... 13 14 [15] 16 »»»   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb