Liga Liero
2017-09-22 00:17:43 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 2 3 [4]  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Programing i pomoc  (Przeczytany 30326 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Krzys004
Szeregowy
*

Reputacja: -9
Offline Offline

wiadomości: 51


king darkness


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 2006-03-18 17:30:32 »

Skąd wziąć program "The 3D Gamemaker" Huh Huh Huh
« Zmienione: 2006-03-18 21:59:02 przez Greybrow » Zapisane

No to jazda !!!
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 2006-03-18 18:24:38 »

Jeśli jesteś zły, to ściągnij program za pomocą emule.

Jeśli nie jesteś zły, kup na allegro.


Zapisane

Make mod, not war!
Wesz
Lucypher
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 64
Offline Offline

wiadomości: 1506


We eat the box?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #47 : 2007-05-06 16:19:26 »

[OT wycięty skądś]

robaQ to nam powoli w Gozdę ewoluuję, tylko nas nie hacz!!112@#
« Zmienione: 2007-05-06 22:34:53 przez Jerac » Zapisane

Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 2007-05-06 17:31:19 »

Hehe, wcale nie mialem zamiaru lapac hasla do LL tylko sprawdzalem co potrafi Wireshark, czy wychwyci moje haslo. Poza tym, sniffery wylapuja tylko pakiety z sieci lokalnej. Zebym wlamal sie do robala, musialbym albo zarzucic jakiemus adminowi trojana/keyloggera, albo brute forcem (co trwa wieki, jesli haslo ma wiecej niz 6 liter). Sa jeszcze inne mozliwosci ale jeszcze niewiele umiem. Przede wszystkim musialbym nauczyc sie C++ ale nie wiem jak sie do tego zabrac. Z tego co przyczytalem na LL najlepsza bylaby ksiazka Symfonia C++, ktorej nie ma u mnie w zadnej ksiegarni a pozatym jest dosc droga Sad

Koniec offtopa. Jesli ktos chce ciagnac dalej watek, niech to zostanie przeniesione.
Napisana: 2007-05-06 18:18:29
ChanibaL: Wcale nie szyfruje Tongue Bez problemu sniffer zagarnal i haslo i login. Lepiej cos z tym zrobcie  Evil
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 48
Offline Offline

wiadomości: 1165


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #49 : 2007-05-06 17:32:41 »

robaQ: Symfonia jest tania względem innych książek, pozatym jeśli nie możesz znaleść Symfonii C++ to nawet dobrze, bo teraz została zastąpiona przez Symfonie C++ Standard. Powinieneś kupić całą (2 tomy, ew 3. w wesji starszej) za max 60zł.
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 2007-05-06 18:09:06 »

2 tomy, ew 3. w wesji starszej

Eee? Moja Symfonia C++ Standard nie ma podziału na tomy, za to opasła jest niemożebnie...
Zapisane
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 48
Offline Offline

wiadomości: 1165


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 2007-05-06 18:34:34 »

Combaine: a może, ja mam starszą, 3 tomową edycję. Standard za to znajomy kupował niedawno i w sumie to na oczy jej nie widziałem.

robaQ: dałoby się zrobić, ale za dużo roboty, pozatym i tak trochę bez sensu, bo jeśli ktoś jest podsłuchiwany to ma dużo większe problemy...
Przy okazji, to wiedza c++ do hakcowania (zwłaszcza takiego) raczej mało przydatna jest...
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 881


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #52 : 2007-05-06 19:01:14 »

Przede wszystkim musialbym nauczyc sie C++ ale nie wiem jak sie do tego zabrac. Z tego co przyczytalem na LL najlepsza bylaby ksiazka Symfonia C++, ktorej nie ma u mnie w zadnej ksiegarni a pozatym jest dosc droga :(zagarnal i haslo i login. Lepiej cos z tym zrobcie  Evil

No i ciągniemy oftop. Może zamiast męczyć się z C++ spróbuj czegoś nowszego, jakiś Perl czy Python? Co prawda nigdy się tym nie bawiłem, ale ostatnio są strasznie dzezi i trendi, dużo wygodniejsze i nie trzeba się męczyć z wyciekami pamięci czy segfaultami.
Zapisane

May the Schwarz be with you!
Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 2007-05-06 19:23:04 »

Wlasnie w artykule ktory czytalem, pisalo, ze ma poczatek jakis perl czy python, a dopiero pozniej C++.
Ale znam b. dobrze HTML,  w miare dobrze Pascala i troche delphi, Ubuntu uzywalem poltora roku, od paru dni siedze na Gentoo zainstalowawnym z drugiego stage'a, myslalem ze to wystarczy zeby zaczac C++, poza tym duzo gier i programow jest robionych w C++ i nie wiem, czy w takim pythonie np. daloby rade napisac cos na poziomie Gusanos, czy wogole nadaje sie to do robienia gier, bo chcialbym napisac jakiegos klona Liero po neto  Roll Eyes "grafika" mam nawet (tzn. jeszcze sie go nie pytalem czy moglibysmy cos razem zrobic, poza tym gosc kocha M$ paint   ...).
« Zmienione: 2007-05-06 19:53:07 przez robaQ » Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
Doman
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 22
Offline Offline

wiadomości: 881


The truth is out here


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #54 : 2007-05-06 21:53:33 »

Perl i Python to języki interpretowane, więc siłą rzeczy będą o rząd wielkości mniej wydajne niż kompilowany C/C++. Na pewno dało by się w nich napisać jakąś grę, ale z powodów wydajnościowych stosuje sie bardziej "niskopoziomowe" języki. Sugestia o Perlu i Pythonie była raczej w kontekście ogólnie pojętego "hakowania", w sytuacjach gdy chce się napisać coś szybko i wygodnie pod konkretny przypadek i wydajność nie jest tak kluczową kwestią.
Jeżeli masz zamiar bawić się ogólni w programowanie to C++ jest szlagierem, który powinno się znać i na którym wzorowano (przynajmniej składniowo) wiele języków, czasami trochę bezmyślnie. (IMHO)
Zapisane

May the Schwarz be with you!
barnex
Agent Of Gravity
Egzekutor
Pułkownik
*

Reputacja: 49
Offline Offline

wiadomości: 400


Ay caramba!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #55 : 2007-05-06 22:27:53 »

Wlasnie w artykule ktory czytalem, pisalo, ze ma poczatek jakis perl czy python, a dopiero pozniej C++.
Ale znam b. dobrze HTML,  w miare dobrze Pascala i troche delphi, Ubuntu uzywalem poltora roku, od paru dni siedze na Gentoo zainstalowawnym z drugiego stage'a, myslalem ze to wystarczy zeby zaczac C++, poza tym duzo gier i programow jest robionych w C++ i nie wiem, czy w takim pythonie np. daloby rade napisac cos na poziomie Gusanos, czy wogole nadaje sie to do robienia gier, bo chcialbym napisac jakiegos klona Liero po neto  Roll Eyes "grafika" mam nawet (tzn. jeszcze sie go nie pytalem czy moglibysmy cos razem zrobic, poza tym gosc kocha M$ paint   ...).


O ile w perlu chyba-raczej-nie, to w pythonie gry powstają. Jeżeli masz gentoo, to spróbuj zobaczyć choćby games-arcade/pydance. Powstają też całkiem duże i niejednorazowa aplikacje, takie jak emerge (O ile pamiętam) i gajim (O ile wiem). Perla polecam z doświadczenia: poza tym że jest wspaniały, zwięzły, czytelny (dla ustalonych wartości czytelności) ,to można w nim pisać całkiem sensowne rzeczy nie znając całego języka - co sprawia że można się go uczyć łatwo i przyjemnie. A książki do perla (helion: perl wprowadzenie i perl programowanie) absolutnie rządzą :-)



O, pogooglałem trochę i dowiedziałem się, że znane wszystkim (lub prawie wszystkim) użytkownikom linuksa frozen bubble jest napisane w perlu. Trudno powiedzieć, żeby było wydajne, ale widać, że można Smiley
Zapisane

Robaq
Sierżant
***

Reputacja: 10
Offline Offline

wiadomości: 330


:ASdF?


Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 2007-05-12 11:26:50 »

O, a ja jeszcze troche pogooglalem i znalazlem nawet strone poswiecona calkowicie pisaniu gier w Pythonie
http://www.pygame.org
Co ciekawe, ich motto brzmi:
Cytuj
Takes the "C++"
out of "Game Development"
  Grin
Zapisane

Liero przymiera głodem, deal with it
ChanibaL
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 48
Offline Offline

wiadomości: 1165


praktykujący psychopata


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #57 : 2007-05-12 12:42:59 »

Pygame jest dobry, tak przynajmniej twierdzi kolega tego używał (ale i tak ostatnio przerzucił się na c++).
Zapisane

rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://ChanibaL@jabberpl.org
Jaras
Buc
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 18
Offline Offline

wiadomości: 1353



Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 2007-08-30 01:06:50 »

ja już w sumie nie widzę świata poza Pythonem (wyłączając pracownię z AiSD  brood), a co do PyGame, to kumpel, ramach zaliczenia Kursu Pythona, w dość krótkim (miesiąc?) czasie napisał dość znośną aplikację poznając dopiero ten moduł, więc można śmiało próbować...
Zapisane
Strony: ««« 1 2 3 [4]  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb