Liga Liero
2019-10-18 07:47:15 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 ... 8 9 [10] 11 12 »»»   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tworzenie Konwersji  (Przeczytany 45672 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #135 : 2005-09-18 21:02:43 »

Hahah :]

Odpal konsolę windowsową... Start->uruchom->cmd i tam odpal SNDtoolsy - powinno zadziałać.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #136 : 2005-09-18 21:29:29 »

Cholera, nie działa. Sad
Jest ktoś zainteresowany konwersją "Medieval Liero" bez dźwięku??? Smiley
Mogę przysłać też osobno dźwięki do wstawienia.
Zapisane

Make mod, not war!
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #137 : 2005-09-18 21:34:40 »

Ja jestem - i tak mam XP :]

Wrzuć na forum.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Stinky
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 48


Zobacz profil
« Odpowiedz #138 : 2005-09-21 17:14:16 »

A co to za konwersja jest?

[edit] -by Jerac- Użyj przedmiotu "słownik ang-pol" na słowie "medieval [/edit]
[edit]Liero z średniowiecza?, czy mozna siagnac gdzies ta konwersje?[/edit]
« Zmienione: 2005-09-22 13:07:42 przez Stinky » Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #139 : 2005-09-23 15:37:33 »

Ok zamieściłem na savefile.
Można zassssać:


http://www.savefile.com/files.php?fid=2220676

Podoba wam się?
Dodam, że to moja pierwsza konwersja.
« Zmienione: 2005-09-23 15:45:02 przez Tomciopaluch » Zapisane

Make mod, not war!
Stinky
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 48


Zobacz profil
« Odpowiedz #140 : 2005-09-23 16:57:30 »

Nie mogę ściągnąć tej konwersji, stoi ciągle na 76 kB
Zapisane
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #141 : 2005-09-23 17:02:47 »

Etam... całkowity czas ściągania 4 sekundy...

A co do konwersji, pare drobiazgów wymaga niestety poprawy. Przedewszystkim coś jest nie tak z kuszą i dartami, (i paroma innymi ale tych swóch jestem pewien) - pod niektórymi kątami przechodzą przez robaka nic mu nie czyniąc... strzał między nogi? :] I troszkę trza popracować nad wyważeniem. Taki np Poison Jar jak by go nie użyć zadaje śmieszne obrażenia, natomiast throw bucket który ma afaik krótszy czas ładowania jest całkiem pałerną bronią...

Tym niemniej konwersja jest ładna, tematyczna i dość dopracowana. Grafika stoi na wysokim poziomie, jest spójna i generalnie nie ma się do czego przyczepić. Bronie zróżnicowane i ciekawe, niektóre bardzo ładne (choćby kamulce w różnych odmianach), tylko ten Ray za diabła nie pasuje - skąd w średniowieczu lasery? Nie ma żadnych odwołań do magii (tak czarnoksięskiej jak i kapłańskiej) zatem laser nie pasuje i basta. Grecki ogień jest też niespecjalnie ładny, kto to widział flamera z laser-typem :]. Urzekły mnie kolce, które mimo iż są banalnie proste zarówno w działaniu jak i pod względem technicznym naprawdę się przydają ;P Ładnie działa też broń biała (choć generalnie autor wychodzi z założenia że lepiej nią rzucić niż zaatakować wręcz - ale wcale to nie przeszkadza), aczkolwiek rzucanie wieloma oszczepami to chyba nawiązanie do niejakiego Legolasa (ale on miał chociaż łuk Tongue). Nie mogę ocenić dźwięków niestety. Mapy są, ale nie licząc Thornsów gra się dość ciężko. 2 wieże są, jak to wieże w środku ciasne, nie ma żadnych bunnyhoopów, i jako że fizyka jest typowo lierowa nie ma po co się do środka pchać. Pozostałe 2 mapy są otwarte i typowo leveditowe, ale wolna linka nie pozwala na wyszukiwanie w nich atutów.
Generalnie zobaczyć i zagrać warto; jeśli Tomcio poprawi parę wspomnianych drobiazgów, gra będzie BARDZO dobra.
« Zmienione: 2005-09-23 17:24:18 przez Jerrec » Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #142 : 2005-09-23 18:21:41 »

Chciałbym zamieścić (więc zamieszczam) moją konwersję JKLE - Jedi Knight Liero Edition. Konwersja jest bardzo prosta - Trochę zmieniona fizyka + 2 instagibowe miecze (po jednym dla gracza). Mapki w przygotowaniu. Dostępne tu.
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #143 : 2005-09-23 18:57:16 »

Oto poprawiona ostateczna (chyba) wersja "Medieval Liero":

http://rapidshare.de/files/5444104/Medieval_liero.rar.html

A gdyby komuś zależało na dźwiękach to może je pobrać i własnoręcznie dopasować:

http://rapidshare.de/files/5444206/D_wi_ki_do_ml.rar.html


Cytuj
A co do konwersji, pare drobiazgów wymaga niestety poprawy. Przedewszystkim coś jest nie tak z kuszą i dartami, (i paroma innymi ale tych swóch jestem pewien) - pod niektórymi kątami przechodzą przez robaka nic mu nie czyniąc... strzał między nogi? :] I troszkę trza popracować nad wyważeniem. Taki np Poison Jar jak by go nie użyć zadaje śmieszne obrażenia, natomiast throw bucket który ma afaik krótszy czas ładowania jest całkiem pałerną bronią...

Tym niemniej konwersja jest ładna, tematyczna i dość dopracowana. Grafika stoi na wysokim poziomie, jest spójna i generalnie nie ma się do czego przyczepić. Bronie zróżnicowane i ciekawe, niektóre bardzo ładne (choćby kamulce w różnych odmianach), tylko ten Ray za diabła nie pasuje - skąd w średniowieczu lasery? Nie ma żadnych odwołań do magii (tak czarnoksięskiej jak i kapłańskiej) zatem laser nie pasuje i basta. Grecki ogień jest też niespecjalnie ładny, kto to widział flamera z laser-typem :]. Urzekły mnie kolce, które mimo iż są banalnie proste zarówno w działaniu jak i pod względem technicznym naprawdę się przydają ;P Ładnie działa też broń biała (choć generalnie autor wychodzi z założenia że lepiej nią rzucić niż zaatakować wręcz - ale wcale to nie przeszkadza), aczkolwiek rzucanie wieloma oszczepami to chyba nawiązanie do niejakiego Legolasa (ale on miał chociaż łuk ). Nie mogę ocenić dźwięków niestety. Mapy są, ale nie licząc Thornsów gra się dość ciężko. 2 wieże są, jak to wieże w środku ciasne, nie ma żadnych bunnyhoopów, i jako że fizyka jest typowo lierowa nie ma po co się do środka pchać. Pozostałe 2 mapy są otwarte i typowo leveditowe, ale wolna linka nie pozwala na wyszukiwanie w nich atutów.
Generalnie zobaczyć i zagrać warto; jeśli Tomcio poprawi parę wspomnianych drobiazgów, gra będzie BARDZO dobra.


Dzięki. Cieszę się, że komuś się podoba moje dzieło.
Raya już nie ma, ale grecki ogień zostawię, bo jest oryginalny, inny od zwykłego flamera i istniał w historii. Z bronią białą dużo kombinowałem, aż osiągnąłem pożądany efekt. Na początku mieczem można było najwyżej zrobić honorowe "harakiri", dopiero potem wpadłem, że może on się poruszać razem z robakiem. Co do oszczepu to nie miało być ich kilka na raz, tylko chciałem by on był dłuższy od rzutki i naboju z kuszy. Dźwięki możesz już ocenić. Co prawda nie ma ich w grze(nie potrafię ich umieścić), ale dałem do nich link. Mapy są jakie są(qpne, ale ujdą), fizykę nieco zmieniłem; teraz można odczuć ciężar zbroi robaka, spada bowiem dwa razy szybciej na ziemie, niż w "pure" liero i z trudnością wykonuje skoki. Dzięki zwiększeniu grawitacji mapka 2wieże ma ten smaczek, że jeszcze trudniej do niej wejść, i trzeba znaleźć sposób na wykurzenie przeciwnika z wnętrza(np. wlanie smoły do środka powoduje popłoch i panikę, chyba, że uprzednio obrońca umiejętnie i z bezpiecznej odległości zestrzeli nacierającego z arkbalisty, bądź broni palnej). Fajnie jest też się ostrzeliwać z dystansowych broni, stojąc na przeciwległych wieżach. Można też ustawić kolce przy swojej wieży, by utrudnić koledze sztur na twą wieże...
Mógłbym tak długo rozpisywać o taktykach, ale post by był za długi.
Następnym moim dziełem będzie opracowanie encyklopedii broni medieval liero.

Cytuj
Chciałbym zamieścić (więc zamieszczam) moją konwersję JKLE - Jedi Knight Liero Edition. Konwersja jest bardzo prosta - Trochę zmieniona fizyka + 2 instagibowe miecze (po jednym dla gracza). Mapki w przygotowaniu. Dostępne tu.


Świetny pomysł, Combaine! Fajnie się gra, gdy odbanuje się wszystkie inne lierowe bronie. Takie liero z domieszką jedi, fajny wtedy jest klimacik.
Bronie jedi są wiernie odwzorowane i wyglądają jak te z filmu. Proponuje dołączyć do konwersji twoją mapkę round combaine, będzie pasowała. Na randomie gra się niezbyt ciekawie.
« Zmienione: 2005-09-23 19:13:12 przez Tomciopaluch » Zapisane

Make mod, not war!
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #144 : 2005-09-23 19:05:47 »

Tylko że jeśli ktoś wypadnie z wieży to nie ma co do niej wracać i wystarczy bombardować przeciwnika czym sie ma (i co wybucha...). Ograniczenie ruchliwości wertyklanej robaka to IMHO poważny błąd. W końcu ktoś odkryje niezawodną taktykę obronną w wieży i tyle - kto pierwszy na szczyt a reszta się nie liczy. No i, po pewnym czasie jedna mapa się znudzi... i potem cała gra to obstrzeliwanie się na ziemi, bo zakute robaki skłonności do latania nie mają.
Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Stinky
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 48


Zobacz profil
« Odpowiedz #145 : 2005-09-23 19:21:40 »

Fizyka jest do bani, uniemożliwa np. bunnyhopy, nie które bronie z powodu grawitacji wciskają się w ziemie
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #146 : 2005-09-23 19:29:51 »

Dobrze, więc dostępna jest też wersja "light" Wink

http://rapidshare.de/files/5445975/Medieval_liero_light.rar.html

|| Czy chodzi o to, że broń ma uszkadzać tylko przeciwnika? Nie da się tak zrobić. Ewewntualnie przy mieczu możesz zwiększyć prędkość pocisków, jak w
|| w lierowym laserze. 
\/ Chociaż w liero matrix istnieje broń "dobitka", która zawsze ttrafia przeciwnika nic nie robiąc strzelającemu. Nie mam pojęcia jak to działa.
     http://www.liero.terramail.pl/ - na tej stronie jest liero matriks do ściągnięcia.
« Zmienione: 2005-09-24 13:57:36 przez Tomciopaluch » Zapisane

Make mod, not war!
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #147 : 2005-09-24 14:39:00 »

Tomcio, jak zrobiłeś, że własnymi kamieniami sobie kuku nie zrobisz? Potrzebne mi do JKLE, bo można się na swój miecz nadziać...

[Edit]Pomyłka, wcale tak nie jest. A da się zrobić? Albo żeby konkretna broń raniła tylko konkretnego przeciwnika...[/edit]
Data wysłania: 2005.09.24 10:25:30
Jest już poprawiona wersja JKLE.
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #148 : 2005-09-24 15:08:46 »

Ekhm...
A co takiego poprawiłeś?
Wszystko jest tak samo. Nadal łatwo można popełnić samobójstwo mieczem świetlnym, spadając w dół.
Proponuje zmniejszyć time to explode, a zwiększyć speed. Spójrz na atrybuty lierowego lasera.
Zapisane

Make mod, not war!
Combaine
Pułkownik
****

Reputacja: 21
Offline Offline

wiadomości: 343



Zobacz profil
« Odpowiedz #149 : 2005-09-24 15:23:34 »

Troszkę fizyki, bonusy. A nadziewanie mieczem spróbuję poprawić. Albo przynajmniej utrudnić.
[edit]No, już poprawiłem.
I jescze daję mapki.[/edit]
« Zmienione: 2005-09-24 15:45:46 przez Combaine » Zapisane
Strony: ««« 1 ... 8 9 [10] 11 12 »»»   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb