Liga Liero
2019-10-18 07:52:15 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z lvlem  (Przeczytany 216 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
daro
Szeregowy
*

Reputacja: 1
Offline Offline

wiadomości: 35


Zobacz profil
« : 2019-09-07 17:44:33 »

Witam tworzę pewnego moda który by miał posiadać lvle i skrypt mi działa, ale problem mam tego typu że każdy dostaje xp nawet gdy nie on wystrzelił objekt który ma dać xp, a wiem że tu są giganci programowania to kieruję do was pytanie Cheesy Jakie tu błędy popełniłem?
Kod:
function lvl2.init()
lvl2.death_obj = load_particle("lvl3.obj")
lvl2.states = {}
lvl2.states.rise = 1
lvl2.states.up = 2
lvl2.states.down = 3
lvl2.states.crouch = 4
lvl2.states.stay = 5
lvl2.states.laser1 = 6
lvl2.states.laser2 = 7
end

function lvl2.start(obj)
obj:data().maxhp = 70
obj:data().hp = obj:data().maxhp
obj:data().hppercent = (obj:data().hp / obj:data().maxhp) * 100
obj:data().counter = 0
obj:data().counter2 = 0
obj:data().dmg_response_counter = 0
lvl2.lvl2_obj = obj
end

function lvl2.raise(obj)
obj:push(0, -1.2)
obj:data().action = lvl2.states.up
end

function lvl2.damage(attacker, obj)
attacker:remove()
obj:data().hp = obj:data().hp - 1
obj:data().hppercent = (obj:data().hp / obj:data().maxhp) * 100

if obj:data().dmg_response_counter == 0 then
if obj:data().hppercent <= 0 then
obj:data().death = lvl2_death
obj:data().dmg_response_counter = obj:data().dmg_response_counter + 1

local xspd, yspd = obj:spd()
   obj:shoot(lvl2.death_obj, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0)
obj:remove()
end
end
end


function lvl2.manhack_init(object)
local x, y = object:pos()
object:data().xTarg = x
object:data().yTarg = y
object:data().hp = 100
end

function bindings.wormRender(x, y, worm, viewport, ownerPlayer)
if lvl2.lvl2_obj then
local ownViewport = ( ownerPlayer == worm:player() )
if lvl2.lvl2_obj:data().hppercent <= 0 then return end
if ownViewport then
local bitmap = viewport:bitmap()
fonts.liero:render(bitmap, "LVL 2", bitmap:w() - 68, 232, 255, 255, 255, Font.CenterV + Font.Right )
hudtools.drawHBar(bitmap, lvl2.lvl2_obj:data().hppercent / 100, bitmap:w() - 64, 230, 60, 4)
end
end
end

xp oczywiście posiada run_script lvl2damage
[code]
a obiekt lvlu
on creation()
  run_script(lvl2.start)

on timer(0)
 run_script(dark.lightFollow)
i lua darka
Kod:
function dark.lightFollow(obj)
local x,y = obj:player():worm():pos()
local vx, vy = obj:player():worm():spd()

obj:set_pos(x,y)
obj:set_spd(vx,vy)
end
[/code]

podejrzewam że w skrypcie lvlu jest gdzieś błąd
edit. a i jeszcze jedno gdy obiekt zostanie stworzony i bedzie podążać za playerem przez skrypt z dark  to gdy gracz opuści to wszystkim się sypie  follow skrypt.

Post Merge: 2019-09-09 00:50:40
Ok pokazuje się że każdemu playerowi pokazuje exp innych graczy

Post Merge: 2019-09-09 00:50:49
Ok pokazuje się że każdemu playerowi pokazuje exp innych gracz

Problem rozwiązany.
« Zmienione: 2019-09-22 16:57:40 przez daro » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb