Liga Liero
2019-09-20 02:49:11 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 [2] 3 4 5 »»»  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Vermis Templari vs Liga Liero  (Przeczytany 25990 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Jaras
Buc
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 18
Offline Offline

wiadomości: 1353



Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 2002-03-03 10:40:56 »

no akurat wasza trójca przenajświętsza ma chyba najmniejsze prawa do osądzania kogoś. najpierw patrz na siebie, później kogoś krytykuj.
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane
natas
Gość
« Odpowiedz #16 : 2002-03-03 10:51:25 »

ech no panowie panowie...
inwektywy i obrazliwe epitety powinny byc dodatkiem do rozmowy, powinny ja upiekszac, ale nie powinny stanowic tresci glownej przekazu...
zarowno tutaj jak i w topicu 'strony zwiazane z liero' zwyczajnie sie wyzywacie (barany, debile, idioci, baaa tereferiszony nawet...) - dajcie spokoj...
jest taka madra sentencja:
Nie kłóć się z głupcem, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pobije doświadczeniem...
Kazdy z was z tego co widze ma drugiego za glupca, wiec spor staje sie komiczny...

----------------------------------------
Inderdaad. Nie dość że obydwa posty łamią regulamin forum (OT i bluzgi u Fieromana i OT u Jarasa) to jeszcze są wk***. Wstawiam gwiazdki w miejsce inwektyw.
Zapisane
Denethor
Cowboy
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 7
Offline Offline

wiadomości: 727



Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 2002-03-04 21:18:02 »

He kurzca to się nigdy nie zmieni mroczna trójca w postaci Fiero, Lukif i Qbon OT a Archanioł Jaraś będzie ich osądzał swym świętym mieczem. Mroczna Trójco weś na wstrzymanie ok. Żniwiarz sorry za OT ale chciałem się wypowiedzieć
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane
[VT].:nomind:.
Bystrooki Kloc
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 234


=]


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 2002-03-06 20:10:08 »

Raczej nie liczylbym na Twoim miejscu, Lukif, ze VT chcialoby przyjmowac wszystkich, ktorzy 'na wskutek'  Shocked??? (to cos znaczy?) pewnych doswiadczen, jak to nazwales, zostali by wydaleni z LL.

Nasze klanowe forum zaprojektowane jest specjalnie z mysla o byciu odpornym na osobnikow typu ligowej 'swietej trojcy'.. Wink Wink Wink

Wiecej, co do naszego genialnego Cool forum: Nie mamy ambicji, by stalo sie ono czyms na miare tego forum. Nie ma sensu. Jedno forum dla tak malej spolecznosci w zupelnosci wystarcza, a i tak czasami forum LL zionie pustka.
Nie ma o czym gadac. Trzeba grac i tyle.

Chyba zrobil sie z tego wszystkiego OT. Koniec gadania Smiley. Pogramy, to bedzie o czym dyskutowac przy piffku.
« Zmienione: 1970-01-01 01:00:00 przez 1016060400 » Zapisane

.: [VT] no!mind :.    ::The High Council Of Steven,  Vermis Templari Liero Clan ::
Disco per Spiritum Sanctum: sum homeopate. Haec veritas est. Hihi crede et mendum in aeternitate viva zwei [ruf mich an!!]
[VT].:nomind:.
Bystrooki Kloc
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 234


=]


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 2002-08-08 12:50:14 »

Witajcie po dluzszej przerwie.
13 i 14 bede w Krakowie. Nie widzialem na forum zadnej frakcji LL z tego miasta, ale moze znalezliby sie jacys Ligowcy na pare partyjek Liero gdzies w kafejce, or else ? Bede sam, bede sie nudzil pewnie wieczorami, wiec fajnie by bylo jakby znalazl sie ktos do pogrania. ( moj #gg : 590961 )

Tak wogole, to VT od przyszlego roku ulego rozproszeniu, co pozwoli nam zapewne rozegrac kilka ciekawych pojedynkow. Ja jade na studia do Gdanska, EdgeCrusher do Wawy, Larynx do Nowego Sacza.
..I can already smell the stench of your unholy blood smeared on our swords.. ;)
« Zmienione: 2002-08-08 12:51:19 przez [VT].:nomind:. » Zapisane

.: [VT] no!mind :.    ::The High Council Of Steven,  Vermis Templari Liero Clan ::
Disco per Spiritum Sanctum: sum homeopate. Haec veritas est. Hihi crede et mendum in aeternitate viva zwei [ruf mich an!!]
Jaras
Buc
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 18
Offline Offline

wiadomości: 1353



Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 2002-08-08 18:50:56 »

może z J.P.II pograsz Grin.

| eeeeee........ (tłum. CO KUFA?)
V
« Zmienione: 2002-08-12 13:23:36 przez Jaras » Zapisane
[VT] EdgeCrusher
Rider in the Storm
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 178


The Road, The Wind, The Spirit of MACHINE!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 2002-08-12 10:16:02 »

Witam Po jeszcze dluzszej przerwie niz NM i w zwiazku iz sa wakacje zucam(y) rekawice calemu LL przyjmiemy (postaramy sie) kazde wyzwanie...pora rozpoczac kolejna krucjate, moj miecz jest spragniony krwi... Czekam na wyzwania z Wawy ..

Pozdrawiam cale LL

P.S. Dlugo mnie nie bylo ale sie chlopaki zmieniliscie (zwlaszcza Ty Jaras)   Smiley
Zapisane

EdgeCrusher Proud Member of The Vermis Templari, Memeber of the High Council Of Seven
Biernath_John
Southern Lord
Egzekutor
Marszałek
*

Reputacja: 41
Offline Offline

wiadomości: 1888


I wear a human shield


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 2002-08-13 12:00:03 »

Welcome back VT_Pomioty.

Jakoś mi tu was brakowało.

Jak widzicie, teraz ja również kroczę drogą miecza, tyle że nie longsworda, ale katany Smiley

Co do zagrania... są wakacje, powiedzcie rodzicom że jedziecie na extra wycieczkę do DG, bo tam takie mega atrakcje itp Cool
Zapisane

[VT] EdgeCrusher
Rider in the Storm
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 178


The Road, The Wind, The Spirit of MACHINE!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 2002-08-13 12:46:11 »

Witaj Samuraju ulicy co do przyjazdu to bardzo chetnie powiedzcie tylko kiedy bedzie was wiecej, moze turniej? (pracuje wiec w rachube wchodza tylko weekendy...)
Tez sie ciesze ze wroocielem z zaswiatoow by niesc sztandar na polu bitwy, byc narzedziem w rekach pana, a mooj miecz aniolem litosci...

Pozdrawiam... (chyba nie trzeba dodawac ze licze na gre w PURE liero Smiley   )  
Zapisane

EdgeCrusher Proud Member of The Vermis Templari, Memeber of the High Council Of Seven
Biernath_John
Southern Lord
Egzekutor
Marszałek
*

Reputacja: 41
Offline Offline

wiadomości: 1888


I wear a human shield


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 2002-08-13 18:10:32 »

LOL pure liero... lololololol no dobra. Durb i Grey wracają na dniach z wakacji, mam jeszcze sporo lierowojów w okolicy to możemy coś zorganizować jakby.

ProMode Revisited owns! hahaha Cool khe kehhehe khm.
Zapisane

Lupus
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 47

Mmm...


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 2002-08-13 21:17:34 »

Cóż... dodać... VT... Jak z kimś wygrywacie, to zabijcie go od razu, zostaną tylko najlepsi, m.in. zarząd, i wtedy się dowiecie kto umie grać w Liero...

I tak na marginesie, widać preferujecie Liero czyste... ver 1.33.. A Ligowcy, LieroPromode... I tu macie przewagę... Ale trudno Wam się dziwić... Przynajmniej teraz znów zaczniemy ćwiczyć na dobrym starym Liero :] Przynajmniej dopuki Wurmz nie jest do końca skończone...
Zapisane

Hum, hmm...
[VT] EdgeCrusher
Rider in the Storm
Gwardia
Sierżant
*

Reputacja: 11
Offline Offline

wiadomości: 178


The Road, The Wind, The Spirit of MACHINE!


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 2002-08-14 12:19:01 »

Coz, jak na razie rozmawialem tylko z jednym templarem i stwierdzil poniekad slusznie: "Czemu znowu my mamy gdzies sie tluc, bylismy we Wroclawiu, Swidiniku. Moze oni by teraz do nas przyjechali."

Jest to opcja do rozwazenia, ja w weekendy moge u siebie przenocowac sporo ludzi (mamy duze lochy Smiley   ). Czekam na odzew z waszej strony bo w te wakacje Krwi przelac trzeba...

Lupus wybacz ale nie bardzo wiem czy twoje stwierdzenie na temat Przewagi to zarzut ze chcemy grac w pure Liero? Jesli tak to spytam czy jest to Liga Liero czy Liga Liero ProMode. A praktyka w Liero na dobre wam wyjdzie bo moze lepiej grac bedziecie Smiley. (Tak patrzac na ostatnie spotkania to dochodze do wnoisku ze te konwersje was kalecza Smiley  )

Pozdrawiam wasze plugawe zastepy....

P.S. Zaczynam juz chlodzic Browary Smiley
« Zmienione: 2002-08-14 12:31:43 przez [VT] EdgeCrusher » Zapisane

EdgeCrusher Proud Member of The Vermis Templari, Memeber of the High Council Of Seven
Biernath_John
Southern Lord
Egzekutor
Marszałek
*

Reputacja: 41
Offline Offline

wiadomości: 1888


I wear a human shield


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 2002-08-14 19:53:05 »

Zgadza się, promode okalecza, w zwykłym liero wtopię z każdym chyba już. Skumam ile mnie będzie ticket do Lublina kosztował... bo jeśli nie bardzo dużo to może bym nawet i przyjechał, czemu nie.
Zapisane

Noday
GWARDIA
Kapral
**

Reputacja: 19
Offline Offline

wiadomości: 152


I'm shying from the light...


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 2002-08-14 20:42:27 »

Lupus: Nie wszyscy członkowie LL preferują Liero Pro Mode. Niektórzy (przynajmniej jeden Wink) bardziej cenią prawdziwe Liero.
Zapisane
Jaras
Buc
Gwardia
Generał
*

Reputacja: 18
Offline Offline

wiadomości: 1353



Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 2002-08-14 22:00:25 »

boguuuuurooooooooooodzic aaaaaaaaaaaaa!!! qrevA - myślałem, co by wybrać się (z Patrysem, jak by chciał) do DG, ale do Lublina, to już trochę gorzej (wy przynajmniej byliście tu na jakimś zjeździe). drugi koniec polski, pierd*lone PKP podniosło ceny biletów, a ja bez zniżki jeżdzę, po tym jak mnie ze studiów wywalili Cool. chociaż z drugiej strony wakacje do czegoś zobowiązują, a i kusząca jest propozycja darmowego noclegu w lochach Grin, no i ten ruski spiryt. tjaaaaaa. pomyślimy.
Zapisane
Strony: ««« 1 [2] 3 4 5 »»»  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb