Liga Liero
2019-10-18 08:06:34 *
Witamy, Gość! Prosimy, zaloguj się, lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika i hasło.
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: ««« 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27 »»»   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Beta test map...  (Przeczytany 190632 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Kuraj
Wcześniej Skurek
Kapral
**

Reputacja: 15
Offline Offline

wiadomości: 124


Zobacz profil
« Odpowiedz #240 : 2005-09-23 19:01:30 »

Niby banał, ale...


http://www.republika.pl/kuraj90/hexagon.lev

@Down: Nad tym się pomyśli a jakieś sugestie co do struktury mapy?
« Zmienione: 2005-09-23 19:33:11 przez Skurek » Zapisane
Stinky
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 48


Zobacz profil
« Odpowiedz #241 : 2005-09-23 19:12:16 »

Ja bym proponował zmienić tło i tekstury
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #242 : 2005-09-23 19:37:07 »

Nic nie zmieniaj, Skurek. Design mapy jest kool, chciałbym umieć tak tworzyć.

2kross to jeszcze większy banał, a jaki jest popularny?!
To właśnie ta banalność tworzy wielką grywalność.
Hexagon może być konkurencją dla słynnych krossów.

Cytuj
Ja bym proponował zmienić tło i tekstury

Stinky, jak ci się nie podobają tekstury, to sam je zmień(w końcu krossa też zmieniali).

PS. Ale ostatnio ludziska dużo liero tuningują, zauważyliście? W końcu od czego jest wekend Cheesy


Zapisane

Make mod, not war!
Stinky
Szeregowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 48


Zobacz profil
« Odpowiedz #243 : 2005-09-23 19:45:19 »

A po co dawać na dwóch mapach taki sam desing, poza budową trzeba jeszcze jakoś inaczej urozmaicać grę
Zapisane
Guthrick von Kewpa
Personal Jesus
Gusanos Team
Generał
*

Reputacja: 28
Offline Offline

wiadomości: 1091


WSh, are you pondering what I'm pondering?


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #244 : 2005-09-23 19:48:48 »

Może po to , że design g*wno znaczy, mapa ma być grywalna, a nie za każdym razem inaczej wyglądać.

Co do mapy. No, można się bawić w chowanego, ale i tak kiepsko, mapa sasa jak żadna inna. Robienie map z 666 tych samych figur geometrycznych + zastosowanie symetrii ma 0.666% szans na powodzenie.

[edit] -by Jerac- Ej, korzystając z twojej własnej teorii o suxowaniu zasługujesz na suxa:
a) Mapy z tych samych figur geometrycznych nie muszą być wcale złe, zatem napisałeś bzdurę
b) nie podałeś żadnego wytłumaczenia
Ale jako że MOJA teoria suxowania się różni, nie ma narazie suxa - trza sobie zapracować, a co :] [/edit]

[edit]Niektóre zasady można nagiąć, a inne łąmać, Ty potrafisz robić obie te rzeczy naraz:>[/edit]
« Zmienione: 2005-09-23 21:10:42 przez Guth von kQpa » Zapisane

-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1
Jerac
Last SorLord
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 78
Offline Offline

wiadomości: 1417

Uwaga zły i podły admin. Nie drażnić.


Zobacz profil
« Odpowiedz #245 : 2005-09-23 19:59:36 »

Stinky: Co rozumiesz przez design? Umiejscowienie kamienia czy wygląd mapy?

BTW, bawiłem się z Guthem w sąd, ty byłeś oskarżonym, Guth prokuratorem a ja adwokatem... ale jeśli dalej będziesz takie gUpoty pisać (raz - rozumiem, dwa - nieco mniej), to będzie ci przysługiwać już tylko adwokat z urzędu...

A, jeszcze do skurka: co do textur i tła przydała by się odmiana, ale nie to się przecież liczy. Mimo nipozornego (znaczy się... pod względem technicznym tylko) wyglądu mapa jest naprawdę fajna :]
« Zmienione: 2005-09-23 20:02:36 przez Jerrec » Zapisane

I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.
Kuraj
Wcześniej Skurek
Kapral
**

Reputacja: 15
Offline Offline

wiadomości: 124


Zobacz profil
« Odpowiedz #246 : 2005-10-04 08:39:58 »

Tadam!

http://kuraj90.republika.pl/platz.lev

Zawsze mnie dręczyło to, jak oni robią spawny w Liero. Teraz już wiem. Smiley

EDIT: Chyba wam się temat odkleił, dałbym głowę, że był przyklejony...
« Zmienione: 2005-10-04 08:48:53 przez Skurek » Zapisane
Smoothguy
Gwardia
Pułkownik
*

Reputacja: 16
Offline Offline

wiadomości: 355



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #247 : 2005-10-04 14:45:06 »

^ Ej, pakujcie coś w zipa albo rara, zanim wrzucicie na serwer, dobra? Bo wtedy jest i mniejsze i łatwiej się ściąga.

Mapka w sumie technicznie jest ok, nie mam raczej nic do zarzucenia jej pod tym względem. Coś mi się tylko krzywo po bunnyhopkach wskakuje, za wolno, ale to chyba przez Wurmz! O tym jak gra się na mapie w praktyce za wiele nie powiem, bo mogłem testować to tylko z kompem, ale już nawet po grze z kompem widzę, że mapka jest troszkę nudna. Taka zbyt... zwykła, zbyt symetryczna. Standard taki - po 3 półki na obu brzegach, dwa duże hopki na dole - takich mapek powstało już 666. Sam nie wiem, co powinieneś zrobić... może zrób trochę więcej wolnej przestrzeni na dole i górze i trochę mniej regularnie ustaw półki.
Zapisane

Biskup_Joe
Szeregowy
*

Reputacja: 5
Offline Offline

wiadomości: 32


Chyba każdy lubi szybkie techno!!!


Zobacz profil
« Odpowiedz #248 : 2005-10-06 11:22:07 »

Smooth ma racje, mapka dosyć szybko sie nudzi. Mimo, że wygląda dosyć okazale. Grałem z kolesiem i po jakims czasie nie dawalismy juz rady. Bunny powinien być troszeczkę dluższy, ale to da się przeżyć. Powodzenia  Smiley
Zapisane

Bartek jeste
Kuraj
Wcześniej Skurek
Kapral
**

Reputacja: 15
Offline Offline

wiadomości: 124


Zobacz profil
« Odpowiedz #249 : 2005-10-06 12:29:48 »

Humm... pewnie dlatego, że próbowałem to zrobić, tak jakby "na siłę". Chyba lepiej zamiast zasypywać was kolejnymi mapkami zrobie sobie przerwę dopóki nie wymyślę czegoś naprawdę dobrego. Ta mapka zresztą nie była niczym innym jak sprawdzeniem tej sztuczki ze spawnami. Wink

A i jeszcze jedno, jakie wysokie powinny być stopnie w bunnyhopach? Bo rzeczywiście, wydaje mi się, że 5px (tak jak teraz) to trochę za mało, popróbuję jeszcze z tym.
« Zmienione: 2005-10-06 12:32:09 przez Skurek » Zapisane
Greybrow
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 67
Offline Offline

wiadomości: 1591


Nothing but the rain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #250 : 2005-10-06 12:52:25 »

Przyjrzyj sie BunnyCat. Tam rozpracowałem wszystkie bunnhopy jak trzeba.
Zapisane

[VT] Patrys
3V1L L33T
Egzekutor
Generał
*

Reputacja: 45
Offline Offline

wiadomości: 1380


ph33r my 1337 n3kk1d skillz


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #251 : 2005-10-08 12:36:20 »

Jeśli się nie mylę, to 8px (ale to może być optimum pod ProMode/Mark2).
Zapisane

Patrys
The High Council of Seven
Vermis Templari
Balduran
nowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #252 : 2005-10-31 22:10:28 »

Witam, chcialem tylko powiedziec ze stworzylem wlasna (chyba) dosc oryginalna mape, ale nie wiem gdezie ja umiescic, wiec moge komus (najlepiej jakiemus admowi zeby umiescil na stronce) wyslac na e-maila, jak cos to kontakt na gg: 2875837 A teraz cos o mapce: nie sa to cuda graficzne, ale zeby w tej mapce zaistniec trzeba sie ladnie nameczyc (tzn. wypracowac technike), ja gralem w nia na LieroPro ale cyba wejdzie tez na inne TC i na zwykle liero. Jest to zwykla piaskowa mapa przedzielona murem, na dwa kawalki dzieki czemu trzeba strzelac z duzych odlegosci. Na mapce fajnie sie gra z niskim tepem przeladowania. jak juz rozkopiemy piach i mamy troche przestrzeni to bardzo pomocne moga sie okazac umiejetnosci korzystania z missilka Cheesy
Zapisane
Tomcio
Sierżant
***

Reputacja: 20
Offline Offline

wiadomości: 288


Krótko, zwięźle i na temat.


Zobacz profil
« Odpowiedz #253 : 2005-10-31 22:17:51 »

1. Najpierw przeczytaj wątek Gdzie zamieszczać pliki.
2. Wybierz jedną z hostingowych stron i zamieść tam mapkę.
3. Daj linka do tematu Grin

omg! już drugi raz w jednym dniu daje link do tego samego tematu, lol! Gdzie więc go przylepić?!
Zapisane

Make mod, not war!
Balduran
nowy
*

Reputacja: 2
Offline Offline

wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #254 : 2005-11-01 09:14:34 »

http://rapidshare.de/files/7032399/wall.lev.html
Zapisane
Strony: ««« 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27 »»»   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2005, Simple Machines
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb