Liga Liero

GUSANOS => Gusanos - Pomocy! => Wątek zaczęty przez: kamil077 w 2006-05-23 19:56:22

Tytuł: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-05-23 19:56:22
wszystko jak w temacie, a przy okazji czy jest layer który działa na wszystko (robak , manip. , objekt itp. )
a no i jak zrobie mapke z czymś co ma życie to jak to scynować po sieci, żeby nie żyło wtedy gdy ja się podłączam
a ktoś to coś już zabił.  <robal_niebieski><strzela>   <paczka>
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: Guthrick von Kewpa w 2006-05-23 21:00:30
Jak chcesz pasek życia, to narysuj w paincie prostokąt 100x2px i każ obiektowi pokazywać sprajta. Taki pasek będzie się syncował bez niczego. I naucz się LUA.
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-05-23 21:03:41
lol.
pasek życia czyli taki jaki ma ROBAK (co do tego jak zrobić życie dla obiektu to wiem "h.. = ilość życia")
Cytujzarzechójowałeś
zawsze to chiałem napisać!

a co do layera to kto wie ?
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-05-23 21:06:34
Z tego co się orientuje jest to możliwe, lecz wymaga znajomości lua, jeżeli nie ma zielonego pojęcia o lua, nie będe ci tłumaczył jak to zrobić, a podanego na tacy też nie dostaniesz, jakoś musisz się nauczyć modować, co do layerów to wystarczy

on detect_range(x,x,[-1,0,1,2,3,4,5,6,7])
damage(xxx)


I wszystkim obiektom będzie zadawany damage xxx.


Edit: Obiektowi xxx dajesz naprzykład col_layer=3, a każdemu obiektowi wystrzeliwanemu przez poszczególne bronie dajesz
on detect_range(x,x,[3])
damage(100)

Jeżeli zrobisz wszystko tak jak powiedziałem każda broń będzie ranić obiekt xxx.
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-05-23 21:46:50
no dobra uspokoiłem się i już Ci mówie....
nie robie moda tylko mapke  :happy:
chce aby wszystkie bronie  :happy:
nawet z defaulta zadawaly  :happy:
obrazenia nawet  bronie z  :happy:
dooma nawet z wh nawet z  :happy:
innych modów  :happy:

poprostu obiekt ma odbierać wszystkie ataki.
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-05-23 22:03:22
Bez edycji modów jest to nie wykonalne, ponieważ obiekt MUSI mieć ustawiony col_layer=x, a obiekt zadający obrażenia musi wiedzieć komu/czemu ma je zadać, w tym wypadku obiektowi o layerze x.
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-05-23 22:06:30
no to odrazu tak nie można było....
szkoda że nie ma "col_layers=,z,x,y,v,q"

no to ok. tego nie zrobie ale np. syncowanie da się zrobić?
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-05-23 22:24:12
Sprawdź czy można nadać obiektowi więcej niż jeden col layer, dopisz do jakiegoś obiektu "col_layer=1,2" i zobaczy czy czarna konsola wyrzuca jakiś błąd, po szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia. Syncowanie da się zrobić, jak zwykle wymaga znajomosci lua na poziomie hardkorowym!1
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: łowca robali w 2006-09-08 14:49:46
to możę tak ?:

to coś co ma się psuć
on detect_range(x,x,[-1,0,1,2,3,4,5,6,7])
shoot_particles ( DAMAGER.obj , 1 , 0, 0, 0 )


DAMAGER.obj
on detect_range(x,x,[col_layer tego co ma się psuć])
damage(x)


będzie reagować tylko bronie z col_layersami ale to chyba i tak lepiej niż mozolnie wpisywać we wszystkich objektach
on detect_range(x,x,[col_layer tego co ma się psuć])
damage(x)


ps.możesz porobić że na każdy obiekt z innym col_layerem będzie się w różnym stopniu psuć ;)
Tytuł: Re: Jak zrobić pasek życia dla obiektów ?
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-09-08 15:30:10
Cytujnie robie moda tylko mapke 

Więc skąd mam wiedziec na którym modzie zagra gracz wybierający mapkę?
a pozatym prace nad mapą staneły, bo niewiedzialem jak zrobić te col_layersy