Liga Liero

GUSANOS => Gusanos - Pomocy! => Wątek zaczęty przez: kujon w 2007-04-08 23:04:52

Tytuł: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kujon w 2007-04-08 23:04:52
A więc chciałem się zapytać co zrobić żeby na mapie nie dało się wybrać konkretnej broni,  chodzi mi dokładni o manipulator  ??
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Robaq w 2007-04-09 11:05:25
I doklejam do tego moje drugie pytanie; jak zrobić żeby w całym modzie nie dało się wybrać kilku broni?
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2007-04-09 11:18:24
Pytanie kujona jest całkiem ciekawe, i warto by się nad nim zastanowić... W sumie, robiłem coś takiego do WH kiedyś, więc zerknę w wolnej chwili. Pytanie robaQ dla odmiany jest bez sensu - nie wystarczy ich usunąć? :D
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Robaq w 2007-04-09 11:47:28
Wcale nie :P
Robię moda, w którym bronie podnosi się z ziemi (jeszcze sam nie wiem jak to dokładnie zrobić :P ), a można zaczynać tylko z dwoma.
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2007-04-09 13:04:10
robaQ: W takim razie patrz na g3, masz gotowca praktycznie.

Kujon: A czemu nie możesz jej poprostu usunąć, tak jak wspomniał o tym jerac?
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kujon w 2007-04-09 13:35:14
ponieważ nie che modyfikować defaulta, a chce żeby osoba chcąca wejść na server nie zobaczyła komunikatu "your data is not compatible with server"
a po prostu nie mogła na mapie wybrać manipa  :)
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Robaq w 2007-04-09 14:38:13
Wesz: Chyba się załamię, po obejrzeniu jak wyglądają w g3a skrypty ammopoola itp. stwierdziłem, że zrobienie czegoś takiego do moda zajmie mi jakieś pół roku przy intensywnej pracy a na dodatek, całego moda musiałbym zacząć od nowa.  :'( :'( :'(
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2007-04-09 15:52:05
kujon, a to ma być na jakiejs wybranej jednej mapie, która naprzykład robisz?

robaQ, jak znajdę chwilę czasu, i mnie zaczepisz na ircu czy jakimś jabberze, to mogę wytłumaczyć trochę/pomóc.
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kujon w 2007-04-09 16:29:20
tak robie mapę do ctf i nie che mieć na niej manipa
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Reik_pl w 2007-04-10 13:22:12
RobaQ, spróbuj po prostu do configa dopisać tą komendę, ale nie gwarantuje, że będzie działać:

sv_max_weapons

Zachowanie:
  maksymalna ilość broni jaką można wybrać. Wartość domyślna: 5
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2007-04-10 13:36:36
To tylko sprawi że będzie można wybrać N broni do zestawu, a nie że nie będzie można wybrać danej.
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kujon w 2007-04-10 13:45:17
Pamiętam jak kiedyś testowaliście na mapie poo w catch mode, i tam nie dało się wybrać żadnej broni była tylko jakiś biały kwadracik  :)
nie dało by się zrobić żeby przy starcie mapy lądowało się z ustalonymi broniami ??
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2007-04-10 16:43:29
 Może dasz do ".../Maps/YYY/objects/manipZ.XXX" puste pliki?
Wtedy będzie można wybrać manipulator, ale nie będzie można go używać, mógłbyś
jeszcze w "...Maps/YYY/Sounds/" dać dźwięki puste pod nazwami tych manipulatora.

--------------------------------
YYY - Nazwa mapy
ZZZ - Końcówki objektów manipa
XXX - Plik .OBJ lub .EXP, zależnie co edytujesz
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kujon w 2007-04-10 17:13:42
już to wcześniej próbowałem ale nie chodzi  <robal_brazowy> <strzela>
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2007-04-10 21:06:49
Jak nie? Sam tak robiłem na moich nie publikowanych mapach.... (zmneijszałem siłę niektórych broni i zwiększałem)
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2007-04-10 22:49:41
Ciekawe. Jak się w mapie da katalog objects ze zmienionymi obiektami broni, to faktycznie broń jest zmieniona. Nie działa to niestety dla weapons... :/

Ale i tak roxik, bo rozwiązanie pośrednie jest - może nieeleganckie (nie tyle nie da się wybrać danej broni a inaczej ona działa), ale za to banalne.
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kujon w 2007-04-22 13:48:24
wszystko działa ok, ale mimo że podstawiłem puste pliki to jak się używa manipa to lecą małe białe kwadraciki  :(
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2007-04-24 21:15:37
daj w tych plikach "invisible=0" :). Poprawka, jako ze dawno nie modowałem, ma być "1".
Tytuł: Re: Bronie dostępne na mapie mapie
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2007-04-25 09:04:39
Trzeba podstawić nie tyle puste pliki co pliki z czymś takim:

on creation()
remove()

A to dlatego że jak dasz pusty plik, obiekt będzie miał standardowe parametry - czyli będzie właśnie kwadracikiem. Invisible = 0 powoduje że obiekt NIE jest niewidzialny. Nawet gdyby dać to na 1 to rozwiązanie jest be, bo powoli mapa się zasyfi nieznikającymi nigdy obiektami.