A więc chciałem się zapytać co zrobić żeby na mapie nie dało się wybrać konkretnej broni, chodzi mi dokładni o manipulator ??
I doklejam do tego moje drugie pytanie; jak zrobić żeby w całym modzie nie dało się wybrać kilku broni?
Pytanie kujona jest całkiem ciekawe, i warto by się nad nim zastanowić... W sumie, robiłem coś takiego do WH kiedyś, więc zerknę w wolnej chwili. Pytanie robaQ dla odmiany jest bez sensu - nie wystarczy ich usunąć? :D
Wcale nie :P
Robię moda, w którym bronie podnosi się z ziemi (jeszcze sam nie wiem jak to dokładnie zrobić :P ), a można zaczynać tylko z dwoma.
robaQ: W takim razie patrz na g3, masz gotowca praktycznie.
Kujon: A czemu nie możesz jej poprostu usunąć, tak jak wspomniał o tym jerac?
ponieważ nie che modyfikować defaulta, a chce żeby osoba chcąca wejść na server nie zobaczyła komunikatu "your data is not compatible with server"
a po prostu nie mogła na mapie wybrać manipa :)
Wesz: Chyba się załamię, po obejrzeniu jak wyglądają w g3a skrypty ammopoola itp. stwierdziłem, że zrobienie czegoś takiego do moda zajmie mi jakieś pół roku przy intensywnej pracy a na dodatek, całego moda musiałbym zacząć od nowa. :'( :'( :'(
kujon, a to ma być na jakiejs wybranej jednej mapie, która naprzykład robisz?
robaQ, jak znajdę chwilę czasu, i mnie zaczepisz na ircu czy jakimś jabberze, to mogę wytłumaczyć trochę/pomóc.
tak robie mapę do ctf i nie che mieć na niej manipa
RobaQ, spróbuj po prostu do configa dopisać tą komendę, ale nie gwarantuje, że będzie działać:
sv_max_weapons
Zachowanie:
maksymalna ilość broni jaką można wybrać. Wartość domyślna: 5
To tylko sprawi że będzie można wybrać N broni do zestawu, a nie że nie będzie można wybrać danej.
Pamiętam jak kiedyś testowaliście na mapie poo w catch mode, i tam nie dało się wybrać żadnej broni była tylko jakiś biały kwadracik :)
nie dało by się zrobić żeby przy starcie mapy lądowało się z ustalonymi broniami ??
Może dasz do ".../Maps/YYY/objects/manipZ.XXX" puste pliki?
Wtedy będzie można wybrać manipulator, ale nie będzie można go używać, mógłbyś
jeszcze w "...Maps/YYY/Sounds/" dać dźwięki puste pod nazwami tych manipulatora.
--------------------------------
YYY - Nazwa mapy
ZZZ - Końcówki objektów manipa
XXX - Plik .OBJ lub .EXP, zależnie co edytujesz
już to wcześniej próbowałem ale nie chodzi <robal_brazowy> <strzela>
Jak nie? Sam tak robiłem na moich nie publikowanych mapach.... (zmneijszałem siłę niektórych broni i zwiększałem)
Ciekawe. Jak się w mapie da katalog objects ze zmienionymi obiektami broni, to faktycznie broń jest zmieniona. Nie działa to niestety dla weapons... :/
Ale i tak roxik, bo rozwiązanie pośrednie jest - może nieeleganckie (nie tyle nie da się wybrać danej broni a inaczej ona działa), ale za to banalne.
wszystko działa ok, ale mimo że podstawiłem puste pliki to jak się używa manipa to lecą małe białe kwadraciki :(
daj w tych plikach "invisible=0" :). Poprawka, jako ze dawno nie modowałem, ma być "1".
Trzeba podstawić nie tyle puste pliki co pliki z czymś takim:
on creation()
remove()
A to dlatego że jak dasz pusty plik, obiekt będzie miał standardowe parametry - czyli będzie właśnie kwadracikiem. Invisible = 0 powoduje że obiekt NIE jest niewidzialny. Nawet gdyby dać to na 1 to rozwiązanie jest be, bo powoli mapa się zasyfi nieznikającymi nigdy obiektami.